Je FOK! account opzeggen ook dus doe jij dat maar snelquote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef Latz het volgende:
Roken is gezond
Is toch pas vanaf volgend jaar?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
Het rookverbod werkt idd nog niet. Ze mogen op nog teveel plaatsen wel zo'n stinkding aansteken
Er is al wel iets natuurlijk, op de werkplek etcquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je FOK! account opzeggen ook dus doe jij dat maar snel![]()
Lekker pilsje ookquote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef Latz het volgende:
Roken is gezond
Ow jawel. En dan spreek ik gewoon voor mezelfquote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef Dalamar het volgende:
Dat gezeik dat de horeca omzet filnk zal dalen. Rokers blijven echt niet ineens thuis zitten als dat rookverbod er komt.
JE gunt ons helemaal niks. Het excuus dat je kleren daags erna stinken naar rook gaat helemaal niet op. Ondanks dat ze stinken naar roken stinken ze ook naar zweet en ik weet zeker dat jij daags nadat je op stap bent geweest niet dezelfde kleren aantrekt.quote:Ik gun de rokers echt hun pleziertje wel, maar het blijft gewoon kut als je kleding weer gigantisch naar de rook stinkt als je thuis komt van een avondje uit eten of wat dan ook.
Wat gaan we doen aan die mensen die elke zaterdagavond meuren naar bier?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:54 schreef hamkaastosti het volgende:
roken in openbare gelegenheden
ophorken met die rooklucht stelletje zwakkelingen
Bierverbod voor cafe'squote:Op maandag 16 juli 2007 09:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat gaan we doen aan die mensen die elke zaterdagavond meuren naar bier?
ik weet niet wat jij met dat bier doet maar ik drink het op. Misschien een idee om dat ook eens te proberen. Scheelt een hoop stank als je het niet over je kleren gooitquote:Op maandag 16 juli 2007 09:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat gaan we doen aan die mensen die elke zaterdagavond meuren naar bier?
No shit sherlock, maar er lopen altijd van die boeren die half om half doen..quote:Op maandag 16 juli 2007 09:15 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij met dat bier doet maar ik drink het op. Misschien een idee om dat ook eens te proberen. Scheelt een hoop stank als je het niet over je kleren gooit
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:18 schreef karr-1 het volgende:
Ik stel voor dat we naast het roken ook het drinken, zweten en dansen verbieden. Dan kunnen de echte zeikerds rustig gaan stappen en kunnen de echt gezellige mensen thuis blijven en hun eigen feestje bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |