Neuh, even wat vrienden ophalen middelsch een creatief omweggetjequote:
Een creatief omweggetje over Moskouquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, even wat vrienden ophalen middelsch een creatief omweggetje
Moest iets afhebbenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
Jeetje Marc, ben jij laat naar bed gegaan en vroeg op..
Fijn, die indicatietijden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:32 schreef marcb1974 het volgende:
Moest iets afhebbendat is wel weer gelukt
En nu kan er zo een monteur komen voor mijn internet. Tussen 8 en 1
Altijd leuk UPCquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:03 schreef marcb1974 het volgende:
Hij is al weer wegWas redelijk op tijd dus.
Kon alleen niets doener komt nu een monteur die de upc kast buiten (die scheef staat omdat er regelmatig een auto tegen rijdt) te laten nakijken en eventueel vervangen.
Nee, rondje virtueel Alp D'huez gefietst daarnet op de sportschool. Wel cool, tv erbij en een echt stuur, e ndan opnamen van de route gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Slecht geslapen?
Waarom?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, rondje virtueel Alp D'huez gefietst daarnet op de sportschool. Wel cool, tv erbij en een echt stuur, e ndan opnamen van de route gemaakt.
Ik vond het zielig. En er zijn deze maand prijzen te winnen voor de drie snelste mensen. Ik sta nu op 1quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom?
Alpe D'Huez zit niet in de tour dit jaar![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het zielig. En er zijn deze maand prijzen te winnen voor de drie snelste mensen. Ik sta nu op 1
Ja, alleen ben je kapot na 1x proberen, dus nog een keer erachteraan schiet niet zo op. Cauberg is overigens nog erger: 1,1km (alleen de klim dus) en dan nog 3.45 er over doen. En dan iemand die er bijna onderdoorging maar 3.20 reed. Ik was erbij en zag die gast daarna de fiets afrollen. Hij heeft een uur lang voor zich uit zitten staren. Beetje maf imho. Zo ver ga ik niet, het moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
mag je zo vaak proberen als je wil?
Hij snapt het wel idd ja. Je moet je eerst laten keuren voordat je het huis uitgaat hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:45 schreef leonieke het volgende:
Zo, ik mag van mijn echtgenoot weer gezien worden![]()
Hij had er al de speldjes uitgedaan en mijn haar stond alle kanten uitMaar na twee keer wassen heb ik weer recht haar.
Dat ligt er maar helemaal aan wat je wilquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
Los gaan prima, dood neervallen is niet goed
Hč. Gaafquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:19 schreef Pheno het volgende:
Nee, rondje virtueel Alp D'huez gefietst daarnet op de sportschool. Wel cool, tv erbij en een echt stuur, e ndan opnamen van de route gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |