quote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef Bastard het volgende:
Vlgs de telegraaf waren het iig wel buitenlanders.. in zoverre dat je tegenwoordig van buitenlanders kan spreken in ons multicultiland.
Verschrikkelijk nieuws weer.. je kan de krant dagelijks openslaan met dit soort berichten, word er zo droevig van.
Daarbij heb ik totaal geen compassie met repressailles jegens dit soort tuig, of het nou via de wet loopt of niet!
Lekker boeiend als je dood bent.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef StefanP het volgende:
Wat een aso's. Eieren gooien op auto's is geen grap. De lak wordt permanent beschadigd door de schil en het hele panel moet opnieuw gespoten worden. Heb je enig idee hoeveel dat kost?!
Enig idee hoeveel een begrafenis kost?quote:
In dit soort discussies word ik altijd moe van het bashen van politieke partijen. Wie hier FAALT, is de politie. Natuurlijk, de burgemeester (VVD, overigens) en de poltiek hebben daar een verantwoordelijkheid over, maar dat is wat anders dan schuld.quote:Wouter Kok woont hier nog niet zo lang, maar is de wijk nu al beu. Diefstallen, vernielingen en overlast zijn aan de orde van de dag. ,,Als je hier iets laat liggen, wordt het gestolen. Vier zakken potgrond: weg. Onze schutting: beklad. En als je er wat van zegt, weet je wat er gebeurt. Natuurlijk bellen we de politie, maar die zegt dan dat wij die jongens zelf moeten aanspreken. Nou, je hebt gisteren gezien wat ervan komt.’’
Tsja, dan blijven er weinig dienders over ben ik bang.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moet de conclusie wel zijn dat de Nederlandse politie op veel fronten fors tekortschiet. Mensen die niet functioneren, zouden moeten worden ontslagen, zeker wanneer er door FALEN of door een te passieve houding onnodige doden vallen.
Wat? Zijn er wouten die hier posten?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef gronk het volgende:
Het wachten is nu tot de paar politieagenten die hier ook wel eens op fok! posten zich zwaar verontwaardig melden
Je moet toch van verdomd goede huize komen wil je het gedrag van de Nederlandse politie kunnen verdedigen. Een beleid waarbij onschuldige burgers omkomen, terwijl tuig (voorheen hangjongeren genoemd) de handen boven het hoofd wordt gehouden.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef gronk het volgende:
Het wachten is nu tot de paar politieagenten die hier ook wel eens op fok! posten zich zwaar verontwaardig melden![]()
Dom figuur dat je bent. Selectief quoten kun je, maar meer ook niet. Als de eigenaar niet dood steekt, is het dus wel OK om zijn auto met eieren te bekogelen? Jongetje, ga lekker met je Nintendo spelen.quote:
Vraag het ze eens.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet toch van verdomd goede huize komen wil je het gedrag van de Nederlandse politie kunnen verdedigen. Een beleid waarbij onschuldige burgers omkomen, terwijl tuig (voorheen hangjongeren genoemd) de handen boven het hoofd wordt gehouden.
Daarom zit er bij deze mensen ook een steekje los, vandaar de TBS. Wat overigens kan betekenen dat je voor de rest van je leven vast zit, als men van mening is dat je nog steeds gestoord bent. Jammer genoeg weten sommige TBS'ers na een tijdje precies hoe ze hun peuten om de tuin moeten leiden.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef TC03 het volgende:
En het lijkt me ook dat de politie weer niet daadkrachtig optreedt, zoals al eerder gemeld in dit topic.
Tevens vraag ik me af of deze jongeren meer dan 10 jaar gevangenisstraf zullen krijgen. Waarschijnlijk niet. Gewoon 20 jaar celstraf voor dit soort tuig, minimaal. Maarja, zal wel weer 5 jaar + TBS worden. Dat ze het leven van een man vroegtijdig ontnomen hebben lijkt men wel te vergeten. Sowieso vraag ik me af of de rechters nog wel inzien wat moord nou überhaupt inhoudt. Iemand doodmaken... Iets wreder kan je niet doen als mens.
Nou deze man greep in, en zie wat de gevolgen zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:28 schreef Toeps het volgende:
Het erge vind ik, dat je tegenwoordig gewoon wordt aangemoedigd om maar je mond te houden. Zelfs in voorlichtingscampagnes. "Als je getuige bent van geweld, bel je 112, onthoud je het signalement..." Maar ingrijpen mag niet. En dat weten die crimineeltjes ook wel. Iedereen staat er bij en kijkt er naar. Terwijl je vroeger gewoon door een grote sterke meneer in je kraag gegrepen werd! (Dik Trom en Pietje Bell verhalen, zucht...) Als iedereen ingrijpt, dan is zo'n patsertje echt nergens. Maar tegenwoordig kun je gewoon beroofd worden in een volle trein, iedereen zit erbij en kijkt er naar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |