Hij wijst je methode van TT beginnen niet af, lijkt mij. (Dik hout, zagen, planken)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zou ik ook maar niet doen......dan kom je van een koude kermis thuis.

140quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:52 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Je antwoord aan mij Oekhoest: 'publiek figuur etc.', wijst uit dat het met je IQ waarschijnlijk wel goed zit.

Wat mij betreft wel, mits je dit goed uit kunt werken in de OP (daar ontbrak het ook aan). Zie graag wat meer felle discussie's in POL en dan eens een keer niet over users, modjes of de bron maar over het onderwerp.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:47 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Dus 'graftak Rost van Duisenberg' als TT om een discussie te starten, kan?

Felheid bereiken door een ad hominem in de TT?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, mits je dit goed uit kunt werken in de OP (daar ontbrak het ook aan). Zie graag wat meer felle discussie's in POL en dan eens een keer niet over users, modjes of de bron maar over het onderwerp.

Ik vind het vervelend om je luchtbelletje door te prikken, maar als deze TT door Mw. Duisenberg gelezen wordt, heeft ze een tamelijk sterke zaak wegens smaad en/of laster, hoor. Kan Danny best een hoop geld kosten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, mits je dit goed uit kunt werken in de OP (daar ontbrak het ook aan). Zie graag wat meer felle discussie's in POL en dan eens een keer niet over users, modjes of de bron maar over het onderwerp.

Ze leest dat niet Lord_Vetenari.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend om je luchtbelletje door te prikken, maar als deze TT door Mw. Duisenberg gelezen wordt, heeft ze een tamelijk sterke zaak wegens smaad en/of laster, hoor. Kan Danny best een hoop geld kosten.

Wat een kul. Ben je haar schaamteloze antwoord van 6 miljoen vergeten (met een vals lachje)? Heb jij familieleden die zijn omgekomen in Auswitsch? Wie kaatst kan de bal verwachten. Bovendien mag je juridisch gezien een publiek figuur in de zeik nemen in een land als Nederland.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend om je luchtbelletje door te prikken, maar als deze TT door Mw. Duisenberg gelezen wordt, heeft ze een tamelijk sterke zaak wegens smaad en/of laster, hoor. Kan Danny best een hoop geld kosten.

Het is een kleine moeite de link even te mailen, hoor...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:01 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ze leest dat niet Lord_Vetenari.
Misschien haar nazaten over enkele eeuwen.
Het gaat over wat anders, vind ik, maar ik heb je punt duidelijk niet goed opgepikt waarschijnlijk.

Ja vast, laat maar zien die jurisprudentie. Hoeveel zaken heeft Mevr Duisenberg al gewonnen tegen columnisten die heel wat grover in hun bewoordingen waren dan deze TT?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]

Voor een geniepige klikspaan als jij zal dat geen probleem zijn, neequote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is een kleine moeite de link even te mailen, hoor...

Ik vind het raar dat een user zich hier nogal roomser dan de paus opstelt. Get a life!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat een mod blijkbaar zo wanhopig is om topics geopend te krijgen, dat hij dit topic afkeurt op de OP, maar impliciet dergelijke TTs goedkeurt.

Punt van Lord_Vetenari is niet valide, lijkt het.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja vast, laat maar zien die jurisprudentie. Hoeveel zaken heeft Mevr Duisenberg al gewonnen tegen columnisten die heel wat grover in hun bewoordingen waren dan deze TT?

Ja, maar mijn punt was niet Duisenberg zelf, maar de manier van polarisatie en eigenlijk non-discussie die dit oproept.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat een mod blijkbaar zo wanhopig is om topics geopend te krijgen, dat hij dit topic afkeurt op de OP, maar impliciet dergelijke TTs goedkeurt.

Ja daarom zei ik ook al dat er niks mis is met zo'n topic titel als TS dan ook in staat is om er een goed verhaal bij te plaatsen, dan valt er namelijk over te discusieren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:10 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Punt van Lord_Vetenari is niet valide, lijkt het.
Maar punt om onnodig de discussie te derailleren en polarisatie op de spits te drijven wel, door gebruikmaken van dergelijke terminologie.
Daarom vond ik het abject.
Iedereen kan in een mum van tijd een topic met zo'n ad hominem verzinnen.
Doel: geen discussie, maar polarisatie.

Wat mij betreft is het te politiek correct dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik ook al dat er niks mis is met zo'n topic titel als TS dan ook in staat is om er een goed verhaal bij te plaatsen, dan valt er namelijk over te discusieren.

I beg u pardon?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:16 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Oekhoest en Chewie zijn politiek correct.

Ben je verbaasd dat je politiek correct mag worden genoemd?quote:

Als dat inhoudt dat je alles bespreekbaar vind inclusief racisme dan mag je me best politiek correct noemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:16 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Oekhoest en Chewie zijn politiek correct.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |