abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51514317
Slappe, naieve, geen feeling met de straat hebbende bestuurders zoals Ella Vogelenzang zijn de PEST voor ons land.
Heb spijt als haren op mijn hoofd, dat ik op Staf Depla(was tegen de huurliberalisatie en van de PvdA) heb gestemd.
Mijn stem krijgen ze NOOIT MEER!
Sportieve inbreng
  maandag 16 juli 2007 @ 10:56:49 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51515078
Vlgs de telegraaf waren het iig wel buitenlanders.. in zoverre dat je tegenwoordig van buitenlanders kan spreken in ons multicultiland.

Verschrikkelijk nieuws weer.. je kan de krant dagelijks openslaan met dit soort berichten, word er zo droevig van.
Daarbij heb ik totaal geen compassie met repressailles jegens dit soort tuig, of het nou via de wet loopt of niet!
The truth was in here.
pi_51519586
Almere is een broeinest geworden van criminelen na de exodus van dit tuig vanuit de Bijlmer naar Almere.
-
pi_51520558
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef Bastard het volgende:
Vlgs de telegraaf waren het iig wel buitenlanders.. in zoverre dat je tegenwoordig van buitenlanders kan spreken in ons multicultiland.

Verschrikkelijk nieuws weer.. je kan de krant dagelijks openslaan met dit soort berichten, word er zo droevig van.
Daarbij heb ik totaal geen compassie met repressailles jegens dit soort tuig, of het nou via de wet loopt of niet!
welke wet?
Zijn er nog wetten dan?
Oh ja wietplantages opdoeken en mensen bekeuren zonder licht op de fiets of zonder id kaart bij zich of voor het door rood rijden als het maar geld oplevert...de wiet wordt stiekum verkocht he!
Tuurlijkkkkkkkkkk wel!
Nee als men zou stellen dat de familie de politie zou betalen als zij de daders zouden straffen zul je zien hoe snel de politie dit probleem ineens kan aanpakken.
Regering is kut
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51523018
Ik eis een verbod op eieren en messen.
It's easier to get forgiveness than permission.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:10:06 #56
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51523108
Ik eis een verbod op dom gelul.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:16:49 #57
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_51523379
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef StefanP het volgende:
Wat een aso's. Eieren gooien op auto's is geen grap. De lak wordt permanent beschadigd door de schil en het hele panel moet opnieuw gespoten worden. Heb je enig idee hoeveel dat kost?!
Lekker boeiend als je dood bent.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:20:41 #58
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51523506
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:16 schreef Megumi het volgende:

Enig idee hoeveel een begrafenis kost?

(ga maar eens na: je mag opeens 5000 euro schokken voor een begrafenis, je partner moet het met een inkomen doen, dus met een beetje pech moet ze nog verhuizen ook, etc. etc. Hiep hoi! )
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51523642
Leuk joh, wonen in de Randstad, je hele leven laten verzieken door Finnen die ook nog eens betaald worden van jouw salaris
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_51525129
Het overlijden van de man is natuurlijk het meest trieste deel van het nieuwsbericht, maar dit stukje komt verdomd dicht in de buurt:
quote:
Wouter Kok woont hier nog niet zo lang, maar is de wijk nu al beu. Diefstallen, vernielingen en overlast zijn aan de orde van de dag. ,,Als je hier iets laat liggen, wordt het gestolen. Vier zakken potgrond: weg. Onze schutting: beklad. En als je er wat van zegt, weet je wat er gebeurt. Natuurlijk bellen we de politie, maar die zegt dan dat wij die jongens zelf moeten aanspreken. Nou, je hebt gisteren gezien wat ervan komt.’’
In dit soort discussies word ik altijd moe van het bashen van politieke partijen. Wie hier FAALT, is de politie. Natuurlijk, de burgemeester (VVD, overigens) en de poltiek hebben daar een verantwoordelijkheid over, maar dat is wat anders dan schuld.

Zie ook de onlusten in de Utrechtse wijk Ondiep: buurtbewoner die ook al jarenlang overlast had van tuig (laten we ophouden om ze hangjongeren te noemen) ging door het lint. Politie deed NOOIT iets. Ze kwamen alleen langs om de man even dood te schieten.

Wat mij betreft mag het verwijt eens duidelijker richting de politie gaan. Ik vind het te bizar voor woorden dat mensen die in hun buurt worden geterroriseerd, machteloos staan als ze de politie bellen. Politiemensen zijn aangenomen om in dit soort gevallen op te treden. Dat is hun beroep, daar worden ze voor betaald. Ik vind het volstrekt onacceptabel dat mensen te horen krijgen dat ze 'zelf de jongens maar moeten aanspreken'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2007 16:09:41 ]
  maandag 16 juli 2007 @ 16:32:49 #61
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51525930
Tsja.. neem het voorbeeld waarbij die Bjorn werd doodgemarteld in een huis terwijl de politie buiten stond te luistervinken en niet ingreep.
Terwijl ze in DenBosch het dus wel voorelkaar krijgen om naar binnen te gaan in een woning, ook niet wetende wat ze te wachten stond en dus maar door de deur heen een paar dodelijke schoten aflosten.
Waarom dan in DenBosch wel naar binnen gaan, en bij Bjorn niet maar afwachten op een arrestatieteam?
Nee je mag niet voor eigen rechter spelen, maar wat moet je dan tegenwoordig, het geloof in de sterke arm die ter bescherming van de burger staat, word behoorlijk op de proef gesteld in dezer tijd.
Ander voorbeeld wat niet ontopic is wellicht.. mijn vader word buiten inelkaar geslagen door iemand die bij de beveiliging werkt op schiphol. Deze persoon komt er vanaf met een 'foei' en een kleine geldboete, terwijl deze zelfde persoon een jaar daarvoor ook iemand het ziekenhuis in heeft geslagen buiten zijn functieuren om. "Maar dat word niet meegenomen in dit verbaal meneer, dat rekenen we niet mee, als we daar aan moeten beginnen..." Maar wat als in deze casus het niet mijn vader betrof, maar toevallig de burgermeester van de woonplaats?
Zo'n persoon zou toch allang uit zijn functie gezet moeten zijn, op zn minst? Een strafblad mag je toch niet hebben als je bij de beveiliging werkt? Het is ronduit absurd zoals het tegenwoordig in zn werk gaat.
The truth was in here.
pi_51527193
Misschien moet de conclusie wel zijn dat de Nederlandse politie op veel fronten fors tekortschiet. Mensen die niet functioneren, zouden moeten worden ontslagen, zeker wanneer er door FALEN of door een te passieve houding onnodige doden vallen.
  maandag 16 juli 2007 @ 17:27:54 #63
117098 Hathor
Effe niet
pi_51527689
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moet de conclusie wel zijn dat de Nederlandse politie op veel fronten fors tekortschiet. Mensen die niet functioneren, zouden moeten worden ontslagen, zeker wanneer er door FALEN of door een te passieve houding onnodige doden vallen.
Tsja, dan blijven er weinig dienders over ben ik bang.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 16 juli 2007 @ 17:31:36 #64
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51527793
Het wachten is nu tot de paar politieagenten die hier ook wel eens op fok! posten zich zwaar verontwaardig melden
  maandag 16 juli 2007 @ 17:35:09 #65
117098 Hathor
Effe niet
pi_51527896
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef gronk het volgende:
Het wachten is nu tot de paar politieagenten die hier ook wel eens op fok! posten zich zwaar verontwaardig melden
Wat? Zijn er wouten die hier posten?
  maandag 16 juli 2007 @ 17:53:10 #66
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51528401
Niet in dit topic, gekkie.

Captain_Chaos en kevin85 volgens mij.
pi_51528721
Je zou maar een 56 jarige man zijn tegenwoordig. Je dochter uitgescholden en aangerand door een Fin. De helft van je salaris naar de uitkering van een Fin. En zodra je bijna met pensioen kan na jaren hard gewerkt te hebben word je ook nog afgemaakt door een Fin.
pi_51531020
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef gronk het volgende:
Je moet toch van verdomd goede huize komen wil je het gedrag van de Nederlandse politie kunnen verdedigen. Een beleid waarbij onschuldige burgers omkomen, terwijl tuig (voorheen hangjongeren genoemd) de handen boven het hoofd wordt gehouden.
  maandag 16 juli 2007 @ 19:25:34 #69
46960 StefanP
polemicist
pi_51531495
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:16 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dom figuur dat je bent. Selectief quoten kun je, maar meer ook niet. Als de eigenaar niet dood steekt, is het dus wel OK om zijn auto met eieren te bekogelen? Jongetje, ga lekker met je Nintendo spelen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_51531627
Het erge vind ik, dat je tegenwoordig gewoon wordt aangemoedigd om maar je mond te houden. Zelfs in voorlichtingscampagnes. "Als je getuige bent van geweld, bel je 112, onthoud je het signalement..." Maar ingrijpen mag niet. En dat weten die crimineeltjes ook wel. Iedereen staat er bij en kijkt er naar. Terwijl je vroeger gewoon door een grote sterke meneer in je kraag gegrepen werd! (Dik Trom en Pietje Bell verhalen, zucht...) Als iedereen ingrijpt, dan is zo'n patsertje echt nergens. Maar tegenwoordig kun je gewoon beroofd worden in een volle trein, iedereen zit erbij en kijkt er naar.
  maandag 16 juli 2007 @ 19:31:26 #71
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51531748
Te bizar voor woorden. Zijn er ook nog misdaden die NIET door onze buitelandse vrienden gepleegd worden vraag ik me af.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 16 juli 2007 @ 19:34:16 #72
53267 TC03
pi_51531856
En het lijkt me ook dat de politie weer niet daadkrachtig optreedt, zoals al eerder gemeld in dit topic.

Tevens vraag ik me af of deze jongeren meer dan 10 jaar gevangenisstraf zullen krijgen. Waarschijnlijk niet. Gewoon 20 jaar celstraf voor dit soort tuig, minimaal. Maarja, zal wel weer 5 jaar + TBS worden. Dat ze het leven van een man vroegtijdig ontnomen hebben lijkt men wel te vergeten. Sowieso vraag ik me af of de rechters nog wel inzien wat moord nou überhaupt inhoudt. Iemand doodmaken... Iets wreder kan je niet doen als mens.
  maandag 16 juli 2007 @ 19:34:24 #73
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51531860
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je moet toch van verdomd goede huize komen wil je het gedrag van de Nederlandse politie kunnen verdedigen. Een beleid waarbij onschuldige burgers omkomen, terwijl tuig (voorheen hangjongeren genoemd) de handen boven het hoofd wordt gehouden.
Vraag het ze eens.
pi_51532047
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef TC03 het volgende:
En het lijkt me ook dat de politie weer niet daadkrachtig optreedt, zoals al eerder gemeld in dit topic.

Tevens vraag ik me af of deze jongeren meer dan 10 jaar gevangenisstraf zullen krijgen. Waarschijnlijk niet. Gewoon 20 jaar celstraf voor dit soort tuig, minimaal. Maarja, zal wel weer 5 jaar + TBS worden. Dat ze het leven van een man vroegtijdig ontnomen hebben lijkt men wel te vergeten. Sowieso vraag ik me af of de rechters nog wel inzien wat moord nou überhaupt inhoudt. Iemand doodmaken... Iets wreder kan je niet doen als mens.
Daarom zit er bij deze mensen ook een steekje los, vandaar de TBS. Wat overigens kan betekenen dat je voor de rest van je leven vast zit, als men van mening is dat je nog steeds gestoord bent. Jammer genoeg weten sommige TBS'ers na een tijdje precies hoe ze hun peuten om de tuin moeten leiden.
pi_51534983
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:28 schreef Toeps het volgende:
Het erge vind ik, dat je tegenwoordig gewoon wordt aangemoedigd om maar je mond te houden. Zelfs in voorlichtingscampagnes. "Als je getuige bent van geweld, bel je 112, onthoud je het signalement..." Maar ingrijpen mag niet. En dat weten die crimineeltjes ook wel. Iedereen staat er bij en kijkt er naar. Terwijl je vroeger gewoon door een grote sterke meneer in je kraag gegrepen werd! (Dik Trom en Pietje Bell verhalen, zucht...) Als iedereen ingrijpt, dan is zo'n patsertje echt nergens. Maar tegenwoordig kun je gewoon beroofd worden in een volle trein, iedereen zit erbij en kijkt er naar.
Nou deze man greep in, en zie wat de gevolgen zijn.

De tijd van Dik Tromp en Pietje Bell zijn niet meer, tegenwoordig lopen al die gastjes met wapens, en dat is een groot verschil met vroeger.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51535770
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:31 schreef TC03 het volgende:
Te bizar voor woorden. Zijn er ook nog misdaden die NIET door onze buitelandse vrienden gepleegd worden vraag ik me af.
Tuurlijk niet het ligt allemaal aan de buitenlanders..
pi_51537526
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:25 schreef StefanP het volgende:

[..]

Dom figuur dat je bent. Selectief quoten kun je, maar meer ook niet. Als de eigenaar niet dood steekt, is het dus wel OK om zijn auto met eieren te bekogelen? Jongetje, ga lekker met je Nintendo spelen.

Nou ik vind dat ie beter met zijn minipikkie kan gaan spelen..
dat schijnt op te luchten en dit geldt tevens voor de hersenpan
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51538193
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:31 schreef TC03 het volgende:
Correct me if i'm wrong, maar was het geen autochtoon die een donker jochie vermoorde, omdat hij sneeuwballen gooide naar zijn auto?

Eigenlijk best wel een gelijksoortige situatie.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51540259
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:13 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Correct me if i'm wrong, maar was het geen autochtoon die een donker jochie vermoorde, omdat hij sneeuwballen gooide naar zijn auto?

Eigenlijk best wel een gelijksoortige situatie.
Idd, ze gooien dus zelfs met sneeuwballen naar auto's.
  maandag 16 juli 2007 @ 23:01:09 #80
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51540359
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:16:56 #81
53267 TC03
pi_51543418
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:39 schreef Toeps het volgende:

[..]

Daarom zit er bij deze mensen ook een steekje los, vandaar de TBS. Wat overigens kan betekenen dat je voor de rest van je leven vast zit, als men van mening is dat je nog steeds gestoord bent. Jammer genoeg weten sommige TBS'ers na een tijdje precies hoe ze hun peuten om de tuin moeten leiden.
TBS'ers hebben wel erg vaak verlof.
pi_51543582
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:28 schreef Toeps het volgende:
Jaren terug hoorde ik een verhaal van iemand.
Er werd ingebroken..
Hij had een grote hond in huis en die hond pakt die inbreker, man zelf pakte een stuk hout en sloeg die inbreker knock out, maar dat mag niet tegenwoordig!

Wat zorgwekkend is, als een gozer inspeelt op een groep die inbeukt op een slachtoffer, pakken ze die gozer ook nog, en dan doen omstanders ook niets.
De zinloos geweld slachtoffers, vroeger had je nog echte mannen die iets durfden, tegenwoordig is het maar slap hoor!
Men kijkt toe als er iets gebeurd ipv te bellen bv.
Kleine moeite nml.

Jaren terug was er een ontvoering in duitsland, er werd gefilmt, mensen keken toe, dachten ach dat is voor een film ofzo

Het was dus real? Het is net of men niet meer snapt wat real is en nep.
Alsof men slaapt
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:39:00 #83
117098 Hathor
Effe niet
pi_51544055
In Europa wel ja, als de gemiddelde Amerikaan een inbreker in zijn huis betrapt, schiet ie hem voor zijn flikker, en er is geen rechter die hem daarom veroordeelt. Maar wij mogen hier niet eens ons meest dierbare bezit beschermen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:47:41 #84
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_51544246
Wat ik zo jammer vind van dit soort berichten, is dat heel Nederland dit klote incident lijkt aan te grijpen om nog meer NIET te reageren (Zie reaktie van zhe-devilll)
De politie zijn allemaal kankerklootzakken omdat ze je pakken als je 5km te hard rijdt en blablablablabla maar owe als er maar iets gebeurt en ze zijn niet in de buurt, nou dan zijn het helemaal tering tyfus kankerklootzakken.
Godverdomme JA GODVERDOMME ER WAREN TOCH MEER GETUIGEN, WAAROM HEBBEN DIE DAN NIET GEREAGEERD!!!!! Allemaal bange honden zijn het!!!
-Edit- Ik zit net mijn eigen post na post lezen, waarbij ik nogal eenzijdig reageer, dus ik wil nog wel even laten weten dat ik de daders nog ergere tering tyfus enzovoort klootzakken vind.

[ Bericht 7% gewijzigd door Vaan_Banaan op 17-07-2007 00:58:07 ]
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
pi_51546056
Het was ook op het RTL nieuws

Jarenlange overlast, pliesie deed niks, woningbouwdrfde niks, en op wonderbaarlijke wijze was wederom verzwegen dat het om, jawel, medelanders gaat.

Ik haat dit land.
pi_51546419
Kijk eens aan, ik word aangehaald in dit topic als iemand die schijnt te moeten reageren..
Wat een twijfelachtige eer..

Kennelijk denken een heleboel mensen dat je voor overtredingen als baldadigheid en verstoringen van de openbare orde hele hoge straffen krijgt..
Niets is minder waar: het wordt namelijk in de meeste gevallen afgedaan met een bonnetje..
Jaja, zo gaat dat hier..!
"De politie moet keihard optreden" wordt er geroepen..
Wat denken jullie nou wel?
Dat de politie genadeloos gaat handhaven en dat een stel opgeschoten pubers de komende twee jaar achter slot en grendel zitten?
Als de politie er daadwerkelijk bij komt en de jongens aanhoudt voor van mij part vernieling dan hebben ze niets beters te doen dan onschuldige jongens aanpakken die een beetje kattekwaad uithalen..
Deelt de politie een paar tikken teveel uit is het ook nog eens disproportioneel geweld en heb je nog een strafrechtelijk onderzoek naar je lopen ook..

Waarom is er in dit geval niet daadkrachtig opgetreden door de politie?
Feit is dat er drie verdachten zijn aangehouden in deze zaak (door de politie welteverstaan), en is de zaak, voor zover ik dat kan beoordelen, aardig 'rond'.
Je kunt niet alle ellende in de kiem smoren, daar biedt het Nederlandse rechtssysteem geen ruimte voor... Helaas niet..

Rest mij nu alleen nog maar te hopen dat er een rechtvaardige straf uit voortvloeit, al leert mij de ervaring dat dit niet bepaald altijd het geval is..
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:55:24 #87
46960 StefanP
polemicist
pi_51546520
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
Een korps vol niet-al-te-slimme dienders met twijfelachtige capaciteiten en loyaliteit (want positieve discriminatie en steeds lagere eisen) + politiek correcte, linkse malloten aan de top + nog politiek correctere en linksere idioten in de tweede kamer = voor de burger.

Nederlanders zijn gevangenen van hun eigen regering en ambtenaren. Wat was dat ook alweer? Of the people, by the people en for the people? Nou, in Nederland niet meer.... triest.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_51546541
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:47 schreef kevin85 het volgende:
Kijk eens aan, ik word aangehaald in dit topic als iemand die schijnt te moeten reageren..
Wat een twijfelachtige eer..

Kennelijk denken een heleboel mensen dat je voor overtredingen als baldadigheid en verstoringen van de openbare orde hele hoge straffen krijgt..
Niets is minder waar: het wordt namelijk in de meeste gevallen afgedaan met een bonnetje..
Jaja, zo gaat dat hier..!
"De politie moet keihard optreden" wordt er geroepen..
Wat denken jullie nou wel?
Dat de politie genadeloos gaat handhaven en dat een stel opgeschoten pubers de komende twee jaar achter slot en grendel zitten?
Als de politie er daadwerkelijk bij komt en de jongens aanhoudt voor van mij part vernieling dan hebben ze niets beters te doen dan onschuldige jongens aanpakken die een beetje kattekwaad uithalen..
Deelt de politie een paar tikken teveel uit is het ook nog eens disproportioneel geweld en heb je nog een strafrechtelijk onderzoek naar je lopen ook..

Feit is dat er drie verdachten zijn aangehouden in deze zaak (door de politie welteverstaan), en is de zaak, voor zover ik dat kan beoordelen, aardig 'rond'.
Je kunt niet alle ellende in de kiem smoren, daar biedt het Nederlandse rechtssysteem geen ruimte voor... Helaas niet..

Rest mij nu alleen nog maar te hopen dat er een rechtvaardige straf uit voortvloeit, al leert mij de ervaring dat dit niet bepaald altijd het geval is..
Wet wet, regels regels.

Neem ze mee naar het bureau, schop ze 17x bij de trap naar beneden, stopze een halfdagje bij Black Bubba in de cel, bind ze een patrouilleritje achter de politiewagen aan, en de boodschap zal overgekomen zijn.

Dacht je dat in de rest van de wereld zo Cohen-correct met dat eeuwig overlast veroorzakende stront wordt omgegaan?
pi_51546576
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:57 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:

[..]

Wet wet, regels regels.

Neem ze mee naar het bureau, schop ze 17x bij de trap naar beneden, stopze een halfdagje bij Black Bubba in de cel, bind ze een patrouilleritje achter de politiewagen aan, en de boodschap zal overgekomen zijn.

Dacht je dat in de rest van de wereld zo Cohen-correct met dat eeuwig overlast veroorzakende stront wordt omgegaan?
Google eens op; Abu Ghraib-gevangenis
pi_51546596
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 03:00 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Google eens op; Abu Ghraib-gevangenis
Dat zeg ik, de rest van de wereld.
pi_51548333
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:47 schreef kevin85 het volgende:

Omdat ze blijkbaar niet zijn ingegaan op de klachten van de bewoners..
Verder natuurlijk omdat ze vervolgens hun verantwoordelijkheden laf af schoven op hen. Hulde!

dinsdag 17 juli 2007 @ 09:32:31 #92
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51549159
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 03:01 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:

[..]

Dat zeg ik, de rest van de wereld.
Ik ben benieuwd hoeveel fok!-topics er geopend worden op het moment dat een fok!-ker toevallig zo behandeld wordt
pi_51550401
Wel erg apart dat de politie staat te wijzen naar de woningbouw als degene die hierin had moeten optreden. Ik wist niet dat we de openbare orde tegenwoordig hadden overgedragen aan een woningbouw in plaats van waar het thuis hoort namelijk de politie.
pi_51550909
quote:
Op maandag 16 juli 2007 00:32 schreef StefanP het volgende:
Typisch weer dat heel de wijk steen en been klaagt over overlast door dat tuig, maar dat de politie het afwuift als niets voorstellend. Dat lossen de bewoners zelf maar op.
Wat ben je toch weer een onzin aan het verspreiden. De politie (en het OM) doen in dit geval wat ze kunnen. De daders zijn opgepakt door de politie en het OM zal proberen de hoogst mogelijke straf voor deze lui te krijgen. Als je het niet met die straf eens bent moet je niet gaan klagen bij of over de politie of het OM, maar bij de wetgevers in Nederland. Probeer die zaken eens te scheiden voordat je weer klakkeloos de GeenStijl propaganda overneemt.
PWBF
pi_51551002
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:55 schreef StefanP het volgende:

[..]

Een korps vol niet-al-te-slimme dienders met twijfelachtige capaciteiten en loyaliteit (want positieve discriminatie en steeds lagere eisen) + politiek correcte, linkse malloten aan de top + nog politiek correctere en linksere idioten in de tweede kamer = voor de burger.

Nederlanders zijn gevangenen van hun eigen regering en ambtenaren. Wat was dat ook alweer? Of the people, by the people en for the people? Nou, in Nederland niet meer.... triest.
Ja, laten we onze politie net zo functioneren als in de VS. Daar zijn namelijk totaal geen problemen te bekennen. Geen misdaad, geen schietpartijen, geen overvallen, geen problemen. Laten we het zo doen als in de VS en alles komt goed
PWBF
  dinsdag 17 juli 2007 @ 10:57:07 #96
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51551148
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:52 schreef Nielsch het volgende:

Ja, laten we onze politie net zo functioneren als in de VS. Daar zijn namelijk totaal geen problemen te bekennen. Geen misdaad, geen schietpartijen, geen overvallen, geen problemen. Laten we het zo doen als in de VS en alles komt goed
En eens in de paar jaar weer eens een video'tje waarop een half korps een al dan niet onschuldige kansarme jongere tot pulp slaat. Of doorzeeft.
pi_51563151
iemand steekt een ander dood
..en de politie krijgt de schuld

Leve de Linkse Kerk !
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:06:34 #98
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51564115
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:37 schreef qonmann het volgende:
iemand steekt een ander dood
..en de politie krijgt de schuld

Leve de Linkse Kerk !
Regel 1: Het is altijd de schuld van Links.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:08:43 #99
117098 Hathor
Effe niet
pi_51564181
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:06 schreef gronk het volgende:

[..]

Regel 1: Het is altijd de schuld van Links.
Regel 2: als het van rechts komt, zie regel 1
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:17:54 #100
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_51567841
maar wat voor jongens waren het nou, wat voor ouders wat voor buurt want mentaliteitsdiscriminatie is natuurlijk prima. En het zijn wel bepaalde groepen die er zo`n mentaliteit op na houden vrees ik.

En dan de politie die idd niets durft te ondernemen omdat die mensen toch al zo vaak in de gevangenis zitten en dan lijkt het discriminatie. Laatst een gaaf boek over gelezen. "Leven aan de onderkant van de maatschappij" door Theodore Dalrymple, over precies dit soort achterbuurt praktijken waar mensen zelf, hier dus de ouders en de kinderen zelf geen steek verantwoordelijkheid nemen,. En de rest van de politiek veel te mild is en niets durft te ondernemen en ook niet echt een oplossing weet. Misschien een boekje met morele waarden gebaseerd op gezond verstand uitdelen aan deze mensen.

Het is een soort moraal failiet van die mensen zelf die niet eens weten wat verantwoordelijkheid is. En daarbij ook een failliet van de maatschappij waar ze in leven. Almere in dit geval.....

[ Bericht 12% gewijzigd door vero-legata op 17-07-2007 19:26:23 ]
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')