Die 4x12 zijn ook niet duurquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Als iemand nog op zoek is naar een 212 cabinet
[afbeelding]
Krijgt echt veel positieve reacties. 2x12 kast met V30's erin en dat voor nog geen 200 euroEn het ziet er nog strak uit ook
Zit er zelf aan te denken om misschien als 2e kast erbij te kopen
Gewoon omdat het kan
Nu nog geld
we zijn allemaal toch gek?quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nieuwe axe? Jazz bass? Klopt iets niet of ben ik nou gek
Joah ok, maar zo worden ze wel steeds beterquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind er nog steeds weinig aan dean
Wel niet vergeten dat een cabinet net zo belangrijk is als een goede top. Door een mesa of een bogner door een cab van 100 euro halen klinkt het vaak toch stukken minder. Ik heb dit cabinet niet gehoord dus wil ook niet hierover oordelen, maar ik wil alleen ff aantippen dat een cabinet ook een heel belangrijk aspect in je sound is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die 4x12 zijn ook niet duur
Deze is zonder Celestions dan, maar toch
4x12, Dust cover, wieltjes, 166 euro!![]()
Misschien eind van het jaar maar eens een ritje naar Duitsland![]()
[afbeelding]
Weet ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wel niet vergeten dat een cabinet net zo belangrijk is als een goede top. Door een mesa of een bogner door een cab van 100 euro halen klinkt het vaak toch stukken minder. Ik heb dit cabinet niet gehoord dus wil ook niet hierover oordelen, maar ik wil alleen ff aantippen dat een cabinet ook een heel belangrijk aspect in je sound is.![]()
ik hoop het voor je, dan weet ik het ook gelijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Daarom rijd ik er dan ook heen om even te spelen
Tenminste, ik denk dat dat wel kan daar, denk je niet?
Die is inderdaad heel vetquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:15 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie weten dat ik niet veel met Tele's hebmaar zoeen zou ik wel willen!! Damn wat een stoer ding!
Fender Telecaster James Root Signature
[afbeelding]
Mahogany Body
Maple neck
Nitro White with black pick guard has ebony fretboard
Nitro Black with white pick guard has maple fretboard
12" radius fretboard
Contoured neck heel
String through body
22 jumbo frets
Fender locking machines
EMG 60 neck
EMG 81 bridge
Three way blade switch
One volume (Strat style)
70's Tele logo
![]()
das wel een toffe gitaar zegquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
Sorry Menno, plaatje gefixed.
Had even niet opgelet dat het Imageshack was
Verder nog niks over bekend. Zodra ik wat weet hoor je het.
Hij is trouwens wel anders dan die zwarte Flathead Tele van hem...
Ook wel vet moet ik zeggen:
http://www.youtube.com/watch?v=Ag5cVhnPk2o
das dan weer minder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, of die 7 string Tele van ESPStephen Carpenter's nieuwe signature als ik het goed heb.
[afbeelding]
Lekker verstaanbaar ook door dat masker heenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
Die is vetterquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
ja het gaat om het model dus hequote:Op woensdag 18 juli 2007 16:47 schreef Cynic het volgende:
Als die verbouwde tele's hebben trouwens bitter weinig meer met telecasters te maken als je het mij vraagt. Dan hadden ze net zo goed punten kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |