Nee natuurlijk niet. Hollandse journalisten staan bekend om hun zeer gedegen opleiding en messcherpe beschrijving van de werkelijkheid, na uiteraard uitputtend bronnenonderzoek.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus als jij het krantenartikel leest en je legt er het arrest naast dan is jouw conclusie niet dat het krantenartikel een inaccurate weergave geeft van de gebeurtenissen?
mwah, of die vlijmscherp was weten we niet, dus die dramatische toevoeging kan je beter weglaten ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het was dus nog steeds een 15-jarig *jongetje* mét een vlijmscherp mes hoor, maakt niet uit van wie dat mes was, op dát moment was hij het jochie met het mes.
Dan heeft hij dus alle tijd gehad om een mes uit een hoesje te peuteren en wist hij dondersgoed wáárom hij dat mes uit dat hoesje peuterde, om te steken, niet om te dreigen.
Kunnen horen ook, vooral handig als je wil bellenquote:Vrijwel elke *kind* onder de 16 heeft een GSM dus ja, de politie of een ambulance bellen zou misschien toch ook wel handig zijn?
Wat een onzin. Het is nooit bewezen dat dit jongetje van 15 "helemaal niets met het eiergooien te maken had". Ja, dat zeggen die zwartjes, die dekken elkaar onderling altijd (letterlijk en figuurlijk). Maar ik geloof er geen ruk van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:22 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, en dit was dus een doof jongetje van 15 dat helemaal niets met het eiergooien te maken had ..
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:25 schreef moussie het volgende:
[..]
mwah, of die vlijmscherp was weten we niet
Mensen, hou toch eens op met die onzin over dat arme dove 15-jarige jongetje dat met het in alle haast uit z'n hoesje gefrommelde botte aardappelschilmesje deze zwaargewicht bokser velde.quote:Volgens een ooggetuige heeft een van de eieren de vrouw van het slachtoffer geraakt. ,,Ze had het struif op de kleding. Ik zag dat er een gevecht ontstond. Een van de jongeren trok een mes. De man wist dat af te pakken. Toen is er een ander aan komen rennen die het mes weer van hem afpakte. Het was een groot mes, ik denk wel 15 of 20 centimeter. Die heeft toen gestoken. Ik zag de man langzaam in elkaar zakken.’’
Frapant dat je wel de "waarheid" uit een nieuwsbericht haalt, maar voor het gemak het feitelijke verslag uit het arrest naast je neerlegt of gewoon negeertquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:45 schreef RonaldRegen het volgende:
Uit een eerder nieuwsbericht:
[..]
Mensen, hou toch eens op met die onzin over dat arme dove 15-jarige jongetje dat met het in alle haast uit z'n hoesje gefrommelde botte aardappelschilmesje deze zwaargewicht bokser velde.
Wat is er zo "feitelijk" aan dan? Bepaal jij dat, wat "feitelijk" is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:51 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Frapant dat je wel de "waarheid" uit een nieuwsbericht haalt, maar voor het gemak het feitelijke verslag uit het arrest naast je neerlegt of gewoon negeert
De onafhankelijke getuigenverklaringen zeggen jou niets? Er staat namelijk nergens in het verslag dat getuigen hebben waargenomen dat de jongen een mes trok, dat de man het daarop heeft afgepakt, een andere jongen dat weer van de man afpakte en vervolgens de man neerstak. Het lijkt mij dat je een strubbeling om zo'n groot mes van 15 a 20 cm niet over het hoofd ziet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:53 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Wat is er zo "feitelijk" aan dan? Bepaal jij dat, wat "feitelijk" is?
Met dat verslag uit het arrest veeg ik m'n reet nog niet af. Misschien wel goed voor de open haard.
dat is dus blijkbaar wel bewezen .. en dan niet omdat 'de zwartjes' het zeggen maar omdat een supermarkt camerabewaking heeftquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:34 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is nooit bewezen dat dit jongetje van 15 "helemaal niets met het eiergooien te maken had". Ja, dat zeggen die zwartjes, die dekken elkaar onderling altijd (letterlijk en figuurlijk). Maar ik geloof er geen ruk van.
wat een misselijk makende haat spreekt hieruit .. bahquote:Waarschijnlijk stond dat zogenaamde "dove jongetje van 15" vooraan om het eerste ei te gooien. Om vervolgens, toen het slachtoffer reageerde, op z'n gemak breed lachend dat mes uit het hoesje te peuteren, en vervolgens rustig toe te slaan.
Welke onafhankelijke getuigenverklaring? Van die zwartjes bedoel je, die mede-eiergooiers die er omheen stonden? Lekker onafhankelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:16 schreef Skeletor het volgende:
[..]
De onafhankelijke getuigenverklaringen zeggen jou niets?
Jij bent juist degene die "haat". Henk Schuurman is dood, maar jij doet niks liever dan hem zwart maken met je duivelse verzinsels.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:19 schreef moussie het volgende:
[..]
dat is dus blijkbaar wel bewezen .. en dan niet omdat 'de zwartjes' het zeggen maar omdat een supermarkt camerabewaking heeft
[..]
wat een misselijk makende haat spreekt hieruit .. bah
Duivelse verzinsels? Wat verzin ik dan ? Was die geen vechtsporter soms, 2de Dan, was het geen beer van een kerel ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:21 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Jij bent juist degene die "haat". Henk Schuurman is dood, maar jij doet niks liever dan hem zwart maken met je duivelse verzinsels.
Bah.
Diegene die hier dingen aan het verzinnen is ben jij, dat dove jongetje dat vooraan stond om eieren te gooien en glimlachend toe stak bvb .. bahquote:7.
[slachtoffer] draagt zijn echtgenote op om de politie te bellen. Vervolgens loopt hij weer naar verdachte en slaat hem onverwachts zo hard op zijn hoofd dat een stuk van een tand van verdachte afbreekt.
8.
Een onbekende man spreekt [slachtoffer] op zijn gedrag aan. Hij probeert [slachtoffer] tot bedaren te krijgen. [slachtoffer] vraagt of de man soms de vader van de jongen, verdachte, is. De man ontkent dat, waarop [slachtoffer] te kennen geeft geen inmenging te accepteren. De man gaat weg.
Nog meer verzinsels. Een 56-jarige oude man, bijna met pensioen, die in z'n vrije tijd een beetje aan karate of judo doet afschilderen als een "getrainde moordmachine van meer dan honderd kilo". En nu weer de verzinsels overnemen van het vriendje van die steekjosti, die heel bijdehand 112 belde om alvast wat leugens over Henk Schuurman vast te laten leggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Duivelse verzinsels? Wat verzin ik dan ? Was die geen vechtsporter soms, 2de Dan, was het geen beer van een kerel ?
Het eerste telefoontje dat binnenkwam bij 112 was niet van de echtgenote, dat was van iemand die kwam melden dat een man een kind in elkaar slaat en zijn fiets afpakt .. !!
-edit- Je gaat te verquote:Diegene die hier dingen aan het verzinnen is ben jij, dat dove jongetje dat vooraan stond om eieren te gooien en glimlachend toe stak bvb .. bah
ik vind het prachtig om te zien hoe jij jezelf hier vernedert. totaal niet opgewassen tegen de feiten die worden gepresenteerd en vooral verblind door haat laat jij jezelf hier erg kennen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:25 schreef RonaldRegen het volgende:
Kijk, die zwartjes staan er alweer hartelijk om te lachen. D.w.z. het vrouwelijke deel, want het mannelijke deel doet gauw de handen voor het gezicht als de camera in de buurt is. Die zijn vast bang dat ze een ei naar hun hoofd krijgen.
Je hebt je weddenschap glansrijk gewonnenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat in dit geval de dader binnen twee, hooguit drie jaar weer gewoon op straat loopt.
Ik heb hem een bekwame vechtsporter genoemd, geen getrainde moordmachine ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Nog meer verzinsels. Een 56-jarige oude man, bijna met pensioen, die in z'n vrije tijd een beetje aan karate of judo doet afschilderen als een "getrainde moordmachine van meer dan honderd kilo".
aah, de fiets lag niet achterin en de tand was niet kapot geslagen begrijp ik .. allemaal leugensquote:En nu weer de verzinsels overnemen van het vriendje van die steekjosti, die heel bijdehand 112 belde om alvast wat leugens over Henk Schuurman vast te laten leggen.
volgens mij moet je op die leeftijd nog op school zitten ..quote:Ja, op dat gebied zijn ze wel handig, die zwartjes. Maar werken homaar.
"Een blanke bully." Oh please, doe mij even een teiltje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:40 schreef voyeur het volgende:
Als je vriend probeert je te helpen als een blanke bully je slaat en je fiets jat, moet je toe blijven kijken.
Inderdaad, allemaal verzinsels van die snotapen, en klakkeloos overgenomen door de rechter. En nu door jou. Jahaa die lui weten wel hoe ze elkaar in moeten dekken!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:41 schreef moussie het volgende:
aah, de fiets lag niet achterin en de tand was niet kapot geslagen begrijp ik .. allemaal leugens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |