quote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef Bastard het volgende:
Vlgs de telegraaf waren het iig wel buitenlanders.. in zoverre dat je tegenwoordig van buitenlanders kan spreken in ons multicultiland.
Verschrikkelijk nieuws weer.. je kan de krant dagelijks openslaan met dit soort berichten, word er zo droevig van.
Daarbij heb ik totaal geen compassie met repressailles jegens dit soort tuig, of het nou via de wet loopt of niet!
Lekker boeiend als je dood bent.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef StefanP het volgende:
Wat een aso's. Eieren gooien op auto's is geen grap. De lak wordt permanent beschadigd door de schil en het hele panel moet opnieuw gespoten worden. Heb je enig idee hoeveel dat kost?!
Enig idee hoeveel een begrafenis kost?quote:
In dit soort discussies word ik altijd moe van het bashen van politieke partijen. Wie hier FAALT, is de politie. Natuurlijk, de burgemeester (VVD, overigens) en de poltiek hebben daar een verantwoordelijkheid over, maar dat is wat anders dan schuld.quote:Wouter Kok woont hier nog niet zo lang, maar is de wijk nu al beu. Diefstallen, vernielingen en overlast zijn aan de orde van de dag. ,,Als je hier iets laat liggen, wordt het gestolen. Vier zakken potgrond: weg. Onze schutting: beklad. En als je er wat van zegt, weet je wat er gebeurt. Natuurlijk bellen we de politie, maar die zegt dan dat wij die jongens zelf moeten aanspreken. Nou, je hebt gisteren gezien wat ervan komt.’’
Tsja, dan blijven er weinig dienders over ben ik bang.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moet de conclusie wel zijn dat de Nederlandse politie op veel fronten fors tekortschiet. Mensen die niet functioneren, zouden moeten worden ontslagen, zeker wanneer er door FALEN of door een te passieve houding onnodige doden vallen.
Wat? Zijn er wouten die hier posten?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef gronk het volgende:
Het wachten is nu tot de paar politieagenten die hier ook wel eens op fok! posten zich zwaar verontwaardig melden
Je moet toch van verdomd goede huize komen wil je het gedrag van de Nederlandse politie kunnen verdedigen. Een beleid waarbij onschuldige burgers omkomen, terwijl tuig (voorheen hangjongeren genoemd) de handen boven het hoofd wordt gehouden.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef gronk het volgende:
Het wachten is nu tot de paar politieagenten die hier ook wel eens op fok! posten zich zwaar verontwaardig melden![]()
Dom figuur dat je bent. Selectief quoten kun je, maar meer ook niet. Als de eigenaar niet dood steekt, is het dus wel OK om zijn auto met eieren te bekogelen? Jongetje, ga lekker met je Nintendo spelen.quote:
Vraag het ze eens.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet toch van verdomd goede huize komen wil je het gedrag van de Nederlandse politie kunnen verdedigen. Een beleid waarbij onschuldige burgers omkomen, terwijl tuig (voorheen hangjongeren genoemd) de handen boven het hoofd wordt gehouden.
Daarom zit er bij deze mensen ook een steekje los, vandaar de TBS. Wat overigens kan betekenen dat je voor de rest van je leven vast zit, als men van mening is dat je nog steeds gestoord bent. Jammer genoeg weten sommige TBS'ers na een tijdje precies hoe ze hun peuten om de tuin moeten leiden.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef TC03 het volgende:
En het lijkt me ook dat de politie weer niet daadkrachtig optreedt, zoals al eerder gemeld in dit topic.
Tevens vraag ik me af of deze jongeren meer dan 10 jaar gevangenisstraf zullen krijgen. Waarschijnlijk niet. Gewoon 20 jaar celstraf voor dit soort tuig, minimaal. Maarja, zal wel weer 5 jaar + TBS worden. Dat ze het leven van een man vroegtijdig ontnomen hebben lijkt men wel te vergeten. Sowieso vraag ik me af of de rechters nog wel inzien wat moord nou überhaupt inhoudt. Iemand doodmaken... Iets wreder kan je niet doen als mens.
Nou deze man greep in, en zie wat de gevolgen zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:28 schreef Toeps het volgende:
Het erge vind ik, dat je tegenwoordig gewoon wordt aangemoedigd om maar je mond te houden. Zelfs in voorlichtingscampagnes. "Als je getuige bent van geweld, bel je 112, onthoud je het signalement..." Maar ingrijpen mag niet. En dat weten die crimineeltjes ook wel. Iedereen staat er bij en kijkt er naar. Terwijl je vroeger gewoon door een grote sterke meneer in je kraag gegrepen werd! (Dik Trom en Pietje Bell verhalen, zucht...) Als iedereen ingrijpt, dan is zo'n patsertje echt nergens. Maar tegenwoordig kun je gewoon beroofd worden in een volle trein, iedereen zit erbij en kijkt er naar.
Tuurlijk niet het ligt allemaal aan de buitenlanders..quote:Op maandag 16 juli 2007 19:31 schreef TC03 het volgende:
Te bizar voor woorden. Zijn er ook nog misdaden die NIET door onze buitelandse vrienden gepleegd worden vraag ik me af.
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:25 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dom figuur dat je bent. Selectief quoten kun je, maar meer ook niet. Als de eigenaar niet dood steekt, is het dus wel OK om zijn auto met eieren te bekogelen? Jongetje, ga lekker met je Nintendo spelen.
Correct me if i'm wrong, maar was het geen autochtoon die een donker jochie vermoorde, omdat hij sneeuwballen gooide naar zijn auto?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:31 schreef TC03 het volgende:
Te bizar voor woorden. Zijn er ook nog misdaden die NIET door onze buitelandse vrienden gepleegd worden vraag ik me af.
Idd, ze gooien dus zelfs met sneeuwballen naar auto's.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:13 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar was het geen autochtoon die een donker jochie vermoorde, omdat hij sneeuwballen gooide naar zijn auto?
Eigenlijk best wel een gelijksoortige situatie.
TBS'ers hebben wel erg vaak verlof.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daarom zit er bij deze mensen ook een steekje los, vandaar de TBS. Wat overigens kan betekenen dat je voor de rest van je leven vast zit, als men van mening is dat je nog steeds gestoord bent. Jammer genoeg weten sommige TBS'ers na een tijdje precies hoe ze hun peuten om de tuin moeten leiden.
Jaren terug hoorde ik een verhaal van iemand.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:28 schreef Toeps het volgende:
Het erge vind ik, dat je tegenwoordig gewoon wordt aangemoedigd om maar je mond te houden. Zelfs in voorlichtingscampagnes. "Als je getuige bent van geweld, bel je 112, onthoud je het signalement..." Maar ingrijpen mag niet. En dat weten die crimineeltjes ook wel. Iedereen staat er bij en kijkt er naar. Terwijl je vroeger gewoon door een grote sterke meneer in je kraag gegrepen werd! (Dik Trom en Pietje Bell verhalen, zucht...) Als iedereen ingrijpt, dan is zo'n patsertje echt nergens. Maar tegenwoordig kun je gewoon beroofd worden in een volle trein, iedereen zit erbij en kijkt er naar.
Een korps vol niet-al-te-slimme dienders met twijfelachtige capaciteiten en loyaliteit (want positieve discriminatie en steeds lagere eisen) + politiek correcte, linkse malloten aan de top + nog politiek correctere en linksere idioten in de tweede kamer =quote:Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moet de conclusie wel zijn dat de Nederlandse politie op veel fronten fors tekortschiet. Mensen die niet functioneren, zouden moeten worden ontslagen, zeker wanneer er door FALEN of door een te passieve houding onnodige doden vallen.
Wet wet, regels regels.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:47 schreef kevin85 het volgende:
Kijk eens aan, ik word aangehaald in dit topic als iemand die schijnt te moeten reageren..
Wat een twijfelachtige eer..![]()
Kennelijk denken een heleboel mensen dat je voor overtredingen als baldadigheid en verstoringen van de openbare orde hele hoge straffen krijgt..
Niets is minder waar: het wordt namelijk in de meeste gevallen afgedaan met een bonnetje..
Jaja, zo gaat dat hier..!
"De politie moet keihard optreden" wordt er geroepen..
Wat denken jullie nou wel?
Dat de politie genadeloos gaat handhaven en dat een stel opgeschoten pubers de komende twee jaar achter slot en grendel zitten?
Als de politie er daadwerkelijk bij komt en de jongens aanhoudt voor van mij part vernieling dan hebben ze niets beters te doen dan onschuldige jongens aanpakken die een beetje kattekwaad uithalen..
Deelt de politie een paar tikken teveel uit is het ook nog eens disproportioneel geweld en heb je nog een strafrechtelijk onderzoek naar je lopen ook..![]()
Waarom is er in dit geval niet daadkrachtig opgetreden door de politie?
Feit is dat er drie verdachten zijn aangehouden in deze zaak (door de politie welteverstaan), en is de zaak, voor zover ik dat kan beoordelen, aardig 'rond'.
Je kunt niet alle ellende in de kiem smoren, daar biedt het Nederlandse rechtssysteem geen ruimte voor... Helaas niet..
Rest mij nu alleen nog maar te hopen dat er een rechtvaardige straf uit voortvloeit, al leert mij de ervaring dat dit niet bepaald altijd het geval is..
Google eens op; Abu Ghraib-gevangenisquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:57 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Wet wet, regels regels.
Neem ze mee naar het bureau, schop ze 17x bij de trap naar beneden, stopze een halfdagje bij Black Bubba in de cel, bind ze een patrouilleritje achter de politiewagen aan, en de boodschap zal overgekomen zijn.
Dacht je dat in de rest van de wereld zo Cohen-correct met dat eeuwig overlast veroorzakende stront wordt omgegaan?
Dat zeg ik, de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:00 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Google eens op; Abu Ghraib-gevangenis
Omdat ze blijkbaar niet zijn ingegaan op de klachten van de bewoners..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:47 schreef kevin85 het volgende:
Waarom is er in dit geval niet daadkrachtig opgetreden door de politie?
Ik ben benieuwd hoeveel fok!-topics er geopend worden op het moment dat een fok!-ker toevallig zo behandeld wordtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:01 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de rest van de wereld.
Wat ben je toch weer een onzin aan het verspreiden. De politie (en het OM) doen in dit geval wat ze kunnen. De daders zijn opgepakt door de politie en het OM zal proberen de hoogst mogelijke straf voor deze lui te krijgen. Als je het niet met die straf eens bent moet je niet gaan klagen bij of over de politie of het OM, maar bij de wetgevers in Nederland. Probeer die zaken eens te scheiden voordat je weer klakkeloos de GeenStijl propaganda overneemt.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:32 schreef StefanP het volgende:
Typisch weer dat heel de wijk steen en been klaagt over overlast door dat tuig, maar dat de politie het afwuift als niets voorstellend. Dat lossen de bewoners zelf maar op.
Ja, laten we onze politie net zo functioneren als in de VS. Daar zijn namelijk totaal geen problemen te bekennen. Geen misdaad, geen schietpartijen, geen overvallen, geen problemen. Laten we het zo doen als in de VS en alles komt goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:55 schreef StefanP het volgende:
[..]
Een korps vol niet-al-te-slimme dienders met twijfelachtige capaciteiten en loyaliteit (want positieve discriminatie en steeds lagere eisen) + politiek correcte, linkse malloten aan de top + nog politiek correctere en linksere idioten in de tweede kamer =voor de burger.
Nederlanders zijn gevangenen van hun eigen regering en ambtenaren. Wat was dat ook alweer? Of the people, by the people en for the people? Nou, in Nederland niet meer.... triest.
En eens in de paar jaar weer eens een video'tje waarop een half korps een al dan niet onschuldige kansarme jongere tot pulp slaat. Of doorzeeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:52 schreef Nielsch het volgende:
Ja, laten we onze politie net zo functioneren als in de VS. Daar zijn namelijk totaal geen problemen te bekennen. Geen misdaad, geen schietpartijen, geen overvallen, geen problemen. Laten we het zo doen als in de VS en alles komt goed![]()
Regel 1: Het is altijd de schuld van Links.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:37 schreef qonmann het volgende:
iemand steekt een ander dood
..en de politie krijgt de schuld
Leve de Linkse Kerk !
Regel 2: als het van rechts komt, zie regel 1quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:06 schreef gronk het volgende:
[..]
Regel 1: Het is altijd de schuld van Links.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |