jewel de knop is gewoon gelijmd op het draaiende gedeelte.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow dus dán kan die niet meer draaien
Epiphone Juniorquote:
70 euro ongeveer, Dan heb ik hem compleet met doos handleiding adapter etc!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Sloggi het volgende:
Die Fender. Zal wel wat kosten
.
Vader Jacob, hoeveel wil je voor je zoompie?
Valt mee hoor, USA made, kwalitatief gelijk aan een USA tele of strat, maar de going prices zijn een stuk lager...quote:
Man, voor 99 koop ik 'm nieuw.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
70 euro ongeveer, Dan heb ik hem compleet met doos handleiding adapter etc!
![]()
Daarom, scheelt je 30 euroquote:
Had je toch beter van te voren kunnen afspreken qua prijsquote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef Sloggi het volgende:
Neuh.
Hopelijk heb ik m'n gitaar morgen terug. Heb 'm toch maar weggebracht vanwege dat snelle ontstemmen. Hopelijk wordt de reparatie niet duurder dan de gitaar waard is.
Yupquote:Op maandag 16 juli 2007 20:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Had je toch beter van te voren kunnen afspreken qua prijs
Straks heeft ie een ander idee van 'duur' en belt ie pas als de reparatie 400+ euro wordt!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Yup. De kerel die ze repareerde was er niet, maar ik zou wel gebeld worden als 't duur werd. Dus het zal wel meevallen
.
Jij neukt gitaren?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
zo! ik heb wel eens slechter geneukt.........
Die was op.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:57 schreef SNArky het volgende:
[..]
Zeg i_s, waarom kwam jou mustang niet met dergelijk stekvee?
nee omdat het een Sunn is.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er niet uit als een Mustang:
[afbeelding]
Dat is een Fender Mustang, geen Sunn Mustangquote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er niet uit als een Mustang:
[afbeelding]
Binnenkort komen er nieuwe elementen in en er komt een nieuwe slagplaat opquote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef imported_sphinx het volgende:
Ah mijn beginnersgitaartje![]()
Zo lekker licht, zo comfortabel.
Zo slecht onderhouden door mijn totale onwetendheid als gitaarnoob![]()
Het gesleep naar gitaarles
M'n eerste riffs en nummertjes
![]()
![]()
goed planquote:Op maandag 16 juli 2007 22:52 schreef SNArky het volgende:
[..]
Binnenkort komen er nieuwe elementen in en er komt een nieuwe slagplaat op.
Net vond je hem nog zo lelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:58 schreef Snuwerd het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)dL1UbB%26fta_ind%3D1
:>
niet te vergeten 80 presets waarvan je 40 zelf kunt instellen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:58 schreef Snuwerd het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)dL1UbB%26fta_ind%3D1
:>
Zoals die digitechmeuk.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Had ik een heel bericht getypt kankert fok eruit
Nouja die Zoom dingen zijn goed stevig degelijk veel verschillende gleuiden alles wat je zoekt. Ik had de G2 dat is die van de link hierboven maar dan zonder expressiepedaal.
Voor 100 euro is dat een goed ding hierboven.
De goedkopere zoom dingen zuigen, plastice troepdie onder je voet versplintert als je doortrapt
Wat heb je nu dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:27 schreef VaderJacob het volgende:
Voor diegene die nog op zoek was naar een Zoom, ik heb hier nog een Zoom G2 staan die ik niet meer gebruik.
En dus weg mag!
hey, dat was me eerste gitaarquote:Op maandag 16 juli 2007 22:35 schreef SNArky het volgende:
sunn mustang
Wat was er nou kapot aan dan ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:01 schreef Sloggi het volgende:
De reparatie gaat maar een tientje kosten. Nieuwe snaren en even opnieuw afstellen en het moet verholpen zijn.
Snaren d'Addario à 4,50 + een eurotje of 7 voor het afstellen werd me verteld. Is ook geen dure zaak, en ik ben min of meer vaste klant.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:28 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe snaren waarschijnlijk
Tientje maar? Is dat inclusief arbeidsloon? Ouwe eraf, nieuwe erop, stemmen, afstellen, ben je zomaar een uurtje verder, en dat voor 60 p/u [gemiddeld]...
Doe je goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |