abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51514317
Slappe, naieve, geen feeling met de straat hebbende bestuurders zoals Ella Vogelenzang zijn de PEST voor ons land.
Heb spijt als haren op mijn hoofd, dat ik op Staf Depla(was tegen de huurliberalisatie en van de PvdA) heb gestemd.
Mijn stem krijgen ze NOOIT MEER!
Sportieve inbreng
  maandag 16 juli 2007 @ 10:56:49 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51515078
Vlgs de telegraaf waren het iig wel buitenlanders.. in zoverre dat je tegenwoordig van buitenlanders kan spreken in ons multicultiland.

Verschrikkelijk nieuws weer.. je kan de krant dagelijks openslaan met dit soort berichten, word er zo droevig van.
Daarbij heb ik totaal geen compassie met repressailles jegens dit soort tuig, of het nou via de wet loopt of niet!
The truth was in here.
pi_51519586
Almere is een broeinest geworden van criminelen na de exodus van dit tuig vanuit de Bijlmer naar Almere.
-
pi_51520558
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef Bastard het volgende:
Vlgs de telegraaf waren het iig wel buitenlanders.. in zoverre dat je tegenwoordig van buitenlanders kan spreken in ons multicultiland.

Verschrikkelijk nieuws weer.. je kan de krant dagelijks openslaan met dit soort berichten, word er zo droevig van.
Daarbij heb ik totaal geen compassie met repressailles jegens dit soort tuig, of het nou via de wet loopt of niet!
welke wet?
Zijn er nog wetten dan?
Oh ja wietplantages opdoeken en mensen bekeuren zonder licht op de fiets of zonder id kaart bij zich of voor het door rood rijden als het maar geld oplevert...de wiet wordt stiekum verkocht he!
Tuurlijkkkkkkkkkk wel!
Nee als men zou stellen dat de familie de politie zou betalen als zij de daders zouden straffen zul je zien hoe snel de politie dit probleem ineens kan aanpakken.
Regering is kut
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51523018
Ik eis een verbod op eieren en messen.
It's easier to get forgiveness than permission.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:10:06 #56
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51523108
Ik eis een verbod op dom gelul.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:16:49 #57
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_51523379
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef StefanP het volgende:
Wat een aso's. Eieren gooien op auto's is geen grap. De lak wordt permanent beschadigd door de schil en het hele panel moet opnieuw gespoten worden. Heb je enig idee hoeveel dat kost?!
Lekker boeiend als je dood bent.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:20:41 #58
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51523506
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:16 schreef Megumi het volgende:

Enig idee hoeveel een begrafenis kost?

(ga maar eens na: je mag opeens 5000 euro schokken voor een begrafenis, je partner moet het met een inkomen doen, dus met een beetje pech moet ze nog verhuizen ook, etc. etc. Hiep hoi! )
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51523642
Leuk joh, wonen in de Randstad, je hele leven laten verzieken door Finnen die ook nog eens betaald worden van jouw salaris
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_51525129
Het overlijden van de man is natuurlijk het meest trieste deel van het nieuwsbericht, maar dit stukje komt verdomd dicht in de buurt:
quote:
Wouter Kok woont hier nog niet zo lang, maar is de wijk nu al beu. Diefstallen, vernielingen en overlast zijn aan de orde van de dag. ,,Als je hier iets laat liggen, wordt het gestolen. Vier zakken potgrond: weg. Onze schutting: beklad. En als je er wat van zegt, weet je wat er gebeurt. Natuurlijk bellen we de politie, maar die zegt dan dat wij die jongens zelf moeten aanspreken. Nou, je hebt gisteren gezien wat ervan komt.’’
In dit soort discussies word ik altijd moe van het bashen van politieke partijen. Wie hier FAALT, is de politie. Natuurlijk, de burgemeester (VVD, overigens) en de poltiek hebben daar een verantwoordelijkheid over, maar dat is wat anders dan schuld.

Zie ook de onlusten in de Utrechtse wijk Ondiep: buurtbewoner die ook al jarenlang overlast had van tuig (laten we ophouden om ze hangjongeren te noemen) ging door het lint. Politie deed NOOIT iets. Ze kwamen alleen langs om de man even dood te schieten.

Wat mij betreft mag het verwijt eens duidelijker richting de politie gaan. Ik vind het te bizar voor woorden dat mensen die in hun buurt worden geterroriseerd, machteloos staan als ze de politie bellen. Politiemensen zijn aangenomen om in dit soort gevallen op te treden. Dat is hun beroep, daar worden ze voor betaald. Ik vind het volstrekt onacceptabel dat mensen te horen krijgen dat ze 'zelf de jongens maar moeten aanspreken'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2007 16:09:41 ]
  maandag 16 juli 2007 @ 16:32:49 #61
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51525930
Tsja.. neem het voorbeeld waarbij die Bjorn werd doodgemarteld in een huis terwijl de politie buiten stond te luistervinken en niet ingreep.
Terwijl ze in DenBosch het dus wel voorelkaar krijgen om naar binnen te gaan in een woning, ook niet wetende wat ze te wachten stond en dus maar door de deur heen een paar dodelijke schoten aflosten.
Waarom dan in DenBosch wel naar binnen gaan, en bij Bjorn niet maar afwachten op een arrestatieteam?
Nee je mag niet voor eigen rechter spelen, maar wat moet je dan tegenwoordig, het geloof in de sterke arm die ter bescherming van de burger staat, word behoorlijk op de proef gesteld in dezer tijd.
Ander voorbeeld wat niet ontopic is wellicht.. mijn vader word buiten inelkaar geslagen door iemand die bij de beveiliging werkt op schiphol. Deze persoon komt er vanaf met een 'foei' en een kleine geldboete, terwijl deze zelfde persoon een jaar daarvoor ook iemand het ziekenhuis in heeft geslagen buiten zijn functieuren om. "Maar dat word niet meegenomen in dit verbaal meneer, dat rekenen we niet mee, als we daar aan moeten beginnen..." Maar wat als in deze casus het niet mijn vader betrof, maar toevallig de burgermeester van de woonplaats?
Zo'n persoon zou toch allang uit zijn functie gezet moeten zijn, op zn minst? Een strafblad mag je toch niet hebben als je bij de beveiliging werkt? Het is ronduit absurd zoals het tegenwoordig in zn werk gaat.
The truth was in here.
pi_51527193
Misschien moet de conclusie wel zijn dat de Nederlandse politie op veel fronten fors tekortschiet. Mensen die niet functioneren, zouden moeten worden ontslagen, zeker wanneer er door FALEN of door een te passieve houding onnodige doden vallen.
  maandag 16 juli 2007 @ 17:27:54 #63
117098 Hathor
Effe niet
pi_51527689
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moet de conclusie wel zijn dat de Nederlandse politie op veel fronten fors tekortschiet. Mensen die niet functioneren, zouden moeten worden ontslagen, zeker wanneer er door FALEN of door een te passieve houding onnodige doden vallen.
Tsja, dan blijven er weinig dienders over ben ik bang.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 16 juli 2007 @ 17:31:36 #64
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51527793
Het wachten is nu tot de paar politieagenten die hier ook wel eens op fok! posten zich zwaar verontwaardig melden
  maandag 16 juli 2007 @ 17:35:09 #65
117098 Hathor
Effe niet
pi_51527896
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef gronk het volgende:
Het wachten is nu tot de paar politieagenten die hier ook wel eens op fok! posten zich zwaar verontwaardig melden
Wat? Zijn er wouten die hier posten?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 16 juli 2007 @ 17:53:10 #66
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51528401
Niet in dit topic, gekkie.

Captain_Chaos en kevin85 volgens mij.
pi_51528721
Je zou maar een 56 jarige man zijn tegenwoordig. Je dochter uitgescholden en aangerand door een Fin. De helft van je salaris naar de uitkering van een Fin. En zodra je bijna met pensioen kan na jaren hard gewerkt te hebben word je ook nog afgemaakt door een Fin.
pi_51531020
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef gronk het volgende:
Je moet toch van verdomd goede huize komen wil je het gedrag van de Nederlandse politie kunnen verdedigen. Een beleid waarbij onschuldige burgers omkomen, terwijl tuig (voorheen hangjongeren genoemd) de handen boven het hoofd wordt gehouden.
  maandag 16 juli 2007 @ 19:25:34 #69
46960 StefanP
polemicist
pi_51531495
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:16 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dom figuur dat je bent. Selectief quoten kun je, maar meer ook niet. Als de eigenaar niet dood steekt, is het dus wel OK om zijn auto met eieren te bekogelen? Jongetje, ga lekker met je Nintendo spelen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_51531627
Het erge vind ik, dat je tegenwoordig gewoon wordt aangemoedigd om maar je mond te houden. Zelfs in voorlichtingscampagnes. "Als je getuige bent van geweld, bel je 112, onthoud je het signalement..." Maar ingrijpen mag niet. En dat weten die crimineeltjes ook wel. Iedereen staat er bij en kijkt er naar. Terwijl je vroeger gewoon door een grote sterke meneer in je kraag gegrepen werd! (Dik Trom en Pietje Bell verhalen, zucht...) Als iedereen ingrijpt, dan is zo'n patsertje echt nergens. Maar tegenwoordig kun je gewoon beroofd worden in een volle trein, iedereen zit erbij en kijkt er naar.
  maandag 16 juli 2007 @ 19:31:26 #71
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51531748
Te bizar voor woorden. Zijn er ook nog misdaden die NIET door onze buitelandse vrienden gepleegd worden vraag ik me af.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 16 juli 2007 @ 19:34:16 #72
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51531856
En het lijkt me ook dat de politie weer niet daadkrachtig optreedt, zoals al eerder gemeld in dit topic.

Tevens vraag ik me af of deze jongeren meer dan 10 jaar gevangenisstraf zullen krijgen. Waarschijnlijk niet. Gewoon 20 jaar celstraf voor dit soort tuig, minimaal. Maarja, zal wel weer 5 jaar + TBS worden. Dat ze het leven van een man vroegtijdig ontnomen hebben lijkt men wel te vergeten. Sowieso vraag ik me af of de rechters nog wel inzien wat moord nou überhaupt inhoudt. Iemand doodmaken... Iets wreder kan je niet doen als mens.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 16 juli 2007 @ 19:34:24 #73
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51531860
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je moet toch van verdomd goede huize komen wil je het gedrag van de Nederlandse politie kunnen verdedigen. Een beleid waarbij onschuldige burgers omkomen, terwijl tuig (voorheen hangjongeren genoemd) de handen boven het hoofd wordt gehouden.
Vraag het ze eens.
pi_51532047
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef TC03 het volgende:
En het lijkt me ook dat de politie weer niet daadkrachtig optreedt, zoals al eerder gemeld in dit topic.

Tevens vraag ik me af of deze jongeren meer dan 10 jaar gevangenisstraf zullen krijgen. Waarschijnlijk niet. Gewoon 20 jaar celstraf voor dit soort tuig, minimaal. Maarja, zal wel weer 5 jaar + TBS worden. Dat ze het leven van een man vroegtijdig ontnomen hebben lijkt men wel te vergeten. Sowieso vraag ik me af of de rechters nog wel inzien wat moord nou überhaupt inhoudt. Iemand doodmaken... Iets wreder kan je niet doen als mens.
Daarom zit er bij deze mensen ook een steekje los, vandaar de TBS. Wat overigens kan betekenen dat je voor de rest van je leven vast zit, als men van mening is dat je nog steeds gestoord bent. Jammer genoeg weten sommige TBS'ers na een tijdje precies hoe ze hun peuten om de tuin moeten leiden.
pi_51534983
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:28 schreef Toeps het volgende:
Het erge vind ik, dat je tegenwoordig gewoon wordt aangemoedigd om maar je mond te houden. Zelfs in voorlichtingscampagnes. "Als je getuige bent van geweld, bel je 112, onthoud je het signalement..." Maar ingrijpen mag niet. En dat weten die crimineeltjes ook wel. Iedereen staat er bij en kijkt er naar. Terwijl je vroeger gewoon door een grote sterke meneer in je kraag gegrepen werd! (Dik Trom en Pietje Bell verhalen, zucht...) Als iedereen ingrijpt, dan is zo'n patsertje echt nergens. Maar tegenwoordig kun je gewoon beroofd worden in een volle trein, iedereen zit erbij en kijkt er naar.
Nou deze man greep in, en zie wat de gevolgen zijn.

De tijd van Dik Tromp en Pietje Bell zijn niet meer, tegenwoordig lopen al die gastjes met wapens, en dat is een groot verschil met vroeger.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')