abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:52:52 #51
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52095675
Nou ik bel dus nu dat andere nummer krijg ik weer datzelfde wijf aan de lijn zeg.
Ik zo van jij weer ik zeg aan jou heb ik niets je kunt me toch niet helpen.

Zij zo van ja als je dit nummer belt en hij gaat te lang over kom je bij mij uit.

Gaat lekker dan dit....ga gewoon elke 5 min. bellen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52095689
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:54 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dat werkt niet. Wel eens van een serienummer gehoord?
Dat controleren ze echt niet bij de Media Markt
Ze halen gewoon die doos leeg, kijken of alles erin zit en klaar.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:08:45 #53
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52095932
Nou net maar per email een klacht ingediend.
Let niet op mijn schrijfstijl lekker boeiend ik tril van woede....

Beste medewerker,

Ik heb op 9 juni een surroundset aangeschaft bij jullie.
Artikel : 1054973.

Helaas is deze op 24 juni (2 weken later) stuk gegaan.
Ben meteen naar de Mediamarkt in Almere gegaan om deze om te laten ruilen.

Maar tot mijn verbazing kon dit dus niet omdat ik de doos niet meer had. Maar aangezien wij nog in verbouwing zaten heb ik geen ruimte om dozen te bewaren en deze dus weggegooid.

Toen maar ter reparatie aangeboden dit zou 3 tot 5 weken duren werd mij verteld.

Na 3 weken heb ik zelf maar eens gebeld hoe het ermee stond niemand kon mij dit vertellen. Daarna heb ik vorige week nog gebeld en werd mij verteld dat ze nog op een onderdeel wachten. De medewerkster ging meteen een mail sturen met daarin het verzoek voor een duidelijk update. Ik zou dan per brief / telefonisch ingelicht worden wat de status is.

Nu is het 4 augustus ik heb nog steeds niet gehoord van de Mediamarkt. Dus ik pak zelf net maar weer die telefoon.
Krijg ik een medewerkster (Ellen) aan de telefoon zij ging even de reparatie afdeling bellen voor mij. Aangezien ze daar niemand te pakken kreeg heeft ze zelf maar even in het systeem gekeken.

Ze zag dat de reparatie al klaar was en dat het apparaat op 30 juli al afgehaald was. Ik zeg dat kan niet ik heb hier de officiele reparatiebon nog liggen.

Mijn vraag was mag ik dan even een chef spreken die mij even duidelijkheid kan verschaffen, nou dit kon niet want die kreeg ze niet te pakken. Ze kon me enkel beloven dat ik teruggebeld ging worden, maar ze wist niet wanneer.

Nu zullen jullie snappen dat ik des duivels ben. Ik wacht al 6 weken op een reparatie krijg geen enkele terugkoppeling.

Wordt blijkbaar maar aan het lijntje gehouden.
Dit had zo mooi opgelost kunnen worden in het begin, jullie hadden ook een nieuw apparaat uit de doos kunnen halen en daar mijn defecte in kunenn doen. Zodat jullie deze zelf konden opsturen.

Ik heb in totaal 12 dagen plezier gehad van deze aankoop.
Bij deze verzoek ik u om mij voor a.s. woensdag een duidelijk update te geven over de stand van zaken.

Hoor ik niets dan ga ik zelf via andere kanalen wel stappen ondernemen. Ik vind dit echt te triest voor woorden deze service. Het moet toch niet zo kunnen zijn dat ik zolang moet wachten op een reparatie??

Jullie komen maar met een oplossing of jullie geven mij maar een andere nieuwe set of korting op mijn aankoop.

Mijn reparatienummer is : ********.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Razor21
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:54:30 #54
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52096758
Hahha net iemand anders aan de lijn uiteindelijk.
Ik krijg een verekeningsbon omdat het apparaat niet op tijd gerepareerd is.

Moet nu mijn boxen inleveren dan mag ik een nieuw apparaat uitzoeken in de winkel.

Dus toch nog een beetje service
pi_52096891
er zou eigenlijk een apart subforum voor Razor21 opgericht moeten worden genaamd: SM [Sprookjes en Mythes]
pi_52096960
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
er zou eigenlijk een apart subforum voor Razor21 opgericht moeten worden genaamd: SM [Sprookjes en Mythes]
pi_52097148
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.
Pak gewoon een nieuw setje uit de winkel en ruil hem om met die van mij....

Wilde eerst een nieuw setje kopen daar mijn defecte dan in doen en deze dan weer terugbrengen en mijn geld terug vragen en dan zou ik erbij zeggen : Hoef hem niet meer mijn vriendin had er al eentje gekocht..

Maar dat durfde ik niet
en hoe gaan ze jouw setje verkopen dan
Daarom moet je de doos ook altijd even bewaren
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:20:28 #58
168255 J.Herrer
pi_52097173
Ik heb nooit klachten over Mediamarkt, behalve een headsetje voor usb mp3stick die na 1 week kapot ging, maarja dat ding was maar 6 euro ofzo

Verder heb ik er toch redelijk dure spullen gekocht maar mankeerde niks mee.
O.a een psp, telefoon, heel veel dvds, memorycards etc.
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52097225
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en hoe gaan ze jouw setje verkopen dan
Daarom moet je de doos ook altijd even bewaren
Dat ding is toch kapot?
pi_52097263
Wat een dikke homo ben je dan....

Omruilen gaat nérgens zo makkelijk als bij de Mediamarkt, zolang je maar even het doosje bewaard...
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:26:58 #61
71115 Rnej
I walk the line
pi_52097296
waarom blijven de mensen denken dat de MM goedkoop is? ....

mm is duur en heeft kutservice...
pi_52097330
MM is ook vrij goedkoop, service is in orde.
pi_52097351
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:23 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat ding is toch kapot?
leverancier wil dat en vaak wordt eerst gekeken of de klant het wel begrepen had.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_52097665
als de leverancier niet kan reparen krijg je de dagwaarde terug bij mediamarkt duitsland, das pa kut
pi_52097784
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:29 schreef Edie86 het volgende:
MM is ook vrij goedkoop
pi_52097847
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:50 schreef lesley het volgende:
als de leverancier niet kan reparen krijg je de dagwaarde terug bij mediamarkt duitsland, das pa kut
ja die daalt na verkoop altijd al met zo`n 50%
pi_52097918
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:29 schreef Edie86 het volgende:
MM is ook vrij goedkoop, service is in orde.
Kijk eens op internet, zal je verbazen voor wat voor een normale prijzen dingen verkocht worden daar (en nieuw)
pi_52098100
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:08 schreef swasfy het volgende:

[..]

Kijk eens op internet, zal je verbazen voor wat voor een normale prijzen dingen verkocht worden daar (en nieuw)
Tsjah, ik koop eigenlijk alles op internet, af en toe een DVD'tje of CD bij de MediaMarkt, thats all. Maar vergeleken met velen andere elektro zaakjes is MM vaak wel goedkoper.
pi_52098536
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:19 schreef Edie86 het volgende:

[..]

Tsjah, ik koop eigenlijk alles op internet, af en toe een DVD'tje of CD bij de MediaMarkt, thats all. Maar vergeleken met velen andere elektro zaakjes is MM vaak wel goedkoper.
Dus je koopt er eigenlijk nooit wat (enkel wat cd's en dvd's) en durft hier dan te zeggen dat ze én goedkoop zijn én een goeie service leveren? Ga toch weg man..
pi_52098710
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:48 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dus je koopt er eigenlijk nooit wat (enkel wat cd's en dvd's) en durft hier dan te zeggen dat ze én goedkoop zijn én een goeie service leveren? Ga toch weg man..
Wat een onzin zeg, ok ze zullen echt niet altijd de goedkoopste zijn, maar als je kunt aantonen dat je het ergens anders goedkoper kan krijgen ( geen internet winkel) dan gaan ze onder dat bedrag zitten.
Eigenlijk moet je ook zelf niets uit het schap pakken, maar altijd via een verkoopmedewerker en gelijk korting proberen te bedingen.

Mijn receiver heb ik daar ruim ¤1000 goedkoper gekregen dan bij welke andere elektronika zaak ( onder ander correct en diverse speciaalzaken) dan ook.
De dvd speler was daar echter ¤1600 terwijl het plankmodel bij correct ¤899 was, na dit gemeld te hebben, kreeg ik de dvd speler daar voor ¤850 mee
pi_52099398
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:48 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ik heb dr vaker wat apparatuur gekocht, en ook diverse keren een artikel ingeruild, dus...
pi_52100376
[KLB] --> [WGR]
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_52100391
geowned door 2 verschillende dozen dus
pi_52100569
en wat heb je nu genomen?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:58:24 #75
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52100799
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:44 schreef TheFrankey het volgende:
en wat heb je nu genomen?
Ga er van de week langs heb even geen auto tot mijn beschikking en om nu met al die boxen in de bus te gaan zitten

Laat het wel weten welke ik heb genomen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')