abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:52:52 #51
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52095675
Nou ik bel dus nu dat andere nummer krijg ik weer datzelfde wijf aan de lijn zeg.
Ik zo van jij weer ik zeg aan jou heb ik niets je kunt me toch niet helpen.

Zij zo van ja als je dit nummer belt en hij gaat te lang over kom je bij mij uit.

Gaat lekker dan dit....ga gewoon elke 5 min. bellen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52095689
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:54 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dat werkt niet. Wel eens van een serienummer gehoord?
Dat controleren ze echt niet bij de Media Markt
Ze halen gewoon die doos leeg, kijken of alles erin zit en klaar.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:08:45 #53
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52095932
Nou net maar per email een klacht ingediend.
Let niet op mijn schrijfstijl lekker boeiend ik tril van woede....

Beste medewerker,

Ik heb op 9 juni een surroundset aangeschaft bij jullie.
Artikel : 1054973.

Helaas is deze op 24 juni (2 weken later) stuk gegaan.
Ben meteen naar de Mediamarkt in Almere gegaan om deze om te laten ruilen.

Maar tot mijn verbazing kon dit dus niet omdat ik de doos niet meer had. Maar aangezien wij nog in verbouwing zaten heb ik geen ruimte om dozen te bewaren en deze dus weggegooid.

Toen maar ter reparatie aangeboden dit zou 3 tot 5 weken duren werd mij verteld.

Na 3 weken heb ik zelf maar eens gebeld hoe het ermee stond niemand kon mij dit vertellen. Daarna heb ik vorige week nog gebeld en werd mij verteld dat ze nog op een onderdeel wachten. De medewerkster ging meteen een mail sturen met daarin het verzoek voor een duidelijk update. Ik zou dan per brief / telefonisch ingelicht worden wat de status is.

Nu is het 4 augustus ik heb nog steeds niet gehoord van de Mediamarkt. Dus ik pak zelf net maar weer die telefoon.
Krijg ik een medewerkster (Ellen) aan de telefoon zij ging even de reparatie afdeling bellen voor mij. Aangezien ze daar niemand te pakken kreeg heeft ze zelf maar even in het systeem gekeken.

Ze zag dat de reparatie al klaar was en dat het apparaat op 30 juli al afgehaald was. Ik zeg dat kan niet ik heb hier de officiele reparatiebon nog liggen.

Mijn vraag was mag ik dan even een chef spreken die mij even duidelijkheid kan verschaffen, nou dit kon niet want die kreeg ze niet te pakken. Ze kon me enkel beloven dat ik teruggebeld ging worden, maar ze wist niet wanneer.

Nu zullen jullie snappen dat ik des duivels ben. Ik wacht al 6 weken op een reparatie krijg geen enkele terugkoppeling.

Wordt blijkbaar maar aan het lijntje gehouden.
Dit had zo mooi opgelost kunnen worden in het begin, jullie hadden ook een nieuw apparaat uit de doos kunnen halen en daar mijn defecte in kunenn doen. Zodat jullie deze zelf konden opsturen.

Ik heb in totaal 12 dagen plezier gehad van deze aankoop.
Bij deze verzoek ik u om mij voor a.s. woensdag een duidelijk update te geven over de stand van zaken.

Hoor ik niets dan ga ik zelf via andere kanalen wel stappen ondernemen. Ik vind dit echt te triest voor woorden deze service. Het moet toch niet zo kunnen zijn dat ik zolang moet wachten op een reparatie??

Jullie komen maar met een oplossing of jullie geven mij maar een andere nieuwe set of korting op mijn aankoop.

Mijn reparatienummer is : ********.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Razor21
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:54:30 #54
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52096758
Hahha net iemand anders aan de lijn uiteindelijk.
Ik krijg een verekeningsbon omdat het apparaat niet op tijd gerepareerd is.

Moet nu mijn boxen inleveren dan mag ik een nieuw apparaat uitzoeken in de winkel.

Dus toch nog een beetje service
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52096891
er zou eigenlijk een apart subforum voor Razor21 opgericht moeten worden genaamd: SM [Sprookjes en Mythes]
pi_52096960
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
er zou eigenlijk een apart subforum voor Razor21 opgericht moeten worden genaamd: SM [Sprookjes en Mythes]
pi_52097148
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.
Pak gewoon een nieuw setje uit de winkel en ruil hem om met die van mij....

Wilde eerst een nieuw setje kopen daar mijn defecte dan in doen en deze dan weer terugbrengen en mijn geld terug vragen en dan zou ik erbij zeggen : Hoef hem niet meer mijn vriendin had er al eentje gekocht..

Maar dat durfde ik niet
en hoe gaan ze jouw setje verkopen dan
Daarom moet je de doos ook altijd even bewaren
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:20:28 #58
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_52097173
Ik heb nooit klachten over Mediamarkt, behalve een headsetje voor usb mp3stick die na 1 week kapot ging, maarja dat ding was maar 6 euro ofzo

Verder heb ik er toch redelijk dure spullen gekocht maar mankeerde niks mee.
O.a een psp, telefoon, heel veel dvds, memorycards etc.
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52097225
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en hoe gaan ze jouw setje verkopen dan
Daarom moet je de doos ook altijd even bewaren
Dat ding is toch kapot?
pi_52097263
Wat een dikke homo ben je dan....

Omruilen gaat nérgens zo makkelijk als bij de Mediamarkt, zolang je maar even het doosje bewaard...
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:26:58 #61
71115 Rnej
I walk the line
pi_52097296
waarom blijven de mensen denken dat de MM goedkoop is? ....

mm is duur en heeft kutservice...
pi_52097330
MM is ook vrij goedkoop, service is in orde.
pi_52097351
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:23 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat ding is toch kapot?
leverancier wil dat en vaak wordt eerst gekeken of de klant het wel begrepen had.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_52097665
als de leverancier niet kan reparen krijg je de dagwaarde terug bij mediamarkt duitsland, das pa kut
pi_52097784
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:29 schreef Edie86 het volgende:
MM is ook vrij goedkoop
pi_52097847
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:50 schreef lesley het volgende:
als de leverancier niet kan reparen krijg je de dagwaarde terug bij mediamarkt duitsland, das pa kut
ja die daalt na verkoop altijd al met zo`n 50%
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_52097918
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:29 schreef Edie86 het volgende:
MM is ook vrij goedkoop, service is in orde.
Kijk eens op internet, zal je verbazen voor wat voor een normale prijzen dingen verkocht worden daar (en nieuw)
pi_52098100
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:08 schreef swasfy het volgende:

[..]

Kijk eens op internet, zal je verbazen voor wat voor een normale prijzen dingen verkocht worden daar (en nieuw)
Tsjah, ik koop eigenlijk alles op internet, af en toe een DVD'tje of CD bij de MediaMarkt, thats all. Maar vergeleken met velen andere elektro zaakjes is MM vaak wel goedkoper.
pi_52098536
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:19 schreef Edie86 het volgende:

[..]

Tsjah, ik koop eigenlijk alles op internet, af en toe een DVD'tje of CD bij de MediaMarkt, thats all. Maar vergeleken met velen andere elektro zaakjes is MM vaak wel goedkoper.
Dus je koopt er eigenlijk nooit wat (enkel wat cd's en dvd's) en durft hier dan te zeggen dat ze én goedkoop zijn én een goeie service leveren? Ga toch weg man..
pi_52098710
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:48 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dus je koopt er eigenlijk nooit wat (enkel wat cd's en dvd's) en durft hier dan te zeggen dat ze én goedkoop zijn én een goeie service leveren? Ga toch weg man..
Wat een onzin zeg, ok ze zullen echt niet altijd de goedkoopste zijn, maar als je kunt aantonen dat je het ergens anders goedkoper kan krijgen ( geen internet winkel) dan gaan ze onder dat bedrag zitten.
Eigenlijk moet je ook zelf niets uit het schap pakken, maar altijd via een verkoopmedewerker en gelijk korting proberen te bedingen.

Mijn receiver heb ik daar ruim ¤1000 goedkoper gekregen dan bij welke andere elektronika zaak ( onder ander correct en diverse speciaalzaken) dan ook.
De dvd speler was daar echter ¤1600 terwijl het plankmodel bij correct ¤899 was, na dit gemeld te hebben, kreeg ik de dvd speler daar voor ¤850 mee
pi_52099398
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:48 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dus je koopt er eigenlijk nooit wat (enkel wat cd's en dvd's) en durft hier dan te zeggen dat ze én goedkoop zijn én een goeie service leveren? Ga toch weg man..
Ik heb dr vaker wat apparatuur gekocht, en ook diverse keren een artikel ingeruild, dus...
pi_52100376
[KLB] --> [WGR]
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_52100391
geowned door 2 verschillende dozen dus
pi_52100569
en wat heb je nu genomen?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:58:24 #75
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52100799
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:44 schreef TheFrankey het volgende:
en wat heb je nu genomen?
Ga er van de week langs heb even geen auto tot mijn beschikking en om nu met al die boxen in de bus te gaan zitten

Laat het wel weten welke ik heb genomen...
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52101046
Linden: dus dit is een gloednieuwe telefoon?
MM: uiteraard
Linden: fietst vol vertrouwen naar huis, opent doos, telefoon aan en vindt in de kalender keurig elke maand het woord "salaris"

Sponsor mij voor de RoPaRun 2008
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:30:46 #77
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52101445
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:10 schreef Linden het volgende:
Linden: dus dit is een gloednieuwe telefoon?
MM: uiteraard
Linden: fietst vol vertrouwen naar huis, opent doos, telefoon aan en vindt in de kalender keurig elke maand het woord "salaris"

OMG
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:47:59 #78
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_52104173
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:20 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb nooit klachten over Mediamarkt, behalve een headsetje voor usb mp3stick die na 1 week kapot ging, maarja dat ding was maar 6 euro ofzo
Net alsof zij kunnen weten wanneer die stick kapot gaat. of niet.

Beetje onzinnig om dat nou een klacht te noemen. Electronische apparaten gaan nou een maal kapot. Leer dr maar mee leven. De ene alleen wat eerder dan de ander. En binnen 1 week krijg je gewoon een nieuwe hoor.
World domination is my middle name.
pi_52143650
maak eens een foto van je reparatie bon!

om te checken dat ik mijn tijd niet heb verdaan aan het lezen van een mythe razor21
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:33:31 #80
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_52144495
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:47 schreef Daklem het volgende:

[..]

Net alsof zij kunnen weten wanneer die stick kapot gaat. of niet.

Beetje onzinnig om dat nou een klacht te noemen. Electronische apparaten gaan nou een maal kapot. Leer dr maar mee leven. De ene alleen wat eerder dan de ander. En binnen 1 week krijg je gewoon een nieuwe hoor.
Ik bedoel dus dat het de moeite niet waard vond om te ruilen, ding was maar 6 euro
In plaats daarvan heb ik gewoon goede oortjes gekocht, daar doe ik nu nog steeds mee. Dat is toch al zo'n anderhalf jaar geleden dat ik het kocht
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:40:40 #81
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_52146117
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:10 schreef Linden het volgende:
Linden: dus dit is een gloednieuwe telefoon?
MM: uiteraard
Linden: fietst vol vertrouwen naar huis, opent doos, telefoon aan en vindt in de kalender keurig elke maand het woord "salaris"

wow.. en toen kreeg je elke maand extra salaris?
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_52155550
Wat is er nou zo moeilijk aan het bewaren van een doos, ooit wel eens gehoord van OPVOUWEN!!? wie is hier nou de mongool? Je kan nieteens een doos opvouwen. En ff voor de duidelijkheid: Ruilen is geen wet maar een gunst!!! Garantie is wet maar NIET hetzelfde als ruilen of geld terug!! Er zijn weinig winkels die zo makkelijk zijn met omruilen als Mediamarkt, of hoe ze het ook soms noemen Mediatheek aangezien je daar 14 dagen een spel kan lenen voor 0 euro!

Wat betreft defect producten die in de schappen staan, dat komt door die randmogolen die een kapot product terug bengen en dan zeggen dat het prima werkt. Vervolgens word het product idd weer terug gezet omdat het niet defect is (volgens de klant).

Btw na 12 dagen kan je idd het app 1 op 1 omruilen, dus 1 uit de doos en de andere er weer in. Je bent dus genaait. Lekker voor je nou jij weer.

En btw met de dooie pixels, de meeste winkels nemen die nieteens terug. Moet je eerst z,n domme pixelgarantie kopen (alternate).
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:05:05 #83
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52155823
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:53 schreef Zuigmaar het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk aan het bewaren van een doos, ooit wel eens gehoord van OPVOUWEN!!? wie is hier nou de mongool? Je kan nieteens een doos opvouwen. En ff voor de duidelijkheid: Ruilen is geen wet maar een gunst!!! Garantie is wet maar NIET hetzelfde als ruilen of geld terug!! Er zijn weinig winkels die zo makkelijk zijn met omruilen als Mediamarkt, of hoe ze het ook soms noemen Mediatheek aangezien je daar 14 dagen een spel kan lenen voor 0 euro!

Wat betreft defect producten die in de schappen staan, dat komt door die randmogolen die een kapot product terug bengen en dan zeggen dat het prima werkt. Vervolgens word het product idd weer terug gezet omdat het niet defect is (volgens de klant).

Btw na 12 dagen kan je idd het app 1 op 1 omruilen, dus 1 uit de doos en de andere er weer in. Je bent dus genaait. Lekker voor je nou jij weer.

En btw met de dooie pixels, de meeste winkels nemen die nieteens terug. Moet je eerst z,n domme pixelgarantie kopen (alternate).
mediatheek? spel lenen? ja je kan het terug brengen in ongeopende verpakking, en wat heb je daar aan? kun je lekker zeggen dat je 14 dagen een ongeopend spel thuis heb liggen, tres sad

en media markt moet d egertourneerde spullen gewoon tjekken alvorens ze terug in de schappen te gooien
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_52162200
Nooit meer weer Mediamarkt voor mij....
- verwijderd door admin -
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:15:11 #85
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_52162399
MediaMarkt

Geweldige winkel hoor. Ze doen niet moeilijk over terugbrengen, groot aanbod, wat wil je nog meer.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_52163787
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:15 schreef _Flash_ het volgende:
MediaMarkt

Geweldige winkel hoor. Ze doen niet moeilijk over terugbrengen, groot aanbod, wat wil je nog meer.
Dat ik zes van de zeven grote aankopen (bijv. tv) niet terug had hoeven brengen en deze zes weken kwijt zou zijn, om mee te beginnen..
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:14:02 #87
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_52163983
Hmm, die pech kan je volgens mij bij iedere winkel hebben. Maar wilden ze het niet omruilen dan?
In verschillende mediamarkten heb ik de afgelopen jaren erg veel geld uitgegeven. Maar nooit grote problemen eigenlijk. Een keer een vaatwasser waarvan de omruil-procedure (na anderhalf jaar) een beetje raar was. Maar na een paar dagen werd er een gloednieuwe bezorgd. En een keer een webcam die niet aan de verwachting voldeed. Die namen ze zonder probleem terug.

Tv's, geluidsapparatuur, camera's, huishoudelijke apparatuur, accesoires enzo hebben verder nooit problemen opgeleverd.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_52165928
Ach ja, de enige grote aankoop die ik daar heb gedaan is een wasmachine... geen problemen mee gehad. Maar ik hoor wel vaak verhalen dat mensen met kapotte spullen terug gaan en dat ze die gewoon weer in de schappen terug gooien
Have fun...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:24:25 #89
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52165999
Update :

Gisteravond om 19.50 was ik dus bij het Service Center van de Mediamarkt.
Ik heb daar mijn hele handel neergezet en uitgelegd dat ik een verekeningsbon zou krijgen.

Die baliemederwerker zag er al niet snugger uit, maar dat hij dus ook niet. Ik mijn reparatiebon inleveren ging meneer op zoek naar de bon van de Mediamarkt zelf. Meneer heeft 5 keer in dezelfde map gezocht 10 keer naar achteren gelopen kon natuurlijk niets vinden.

Blijkt dus wat ik al vermoede dat mijn reparatie ook daadwerkelijk is afgehaald op de 30ste door iemand. Maar dat wilde ze niet vertellen. Waarom zouden ze anders na 6 weken in 1 keer wel het product zonder doos terugnemen en hem omruilen voor een hele nieuwe andere set??

Uiteindelijk was het al 20.20 uur eindelijk een verekeningsbon ontvangen ik de winkel in heb ik dit setje gekocht :

Panasonic sc-pt350w

Ik in de Mediamarkt zelf weer naar de balie ik de aankoopbon + verekeningsbon inleveren. Maar meneer u kunt die verekeningsbon enkel inleveren op de dag van uitgifte en dat is 30 juli j.l.

Ik zo van ja dat je collega bij het Service Centrum de boel niet netjes / goed regelt kan ik niets aan doen en dat er een verkeerde datum opstaat kan ik ook niets aan doen.

Na veel getouwtrek heb ik dan toch gewonnen alles werd verekend en ik heb nu een nieuw setje.
Ga hem vanavond plaatsen omdat ik pas om 21 uur weer weg ging uit die Mediamarkt.

Heb van niemand een excuus of wat dan ook mogen ontvangen. Straks weer een klacht hierover indienen.

Kan vanavond nog wel foto's posten van mijn reparatiebon / oude set / nieuwe set voor diegene die mij niet geloven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Razor21 op 07-08-2007 13:31:02 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52176061
Ik weet precies wat voor typ jij bent. Jij komt daar bij z,n service balie aan met een sip gezicht. Je kan niet wachten todat je aan de beurt bent zodat je dat vrouwtje/mannetje kan vol zeiken. De regel die jij typte "Na veel getouwtrek heb ik dan toch gewonnen" zegt al genoeg. Jij ziet dit als een wedstrijd, dat bedrijf kan je harder naaien dan jij voor mogelijk heb.

Ze mogen bijvoorbeeld het verbruiker in kosten brengen. Jij hebt het app 2 weken gehad dan mogen ze die in rekeing brengen.

Uit je verhaal blijkt dat je niet de aankoopsbon hebt overhandigd, zonder bon is het product nieteens van jouw. eigelijk hadden ze je ook gewoon niks kunnen geven zolang jij de bon niet hebt.

Beide dingen hebben ze niet gedaan omdat ze daar niet zitten om te "winnen" van z,n zeikklant. Het leuke is nu wel dat je volgens de wet in 3 stappen werkt bij een defect product:

1. Reparatie (nee niet omruilen, ookal heb je de doos hoeven ze dit niet te doen)
2. Omruilen voor hetzelfde of beter
3. Koop onbinden (geld retour niet een tegoedbon)

Heb jij een tegoedbon gekregen had je deze kunnen weigeren aangezien hier de koop is ontbonden. Ze moeten je het geld zo retour geven, dus contant uitbetalen. Als je het over winnen hebt he, jouw centjes zitten nu in hun kluis. Nou jij weer!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:57:44 #91
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52191468
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:19 schreef Zuigmaar het volgende:
Ik weet precies wat voor typ jij bent. Jij komt daar bij z,n service balie aan met een sip gezicht. Je kan niet wachten todat je aan de beurt bent zodat je dat vrouwtje/mannetje kan vol zeiken. De regel die jij typte "Na veel getouwtrek heb ik dan toch gewonnen" zegt al genoeg. Jij ziet dit als een wedstrijd, dat bedrijf kan je harder naaien dan jij voor mogelijk heb.

Gek he dat ik behoorljik ge-irriteerd was als je al 6 weken wacht op een reparatie zonder terugkoppeling. Ik zie het niet als wedstijd, maar op z'n minst hadden ze wel hen excuus kunnen aanbieden. Maar ik heb me netjes ingehouden achterin de rij gestaan. Alleen even gezegd wat ik van de " service " vond

Ze mogen bijvoorbeeld het verbruiker in kosten brengen. Jij hebt het app 2 weken gehad dan mogen ze die in rekeing brengen.

Hoezo in kosten bregen?? Heb hem toch zelf betaald en gekocht dat ding? Dan is het niet gek dat je hem gebruikt, en dat hij dan meteen stuk gaat kan ik niets aan doen.

Uit je verhaal blijkt dat je niet de aankoopsbon hebt overhandigd, zonder bon is het product nieteens van jouw. eigelijk hadden ze je ook gewoon niks kunnen geven zolang jij de bon niet hebt.

De orginele aankoopbon inclusief reparatiebewijs heb ik ingeveverd bij het Service Centrum, daarna kreeg ik een verekenignsbon van 303 euro. Waarmee ik dus een nieuw setje kon uitkiezen, omdat de reparatie al zolang duurt.

Beide dingen hebben ze niet gedaan omdat ze daar niet zitten om te "winnen" van z,n zeikklant. Het leuke is nu wel dat je volgens de wet in 3 stappen werkt bij een defect product:

1. Reparatie (nee niet omruilen, ookal heb je de doos hoeven ze dit niet te doen)
2. Omruilen voor hetzelfde of beter
3. Koop onbinden (geld retour niet een tegoedbon)

Heb jij een tegoedbon gekregen had je deze kunnen weigeren aangezien hier de koop is ontbonden. Ze moeten je het geld zo retour geven, dus contant uitbetalen. Als je het over winnen hebt he, jouw centjes zitten nu in hun kluis. Nou jij weer!

Hoezo zou ik het geld contant willen? Heb het nu toch ook gehad was toch wel van plan om een nieuw setje te halen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:32:02 #92
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_52192411
Een wedstrijdje mediamarkt pesten
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  donderdag 25 oktober 2007 @ 19:43:18 #93
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_54166209
Nou mijn reparatie is klaar
net een brief dat hij al 2 weken klaar staat om mijn apparaat op te halen.

Maar als jullie goed lezen heb ik paar maanden terug al mijn geld terug gehad en een nieuw setje uitgezocht.

In de brief staat dat ik er ook afstand van kan doen dan gaan ze het milieuvriendelijk vernietigen

Kan natuurlijk doen dat mijn neus bloed en dat ding ophalen (grote kans dat hij er geen eens staat omdat ik eerder al aangaf dat hij waarschijnlijk door iemand is opgehaald).

Dan heb je natuurlijk kans als dat ding er niet is dat ik mijn geld terug krijg
Of hij staat er wel en krijg ik mijn dvdspeler (met HDMI aansluiting) terug , maar dan heb ik geen boxen want die heb ik ook moeten inleveren.

Maar dan kan ik hem altijd in januari op marktplaats zetten

Moeten ze hen zaakjes maar goed regelen , van het weekend komt Razor21 even langs
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 25 oktober 2007 @ 22:32:38 #94
138448 PeZu
Suspended animation
pi_54170367
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Nou mijn reparatie is klaar
net een brief dat hij al 2 weken klaar staat om mijn apparaat op te halen.

Maar als jullie goed lezen heb ik paar maanden terug al mijn geld terug gehad en een nieuw setje uitgezocht.

In de brief staat dat ik er ook afstand van kan doen dan gaan ze het milieuvriendelijk vernietigen

Kan natuurlijk doen dat mijn neus bloed en dat ding ophalen (grote kans dat hij er geen eens staat omdat ik eerder al aangaf dat hij waarschijnlijk door iemand is opgehaald).

Dan heb je natuurlijk kans als dat ding er niet is dat ik mijn geld terug krijg
Of hij staat er wel en krijg ik mijn dvdspeler (met HDMI aansluiting) terug , maar dan heb ik geen boxen want die heb ik ook moeten inleveren.

Maar dan kan ik hem altijd in januari op marktplaats zetten

Moeten ze hen zaakjes maar goed regelen , van het weekend komt Razor21 even langs
ze zijn toch niet gek? _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_54170521
haha,
hoe zouden ze reageren als je daar nu doodleuk met die brief aan komt zetten?
pi_54172714
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Nou mijn reparatie is klaar
net een brief dat hij al 2 weken klaar staat om mijn apparaat op te halen.

Maar als jullie goed lezen heb ik paar maanden terug al mijn geld terug gehad en een nieuw setje uitgezocht.

In de brief staat dat ik er ook afstand van kan doen dan gaan ze het milieuvriendelijk vernietigen

Kan natuurlijk doen dat mijn neus bloed en dat ding ophalen (grote kans dat hij er geen eens staat omdat ik eerder al aangaf dat hij waarschijnlijk door iemand is opgehaald).

Dan heb je natuurlijk kans als dat ding er niet is dat ik mijn geld terug krijg
Of hij staat er wel en krijg ik mijn dvdspeler (met HDMI aansluiting) terug , maar dan heb ik geen boxen want die heb ik ook moeten inleveren.

Maar dan kan ik hem altijd in januari op marktplaats zetten

Moeten ze hen zaakjes maar goed regelen , van het weekend komt Razor21 even langs
Wat ik zou doen: is net doen of je familie bent van Razor21 en dat die op vakantie is maar dat jij het voor hem moet ophalen. Sta je niet zo voor lul als blijkt dat MM het wel in de computer heeft.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:15:54 #97
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_54206098
Update :

Ben nog niet gegaan, bedenk me net dat staat namelijk ook in de brief.
Ik moet mijn reparatie bewijs meenemen , en die heb ik vorige keer ingeleverd toen ik mijn geld zeg maar terug kreeg.

Ik weet niet of ze erin trappen als ik enkel de brief meeneem?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_54207272
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:15 schreef Razor21 het volgende:
Update :

Ben nog niet gegaan, bedenk me net dat staat namelijk ook in de brief.
Ik moet mijn reparatie bewijs meenemen , en die heb ik vorige keer ingeleverd toen ik mijn geld zeg maar terug kreeg.

Ik weet niet of ze erin trappen als ik enkel de brief meeneem?
Kunt het proberen.
pi_54322611
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:15 schreef Razor21 het volgende:
Update :

Ben nog niet gegaan, bedenk me net dat staat namelijk ook in de brief.
Ik moet mijn reparatie bewijs meenemen , en die heb ik vorige keer ingeleverd toen ik mijn geld zeg maar terug kreeg.

Ik weet niet of ze erin trappen als ik enkel de brief meeneem?
Ik was net bij de Mediamarkt om een sitecom modem terug te brengen en voor me stond een kerel die een gerepareerd apparaat op kwam halen en wel de brief meegenomen had, maar niet het reparatiebewijs.

Op vertoon van zijn legitimatiebewijs kreeg ie gewoon zijn gerepareerde apparaat mee
  donderdag 3 april 2008 @ 19:36:07 #100
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57811080
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')