SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Versterkers ♪
Fender | Laney | Line6 | Marshall | Mesa Boogie | Peavey | Randall | VoxEffecten ♪
Boss | Dunlop | Electro-Harmonix | Digitech | Line 6 | ZoomTabs ♪
Mxtabs | OLGA | Harmony Central | Guitar Tabs | Tabsrus | Ultimate Guitar
All Guitar Tabs | Tabster | Taborama | My Songbook
Powertabs | Guitar Tab UniverseWinkels ♪
Feedback | Music Partner | Dirk Witte | Haar Guitars | Music Store
Musik Produktiv | Lord of the Strings | Guitar Center in Wierden | Thomann | GuitarboxOverige ♪
Gitaar.net | Gitaarnet.nl | Harmony Central | Cyberfret
Maak je eigen gitaar | Het afstellen van je gitaar | Het afstellen van je gitaar 2
Gear Acquisition Syndrome (gas)
De OP vindt men hier.
[ Bericht 2% gewijzigd door belsen op 20-07-2007 19:06:06 ]
Checkquote:Op maandag 16 juli 2007 15:47 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom staat Dean nog steeds dik gedrukt?!
OT: Smartie nummer 1 present
Ik kreeg gister een kaartje thuisbezorgd dat ik m'n amp kon komen ophalenquote:
wat voor pedaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Snuwerd het volgende:
Ik wil een pedaal kopen voor mn elektrische gitaar, ben een beginner dus niet al te duur. Iemand advies?
ik heb een pedaal emmerquote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Snuwerd het volgende:
Ik wil een pedaal kopen voor mn elektrische gitaar, ben een beginner dus niet al te duur. Iemand advies?
http://muziek.marktplaats.nl/effecten/104392613-zoom-g2-1u-multi-effect-voor-gitaar.html?return=eJwtissKwjAURP%2BlkC7zKm4SgrR%2FEtpoQl6X3Iii%2BO9GdDOcOTNWCfUKimtUYuFqQmfb7rXvHRRjsYIrNNsWOyRrO9KS2O9CwcP5kYyYDzR4OZAsqyDL1usfUh%2FwDDAwj1jLLbsW9lHj%2FbvUmok8SX6VQ1UMw8kZjJj0%2BwNPCy8s&df=1&fta=eNo9jtuOgjAQht9lEr3uAaudhmchjWXZxkIJA0o0vrtTVvZmkvlm%2FoPHC76IByxTau4%2BETjCk0FYUy2PgWr6CYTSzZlHmvEZR9ePOCx9O8Wruz3wmXN%2FUKJTLlNEVfQVwui7FlxkEaFGiIGNPR9eEQUjiyBFpa0yUu9vf0zIs7JVYWpn2ih5FhvTbitrzeVklJXg3lyO%2Fec8%2BkBNaodu%2Fi2PJUQKhOsyTU0cQrvulC17vzalIHcKW7RC8I%2FSnBXw3e%2F%2F%2B%2FsDL%2FxUxQ%3D%3D&fta_ind=1quote:Op maandag 16 juli 2007 15:58 schreef Snuwerd het volgende:
Digitaal, met alles er in bedoel ik. Als dat bestaat : > Mn budget is moeilijk, ik heb wel geld maar wil er niet al te veel geld aan uitgeven, 50-100?
De zoom g2 nieuw kopen (100 euro) Verder niet zoveel verstand van multipedaaltjes maar deze is prijskwaliteit verhouding best goed. Vooral in die prijsklasse van jou zul je niet zo heel veel degelijke dingen vindenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef Snuwerd het volgende:
Nog meer ideëen? Die woont nogal ver weg (Groningen).
Ik zou een persoonlijke mail sturen naar hem, gaat altijd wat sneller en is voor de verkoper ook wat fijner. Krijg je in ieder geval er ook gelijk reactie opquote:
ik ookquote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Had ik een heel bericht getypt kankert fok eruit
Daar laat je je hond toch niet eens op zitten ? Hij zoekt een degelijk pedaal !quote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ook![]()
dat ik nog een Digitech RP50 te koop heb
Ja hij gaat gewoon gitaar erin en dan naar versterker. Maar je hebt ook de mogelijkheid naar je computer dat je je zooi kan opnemenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:22 schreef Snuwerd het volgende:
hm, kan dit ding ook op mn versterker? (dus niet via usb ofzo)
Ik bied 10 euro + verzendkosten : >quote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ook![]()
dat ik nog een Digitech RP50 te koop heb![]()
ben er niet mee eens dat ie stevig zijn... iig de GFX 707 nietquote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja die Zoom dingen zijn goed stevig degelijk veel verschillende gleuiden alles wat je zoekt. Ik had de G2 dat is die van de link hierboven maar dan zonder expressiepedaal.
Voor 100 euro is dat een goed ding hierboven.
De goedkopere zoom dingen zuigen, plastice troepdie onder je voet versplintert als je doortrapt
Ik heb het ook niet over die hequote:Op maandag 16 juli 2007 16:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ben er niet mee eens dat ie stevig zijn... iig de GFX 707 niet
Die boss dingen hebben wel mooie multieffecten vooral die grote planken. Maarja dat kost je ook gelijk zoveel geldquote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef Aresdreams het volgende:
ja, plastic, voor 400 gulden ofzo
als ik me niet vergis
maar boeie, ben niet echt kappot van zoom
geef mij maar boss atm
Mja blijft wel veel geldquote:Op maandag 16 juli 2007 16:41 schreef Aresdreams het volgende:
wat heet veel geld? 450 euro had ik er voor betaald.
bij feedback nu 400 pleuro
Ah mooi! Zal dan wel een broladaptor geweest zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb er 1 van ibanez, 20 euro geloof ik. En dan extra snoertjes (ketting van 5) er bij voor 15 euro. Werkt als een tiet!
wat voor gitaar wil je?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef VaderJacob het volgende:
Iemand een gitaar te koop?
Hoeveel geld heb je en wat zoek je?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef VaderJacob het volgende:
Iemand een gitaar te koop?
Vertel.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je en wat zoek je?
Ik heb nog 4 gitaren te koop in prijsklasse 150-500 euro...![]()
Misschien moet ik eens marktplaats op...![]()
Goeie tip jaquote:Op maandag 16 juli 2007 18:29 schreef MooiHoofd het volgende:
misschien is dit wat voor je Snuwerd:
http://feedback.nl/?id=55&b=URRP50PS
zeer handig pedaaltje met verschillende effecten, wah wah en al die zooi
heb hem zelf ook, werkt prima![]()
En nu kan die niet meer draaien ?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:01 schreef imported_sphinx het volgende:
BTW ik heb ver heerschende alleslijm gevonden, waarmee ik gewoon mijn metalen volumeknop weer heb vastgelijmd!![]()
hoe tof is dat
Ow dus dán kan die niet meer draaienquote:Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jaweeeaal
hij moet alleen nog ff drogen
jewel de knop is gewoon gelijmd op het draaiende gedeelte.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow dus dán kan die niet meer draaien
Epiphone Juniorquote:
70 euro ongeveer, Dan heb ik hem compleet met doos handleiding adapter etc!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Sloggi het volgende:
Die Fender. Zal wel wat kosten
.
Vader Jacob, hoeveel wil je voor je zoompie?
Valt mee hoor, USA made, kwalitatief gelijk aan een USA tele of strat, maar de going prices zijn een stuk lager...quote:
Man, voor 99 koop ik 'm nieuw.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
70 euro ongeveer, Dan heb ik hem compleet met doos handleiding adapter etc!
![]()
Daarom, scheelt je 30 euroquote:
Had je toch beter van te voren kunnen afspreken qua prijsquote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef Sloggi het volgende:
Neuh.
Hopelijk heb ik m'n gitaar morgen terug. Heb 'm toch maar weggebracht vanwege dat snelle ontstemmen. Hopelijk wordt de reparatie niet duurder dan de gitaar waard is.
Yupquote:Op maandag 16 juli 2007 20:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Had je toch beter van te voren kunnen afspreken qua prijs
Straks heeft ie een ander idee van 'duur' en belt ie pas als de reparatie 400+ euro wordt!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Yup. De kerel die ze repareerde was er niet, maar ik zou wel gebeld worden als 't duur werd. Dus het zal wel meevallen
.
Jij neukt gitaren?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
zo! ik heb wel eens slechter geneukt.........
Die was op.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:57 schreef SNArky het volgende:
[..]
Zeg i_s, waarom kwam jou mustang niet met dergelijk stekvee?
nee omdat het een Sunn is.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er niet uit als een Mustang:
[afbeelding]
Dat is een Fender Mustang, geen Sunn Mustangquote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er niet uit als een Mustang:
[afbeelding]
Binnenkort komen er nieuwe elementen in en er komt een nieuwe slagplaat opquote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef imported_sphinx het volgende:
Ah mijn beginnersgitaartje![]()
Zo lekker licht, zo comfortabel.
Zo slecht onderhouden door mijn totale onwetendheid als gitaarnoob![]()
Het gesleep naar gitaarles
M'n eerste riffs en nummertjes
![]()
![]()
goed planquote:Op maandag 16 juli 2007 22:52 schreef SNArky het volgende:
[..]
Binnenkort komen er nieuwe elementen in en er komt een nieuwe slagplaat op.
Net vond je hem nog zo lelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:58 schreef Snuwerd het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)dL1UbB%26fta_ind%3D1
:>
niet te vergeten 80 presets waarvan je 40 zelf kunt instellen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:58 schreef Snuwerd het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)dL1UbB%26fta_ind%3D1
:>
Zoals die digitechmeuk.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja die Zoom dingen zijn goed stevig degelijk veel verschillende gleuiden alles wat je zoekt. Ik had de G2 dat is die van de link hierboven maar dan zonder expressiepedaal.
Voor 100 euro is dat een goed ding hierboven.
De goedkopere zoom dingen zuigen, plastice troepdie onder je voet versplintert als je doortrapt
Wat heb je nu dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:27 schreef VaderJacob het volgende:
Voor diegene die nog op zoek was naar een Zoom, ik heb hier nog een Zoom G2 staan die ik niet meer gebruik.
En dus weg mag!
hey, dat was me eerste gitaarquote:Op maandag 16 juli 2007 22:35 schreef SNArky het volgende:
sunn mustang
Wat was er nou kapot aan dan ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:01 schreef Sloggi het volgende:
De reparatie gaat maar een tientje kosten. Nieuwe snaren en even opnieuw afstellen en het moet verholpen zijn.
Snaren d'Addario à 4,50 + een eurotje of 7 voor het afstellen werd me verteld. Is ook geen dure zaak, en ik ben min of meer vaste klant.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:28 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe snaren waarschijnlijk
Tientje maar? Is dat inclusief arbeidsloon? Ouwe eraf, nieuwe erop, stemmen, afstellen, ben je zomaar een uurtje verder, en dat voor 60 p/u [gemiddeld]...
Doe je goed
Slimquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:54 schreef Sloggi het volgende:
Ik zei al tegen 'm dat 't niet te duur moest worden, anders heb ik geen geld meer om een versterker bij ze te kopen.
Ik denk dat een echt goede koffer rond de 100¤ nieuw?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:24 schreef TeleluvR het volgende:
Originele epiphone ES-335 koffer, wat zou dat waard zijn? (een oudje, nog met het oude logo, seventies, in zeer goede staat?)
Hmm, een epi koffer kost nieuw 120 euro bij thomann, zie ik net... merkloze zijn wel wat goedkoper, maar missen het ubercoole logo natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:54 schreef LennartCM het volgende:
[..]
Ik denk dat een echt goede koffer rond de 100¤ nieuw?
dus zo'n 75¤ denk ik
Boost circuit is sowieso nuttiger!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:37 schreef Neidropje het volgende:
mja maar die effecten zijn er dus uitgesloopt en er is een heel boost circuit in gegaan:) Zitten nu GFS pickups in trouwens;)
Ik kan prima zelf snaren er op doen, maar voor 7 euro laat ik het ook wel doen. Ga ik ondertussen wel ff een milkshake drinken ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:36 schreef Aresdreams het volgende:
ach ja, nieuwe snaren had ie er zelf ook op kunnen leggen
het zijn deze als het goed is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Boost circuit is sowieso nuttiger!
Laat nog even weten welke GFS PU's en hoe ze klinken!![]()
Hey, thanks!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:56 schreef ibaneX het volgende:
Witchfynder vetten muziekjes op je band site
Nieuwe axe? Jazz bass? Klopt iets niet of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
IK HEB VANDAAG EEN NIEUWE AXE GEKOCHT!!
een fender jazz bass!! ik hed nog een basgitaar nodig voor in mn studiootje en deze klonk echt retevet! laat de opnames maar beginnen!!!!!
Die 4x12 zijn ook niet duurquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Als iemand nog op zoek is naar een 212 cabinet
[afbeelding]
Krijgt echt veel positieve reacties. 2x12 kast met V30's erin en dat voor nog geen 200 euroEn het ziet er nog strak uit ook
Zit er zelf aan te denken om misschien als 2e kast erbij te kopen
Gewoon omdat het kan
Nu nog geld
we zijn allemaal toch gek?quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nieuwe axe? Jazz bass? Klopt iets niet of ben ik nou gek
Joah ok, maar zo worden ze wel steeds beterquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind er nog steeds weinig aan dean
Wel niet vergeten dat een cabinet net zo belangrijk is als een goede top. Door een mesa of een bogner door een cab van 100 euro halen klinkt het vaak toch stukken minder. Ik heb dit cabinet niet gehoord dus wil ook niet hierover oordelen, maar ik wil alleen ff aantippen dat een cabinet ook een heel belangrijk aspect in je sound is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die 4x12 zijn ook niet duur
Deze is zonder Celestions dan, maar toch
4x12, Dust cover, wieltjes, 166 euro!![]()
Misschien eind van het jaar maar eens een ritje naar Duitsland![]()
[afbeelding]
Weet ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wel niet vergeten dat een cabinet net zo belangrijk is als een goede top. Door een mesa of een bogner door een cab van 100 euro halen klinkt het vaak toch stukken minder. Ik heb dit cabinet niet gehoord dus wil ook niet hierover oordelen, maar ik wil alleen ff aantippen dat een cabinet ook een heel belangrijk aspect in je sound is.![]()
ik hoop het voor je, dan weet ik het ook gelijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Daarom rijd ik er dan ook heen om even te spelen
Tenminste, ik denk dat dat wel kan daar, denk je niet?
Die is inderdaad heel vetquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:15 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie weten dat ik niet veel met Tele's hebmaar zoeen zou ik wel willen!! Damn wat een stoer ding!
Fender Telecaster James Root Signature
[afbeelding]
Mahogany Body
Maple neck
Nitro White with black pick guard has ebony fretboard
Nitro Black with white pick guard has maple fretboard
12" radius fretboard
Contoured neck heel
String through body
22 jumbo frets
Fender locking machines
EMG 60 neck
EMG 81 bridge
Three way blade switch
One volume (Strat style)
70's Tele logo
![]()
das wel een toffe gitaar zegquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
Sorry Menno, plaatje gefixed.
Had even niet opgelet dat het Imageshack was
Verder nog niks over bekend. Zodra ik wat weet hoor je het.
Hij is trouwens wel anders dan die zwarte Flathead Tele van hem...
Ook wel vet moet ik zeggen:
http://www.youtube.com/watch?v=Ag5cVhnPk2o
das dan weer minder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, of die 7 string Tele van ESPStephen Carpenter's nieuwe signature als ik het goed heb.
[afbeelding]
Lekker verstaanbaar ook door dat masker heenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
Die is vetterquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
ja het gaat om het model dus hequote:Op woensdag 18 juli 2007 16:47 schreef Cynic het volgende:
Als die verbouwde tele's hebben trouwens bitter weinig meer met telecasters te maken als je het mij vraagt. Dan hadden ze net zo goed punten kunnen hebben.
ja, ik zei ook niet dat tele's toffer zijn dan puntige gitaren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:19 schreef Aresdreams het volgende:
Maar punten heerschen toch?
dan moet je naar spanjequote:Op woensdag 18 juli 2007 17:26 schreef Cynic het volgende:
Dan wil ik een spaanse gitaar met EMG's erin![]()
je had toch een hekel aan fenders? tele model is echt puur fender..quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, of die 7 string Tele van ESPStephen Carpenter's nieuwe signature als ik het goed heb.
[afbeelding]
qua afwerking is een gibson gewoon beter. wss qua pickups ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:37 schreef Jorikjet het volgende:
ik twijfel tussen een Gibson les paul studio en een Epiphone les paul custom. vooral prijs/kwaliteit tussen die twee. iemand tips of een interessant linkje?
maar een LTD of ESP, inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:16 schreef Cynic het volgende:
als je goede afwerking wil moet je helemaal geen Gibson kopen
dat lompe wel een beetje, maar voor een gitaar van 1000+ euro mag het ook wel ff netjes afgewerkt zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef Cynic het volgende:
Gibson is nogal grof afgewerkt. Maar dat hoort een beetje erbij, zijn ook gewoon lompe gitaren
Zit de stekker wel goed in het contact? Misschien ff wat schroefies bijdraaien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Hmm, het geluid van m'n versterker valt af en toe weg zonder te storen. Meer alsof de volumeknop van m'n gitaar opeens op nul staat. Hopelijk ligt 't aan het snoer, is 't goedkoopste
.
Ben ik niet met je eens. Ik heb er 4, alle vier is er werkelijk topwerk aan verricht, geen foutje/slordigheidje te zienquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef Cynic het volgende:
Gibson is nogal grof afgewerkt. Maar dat hoort een beetje erbij, zijn ook gewoon lompe gitaren
Ik bedoel ook niet dat de splinters er aan alle kanten uitsteken, maar in vergelijking met andere gitaren in die prijsklasse vind ik ze gewoon wat groffer afgewerkt. Het woord slordig/fout heb ik ook niet genoemd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik heb er 4, alle vier is er werkelijk topwerk aan verricht, geen foutje/slordigheidje te zien
Zoiets had ik ook, bleken er gewoon contacten los geraakt te zijn in de versterker, hebben ze het allemaal vast geslodeerd (gelastquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Hmm, het geluid van m'n versterker valt af en toe weg zonder te storen. Meer alsof de volumeknop van m'n gitaar opeens op nul staat. Hopelijk ligt 't aan het snoer, is 't goedkoopste
.
Seagull zijn hele mooie gitaren!quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:20 schreef Jarno88 het volgende:
heb vorige week een nieuwe akoestische gitaar gekocht namelijk een seagull:
[afbeelding]
In eerste instantie twijfelde ik een beetje over de aanschaf van deze gitaar vanwege het model maar de speelbaarheid en de klank was beter dan de andere gitaren die ik uitgetest had.
Erg tevreden dus over deze aankoop
Hij komt de 27e uit in Dallas. Hij word in Mexico gemaakt om de prijs rond de 750-1000 dollar te houden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die is vetter
Als ik zo'n signature zou kopen zou ik die slagplaat er sowieso vanaf halen!
Tsja, dat wil ik ook welquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:20 schreef Aresdreams het volgende:
ik wil iemand die mij sterk sponsert
Na die is ff weg dus ik ben de vrouw aan het uithangen door te multitaskenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:16 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, vriendin, geen gitaar=pingelen op vriendin?
ja het heeft wel wat, en die brug heeft ook wel wat. (normaal zijn ze tune-o-matic)quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Ziet er strak uit, jammer van deie kop alleen
Ah, het perfecte levenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Na die is ff weg dus ik ben de vrouw aan het uithangen door te multitasken
ik eet chips kijk tv zit op de compjoetert terwijl ik gitaar speel
sorry, maar dat zijn lelijke kut gitaren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar een LTD of ESP, inderdaad.
maar srsly, hoezo?
mwoah, zitten wel lelijke tussen idd, maar ze zijn heel netjes afgewerkt, vooral voor de prijs.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:11 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
sorry, maar dat zijn lelijke kut gitaren.
Hell yeahquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij komt de 27e uit in Dallas. Hij word in Mexico gemaakt om de prijs rond de 750-1000 dollar te houden.
een wat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hell yeahNu nog in NL en ik ben een gelukkig man
![]()
Die ga ik namelijk zeker kopen![]()
Nicequote:
bypass stagetuner van Boston, 44 euro.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heeft ap je weer iets aangesmeert
vertel![]()
Neem er voor mij ook maar 1 mee als die bolle terug isquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:31 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
bypass stagetuner van Boston, 44 euro.
Goede tuner met mute functie, lekker precies, duidelijke display, past in elke schakeling net als een ander pedaal.
GAS weer onder controle deze maand![]()
veel knopjes?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef Cynic het volgende:
Vandaag in Musik Produktiv een Mesa Mark IV geprobeerd, dat klinkt toch ook wel te gek (mag ook wel voor dat geld)
Maar man, wat is dat een complexe versterker...
hm ja wat extra sustain, maar hoezo zou ie minder ontstemmen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:41 schreef -Menn0- het volgende:
Sustain for the win! En je ontstemt minder snel
Ja maar hierbij zitten ze anders vastquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hm ja wat extra sustain, maar hoezo zou ie minder ontstemmen?
met een andere brug zitten de snaren ook wel vast![]()
De andere gitarist van m'n band, die heeft een Jackson V, en die heeft ook string thru body.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar hierbij zitten ze anders vastEn daardoor zijn ze wat stemvaster om het zo ff te zeggen.
ik heb m'n gitaar wel eens ontstemd met een serieus belachelijke pinch-harmonic bendquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:49 schreef -Menn0- het volgende:
Dan heeft ie een kut gitaar
Soms ontstemt een gitaar als je een flinke harde bend maakt. Pussy gitaren
ja maar die worden niet meer gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:40 schreef Cynic het volgende:
Mwoa, als je eens een Jackson soloist uit begin jaren 90 had geprobeerd zou je dat niet zo hard roepen denk ik...
Oude Jacksons zijn echt hele goede gitaren
waarom mishandel je je gitaren zo?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Epiphone SG Special momenteel. Need more stickers
[afbeelding]
En de Dean VX momenteel
[afbeelding]
Zeg eens tegen je vriendin dat ze je gitaar beter schoonmaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Epiphone SG Special momenteel. Need more stickers
[afbeelding]
je laat andere mensen zomaar je gitaar aanraken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je vriendin dat ze je gitaar beter schoonmaakt.
Duh, je gaat toch niet zelf schoonmakenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je laat andere mensen zomaar je gitaar aanraken?![]()
boh..
De vloer niet nee, ben je gek!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Duh, je gaat toch niet zelf schoonmaken.
ik ga echt wel m'n gitaar zelf poetsen hoor, en das ook gelijk het enige dat ik ooit schoonmaak zo'n beetje, maar ik doe het wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Duh, je gaat toch niet zelf schoonmaken.
steek ik om de zoveel tijd in de fik, en dan pleur ik er iets anders neer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:15 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, en je slaapkamer? je bed? laat je dat aan andere over?
das wel erg lam dan!
Ja, ik merk ook dat het een vicieuze cirkel isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:16 schreef VaderJacob het volgende:
Whoei 3 weken vakantie![]()
Hele dagen bassen![]()
Owja gisteren een bonus gekregen van me baas nu heb ik gas![]()
Zal ik er toch eerst een moeten vindenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je vriendin dat ze je gitaar beter schoonmaakt.
Je hebt er geen meegenomen uit denemarken?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zal ik er toch eerst een moeten vinden
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Ja, ik merk ook dat het een vicieuze cirkel is
GAS => "Moet meer geld!" / Meer geld => "GAS!"
"whoah nou kan ik dit toffe ding kopen!"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:29 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Het is ook niet dat je de spullen echt nodig hebt, maarja je hebt geld dus je moet wat![]()
Goede keuze! Die cubejes zijn heel veelzijdig en ik ben ook erg tevreden met de sound.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:38 schreef Sloggi het volgende:
Heb toch maar de Cube 30x gekocht. Mooi geluid en erg veelzijdig.
Ik ben alleen nog niet zo goed in het vinden van de juiste sound. Ik ben dus een kwartier bezig om een goede drive ingesteld te krijgen, en weer een kwartier als ik Black Panel gebruikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:25 schreef SNArky het volgende:
[..]
Goede keuze! Die cubejes zijn heel veelzijdig en ik ben ook erg tevreden met de sound.
Ach 1 dagje er ff aan werken om de goeie dingen te vinden dan ff opslaan en dan ben je klaarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog niet zo goed in het vinden van de juiste sound. Ik ben dus een kwartier bezig om een goede drive ingesteld te krijgen, en weer een kwartier als ik Black Panel gebruik.
Alsof het niks is hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:45 schreef guitarist.nl het volgende:
Hmmz, een nieuwe SG Menace voor 695 euro, da's niet duur.
Als die effecten er nog in hadden gezeten was het een nog vettere gitaar geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:40 schreef Neidropje het volgende:
zo betere knopjes en topwrap! klinkt super!
[afbeelding]
Dat zou echt meesterlijk zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als die effecten er nog in hadden gezeten was het een nog vettere gitaar geweest![]()
die zitten er niet in? waar de fuck om staat dat er dan wel?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als die effecten er nog in hadden gezeten was het een nog vettere gitaar geweest![]()
Het betere knutselwerk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:40 schreef Neidropje het volgende:
zo betere knopjes en topwrap! klinkt super!
[afbeelding]
Ja, ik ken het probleem, ik weet precies wat er mis is.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:19 schreef Snuwerd het volgende:
Ik heb een Marshall versterker (zo n grote) [afbeelding] van een vriend geleend, maar hij doet het vaak heel zacht. Af en toe doet hij het weer wel goed, maar ik zie zelf geen verband. Ik ga vaak ff spelen en ineens doet hij het en ineens ook niet meer. Ook de Boost channel doet het voor geen meter. Hebben jullie een idee? (Het is niet de kabel)
lijkt me een prima setje, mits je rock/metal achtige dingen wil spelen.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef Operc het volgende:
hey allemaal, ik wil binnenkort beginnen met electrische gitaar (al jaartje aangeklooit op akoustische)
ik wil er nog niet teveel geld aan uitgeven eigenlijk.
dus de vraag, is dit iets, en zit er alles in wat je nodig hebt om te kunnen spelen of moet je er nog iets bijkopen? zo ja wat, en de prijzen daarvan zijn...?
http://www.feedback.nl/?id=55&b=GSA60JSUBK
en weet iemand tokkel nrs voor electrische gitaar die nog een beginner kan spelen?
betaal jij dan 7¤ per biertje?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:58 schreef Jorikjet het volgende:
damnnn kater, heb gisteren te veel bier gehaald... heb 70 euro aan bier uittgegeven![]()
Stoere jongeman.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:58 schreef Jorikjet het volgende:
damnnn kater, heb gisteren te veel bier gehaald... heb 70 euro aan bier uittgegeven![]()
Ik kan daar 15,5 pints Guinness uit halen. Als ik met 4 vrienden een avondje in de Ierse pub zou zitten en ik zou alles betalen, dan kom ik op 70,- uit. Maar anders....quote:
Ik heb net met vaderjacob bier van m'n huisgenootjes opgedronkenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:58 schreef Jorikjet het volgende:
damnnn kater, heb gisteren te veel bier gehaald... heb 70 euro aan bier uittgegeven
Ach man ga schapen offeren achter het station vieze metal meneerquote:Op maandag 23 juli 2007 01:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Jah.. moet ie maar geen vuile bassist zijn![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach man ga schapen offeren achter het station vieze metal meneer![]()
ok dat magquote:Op maandag 23 juli 2007 01:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
ik offer alleen bassisten en kuthippies.
*schop*quote:Op maandag 23 juli 2007 01:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Jah.. moet ie maar geen vuile bassist zijn![]()
![]()
ok, en er zit ook alles bij wat nodig is zeg maar of weet je dat niet?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
lijkt me een prima setje, mits je rock/metal achtige dingen wil spelen.
Gitaar versterker tas tuner kabelsquote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef Operc het volgende:
[..]
ok, en er zit ook alles bij wat nodig is zeg maar of weet je dat niet?
Nou misschien heeft hij dat alquote:Op maandag 23 juli 2007 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wel, want talent kun je niet in een doos stoppen.
Je mag ook mijn beginnersset kopenquote:
kutquote:Op maandag 23 juli 2007 15:21 schreef Operc het volgende:
nee dankje, ben iemand die dingen liever gewoon in de winkel haalt (doe ik ook met mn drumzooi)
Ja voor een associaal lage prijsquote:Op maandag 23 juli 2007 15:31 schreef Operc het volgende:kun je die zooi ni gewoon inruilen als je keertje weer nieuwe gitaar gaat halen ofzo?
Dan krijgt ie er 10 euro voor en een lolly...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:31 schreef Operc het volgende:kun je die zooi ni gewoon inruilen als je keertje weer nieuwe gitaar gaat halen ofzo?
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:34 schreef Aresdreams het volgende:
helaas, dribbel zal weer een maand zonder eten moeten
Ja is vrijdag jarigquote:Op maandag 23 juli 2007 15:40 schreef Aresdreams het volgende:
leeft je vriendin nog, of heb je die ook al opgegeten?
NEE WE HOEVEN JE TROEP NIETquote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Iemand nog op zoek naar een prachtig 25 watt versterkertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |