heeft Eric ooit een scheur in een rib gehad doordat er iemand even op hem los ging? Lichamelijk?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:46 schreef noucky het volgende:
Ik vind dat Eric zijn zelfbeheersing erg goed in stand hield ongeacht de terror van allen tegen hem.
Daar tegenover vind ik Huub totaal niet zijn zelfbeheersing onder controle hebben, zelfs niet bij drankrestricties en gesprek met de psycholoog.
word hoog tijd,anders ben je straks je streamers en kijkers kwijt....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:53 schreef Prospera het volgende:
En ga nu maar weer eens orde op zaken stellen![]()
Dan moet Huub ook weg wegens die elleboog in iemands gezicht toen hij zich losrukte.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:49 schreef patist het volgende:
maar het blijft fysiek geweld.... en DAAR gaat het om... je kan ook in een reflex wegdraaien of bukken oid
Een onschuldig iets, Lieke in de vijver pleuren gezien haar steeds weer herhaalde ongein van dingen verstoppen of wegnemen, vind ik niet direct een aanleiding om klaar te staan.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel enigszins in vinden. In feite krijgt Huub nu een koekje van eigen deeg. Maar ik vind dat van vanmiddag wel te ver gaan. Ik heb geen streams kunnen volgen vandaag, heb net het filmpje gezien en dat is behoorlijk heftig, zeker wat er bij Lieke gebeurd.
Wat me weer verbaasd is dat de redactie niet tijdig ingreep.
Ik had eigenlijk de indruk dat Stijn een externe adviseur was met een dikke vinger in de pap.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:54 schreef Day het volgende:
Ik zit me eigenlijk al een tijdje af te vragen wie hoger in rang is, Stijn of Flens?
Ben nl. met de fake kerstdagen al gestopt met de tv-uitzendingen.
Huub heft geen laatste waarschuwing, Natasia wel(die ze al 3x overtreden heeft)quote:Op maandag 16 juli 2007 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet Huub ook weg wegens die elleboog in iemands gezicht toen hij zich losrukte.
Ja, maar ze zagen toch een woedende Huub die er op af stormde en om zich heen begon te slaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:55 schreef noucky het volgende:
[..]
Een onschuldig iets, Lieke in de vijver pleuren gezien haar steeds weer herhaalde ongein van dingen verstoppen of wegnemen, vind ik niet direct een aanleiding om klaar te staan.
Het is alleen weer totaal uit de hand gelopen.
Oke Thanx..........van mij mogen ze hier een filmpje van op You tube gooienquote:Op maandag 16 juli 2007 01:47 schreef kybe het volgende:
[..]
Ze noemde ook nog de naam van de persoon waar ze zo mee had zitten lachen,klonk als suzanne.
Je bedoelt toen hij zich losrukte uit Jaaps harde houdgreep, nadat Dennix in zijn gebroken vingers had staan knijpen, en Brian zijn keel dicht had geknepen?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet Huub ook weg wegens die elleboog in iemands gezicht toen hij zich losrukte.
Nee, volgens mij is Stijn een producent, Frans was hoofdredacteur en Flens uitvoerend producent?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk de indruk dat Stijn een externe adviseur was met een dikke vinger in de pap.
Flens is volgens mij de hoofdredactrice, dus zij zou de eindverantwoordelijkheid moeten dragen.
er is verschil tussen "per ongeluk" en "reflex" als je je losrukt... gaat dat niet met reflexenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
ook dat ja....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:56 schreef CoT het volgende:
[..]
Huub heft geen laatste waarschuwing, Natasia wel(die ze al 3x overtreden heeft)
Flens is de hoogste baas. Ze is aangetrokken voor het nieuwe bedrijf Talpa Producties. Dat bedrijf produceert DGK. Ze was afkomstig van Endemol. Talpa Producties is eindverantwoordelijke voor het produceren van het hele spel.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:54 schreef Day het volgende:
Ik zit me eigenlijk al een tijdje af te vragen wie hoger in rang is, Stijn of Flens?
Ben nl. met de fake kerstdagen al gestopt met de tv-uitzendingen.
Nee, dat klopt, maar als je eerlijk ben had hij die ook allang moeten hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:56 schreef CoT het volgende:
[..]
Huub heft geen laatste waarschuwing, Natasia wel(die ze al 3x overtreden heeft)
Die Lieke toch, die is er allemaal maar mee begonnen, groot gelijk dat ze haar met zn 3-en aanpakken.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:55 schreef noucky het volgende:
[..]
Een onschuldig iets, Lieke in de vijver pleuren gezien haar steeds weer herhaalde ongein van dingen verstoppen of wegnemen, vind ik niet direct een aanleiding om klaar te staan.
Het is alleen weer totaal uit de hand gelopen.
Volgens mij is Flens producente. Dat is breder dan alleen maar 'in de redactie'. In haar functie is ze ook verantwoordelijk voor personeel, budget-bewaking, de productie-locatie, enz.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk de indruk dat Stijn een externe adviseur was met een dikke vinger in de pap.
Flens is volgens mij de hoofdredactrice, dus zij zou de eindverantwoordelijkheid moeten dragen.
Stijn was er nietquote:Op maandag 16 juli 2007 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar als je eerlijk ben had hij die ook allang moeten hebben.
Wat me weer brengt op; waarom staat de redactie dit nu allemaal toe? Huub was hun gouden haantje, degene die graag meewerkte met hun plannetjes en vooor mooie tv-momenten zorgde. Waarom mag hij nu geterroriseerd worden, zonder dat ze echt ingrijpen?
BSOL meent toch vrij zeker te weten dat het Stijn moet zijn. Jij wilt zeker niet verklappen waarom jij zeker weet dat 't hem niet is?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij meer dan 2 weken terug. En het is overigens niet Stijn of Frank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |