abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51655592
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Zou ik ook maar niet doen......dan kom je van een koude kermis thuis.
Hij wijst je methode van TT beginnen niet af, lijkt mij. (Dik hout, zagen, planken)
Alleen je IQ.
De duivel draagt Prada.
pi_51655677
Je antwoord aan mij Oekhoest: 'publiek figuur etc.', wijst uit dat het met je IQ waarschijnlijk wel goed zit.
De duivel draagt Prada.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:53:43 #153
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_51655731
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:52 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Je antwoord aan mij Oekhoest: 'publiek figuur etc.', wijst uit dat het met je IQ waarschijnlijk wel goed zit.
140
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_51655735
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:47 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:

[..]

Dus 'graftak Rost van Duisenberg' als TT om een discussie te starten, kan?
Wat mij betreft wel, mits je dit goed uit kunt werken in de OP (daar ontbrak het ook aan). Zie graag wat meer felle discussie's in POL en dan eens een keer niet over users, modjes of de bron maar over het onderwerp.
pi_51655868
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel, mits je dit goed uit kunt werken in de OP (daar ontbrak het ook aan). Zie graag wat meer felle discussie's in POL en dan eens een keer niet over users, modjes of de bron maar over het onderwerp.
Felheid bereiken door een ad hominem in de TT?
Dat is toch eenvoudig?
Al te eenvoudig?
De duivel draagt Prada.
pi_51655893
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:53 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

140
Onder of boven n.a.p.?
De duivel draagt Prada.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:59:37 #157
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51655939
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik vind het vervelend om je luchtbelletje door te prikken, maar als deze TT door Mw. Duisenberg gelezen wordt, heeft ze een tamelijk sterke zaak wegens smaad en/of laster, hoor. Kan Danny best een hoop geld kosten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_51656011
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik vind het vervelend om je luchtbelletje door te prikken, maar als deze TT door Mw. Duisenberg gelezen wordt, heeft ze een tamelijk sterke zaak wegens smaad en/of laster, hoor. Kan Danny best een hoop geld kosten.
Ze leest dat niet Lord_Vetenari.
Misschien haar nazaten over enkele eeuwen.
Het gaat over wat anders, vind ik, maar ik heb je punt duidelijk niet goed opgepikt waarschijnlijk.
De duivel draagt Prada.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:05:46 #159
3647 B.R.Oekhoest
pi_51656144
quote:

[..]

Wat een kul. Ben je haar schaamteloze antwoord van 6 miljoen vergeten (met een vals lachje)? Heb jij familieleden die zijn omgekomen in Auswitsch? Wie kaatst kan de bal verwachten. Bovendien mag je juridisch gezien een publiek figuur in de zeik nemen in een land als Nederland.

En dan ook maar wachten tot Marijnissen Geenstijl aanklaagt vanwege hun afbeelding van Jan als Mao, zeker?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:06:43 #160
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51656172
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:01 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:

[..]

Ze leest dat niet Lord_Vetenari.
Misschien haar nazaten over enkele eeuwen.
Het gaat over wat anders, vind ik, maar ik heb je punt duidelijk niet goed opgepikt waarschijnlijk.
Het is een kleine moeite de link even te mailen, hoor...

Ik vind het een beetje raar dat een mod blijkbaar zo wanhopig is om topics geopend te krijgen, dat hij dit topic afkeurt op de OP, maar impliciet dergelijke TTs goedkeurt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_51656204
quote:

[..]

Ja vast, laat maar zien die jurisprudentie. Hoeveel zaken heeft Mevr Duisenberg al gewonnen tegen columnisten die heel wat grover in hun bewoordingen waren dan deze TT?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:07:57 #162
3647 B.R.Oekhoest
pi_51656213
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Voor een geniepige klikspaan als jij zal dat geen probleem zijn, nee

[ Bericht 3% gewijzigd door B.R.Oekhoest op 20-07-2007 13:07:55 ]
pi_51656252
quote:

[..]

Ik vind het een beetje raar dat een mod blijkbaar zo wanhopig is om topics geopend te krijgen, dat hij dit topic afkeurt op de OP, maar impliciet dergelijke TTs goedkeurt.
Ik vind het raar dat een user zich hier nogal roomser dan de paus opstelt. Get a life!
pi_51656287
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja vast, laat maar zien die jurisprudentie. Hoeveel zaken heeft Mevr Duisenberg al gewonnen tegen columnisten die heel wat grover in hun bewoordingen waren dan deze TT?
Punt van Lord_Vetenari is niet valide, lijkt het.
Maar punt om onnodig de discussie te derailleren en polarisatie op de spits te drijven wel, door gebruikmaken van dergelijke terminologie.
Daarom vond ik het abject.
Iedereen kan in een mum van tijd een topic met zo'n ad hominem verzinnen.
Doel: geen discussie, maar polarisatie.
De duivel draagt Prada.
pi_51656413
quote:

[..]

Ja, maar mijn punt was niet Duisenberg zelf, maar de manier van polarisatie en eigenlijk non-discussie die dit oproept.
Het is eigenlijk een belijdenistopic.
De duivel draagt Prada.
pi_51656465
Belijdenis, men wil belijden/getuigen dat men een bepaalde politiek correcte mening aanhangt.
De duivel draagt Prada.
pi_51656508
Oekhoest en Chewie zijn politiek correct.
De duivel draagt Prada.
pi_51656525
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:10 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:

[..]

Punt van Lord_Vetenari is niet valide, lijkt het.
Maar punt om onnodig de discussie te derailleren en polarisatie op de spits te drijven wel, door gebruikmaken van dergelijke terminologie.
Daarom vond ik het abject.
Iedereen kan in een mum van tijd een topic met zo'n ad hominem verzinnen.
Doel: geen discussie, maar polarisatie.
Ja daarom zei ik ook al dat er niks mis is met zo'n topic titel als TS dan ook in staat is om er een goed verhaal bij te plaatsen, dan valt er namelijk over te discusieren.
pi_51656617
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja daarom zei ik ook al dat er niks mis is met zo'n topic titel als TS dan ook in staat is om er een goed verhaal bij te plaatsen, dan valt er namelijk over te discusieren.
Wat mij betreft is het te politiek correct dus.
Het roept geen discussie op.
Alleen getuigenis voor het nieuwe politiek correctionisme of het tegendeel.
En dat is geen discussie.
De duivel draagt Prada.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:23:00 #170
3647 B.R.Oekhoest
pi_51656764
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:16 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
I beg u pardon?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:26:20 #171
3647 B.R.Oekhoest
pi_51656883
Lord_V laat zich angstvallig niet meer zien. Die is nu in allerijl allerlei mailtjes met Fok!linkjes aan commissie "Stop de bezetting" aan het sturen?
pi_51656911
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

I beg u pardon?
Ben je verbaasd dat je politiek correct mag worden genoemd?
Jouw mening is politiek correct ja.
Lord_Vetinari is waarschijnlijk de nieuwe politiek incorrecteling. Maar waarschijnlijk heeft hij nog een neiging tot oud poltiek correctionisme. Wat jou t.o.v. hem (maar niet t.o.v. mij) ook een oud politiek incorrecteling maakt.
Maar dat is theorie.
De duivel draagt Prada.
pi_51657927
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:16 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Als dat inhoudt dat je alles bespreekbaar vind inclusief racisme dan mag je me best politiek correct noemen.

Oerigens vind ik het net zo'n nietszeggende term als neo-liberalisme.
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2007 @ 13:03:04 #174
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51658050
Hallo slowchat feedback.
Carpe Libertatem
pi_51658362
Ik neem aan dat een TT met Rost van Duisenberg niet zoveel toevoegt toch? En termen als graftak.

Denk jij dat zo'n TT de discussie bij voorbaat beter maakt Chewie??? Het lijkt me dat je dan vooral een woordenstrijd krijgt over zo'n TT. Ik vind het nogal politiek correct omdat soort dingen maar toe te staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')