nee,quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:53 schreef SteelDogg het volgende:
Dikke spel. Serieus. Heb het daarstraks binnengekregen. Kan er iemand een autootje aan mij geven als beginnerscadeau?
We kunnen best gaan racen om een autoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:53 schreef SteelDogg het volgende:
Dikke spel. Serieus. Heb het daarstraks binnengekregen. Kan er iemand een autootje aan mij geven als beginnerscadeau?
bij paint carquote:Op zondag 20 januari 2008 20:00 schreef SteelDogg het volgende:
Btw, hoe zet je zelf een plaatje op je auto?
Lees het nu pas, ben verdomme al een eeuwigheid bezig om dat kutding aan de praat te krijgenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:57 schreef rival het volgende:
prd 299 is mijn gamertag
gamefreek waar blijf je?
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Lees het nu pas, ben verdomme al een eeuwigheid bezig om dat kutding aan de praat te krijgen![]()
Flikker dat ding nog een keer het raam uit als dat zo door gaat
Als me 360 mee wil werken zekerquote:
Ik word hier bijna levensmoe van zegquote:Op maandag 21 januari 2008 19:38 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga ik online!
(en gaat de pc dus off)
Strak plan, kunnen we langer racen ipv naar dat interessante connectschermpje te kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:20 schreef rival het volgende:
wat een gezeik met dat joinen ook
maar als we de volgende keer na 1 mislukte poging meteen jou een game aan laten maken dan gaat het misschien wat sneller
jammer dat ik alweer weg moest ik kreeg bezoek... volgende keer even wat langer hoop ik
vergeleken met mij...............quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:55 schreef gamefreek het volgende:
En kan ik ook een beetje in het ritme komen, gisteren reed ik echt als een bejaarde
Niet te vlot neffe je Pirelli's lopen, ik had wel de snelste rondetijdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:58 schreef rival het volgende:
[..]
vergeleken met mij...............
![]()
morgenavond ben ik trouwens rond 8 uur / half 9 ook online maar dan hoef ik niet meteen weg
Schande!!!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:41 schreef rival het volgende:
sorry k ben r toch niet vanav....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |