SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Versterkers ♪
Fender | Laney | Line6 | Marshall | Mesa Boogie | Peavey | Randall | VoxEffecten ♪
Boss | Dunlop | Electro-Harmonix | Digitech | Line 6 | ZoomTabs ♪
Mxtabs | OLGA | Harmony Central | Guitar Tabs | Tabsrus | Ultimate Guitar
All Guitar Tabs | Tabster | Taborama | My Songbook
Powertabs | Guitar Tab UniverseWinkels ♪
Feedback | Music Partner | Dirk Witte | Haar Guitars | Music Store
Musik Produktiv | Lord of the Strings | Guitar Center in Wierden | Thomann | GuitarboxOverige ♪
Gitaar.net | Gitaarnet.nl | Harmony Central | Cyberfret
Maak je eigen gitaar | Het afstellen van je gitaar | Het afstellen van je gitaar 2
Gear Acquisition Syndrome (gas)
De OP vindt men hier.
[ Bericht 2% gewijzigd door belsen op 20-07-2007 19:06:06 ]
Checkquote:Op maandag 16 juli 2007 15:47 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom staat Dean nog steeds dik gedrukt?!
OT: Smartie nummer 1 present
Ik kreeg gister een kaartje thuisbezorgd dat ik m'n amp kon komen ophalenquote:
wat voor pedaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Snuwerd het volgende:
Ik wil een pedaal kopen voor mn elektrische gitaar, ben een beginner dus niet al te duur. Iemand advies?
ik heb een pedaal emmerquote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Snuwerd het volgende:
Ik wil een pedaal kopen voor mn elektrische gitaar, ben een beginner dus niet al te duur. Iemand advies?
http://muziek.marktplaats.nl/effecten/104392613-zoom-g2-1u-multi-effect-voor-gitaar.html?return=eJwtissKwjAURP%2BlkC7zKm4SgrR%2FEtpoQl6X3Iii%2BO9GdDOcOTNWCfUKimtUYuFqQmfb7rXvHRRjsYIrNNsWOyRrO9KS2O9CwcP5kYyYDzR4OZAsqyDL1usfUh%2FwDDAwj1jLLbsW9lHj%2FbvUmok8SX6VQ1UMw8kZjJj0%2BwNPCy8s&df=1&fta=eNo9jtuOgjAQht9lEr3uAaudhmchjWXZxkIJA0o0vrtTVvZmkvlm%2FoPHC76IByxTau4%2BETjCk0FYUy2PgWr6CYTSzZlHmvEZR9ePOCx9O8Wruz3wmXN%2FUKJTLlNEVfQVwui7FlxkEaFGiIGNPR9eEQUjiyBFpa0yUu9vf0zIs7JVYWpn2ih5FhvTbitrzeVklJXg3lyO%2Fec8%2BkBNaodu%2Fi2PJUQKhOsyTU0cQrvulC17vzalIHcKW7RC8I%2FSnBXw3e%2F%2F%2B%2FsDL%2FxUxQ%3D%3D&fta_ind=1quote:Op maandag 16 juli 2007 15:58 schreef Snuwerd het volgende:
Digitaal, met alles er in bedoel ik. Als dat bestaat : > Mn budget is moeilijk, ik heb wel geld maar wil er niet al te veel geld aan uitgeven, 50-100?
De zoom g2 nieuw kopen (100 euro) Verder niet zoveel verstand van multipedaaltjes maar deze is prijskwaliteit verhouding best goed. Vooral in die prijsklasse van jou zul je niet zo heel veel degelijke dingen vindenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef Snuwerd het volgende:
Nog meer ideëen? Die woont nogal ver weg (Groningen).
Ik zou een persoonlijke mail sturen naar hem, gaat altijd wat sneller en is voor de verkoper ook wat fijner. Krijg je in ieder geval er ook gelijk reactie opquote:
ik ookquote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Had ik een heel bericht getypt kankert fok eruit
Daar laat je je hond toch niet eens op zitten ? Hij zoekt een degelijk pedaal !quote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ook![]()
dat ik nog een Digitech RP50 te koop heb
Ja hij gaat gewoon gitaar erin en dan naar versterker. Maar je hebt ook de mogelijkheid naar je computer dat je je zooi kan opnemenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:22 schreef Snuwerd het volgende:
hm, kan dit ding ook op mn versterker? (dus niet via usb ofzo)
Ik bied 10 euro + verzendkosten : >quote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ook![]()
dat ik nog een Digitech RP50 te koop heb![]()
ben er niet mee eens dat ie stevig zijn... iig de GFX 707 nietquote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja die Zoom dingen zijn goed stevig degelijk veel verschillende gleuiden alles wat je zoekt. Ik had de G2 dat is die van de link hierboven maar dan zonder expressiepedaal.
Voor 100 euro is dat een goed ding hierboven.
De goedkopere zoom dingen zuigen, plastice troepdie onder je voet versplintert als je doortrapt
Ik heb het ook niet over die hequote:Op maandag 16 juli 2007 16:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ben er niet mee eens dat ie stevig zijn... iig de GFX 707 niet
Die boss dingen hebben wel mooie multieffecten vooral die grote planken. Maarja dat kost je ook gelijk zoveel geldquote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef Aresdreams het volgende:
ja, plastic, voor 400 gulden ofzo
als ik me niet vergis
maar boeie, ben niet echt kappot van zoom
geef mij maar boss atm
Mja blijft wel veel geldquote:Op maandag 16 juli 2007 16:41 schreef Aresdreams het volgende:
wat heet veel geld? 450 euro had ik er voor betaald.
bij feedback nu 400 pleuro
Ah mooi! Zal dan wel een broladaptor geweest zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb er 1 van ibanez, 20 euro geloof ik. En dan extra snoertjes (ketting van 5) er bij voor 15 euro. Werkt als een tiet!
wat voor gitaar wil je?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef VaderJacob het volgende:
Iemand een gitaar te koop?
Hoeveel geld heb je en wat zoek je?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef VaderJacob het volgende:
Iemand een gitaar te koop?
Vertel.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je en wat zoek je?
Ik heb nog 4 gitaren te koop in prijsklasse 150-500 euro...![]()
Misschien moet ik eens marktplaats op...![]()
Goeie tip jaquote:Op maandag 16 juli 2007 18:29 schreef MooiHoofd het volgende:
misschien is dit wat voor je Snuwerd:
http://feedback.nl/?id=55&b=URRP50PS
zeer handig pedaaltje met verschillende effecten, wah wah en al die zooi
heb hem zelf ook, werkt prima![]()
En nu kan die niet meer draaien ?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:01 schreef imported_sphinx het volgende:
BTW ik heb ver heerschende alleslijm gevonden, waarmee ik gewoon mijn metalen volumeknop weer heb vastgelijmd!![]()
hoe tof is dat
Ow dus dán kan die niet meer draaienquote:Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jaweeeaal
hij moet alleen nog ff drogen
jewel de knop is gewoon gelijmd op het draaiende gedeelte.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow dus dán kan die niet meer draaien
Epiphone Juniorquote:
70 euro ongeveer, Dan heb ik hem compleet met doos handleiding adapter etc!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Sloggi het volgende:
Die Fender. Zal wel wat kosten
.
Vader Jacob, hoeveel wil je voor je zoompie?
Valt mee hoor, USA made, kwalitatief gelijk aan een USA tele of strat, maar de going prices zijn een stuk lager...quote:
Man, voor 99 koop ik 'm nieuw.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
70 euro ongeveer, Dan heb ik hem compleet met doos handleiding adapter etc!
![]()
Daarom, scheelt je 30 euroquote:
Had je toch beter van te voren kunnen afspreken qua prijsquote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef Sloggi het volgende:
Neuh.
Hopelijk heb ik m'n gitaar morgen terug. Heb 'm toch maar weggebracht vanwege dat snelle ontstemmen. Hopelijk wordt de reparatie niet duurder dan de gitaar waard is.
Yupquote:Op maandag 16 juli 2007 20:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Had je toch beter van te voren kunnen afspreken qua prijs
Straks heeft ie een ander idee van 'duur' en belt ie pas als de reparatie 400+ euro wordt!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Yup. De kerel die ze repareerde was er niet, maar ik zou wel gebeld worden als 't duur werd. Dus het zal wel meevallen
.
Jij neukt gitaren?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
zo! ik heb wel eens slechter geneukt.........
Die was op.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:57 schreef SNArky het volgende:
[..]
Zeg i_s, waarom kwam jou mustang niet met dergelijk stekvee?
nee omdat het een Sunn is.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er niet uit als een Mustang:
[afbeelding]
Dat is een Fender Mustang, geen Sunn Mustangquote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er niet uit als een Mustang:
[afbeelding]
Binnenkort komen er nieuwe elementen in en er komt een nieuwe slagplaat opquote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef imported_sphinx het volgende:
Ah mijn beginnersgitaartje![]()
Zo lekker licht, zo comfortabel.
Zo slecht onderhouden door mijn totale onwetendheid als gitaarnoob![]()
Het gesleep naar gitaarles
M'n eerste riffs en nummertjes
![]()
![]()
goed planquote:Op maandag 16 juli 2007 22:52 schreef SNArky het volgende:
[..]
Binnenkort komen er nieuwe elementen in en er komt een nieuwe slagplaat op.
Net vond je hem nog zo lelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:58 schreef Snuwerd het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)dL1UbB%26fta_ind%3D1
:>
niet te vergeten 80 presets waarvan je 40 zelf kunt instellen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:58 schreef Snuwerd het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)dL1UbB%26fta_ind%3D1
:>
Zoals die digitechmeuk.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja die Zoom dingen zijn goed stevig degelijk veel verschillende gleuiden alles wat je zoekt. Ik had de G2 dat is die van de link hierboven maar dan zonder expressiepedaal.
Voor 100 euro is dat een goed ding hierboven.
De goedkopere zoom dingen zuigen, plastice troepdie onder je voet versplintert als je doortrapt
Wat heb je nu dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:27 schreef VaderJacob het volgende:
Voor diegene die nog op zoek was naar een Zoom, ik heb hier nog een Zoom G2 staan die ik niet meer gebruik.
En dus weg mag!
hey, dat was me eerste gitaarquote:Op maandag 16 juli 2007 22:35 schreef SNArky het volgende:
sunn mustang
Wat was er nou kapot aan dan ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:01 schreef Sloggi het volgende:
De reparatie gaat maar een tientje kosten. Nieuwe snaren en even opnieuw afstellen en het moet verholpen zijn.
Snaren d'Addario à 4,50 + een eurotje of 7 voor het afstellen werd me verteld. Is ook geen dure zaak, en ik ben min of meer vaste klant.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:28 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe snaren waarschijnlijk
Tientje maar? Is dat inclusief arbeidsloon? Ouwe eraf, nieuwe erop, stemmen, afstellen, ben je zomaar een uurtje verder, en dat voor 60 p/u [gemiddeld]...
Doe je goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |