Ja dat was me ook al opgevallen, maar mij lijkt dat je toch een walk-over krijgt als iemand geen spelers meer heeftquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
ziet er gek uit ja.. hij wint wel die wedstrijden maar ik zie bijvoorbeeld ook geen wedstrijdverslag staan.
Overigens wel
[..]
Al een tijdje niet meer ingelogd. Lijkt me voldoende om eigenaarloos te worden?
Whehehe daar ben ik zelf mee begonnen natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:42 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, al moet ik wel bekennen dat je nog geen echte vuurdoop heb gehad. Ik kan me van vorige verkiezingen (o.a. van S.W.) herinneren dat er meer met stront gegooid werd. Ik hoop dat je dit bespaard blijft.
Maar verder, nix dan lof tot nu toe!![]()
Die spelers waren toen nog van zijn team.. waarschijnlijk heeft ie ze daarna stuk voor stuk ontslagen..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar waar komen die spelers in zijn laatste twee wedstrijden dan vandaan
Maar hij heeft ze in mei al ontslagen/verkocht... daarna zie ik geen transfers meerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die spelers waren toen nog van zijn team.. waarschijnlijk heeft ie ze daarna stuk voor stuk ontslagen..
Hij is al sinds 10 juni niet meer online geweest, hoe kun je ze dan in juli ontslaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Neej hij heeft ze in mei ingekocht... en in juli ontslagen.
Omdat ze nu niet meer bestaat wordt de naam van de speler vervangen door de tekst ontslagen speler..
scherp blijven, morgen kan de top 10 weer heel anders zijnquote:
De enige logische verklaring was dat hij ze stuk voor stuk na de wedstrijd ontslagen heeft maar als hij niet meer ingelogd is sinds juni is mijn theorie hard ontkrachtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is al sinds 10 juni niet meer online geweest, hoe kun je ze dan in juli ontslaanIk zie dat ook niet staan verder....
Ik blijf wel in de top 10, ik krijg heel veel berichten van mensen dat ze op mij hebben gestemd. De laatste vragen van thunder waren wel pittig zeg. :x Gelukkig heb ik dat goed opgelost met de laatste regels, hoop ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
scherp blijven, morgen kan de top 10 weer heel anders zijn
Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:15 schreef foetre het volgende:
Maar ff wat anders.Stel dat je het redt dan maak je er toch geen potje van he
Ik vind van wel... en als ik zie wat die anderen voor antwoorden geven, die weten echt niet waar ze het over hebben... ik vind het echt knap wat je doetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:16 schreef Egamer het volgende:
[..]
Nee.Maar dan heb ik jullie hulp wel nodig.
Maarehm, ik maak me wel een beetje zorgen over die post van thunder, kunnen jullie mijn reactie lezen en kijken of dat goed is?
Mja, ik zie Pupske, Dopefish en Reempie als echte concurrenten. Daar moet ik voor oppassen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind van wel... en als ik zie wat die anderen voor antwoorden geven, die weten echt niet waar ze het over hebben... ik vind het echt knap wat je doet
Hij zegt van niet, maar ik denk van wel...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:32 schreef Grumpey het volgende:
ik denk vooral Pupske, die heeft ook een federatie achter zich toch?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:36 schreef Grumpey het volgende:
onzin, heb je eindelijk je team zo aangepast dat iedereen om je heen failliet gaat en ik blijf leven, gaan ze het spel zo veranderen dat ik een achterstandsteam ga krijgen. Dat is geen ontwikkelen, dat is in de kaart spelen van de domme meerderheid (oh wacht, dat is hetzelfde als democratie)
Ik zal 1 van Grumpeys wijsheden napraten, zorg dat je een beter middenveld hebt, win je meestal wel mee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:09 schreef jde_kok het volgende:
Dat is netjes Komrad. Mijn loon omhoog, hoop dat ik het vol kan houden in de VI. Hebben jullie suggesties hoe ik mijn 1e tegenstander moet aanpakken komende zondag?
Ja die Thunder is een lastige klant... is die zelf ooit bondscoach geweest? die doet wel alsof het Mr Hattrick himself is... maar gewoon netjes en rustig blijven... je hebt by far het bestlopende topic daarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:41 schreef Egamer het volgende:
Zo, volgens mij was ik een beetje overspannen over een paar zeer kritische posts, internet uitval heeft mij geholpen voor een pauze.Mijn laatste reactie vind ik zeer goed, dus ik denk dat ik veel mensen heb tevredengesteld.
Wat ook voor stemmen zorgt, is het aantal reacties.
Mensen zoals Thunder zijn er altijd, en daar moet je gewoon goed tegen kunnen. Ze proberen je zwart te maken, om je te testen of je daar goed tegen kan. Je kan het vergelijken met een pijnlijke nederlaag van U-20 Nederland. Hoe kom je daar uit de voeten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die Thunder is een lastige klant... is die zelf ooit bondscoach geweest? die doet wel alsof het Mr Hattrick himself is... maar gewoon netjes en rustig blijven... je hebt by far het bestlopende topic daar
Moet toegeven dat ie met zijn punt waarom juist Egamer naar voren is geschoven door Fok wel hout snijdt ja... verder is het een beetje een betweterquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:59 schreef Grumpey het volgende:
Thunder zit bij mij in de divisie, en wat je ook over hem zegt, hij is best goed bezig al zeg ik het zelf
Hoezo, divisie moet niet uitmaken, voor ons is Egamer DÉ kandidaat om het te doen, hij heeft het binnen de fed bewezenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ie met zijn punt waarom juist Egamer naar voren is geschoven door Fok wel hout snijdt ja... verder is het een beetje een betweter
ach, thunder kan ik wel waarderen ergens. Hij kon zich ook al zo mooi opwinden over SuperWeber, en kon zich de stunt van sir_dalord met zijn forumban ook nog wel herrinneren. Hij leeft gewoon teveel voor de zaak, vandaar zijn reactie op dit soort impulsieve actiesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ie met zijn punt waarom juist Egamer naar voren is geschoven door Fok wel hout snijdt ja... verder is het een beetje een betweter
Dat kwam omdat ik "zijn" werk door het slijk haaldequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ach, thunder kan ik wel waarderen ergens. Hij kon zich ook al zo mooi opwinden over SuperWeber, en kon zich de stunt van sir_dalord met zijn forumban ook nog wel herrinneren. Hij leeft gewoon teveel voor de zaak, vandaar zijn reactie op dit soort impulsieve acties
Kortom, een fanatiekeling.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ach, thunder kan ik wel waarderen ergens. Hij kon zich ook al zo mooi opwinden over SuperWeber, en kon zich de stunt van sir_dalord met zijn forumban ook nog wel herrinneren. Hij leeft gewoon teveel voor de zaak, vandaar zijn reactie op dit soort impulsieve acties
censuur noemen we datquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik ook al...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik word er nu ook al met mijn haren bijgesleept
Ach, als hij houdt van mensen zwart maken mag ie best doorgaan. Zolang hij maar z'n mond dichthoudt als ik (op een hele rare manier) bondscoach wordt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:21 schreef SuperWeber het volgende:
Thundert is momenteel een beetje aan het doordraaien...
ga daar trouwens niet teveel vanuit he, waarschijnlijk wordt het gewoon een top 5 noteringquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:23 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ach, als hij houdt van mensen zwart maken mag ie best doorgaan. Zolang hij maar z'n mond dichthoudt als ik (op een hele rare manier) bondscoach wordt.
Kingstown en thunder waren toen ook zo bezig om mij zwart te makenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:25 schreef Lennox het volgende:
Die Kingstown ziet ook spoken nu. Ik snap die overijverige mensen echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |