Gates maakt indd aandrijfriemen, v-snaren e.d.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:46 schreef MMach het volgende:
Zo, er zijn een aantal dingen om mee rekening te houden.
Als je meer werkt dan 23 dagen, maar minder dan 240u per kwartaal dan blijf je je kindergeld behouden, maar moet je wel extra RSZ betalen, dus niet het voordelige tarief van jobstudent.
Deze middag ga ik op gesprek bij Gates (leverancier van riemen dacht ik) om te zien of ik in aanmerking kom om aan 1 stuk te werken gedurende augustus en september, en eventueel ook in het jaar. Zeer goede verloning (11.5¤ per uur), maar daar gaan nog bijdrages van af. In ploegendienst van afwisselend 6u-14u en 14u tot 22u. Normaal gezien moet ik dan wel aan mijn 3000¤ geraken.
Gewoon eens contact opnemen met de sociale voorzieningen van de hogeschool iddquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:24 schreef Archont het volgende:
MMach, ik ken wel wat van verdienen als student in belgie en ken alle systemen. Echt wel kut dat ze weer moeilijk doen bij de studiebeurzen, als je geen oficiële studiebeurs kan krijgen kan je nog altijd bij de hogeschool zelf een aanvraag doen, zij geven soms ook studiebeurzen, of toch op zijn minst korting voor inschrijvingsgeld.
quote:Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.
Oh take me back to the start.
Geweldig. En gelijk je camionette op de parking van de directie. Tof.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:27 schreef MMach het volgende:
Kheb mijn job bij gates, maandag al beginnen![]()
[afbeelding]
Het maakt me eigenlijk geen reet uit, maar een beetje leuk verhaaltje kan je er toch wel van maken als je een topic opent? Het is hier geen dumpbak.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Leg dat eens uit in ons FB topic?
Zoals in onze FAQ is vermeld staat: In K&W mag je voor iedere klus een eigen topic openen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Het maakt me eigenlijk geen reet uit, maar een beetje leuk verhaaltje kan je er toch wel van maken als je een topic opent? Het is hier geen dumpbak.
En vonkenboer heeft een eigen topic met info.
Het is hier gelukkig inderdaad niet zo ongezellig en zakelijk als in menig ander fok forumquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil even zeggen dat ik dit forum echt ge-wel-dig vind
iedereen leeft zo met elkaar meeen het is zooooo leuk om de vorderingen van iedereen te zien en je hoopt echt voor al die lieve mensen dat de hypoyheken, huurcontracten en wat dies meer zij doorgaan
echt: voor Fok!: houden dit forumen voor de users: jullie zijn echt geweldig! Wat een leuke volwassen club mensen zonder gezeik, gezeur enzo..
![]()
dat wilde ik even zeggen
Ik zou zeggen open er een gewoon topic overquote:Op zondag 22 juli 2007 18:25 schreef Ynske het volgende:
*** vraagje ***
Hebben jullie ook tips om aan een appartement te komen? Welke sites zijn betrouwbaar?
Ben ingeschreven bij Woningnet, maar daar moet je tegenwoordig 10 jaar ingeschreven staan en dat duurt voor mij nog wel een jaar of 8
Ik wil graag een appartementje voor mezelf en vraag me af of jullie ervaring hebben met sites zoals DirectWonen en of dit aan te raden is.
ik wacht wel ff afquote:Op zondag 22 juli 2007 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... Ja, dat wel... maar dan wel graag in WGR.
Maar ik zou eerst daar eens even zoeken, want er zijn daar al zoveel 'hoe vind ik snel een huis' en 'wie heeft er ervaring met DirectWonen' topics...
Ligt toch in de buurt van de Biesbos ?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:55 schreef Marsepein het volgende:
Drimmelen, in de buurt van Noord Limburg? Volgens mij ben je wat in de war
Have fun Vonk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |