Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:50 schreef thedude0 het volgende:
Lekker belangrijk zeg, het is goedkoop dus een goedeKUT winkel
Niet mijn probleem dat jij liever bij veel te dure schijtwinkels je spul koopt. Gewoon bij de media markt langs gaan of online bestellen, anders niet.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.
Pak gewoon een nieuw setje uit de winkel en ruil hem om met die van mij....
Wilde eerst een nieuw setje kopen daar mijn defecte dan in doen en deze dan weer terugbrengen en mijn geld terug vragen en dan zou ik erbij zeggen : Hoef hem niet meer mijn vriendin had er al eentje gekocht..
Maar dat durfde ik niet![]()
![]()
Dat was mijn idee ook maar ja...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:51 schreef Tarabass het volgende:
Hadden ze toch jouw setje in die doos kunnen doen van het nieuwe setje dat jij dan weer meekrijgt zonder doos.. Zie het probleem niet van die fucking MM. Stelletje prutsers daar. En goedkoper zijn ze ook al niet, dus snap niet waarom mensen daar nog kopen..
Prima, maar kom hier dan niet huilie huilie doen als je 5 weken op je pokketroep moet wachten.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:52 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Niet mijn probleem dat jij liever bij veel te dure schijtwinkels je spul koopt. Gewoon bij de media markt langs gaan of online bestellen, anders niet.
Dat werkt niet. Wel eens van een serienummer gehoord?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wilde eerst een nieuw setje kopen daar mijn defecte dan in doen en deze dan weer terugbrengen en mijn geld terug vragen en dan zou ik erbij zeggen : Hoef hem niet meer mijn vriendin had er al eentje gekocht..
![]()
Nu je het zegt...inderdaad een Gouden tip van Razor21quote:
De meesten checken dat echt niet hoor...maar je weet idd maar nooit..quote:Op maandag 16 juli 2007 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Wel eens van een serienummer gehoord?
Daar noem je ook wat. Bart Shit.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De meesten checken dat echt niet hoor...maar je weet idd maar nooit..
Ooit eens bij Bart Smit een cdrom gekocht cd er thuis uitgehaald en er een muziek cd van Jan Smit erin teruggestopt en geruild : Ik hoef hem niet dat spel draait niet goed op mijn computer...
Oh ok kies maar een andere uit je kunt hem gewoon omruilen. Die doos keek ook geeneens in het hoesje...![]()
2 spellen voor de prijs van 1![]()
En dan zetten ze die kapotte zo weer in de schappen. Mediamarktquote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Saekerhett het volgende:
Sukkel, je had gewoon de doos 2 weken moeten bewaren, had je direct een nieuwe meegekregen
Bron ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En dan zetten ze die kapotte zo weer in de schappen. Mediamarkt![]()
Klopt, dat weet ik uit eigen ervaring. TFT's met dooie pixels zetten ze zo weer terug. Mijn zusje heeft iets van 4x moeten ruilen voordat ze een goede had, teringjantje zegquote:
Het is toeval dat als je een doos meekrijgt die al open is geweest hetgene wat erin zit altijd defect isquote:
Ik heb al 2x na een half jaar een defect apparaat ook zonder discussie kunnen teruggeven. Gewoon hele aankoopbedrag contant terug. Wel met doos enzo.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat je ALLES kan ruilen binnen 2 weken, wat de reden ook is, maar voor de prijs en service ná die 2 weken hoef je niet bij ze terecht.
Dat is dus gewoon diefstal. Ik had al weinig medelijden met je, maar nu al helemaal niet meer.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De meesten checken dat echt niet hoor...maar je weet idd maar nooit..
Ooit eens bij Bart Smit een cdrom gekocht cd er thuis uitgehaald en er een muziek cd van Jan Smit erin teruggestopt en geruild : Ik hoef hem niet dat spel draait niet goed op mijn computer...
Oh ok kies maar een andere uit je kunt hem gewoon omruilen. Die doos keek ook geeneens in het hoesje...![]()
2 spellen voor de prijs van 1![]()
Het is razor21 man. Die liegt nog meer da ispy24, dit topic is waarschijnlijk niet eens waar en die post over zijn jan smit cd in het spelletje waarschijnlijk ook nietquote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon diefstal. Ik had al weinig medelijden met je, maar nu al helemaal niet meer.
Trots vertellen hoe je spullen jat, en de huillie uithangen als een zaak je door je eigen stomme schuld niet meteen kan helpen.
Kneus.
Je moest eens weten hoeveel van dit soort mongolen er rond lopen in Nederland en dat mag ook nog stemmen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon diefstal. Ik had al weinig medelijden met je, maar nu al helemaal niet meer.
Trots vertellen hoe je spullen jat, en de huillie uithangen als een zaak je door je eigen stomme schuld niet meteen kan helpen.
Kneus.
Collega van me kocht eens een USB harddisk. Zat een keurig briefje in de doos van de vorige 'eigenaar'.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het is toeval dat als je een doos meekrijgt die al open is geweest hetgene wat erin zit altijd defect is![]()
Laat mij nou ook eens even schelden jahquote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is razor21 man. Die liegt nog meer da ispy24, dit topic is waarschijnlijk niet eens waar en die post over zijn jan smit cd in het spelletje waarschijnlijk ook niet
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Collega van me kocht eens een USB harddisk. Zat een keurig briefje in de doos van de vorige 'eigenaar'.
"Als u dit leest heeft u een defect apparaat gekocht. Doe geen moeite om te testen, ruil maar meteen om."
Sorryquote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens even schelden jah.
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens even schelden jah.
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Collega van me kocht eens een USB harddisk. Zat een keurig briefje in de doos van de vorige 'eigenaar'.
"Als u dit leest heeft u een defect apparaat gekocht. Doe geen moeite om te testen, ruil maar meteen om."
ik ha der een keer een digi videocam gekocht en een smiley op de lens getekend, doos weer netjes dichtgemaakt, 30 kmin teruggebracht, en mijn geld terug gekregenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het werd ooit eens vroeger in kassa en/of radar behandeld, en de duiderlijke boodschap daarbij was dat je abosluut NIET verplicht bent om de doos van het product te bewaren.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:44 schreef Razor21 het volgende:
jaja...ik moet er ook eens aangeloven.
Kort samengevat :
12 juni een Philips surround setje gekocht.
24 juni defect geluid viel steeds weg.
Meteen ingeleverd dat wijf bij de servicebalie : Heb je de doos nog?
Ik zo van nee wat moet ik meteen doos die leeg is![]()
Nou dan kan ik hem niet omruilen dan moet ik hem opsturen voor reparatie dat duurt 3 tot 5 weken.![]()
![]()
Ik zo van![]()
![]()
Dus ik net eens bellen hoe het ermee stond : Wanneer heb je hem ingeleverd?
Ik zo van 24 juni...![]()
Zij zo van er staat 3 tot 5 weken voor.![]()
Ik ja dat weet ik maar wil graag de status weten.
Zij zo van nou ik verbind je even door met de servicebalie gooit ze die hoorn erop.
Sterf even![]()
![]()
![]()
Hoe moelijk is het om iets te repareren / om te ruilen ook al zit er geen doos bij......
Service Mediamarkt![]()
Ze zijn dan ook niet verplicht je direct een nieuwe mee te geven.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:20 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het werd ooit eens vroeger in kassa en/of radar behandeld, en de duiderlijke boodschap daarbij was dat je abosluut NIET verplicht bent om de doos van het product te bewaren.
Dit is ook volledig ondoenlijk als je een compleet nieuw systeem maakt.Ik zou inmiddels mijn kont niet kunnen keren hier iig.
En wat denk je dat ze daar doen als je zonder doos terug komt?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ook maar ja...
En ik hem daar niet gekocht omdat het eventueel goedkoper zou zijn, maar je hebt iets meer keuze dan bv. bij Expert / Scheer & Foppen of wat dan ook...
Maar laat dit een les zijn voor mij...![]()
ook zo'n onzinnige termijn 2 wekenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook niet verplicht je direct een nieuwe mee te geven.
Apparaat wordt opgestuurd ter reparatie, dat dat 3 tot 5 weken duurt, tja, dan had je maar wel de doos moeten bewaren.
Toen ik die meuk nog bezorgde, zeiden we het er altijd bij:
Binnen 2 weken kapot en in originele verpakking = omruilen.
Na meer dan 2 weken kapot en/of niet in originele verpakking = repareren.
Dat hij fan van Jan Smit is geloof ik nog wel, maar de rest niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is razor21 man. Die liegt nog meer da ispy24, dit topic is waarschijnlijk niet eens waar en die post over zijn jan smit cd in het spelletje waarschijnlijk ook niet
Dat controleren ze echt niet bij de Media Marktquote:Op maandag 16 juli 2007 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Wel eens van een serienummer gehoord?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:01 schreef admiraal_anaal het volgende:er zou eigenlijk een apart subforum voor Razor21 opgericht moeten worden genaamd: SM [Sprookjes en Mythes]
en hoe gaan ze jouw setje verkopen danquote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
Dat ding is toch kapot?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en hoe gaan ze jouw setje verkopen dan![]()
Daarom moet je de doos ook altijd even bewaren
leverancier wil dat en vaak wordt eerst gekeken of de klant het wel begrepen had.quote:
ja die daalt na verkoop altijd al met zo`n 50%quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:50 schreef lesley het volgende:
als de leverancier niet kan reparen krijg je de dagwaarde terug bij mediamarkt duitsland, das pa kut
Kijk eens op internet, zal je verbazen voor wat voor een normale prijzen dingen verkocht worden daar (en nieuw)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:29 schreef Edie86 het volgende:
MM is ook vrij goedkoop, service is in orde.
Tsjah, ik koop eigenlijk alles op internet, af en toe een DVD'tje of CD bij de MediaMarkt, thats all. Maar vergeleken met velen andere elektro zaakjes is MM vaak wel goedkoper.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:08 schreef swasfy het volgende:
[..]
Kijk eens op internet, zal je verbazen voor wat voor een normale prijzen dingen verkocht worden daar (en nieuw)
Dus je koopt er eigenlijk nooit wat (enkel wat cd's en dvd's) en durft hier dan te zeggen dat ze én goedkoop zijn én een goeie service leveren? Ga toch weg man..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:19 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Tsjah, ik koop eigenlijk alles op internet, af en toe een DVD'tje of CD bij de MediaMarkt, thats all. Maar vergeleken met velen andere elektro zaakjes is MM vaak wel goedkoper.
Wat een onzin zeg, ok ze zullen echt niet altijd de goedkoopste zijn, maar als je kunt aantonen dat je het ergens anders goedkoper kan krijgen ( geen internet winkel) dan gaan ze onder dat bedrag zitten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:48 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dus je koopt er eigenlijk nooit wat (enkel wat cd's en dvd's) en durft hier dan te zeggen dat ze én goedkoop zijn én een goeie service leveren? Ga toch weg man..
Ik heb dr vaker wat apparatuur gekocht, en ook diverse keren een artikel ingeruild, dus...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:48 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dus je koopt er eigenlijk nooit wat (enkel wat cd's en dvd's) en durft hier dan te zeggen dat ze én goedkoop zijn én een goeie service leveren? Ga toch weg man..
Ga er van de week langs heb even geen auto tot mijn beschikking en om nu met al die boxen in de bus te gaan zittenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:44 schreef TheFrankey het volgende:
en wat heb je nu genomen?
OMGquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:10 schreef Linden het volgende:
Linden: dus dit is een gloednieuwe telefoon?
MM: uiteraard
Linden: fietst vol vertrouwen naar huis, opent doos, telefoon aan en vindt in de kalender keurig elke maand het woord "salaris"
![]()
Net alsof zij kunnen weten wanneer die stick kapot gaat. of niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:20 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb nooit klachten over Mediamarkt, behalve een headsetje voor usb mp3stick die na 1 week kapot ging, maarja dat ding was maar 6 euro ofzo
Ik bedoel dus dat het de moeite niet waard vond om te ruilen, ding was maar 6 euroquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:47 schreef Daklem het volgende:
[..]
Net alsof zij kunnen weten wanneer die stick kapot gaat. of niet.
Beetje onzinnig om dat nou een klacht te noemen. Electronische apparaten gaan nou een maal kapot. Leer dr maar mee leven. De ene alleen wat eerder dan de ander. En binnen 1 week krijg je gewoon een nieuwe hoor.![]()
wow.. en toen kreeg je elke maand extra salaris?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:10 schreef Linden het volgende:
Linden: dus dit is een gloednieuwe telefoon?
MM: uiteraard
Linden: fietst vol vertrouwen naar huis, opent doos, telefoon aan en vindt in de kalender keurig elke maand het woord "salaris"
![]()
mediatheek? spel lenen? ja je kan het terug brengen in ongeopende verpakking, en wat heb je daar aan? kun je lekker zeggen dat je 14 dagen een ongeopend spel thuis heb liggen, tres sadquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:53 schreef Zuigmaar het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk aan het bewaren van een doos, ooit wel eens gehoord van OPVOUWEN!!? wie is hier nou de mongool? Je kan nieteens een doos opvouwen. En ff voor de duidelijkheid: Ruilen is geen wet maar een gunst!!! Garantie is wet maar NIET hetzelfde als ruilen of geld terug!! Er zijn weinig winkels die zo makkelijk zijn met omruilen als Mediamarkt, of hoe ze het ook soms noemen Mediatheek aangezien je daar 14 dagen een spel kan lenen voor 0 euro!
Wat betreft defect producten die in de schappen staan, dat komt door die randmogolen die een kapot product terug bengen en dan zeggen dat het prima werkt. Vervolgens word het product idd weer terug gezet omdat het niet defect is (volgens de klant).
Btw na 12 dagen kan je idd het app 1 op 1 omruilen, dus 1 uit de doos en de andere er weer in. Je bent dus genaait. Lekker voor jenou jij weer.
En btw met de dooie pixels, de meeste winkels nemen die nieteens terug. Moet je eerst z,n domme pixelgarantie kopen (alternate).
Dat ik zes van de zeven grote aankopen (bijv. tv) niet terug had hoeven brengen en deze zes weken kwijt zou zijn, om mee te beginnen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:15 schreef _Flash_ het volgende:
MediaMarkt![]()
Geweldige winkel hoor. Ze doen niet moeilijk over terugbrengen, groot aanbod, wat wil je nog meer.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:19 schreef Zuigmaar het volgende:
Ik weet precies wat voor typ jij bent. Jij komt daar bij z,n service balie aan met een sip gezicht. Je kan niet wachten todat je aan de beurt bent zodat je dat vrouwtje/mannetje kan vol zeiken. De regel die jij typte "Na veel getouwtrek heb ik dan toch gewonnen" zegt al genoeg. Jij ziet dit als een wedstrijd, dat bedrijf kan je harder naaien dan jij voor mogelijk heb.
Gek he dat ik behoorljik ge-irriteerd was als je al 6 weken wacht op een reparatie zonder terugkoppeling. Ik zie het niet als wedstijd, maar op z'n minst hadden ze wel hen excuus kunnen aanbieden. Maar ik heb me netjes ingehouden achterin de rij gestaan. Alleen even gezegd wat ik van de " service " vond![]()
Ze mogen bijvoorbeeld het verbruiker in kosten brengen. Jij hebt het app 2 weken gehad dan mogen ze die in rekeing brengen.
Hoezo in kosten bregen??Heb hem toch zelf betaald en gekocht dat ding? Dan is het niet gek dat je hem gebruikt, en dat hij dan meteen stuk gaat kan ik niets aan doen.
Uit je verhaal blijkt dat je niet de aankoopsbon hebt overhandigd, zonder bon is het product nieteens van jouw. eigelijk hadden ze je ook gewoon niks kunnen geven zolang jij de bon niet hebt.
De orginele aankoopbon inclusief reparatiebewijs heb ik ingeveverd bij het Service Centrum, daarna kreeg ik een verekenignsbon van 303 euro. Waarmee ik dus een nieuw setje kon uitkiezen, omdat de reparatie al zolang duurt.
Beide dingen hebben ze niet gedaan omdat ze daar niet zitten om te "winnen" van z,n zeikklant. Het leuke is nu wel dat je volgens de wet in 3 stappen werkt bij een defect product:
1. Reparatie (nee niet omruilen, ookal heb je de doos hoeven ze dit niet te doen)
2. Omruilen voor hetzelfde of beter
3. Koop onbinden (geld retour niet een tegoedbon)
Heb jij een tegoedbon gekregen had je deze kunnen weigeren aangezien hier de koop is ontbonden. Ze moeten je het geld zo retour geven, dus contant uitbetalen. Als je het over winnen hebt he, jouw centjes zitten nu in hun kluis. Nou jij weer!
Hoezo zou ik het geld contant willen? Heb het nu toch ook gehad was toch wel van plan om een nieuw setje te halen.
ze zijn toch niet gek?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Nou mijn reparatie is klaar![]()
net een brief dat hij al 2 weken klaar staat om mijn apparaat op te halen.
Maar als jullie goed lezen heb ik paar maanden terug al mijn geld terug gehad en een nieuw setje uitgezocht.
In de brief staat dat ik er ook afstand van kan doen dan gaan ze het milieuvriendelijk vernietigen![]()
Kan natuurlijk doen dat mijn neus bloed en dat ding ophalen (grote kans dat hij er geen eens staat omdat ik eerder al aangaf dat hij waarschijnlijk door iemand is opgehaald).
Dan heb je natuurlijk kans als dat ding er niet is dat ik mijn geld terug krijg![]()
Of hij staat er wel en krijg ik mijn dvdspeler (met HDMI aansluiting) terug , maar dan heb ik geen boxen want die heb ik ook moeten inleveren.
Maar dan kan ik hem altijd in januari op marktplaats zetten![]()
Moeten ze hen zaakjes maar goed regelen , van het weekend komt Razor21 even langs![]()
Wat ik zou doen: is net doen of je familie bent van Razor21 en dat die op vakantie is maar dat jij het voor hem moet ophalen. Sta je niet zo voor lul als blijkt dat MM het wel in de computer heeft.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Nou mijn reparatie is klaar![]()
net een brief dat hij al 2 weken klaar staat om mijn apparaat op te halen.
Maar als jullie goed lezen heb ik paar maanden terug al mijn geld terug gehad en een nieuw setje uitgezocht.
In de brief staat dat ik er ook afstand van kan doen dan gaan ze het milieuvriendelijk vernietigen![]()
Kan natuurlijk doen dat mijn neus bloed en dat ding ophalen (grote kans dat hij er geen eens staat omdat ik eerder al aangaf dat hij waarschijnlijk door iemand is opgehaald).
Dan heb je natuurlijk kans als dat ding er niet is dat ik mijn geld terug krijg![]()
Of hij staat er wel en krijg ik mijn dvdspeler (met HDMI aansluiting) terug , maar dan heb ik geen boxen want die heb ik ook moeten inleveren.
Maar dan kan ik hem altijd in januari op marktplaats zetten![]()
Moeten ze hen zaakjes maar goed regelen , van het weekend komt Razor21 even langs![]()
Kunt het proberen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:15 schreef Razor21 het volgende:
Update :
Ben nog niet gegaan, bedenk me net dat staat namelijk ook in de brief.
Ik moet mijn reparatie bewijs meenemen , en die heb ik vorige keer ingeleverd toen ik mijn geld zeg maar terug kreeg.
Ik weet niet of ze erin trappen als ik enkel de brief meeneem?
Ik was net bij de Mediamarkt om een sitecom modem terug te brengen en voor me stond een kerel die een gerepareerd apparaat op kwam halen en wel de brief meegenomen had, maar niet het reparatiebewijs.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:15 schreef Razor21 het volgende:
Update :
Ben nog niet gegaan, bedenk me net dat staat namelijk ook in de brief.
Ik moet mijn reparatie bewijs meenemen , en die heb ik vorige keer ingeleverd toen ik mijn geld zeg maar terug kreeg.
Ik weet niet of ze erin trappen als ik enkel de brief meeneem?
Alsof jij nu nog geloofwaardig overkomt.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:36 schreef Razor21 het volgende:
Zie nu 2e Dolby Surround set stuk van MediaMarkt![]()
![]()
Waar blijven die foto`s, je lijkt je vader wel die even een pakje sigaretten ging halen en zo terug zou zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:24 schreef Razor21 het volgende:
Update :
bla bla bla bla.
Kan vanavond nog wel foto's posten van mijn reparatiebon / oude set / nieuwe set voor diegene die mij niet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |