waarschijnlijk de vering, omdat het nogal een oude auto is, je moet hier een stuk voorzichtiger mee door de bocht!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat niet eens. Maar zelfs standaar kon ik er zeer slecht mee overweg.
Iets dat ik nog niet bij andere auto's was tegen gekomen
Oke... uiteindelijk ben ik wel 3 x eerste geworden hoor...quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
waarschijnlijk de vering, omdat het nogal een oude auto is, je moet hier een stuk voorzichtiger mee door de bocht!
Leuk gedaan!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:22 schreef Mr._Incredible het volgende:
Had geen zin om te racen vandaag, dus maar met de paint tool zitten spelen
Dit is het resultaat geworden:
Audi TT Hasseroder DTM
[afbeelding]
[afbeelding]
Vlgs mij maar 1 speler, ben nog geen guest tegen gekomen namelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:30 schreef Onnib het volgende:
Misschien al gevraagd en beantwoord:
Je kan met 2 spelers split screen offline racen. Kan dit ook online op Xbox Live?
Of kan je dan alleen maar met 1 speler?
voor zover ik weet alleen 1 speler!quote:Op woensdag 12 september 2007 11:30 schreef Onnib het volgende:
Misschien al gevraagd en beantwoord:
Je kan met 2 spelers split screen offline racen. Kan dit ook online op Xbox Live?
Of kan je dan alleen maar met 1 speler?
rol nog maar eerst een jointje.. da kan wel ff durenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
voor zover ik weet alleen 1 speler!
ik heb me xbox trug uit reparatie.... nu me forza2 nog
ja dat worden wel wat meer jointjes! hebbem namelijk net pas op de bus gedaanquote:Op woensdag 12 september 2007 11:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
rol nog maar eerst een jointje.. da kan wel ff duren
Ik ben sinds December ook weer verder gegaan met Forza, omdat toen de nieuwe Renault Clio (mijn auto) in het carpack zat.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:00 schreef jorienvdherik het volgende:
FF mijn situatie van Froza 2
Eerst eens gekeken hoeveel uur ik nou echt gespeeld heb:
77 uur offline
23 uur online
Precies 100 uur Forza Motorsport 2 gespeeld _/-\o_ , en jullie ?
En de laatste 30 dagen heb ik geen Forza 2 gespeeld
Oefenen, oefenen, oefenenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:49 schreef VoreG het volgende:
Ik vind dit spel veel te moeilijk.
Ik vlieg de bochten uit, lees m'n auto schuift altijd door vaak onderstuur etc etc.
En je kan veel te veel dingen aanpassen, ik heb totaal geen verstand van auto's, ik kom niet verder dan gele auto en blauwe auto.
Iemand tips?
Heb je nog wat auto's over ?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik ben sinds December ook weer verder gegaan met Forza, omdat toen de nieuwe Renault Clio (mijn auto) in het carpack zat.
Van de 44 achievements heb ik al een tijd geleden er 43 gehaald, de enige die ik nog moet is de 1.000.0000 online credits. Maar omdat dat te lang duurde had ik de moed eigenlijk al opgegeven.
Ik heb namelijk pas +/- 170.000 credits, dus ik vraag me af of ik dat ga redden.
Verder heb ik dus alle races uitgespeeld en alle autos gekocht.
In totaal heb ik nu ruim 66,5h besteed aan racen.
Het blijft gewoon een ontzettend tof spel [ afbeelding ]
Meer voorvleugel afstellen en kijken of je de vering voor wat harder of zachter moet zetten (verschilt per baan)quote:Op zondag 6 januari 2008 18:49 schreef VoreG het volgende:
Ik vlieg de bochten uit, lees m'n auto schuift altijd door vaak onderstuur etc etc.
En je kan veel te veel dingen aanpassen, ik heb totaal geen verstand van auto's, ik kom niet verder dan gele auto en blauwe auto.
Iemand tips?
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:51 schreef renz0r het volgende:
Spel is voor mij te moeilijk. Heb t ook al gauw opgegeven. Jammer van me geld, is niet anders.
Geef mij maar een Project Gothan racer, of iets in die richting. Heerlijk!
quote:
dat moet je ook niet doen he.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
als je alleen NFS en PGR enz (arcade) speelt kan ik begrijpen dat je in het begin redelijk veel moeite hebt met deze game.
helemaal als je meteen op hard begint en zonder abs, tc enz
Ik mis onze spannende racesquote:Op maandag 7 januari 2008 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
als je hier tijd in steekt en het op een gegeven moment kan dan wil je gaan arcade racers meer spelen
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik mis onze spannende races![]()
En arcade racers zijn echt veel te simpelVlieg letterlijk door PGR4 heen
Als ik jou online zie zit je constant te voetballenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik speel nog steeds hoor. maar niet vaak omdat " jullie" er nooit zijn
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als ik jou online zie zit je constant te voetballen![]()
Misschien anders gewoon eens een tijd afspreken en weer eens met Fok!kers een avondje scheuren
Dan gooi ik gewoon eens een dag in de groep, kijken of er mensen dan online willen racen...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
dan zit ik offline te voetballen want ik kan niet online met pes.. moet wat in me modem veranderen maar ben lui omdat online pes toch gaar is!
moeten we zeker doen want de " fok" races zijn zeker de leukste races die ik gereden heb.... omdat iedereen elkaar hier ook " kent" rijd iedereen wat voorzichtiger e.d.
woensdagavond zit ik in almere want mijn zus is dan jarig...... maar donderdag heb ik daar zeker tijd voorquote:Op maandag 7 januari 2008 17:00 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dan gooi ik gewoon eens een dag in de groep, kijken of er mensen dan online willen racen...
Woensdagavond?
ik kan woensdag avond wat laat rond een uur of 8 en donderdag vindt ik ook wel goed. (kunnen namelijk ook 2 dagen doen)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
woensdagavond zit ik in almere want mijn zus is dan jarig...... maar donderdag heb ik daar zeker tijd voor
Je zus kan haar verjaardag ook gewoon op een andere dag vieren hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
woensdagavond zit ik in almere want mijn zus is dan jarig...... maar donderdag heb ik daar zeker tijd voor
zo belangrijk ben ik nou ook weer niet voor me zusquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je zus kan haar verjaardag ook gewoon op een andere dag vieren hoor![]()
Donderdagavond kan ik ook gewoon, zal beide avonden zorgen dat ik aanwezig ben
Ik ben helemaal niet van plan om naar jouw auto te kijken, als ik achteruit moet gaan kijken zie ik namelijk niet waar ik naartoe gaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
zo belangrijk ben ik nou ook weer niet voor me zus
oke donderdag it is! Hier, kan je alvast even wennen aan het uitzicht!![]()
[ afbeelding ]
daar zal ik je aan helpen herinneren als je achterstevoren in de grindbak ligtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van plan om naar jouw auto te kijken, als ik achteruit moet gaan kijken zie ik namelijk niet waar ik naartoe ga
1) STM aanzetten.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:49 schreef VoreG het volgende:
Iemand tips?
dat snappen maten van mij ook nooit als ze forza spelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:55 schreef FJD het volgende:
2) Jezelf heel goed aanleren dat je niet in de bocht al vol op het gas kan in een sportwagen. Als je dat door hebt kan STM weer uit.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:58 schreef rival het volgende:
dat snappen maten van mij ook nooit als ze forza spelen.
dikke 900pk op de achterwielen en dan vinden ze het vreemd dat die auto steeds overstuurt!
tenzij je de E30 M3 hebt, de ultieme driftauto int spelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je er een paar keer mee speelt dan ga je ook steeds eerder en beter zien wanneer je te vroeg op het gas gaat. Een seconde voordat de auto echt out of control raakt merk je al dat je achterkant teveel naar buiten toe glijd. Blijf je dan vol op het gas dan maak je een mooie 360of 720
Ik moet er nog aan wennen. Het eerste rondje vond ik het een ontzettende grafbak maar toen ik in de tweede ronde heel bewust harder de bocht inging en toen m'n gas los liet bleek dat ding ontzettend snel door de bocht te gaan. Ik twijfel nog eventjes, ik heb nml. ook vaak zat achterstevoren gestaan met dat dingquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:02 schreef rival het volgende:
tenzij je de E30 M3 hebt, de ultieme driftauto int spel
klopt, zonder gas kan je door de bocht maar met gas niet (of juist wel als je wilt driften)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet er nog aan wennen. Het eerste rondje vond ik het een ontzettende grafbak maar toen ik in de tweede ronde heel bewust harder de bocht inging en toen m'n gas los liet bleek dat ding ontzettend snel door de bocht te gaan. Ik twijfel nog eventjes, ik heb nml. ook vaak zat achterstevoren gestaan met dat ding
lap 2 sta ik je in de eerste bocht gewoon op te wachtenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:33 schreef gamefreek het volgende:
Mooi, gaan jullie overmorgen lekker driften in de grindbak, zorg ik wel dat de timer zo snel mogelijk aan komt te staan
Nogal logisch als je in de eerste ronde de eerste bocht al gebruikt om je auto te slopenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
lap 2 sta ik je in de eerste bocht gewoon op te wachten![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nogal logisch als je in de eerste ronde de eerste bocht al gebruikt om je auto te slopen![]()
Kun je zien hoe ik em best doe om je te ontwijken en dan alsnog crash
Als je mij uit de race wilt crashen moet je die Master United (tochquote:
die wilde van mij een saleen kopen... maar die had ik in 1e instantie als gift gegeven tot hij " geld" zou hebbenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als je mij uit de race wilt crashen moet je die Master United (toch) ook vragen, hij is de enige die het altijd voor elkaar krijgt om mij eruit te beuken
En hij klonk nog wel zo betrouwbaarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
die wilde van mij een saleen kopen... maar die had ik in 1e instantie als gift gegeven tot hij " geld" zou hebben
... zouden we later wel regelen... nu staat ie niet meer in me friends list
het schijnt een superauto te zijn in de bochten!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:50 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En hij klonk nog wel zo betrouwbaar![]()
Snap trouwens niet waarom iedereen die Saleen zo loopt op te hemelen, die rijdt namelijk echt bagger...op de rechte stukken is het ok, maar als je een bocht tegenkomt begint het gezeik
Vergeleken met andere Amerikaanse auto's gaat het ook wel redelijk door de bochten, tot je weer in die McLaren F1 of Lancer Evo stapt (of Exige, alleen is die niet zo enorm snel op lange, rechte stukken), dan merk je wel waarom de Saleen een baggerbak is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
het schijnt een superauto te zijn in de bochten!
maar ik heb het sowieso niet zo op RWD als ik snel wil zijn. het rijd wel leuker!
Algemeen is RWD sneller. vanwege lager gewicht voorop!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef gamefreek het volgende:
Over het algemeen is RWD toch sneller? (niet in acceleratie, want dat wint AWD met gemak) Die auto's vergen alleen meer stuurmanskunsten.
Ook die voorsprong verschilt per circuit. Bij een lang recht stuk voor de eerste bocht zoals op Nordschleife gaat een AWD wel sneller weg, maar tegen de tijd dat je bij de 1e bocht bent heb je een achterstand ipv een voorsprong omdat AWD auto's een lagere topsnelheid hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
Algemeen is RWD sneller. vanwege lager gewicht voorop!
echter als je een beetje wild rijd dan hou je AWD makkelijker op de baan en verlies je minder tijd door slippen e.d.
en ik merk dat als je AWD hebt en je bent er vandoor vanaf de start.... dan heb je meestal na bocht 1 al een aardige voorsprong die je meestal wel 3 of 4 laps kan behouden!
aangezien de " rest" toch gaat knuffelen in bocht 1
Komt stiekem eigenlijk goed uit, is ff iets tussen gekomen bij mij. Denk dat ik later op de avond wel even aanwezig ben en anders proberen we het morgen of volgende week gewoon... Live is toch kut op dit momentquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:56 schreef dekkered het volgende:
Ik denk dat ik er vanavond niet bij ben.
Op dit moment ben ik nog bezig op men stage maar ik ga me steeds slechter voelen dus.
We zullen zien maar ik vrees het ergste.
ja waar ligt dat dan eigenlijk aan dat je niet goed kan joinen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Komt stiekem eigenlijk goed uit, is ff iets tussen gekomen bij mij. Denk dat ik later op de avond wel even aanwezig ben en anders proberen we het morgen of volgende week gewoon... Live is toch kut op dit moment
Werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
ja waar ligt dat dan eigenlijk aan dat je niet goed kan joinen?
Jij weet wel beterquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:05 schreef rival het volgende:
vreemd.. ik speel al 2 dagen de hele avond online forza2. en kom bijna elke room gewoon in
i smell pussy's
nee wan ik was ac aan het spelenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:06 schreef rival het volgende:
dekkered ik zag jou wel maar connecten ging indd niet nee
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:51 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij weet wel beter![]()
Ik kon gewoon zijn game niet joinen en hij die van mij niet....na 20 minuten wordt dat echt wel saai
moet je de goeie kiezenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef RvdLinden het volgende:
hey mensen
Ik wil ooit een toernooitje spelen, maar dan komt er een melding dat dit niet kan..
Wie heeft dit ook ooit gehad?
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef RvdLinden het volgende:
hey mensen
Ik wil ooit een toernooitje spelen, maar dan komt er een melding dat dit niet kan..
Wie heeft dit ook ooit gehad?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:34 schreef FJD het volgende:
Wat is die Arcade mode toch ontzettend irritantKan die AI niet een beetje doorrijden ofzo
Naja ik speel het eigenlijk alleen maar uit voor de achievements en de unlocks. Hard en zonder Assists heb ik wel in de Career modequote:
Degene die open is voor kwalificatie denk ikquote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef RvdLinden het volgende:
wat moet ik de goeie kiezen???
nee,quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:53 schreef SteelDogg het volgende:
Dikke spel. Serieus. Heb het daarstraks binnengekregen. Kan er iemand een autootje aan mij geven als beginnerscadeau?
We kunnen best gaan racen om een autoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:53 schreef SteelDogg het volgende:
Dikke spel. Serieus. Heb het daarstraks binnengekregen. Kan er iemand een autootje aan mij geven als beginnerscadeau?
bij paint carquote:Op zondag 20 januari 2008 20:00 schreef SteelDogg het volgende:
Btw, hoe zet je zelf een plaatje op je auto?
Lees het nu pas, ben verdomme al een eeuwigheid bezig om dat kutding aan de praat te krijgenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:57 schreef rival het volgende:
prd 299 is mijn gamertag
gamefreek waar blijf je?
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Lees het nu pas, ben verdomme al een eeuwigheid bezig om dat kutding aan de praat te krijgen![]()
Flikker dat ding nog een keer het raam uit als dat zo door gaat
Als me 360 mee wil werken zekerquote:
Ik word hier bijna levensmoe van zegquote:Op maandag 21 januari 2008 19:38 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga ik online!
(en gaat de pc dus off)
Strak plan, kunnen we langer racen ipv naar dat interessante connectschermpje te kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:20 schreef rival het volgende:
wat een gezeik met dat joinen ook
maar als we de volgende keer na 1 mislukte poging meteen jou een game aan laten maken dan gaat het misschien wat sneller
jammer dat ik alweer weg moest ik kreeg bezoek... volgende keer even wat langer hoop ik
vergeleken met mij...............quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:55 schreef gamefreek het volgende:
En kan ik ook een beetje in het ritme komen, gisteren reed ik echt als een bejaarde
Niet te vlot neffe je Pirelli's lopen, ik had wel de snelste rondetijdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:58 schreef rival het volgende:
[..]
vergeleken met mij...............
![]()
morgenavond ben ik trouwens rond 8 uur / half 9 ook online maar dan hoef ik niet meteen weg
Schande!!!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:41 schreef rival het volgende:
sorry k ben r toch niet vanav....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |