Nou net maar per email een klacht ingediend.
Let niet op mijn schrijfstijl lekker boeiend ik tril van woede....
Beste medewerker,
Ik heb op 9 juni een surroundset aangeschaft bij jullie.
Artikel : 1054973.
Helaas is deze op 24 juni (2 weken later) stuk gegaan.
Ben meteen naar de Mediamarkt in Almere gegaan om deze om te laten ruilen.
Maar tot mijn verbazing kon dit dus niet omdat ik de doos niet meer had. Maar aangezien wij nog in verbouwing zaten heb ik geen ruimte om dozen te bewaren en deze dus weggegooid.
Toen maar ter reparatie aangeboden dit zou 3 tot 5 weken duren werd mij verteld.
Na 3 weken heb ik zelf maar eens gebeld hoe het ermee stond niemand kon mij dit vertellen. Daarna heb ik vorige week nog gebeld en werd mij verteld dat ze nog op een onderdeel wachten. De medewerkster ging meteen een mail sturen met daarin het verzoek voor een duidelijk update. Ik zou dan per brief / telefonisch ingelicht worden wat de status is.
Nu is het 4 augustus ik heb nog steeds niet gehoord van de Mediamarkt. Dus ik pak zelf net maar weer die telefoon.
Krijg ik een medewerkster (Ellen) aan de telefoon zij ging even de reparatie afdeling bellen voor mij. Aangezien ze daar niemand te pakken kreeg heeft ze zelf maar even in het systeem gekeken.
Ze zag dat de reparatie al klaar was en dat het apparaat op 30 juli al afgehaald was. Ik zeg dat kan niet ik heb hier de officiele reparatiebon nog liggen.
Mijn vraag was mag ik dan even een chef spreken die mij even duidelijkheid kan verschaffen, nou dit kon niet want die kreeg ze niet te pakken. Ze kon me enkel beloven dat ik teruggebeld ging worden, maar ze wist niet wanneer.
Nu zullen jullie snappen dat ik des duivels ben. Ik wacht al 6 weken op een reparatie krijg geen enkele terugkoppeling.
Wordt blijkbaar maar aan het lijntje gehouden.
Dit had zo mooi opgelost kunnen worden in het begin, jullie hadden ook een nieuw apparaat uit de doos kunnen halen en daar mijn defecte in kunenn doen. Zodat jullie deze zelf konden opsturen.
Ik heb in totaal 12 dagen plezier gehad van deze aankoop.
Bij deze verzoek ik u om mij voor a.s. woensdag een duidelijk update te geven over de stand van zaken.
Hoor ik niets dan ga ik zelf via andere kanalen wel stappen ondernemen. Ik vind dit echt te triest voor woorden deze service. Het moet toch niet zo kunnen zijn dat ik zolang moet wachten op een reparatie??
Jullie komen maar met een oplossing of jullie geven mij maar een andere nieuwe set of korting op mijn aankoop.
Mijn reparatienummer is : ********.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Razor21
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..