quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nogal logisch als je in de eerste ronde de eerste bocht al gebruikt om je auto te slopen![]()
Kun je zien hoe ik em best doe om je te ontwijken en dan alsnog crash
Als je mij uit de race wilt crashen moet je die Master United (tochquote:
die wilde van mij een saleen kopen... maar die had ik in 1e instantie als gift gegeven tot hij " geld" zou hebbenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als je mij uit de race wilt crashen moet je die Master United (toch) ook vragen, hij is de enige die het altijd voor elkaar krijgt om mij eruit te beuken
En hij klonk nog wel zo betrouwbaarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
die wilde van mij een saleen kopen... maar die had ik in 1e instantie als gift gegeven tot hij " geld" zou hebben
... zouden we later wel regelen... nu staat ie niet meer in me friends list
het schijnt een superauto te zijn in de bochten!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:50 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En hij klonk nog wel zo betrouwbaar![]()
Snap trouwens niet waarom iedereen die Saleen zo loopt op te hemelen, die rijdt namelijk echt bagger...op de rechte stukken is het ok, maar als je een bocht tegenkomt begint het gezeik
Vergeleken met andere Amerikaanse auto's gaat het ook wel redelijk door de bochten, tot je weer in die McLaren F1 of Lancer Evo stapt (of Exige, alleen is die niet zo enorm snel op lange, rechte stukken), dan merk je wel waarom de Saleen een baggerbak is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
het schijnt een superauto te zijn in de bochten!
maar ik heb het sowieso niet zo op RWD als ik snel wil zijn. het rijd wel leuker!
Algemeen is RWD sneller. vanwege lager gewicht voorop!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef gamefreek het volgende:
Over het algemeen is RWD toch sneller? (niet in acceleratie, want dat wint AWD met gemak) Die auto's vergen alleen meer stuurmanskunsten.
Ook die voorsprong verschilt per circuit. Bij een lang recht stuk voor de eerste bocht zoals op Nordschleife gaat een AWD wel sneller weg, maar tegen de tijd dat je bij de 1e bocht bent heb je een achterstand ipv een voorsprong omdat AWD auto's een lagere topsnelheid hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
Algemeen is RWD sneller. vanwege lager gewicht voorop!
echter als je een beetje wild rijd dan hou je AWD makkelijker op de baan en verlies je minder tijd door slippen e.d.
en ik merk dat als je AWD hebt en je bent er vandoor vanaf de start.... dan heb je meestal na bocht 1 al een aardige voorsprong die je meestal wel 3 of 4 laps kan behouden!
aangezien de " rest" toch gaat knuffelen in bocht 1
Komt stiekem eigenlijk goed uit, is ff iets tussen gekomen bij mij. Denk dat ik later op de avond wel even aanwezig ben en anders proberen we het morgen of volgende week gewoon... Live is toch kut op dit momentquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:56 schreef dekkered het volgende:
Ik denk dat ik er vanavond niet bij ben.
Op dit moment ben ik nog bezig op men stage maar ik ga me steeds slechter voelen dus.
We zullen zien maar ik vrees het ergste.
ja waar ligt dat dan eigenlijk aan dat je niet goed kan joinen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Komt stiekem eigenlijk goed uit, is ff iets tussen gekomen bij mij. Denk dat ik later op de avond wel even aanwezig ben en anders proberen we het morgen of volgende week gewoon... Live is toch kut op dit moment
Werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
ja waar ligt dat dan eigenlijk aan dat je niet goed kan joinen?
Jij weet wel beterquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:05 schreef rival het volgende:
vreemd.. ik speel al 2 dagen de hele avond online forza2. en kom bijna elke room gewoon in
i smell pussy's
nee wan ik was ac aan het spelenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:06 schreef rival het volgende:
dekkered ik zag jou wel maar connecten ging indd niet nee
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:51 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij weet wel beter![]()
Ik kon gewoon zijn game niet joinen en hij die van mij niet....na 20 minuten wordt dat echt wel saai
moet je de goeie kiezenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef RvdLinden het volgende:
hey mensen
Ik wil ooit een toernooitje spelen, maar dan komt er een melding dat dit niet kan..
Wie heeft dit ook ooit gehad?
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef RvdLinden het volgende:
hey mensen
Ik wil ooit een toernooitje spelen, maar dan komt er een melding dat dit niet kan..
Wie heeft dit ook ooit gehad?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:34 schreef FJD het volgende:
Wat is die Arcade mode toch ontzettend irritantKan die AI niet een beetje doorrijden ofzo
Naja ik speel het eigenlijk alleen maar uit voor de achievements en de unlocks. Hard en zonder Assists heb ik wel in de Career modequote:
Degene die open is voor kwalificatie denk ikquote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef RvdLinden het volgende:
wat moet ik de goeie kiezen???
nee,quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:53 schreef SteelDogg het volgende:
Dikke spel. Serieus. Heb het daarstraks binnengekregen. Kan er iemand een autootje aan mij geven als beginnerscadeau?
We kunnen best gaan racen om een autoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:53 schreef SteelDogg het volgende:
Dikke spel. Serieus. Heb het daarstraks binnengekregen. Kan er iemand een autootje aan mij geven als beginnerscadeau?
bij paint carquote:Op zondag 20 januari 2008 20:00 schreef SteelDogg het volgende:
Btw, hoe zet je zelf een plaatje op je auto?
Lees het nu pas, ben verdomme al een eeuwigheid bezig om dat kutding aan de praat te krijgenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:57 schreef rival het volgende:
prd 299 is mijn gamertag
gamefreek waar blijf je?
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Lees het nu pas, ben verdomme al een eeuwigheid bezig om dat kutding aan de praat te krijgen![]()
Flikker dat ding nog een keer het raam uit als dat zo door gaat
Als me 360 mee wil werken zekerquote:
Ik word hier bijna levensmoe van zegquote:Op maandag 21 januari 2008 19:38 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga ik online!
(en gaat de pc dus off)
Strak plan, kunnen we langer racen ipv naar dat interessante connectschermpje te kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:20 schreef rival het volgende:
wat een gezeik met dat joinen ook
maar als we de volgende keer na 1 mislukte poging meteen jou een game aan laten maken dan gaat het misschien wat sneller
jammer dat ik alweer weg moest ik kreeg bezoek... volgende keer even wat langer hoop ik
vergeleken met mij...............quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:55 schreef gamefreek het volgende:
En kan ik ook een beetje in het ritme komen, gisteren reed ik echt als een bejaarde
Niet te vlot neffe je Pirelli's lopen, ik had wel de snelste rondetijdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:58 schreef rival het volgende:
[..]
vergeleken met mij...............
![]()
morgenavond ben ik trouwens rond 8 uur / half 9 ook online maar dan hoef ik niet meteen weg
Schande!!!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:41 schreef rival het volgende:
sorry k ben r toch niet vanav....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |