Alleen ontwikkelen betekend denken, opties afwegen en een plan maken, een plan voor de toekomst, een plan voor je training. De afgelopen seizoenen zijn er zoveel dingen doorgevoerd dat het onmogelijk is een plan uit te werken... Dat is dus niet realistisch.. ze kunnen wel doorgaan met veranderingen, maar op die manier is er geen zak aan, omdat je nooit kan uitwerken wat je in je hoofd hebt...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee het dwingt je te vernieuwen, daar is niks triest aan...
Jij wilt degene zijn die 1 ontwikkeling doet en daarvan stinkend rijk wil worden, de werkelijkheid is anders. Je kunt alleen stinkend rijk worden als je blijft ontwikkelen...
Dit seizoen krijgen ze alle 50 nog training toch? Volgend seizoen dus maar 22...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:38 schreef Grumpey het volgende:
overigens denk ik er serieus over om conditie/algemeen te trainen. Mijn oudjes zullen dat nodig hebben, en ik denk dat het nog best nuttig kan zijn.
je geeft de belangrijkste reden aan voor HT om dit te doen --> minder trainingstijd mogelijk, immers:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Wat ik eigenlijk ook nog mis, is het feit dat men naar multiskilled spelers wil. Maar als je multiskilled spelers wil zal je ook moeten trainen op passen of vleugelspel (als spitsentrainervoorbeeld). Nu gaat er ongeveer 15% van de trainingstijd verloren aan conditietraining en buiten dat feit moet je ook meerekenen dat spelers die lagere conditie hebben minder snel trainen. Ligt het aan mij, of betekend dit juist dat er nog minder ruimte is om je spelers multiskilled te maken?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:36 schreef Grumpey het volgende:
onzin, heb je eindelijk je team zo aangepast dat iedereen om je heen failliet gaat en ik blijf leven, gaan ze het spel zo veranderen dat ik een achterstandsteam ga krijgen. Dat is geen ontwikkelen, dat is in de kaart spelen van de domme meerderheid (oh wacht, dat is hetzelfde als democratie)
Niet gaan huilen nuquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alleen ontwikkelen betekend denken, opties afwegen en een plan maken, een plan voor de toekomst, een plan voor je training. De afgelopen seizoenen zijn er zoveel dingen doorgevoerd dat het onmogelijk is een plan uit te werken... Dat is dus niet realistisch.. ze kunnen wel doorgaan met veranderingen, maar op die manier is er geen zak aan, omdat je nooit kan uitwerken wat je in je hoofd hebt...
Zat ik ook al aan te denken, maar dat is moeilijk, aangezien ik net in V zit..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:45 schreef Lennox het volgende:
Je zal natuurlijk keuzes kunnen maken. Zal ik me een jaar laten afzakken om puur op skill te trainen. Na dat jaar goede spelers terug kopen en doorstoten.
Dit zal jou er toch niet van moeten weerhouden om dit soort dingen beter uit te voeren dan je 'dommere' concurrentquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je geeft de belangrijkste reden aan voor HT om dit te doen --> minder trainingstijd mogelijk, immers:
meer multiskill, meer staminatraining nodig --> minder trainingstijd
Door daling in trainingsttijd --> minder goede spelers op de markt
minder goede spelers op markt --> stijging prijzen en markt
stijging markt --> meer trainingsrendabiliteit
meer trainingsrendabiliteit --> blije hattrickspelers die niet inzien dat stijging van markt relatief geen moer uitmaakt
blije hattrickspelers die niet inzien dat stijging van markt relatief geen moer uitmaakt --> meer inkomsten voor HT
ok ok, dan verpats ik er ook een paarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:58 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ga mijn multiskillers natuurlijk in de hype verpatsen dat begrijp jij toch ook wel dacht ik
je brengt het er goed vanafquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:03 schreef Egamer het volgende:
Hehe, mijn topic is het drukst. Leuk hoor, die vragen.Heb iig wel een paar personen overtuigd.
Je moet gewoon goed luisteren naar de Fok!Hattrick oude gardequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:03 schreef Egamer het volgende:
Hehe, mijn topic is het drukst. Leuk hoor, die vragen.Heb iig wel een paar personen overtuigd.
quote:Jouw 18 spelers
Albert-Jan Wemmenhove
TSI = 10, 26 jaar en 52 dagen, rampzalig vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Bas Jan van der Vaart
TSI = 70, 24 jaar en 104 dagen, slecht vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: rampzalig Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Bouke Kempers
TSI = 700, 22 jaar en 39 dagen, rampzalig vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Bruno van 't Schip
TSI = 520, 24 jaar en 32 dagen, zwak vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
Co Weller
TSI = 40, 23 jaar en 48 dagen, zwak vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Diant van der Lugt
TSI = 540, 31 jaar en 1 dagen, slecht vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Dirk-Jan Rijnveld
TSI = 360, 24 jaar en 6 dagen, zwak vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Enrico Jimmink
TSI = 1 070, 26 jaar en 105 dagen, slecht vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Ferdinand Beltman
TSI = 800, 22 jaar en 71 dagen, waardeloos vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider [Snel]
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
Foeke Segers
TSI = 280, 25 jaar en 4 dagen, matig vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Heiko van der Vaart
TSI = 110, 25 jaar en 79 dagen, slecht vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Leen Keegstra
TSI = 160, 24 jaar en 102 dagen, redelijk vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Pierre Leegwater
TSI = 190, 25 jaar en 111 dagen, zwak vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Remy Bosman
TSI = 910, 28 jaar en 86 dagen, matig vorm
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Robbert Beenakker
TSI = 30, 26 jaar en 100 dagen, waardeloos vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Snel]
Vleugelspel: matig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Tijs Coosen
TSI = 80, 27 jaar en 60 dagen, rampzalig vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: slecht Passen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Tjerk van de Mortel
TSI = 0, 41 jaar en 66 dagen, waardeloos vorm
Heeft matig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Twan Leenstra
TSI = 310, 24 jaar en 59 dagen, redelijk vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Achternaamgenoot.quote:Remy Bosman
TSI = 910, 28 jaar en 86 dagen, matig vorm
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
gesproken als een toekomstig U20 bondscoachquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef Egamer het volgende:
[..]
Achternaamgenoot.
@Silver_Shark: Heiko mag blijven, omdat hij goed SH heeft. Zorg dat je alle spelers met redelijk 'iets' houdt. De spelers met matig mogen weg, maar de spelers met 2 matig skills moet je nog even houden totdat je versterking hebt.
Even een paar posts terugkijken teveel gevraagd??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:43 schreef DeHovenier het volgende:
Is er nog iemand van FOK! die zich verkiesbaar heeft gesteld?
even vriendelijk antwoorden ook zeker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Even een paar posts terugkijken teveel gevraagd??
mijn god, wat een geslijm, het lijkt wel den haag vandaag in politieke verkiezingenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:51 schreef Egamer het volgende:
Inmiddels 36 berichten in mijn topic, ik ben de populairste!Wel lekkere moeilijke vragen, ik hoop dat ik de mensen kan overtuigen. De ideeën van de Hattrickers gaan iig wel voor bij mij, en dus niet mijn ideeën. Eerst luisteren naar de Hattrickers.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
mijn god, wat een geslijm, het lijkt wel den haag vandaag in politieke verkiezingen![]()
Ik heb destijds gewoon de waarheid verteld!
ben je natuurlijk maar aan het fokken![]()
Anders komen er geen jonge talentjes van jouw team in het Nederlands elftal!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:18 schreef sir_dalord het volgende:
als egamer wordt gekzozen als nieuwe bondscoach u21, zal ik een week lang alleen positieve en vriendelijke posts plaatsen
die weddenschap durf ik gerust aan
Ik betwijfel dat sowieso al gezien mijn hattrick prestatiesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:19 schreef Egamer het volgende:
[..]
Anders komen er geen jonge talentjes van jouw team in het Nederlands elftal!![]()
Tsssssssssssssk, die Hovenier is gewoon het prototype van de neerwaartse spiraal waar de jeugd van tegenwoordig zich in bevindt. Probeer ik dit te herstellen en aan te kaarten, wordt ik weer niet begrepenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
even vriendelijk antwoorden ook zeker.![]()
Jeus, die nepfinnen worden ook niet gemaakt zoals vroeger![]()
Als ik kijk naar de meeste topic reacties krijg ik wel een leuk gevoel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat lekker met de verkiezing van Egamer
Ik vind dat je het uitstekend doetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:28 schreef Egamer het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de meeste topic reacties krijg ik wel een leuk gevoel.
Helemaal mee eens, al moet ik wel bekennen dat je nog geen echte vuurdoop heb gehad. Ik kan me van vorige verkiezingen (o.a. van S.W.) herinneren dat er meer met stront gegooid werd. Ik hoop dat je dit bespaard blijft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat je het uitstekend doet
Hehe bedankt, wel mooi dat ik t/m maandag helemaal vrij ben qua dingen. Dus ik heb de tijd er voor. Ik hoop echt de bondscoach te worden, en met het antwoorden op de vragen gaat het helemaal tip-top!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat je het uitstekend doet
Er komen alleen maar Fok spelers in het team toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:42 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hehe bedankt, wel mooi dat ik t/m maandag helemaal vrij ben qua dingen. Dus ik heb de tijd er voor. Ik hoop echt de bondscoach te worden, en met het antwoorden op de vragen gaat het helemaal tip-top!
Lijkt me nie meer dan logisch..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Er komen alleen maar Fok spelers in het team toch?
Heeft idd geen spelers meer.. heeft ze allemaal ontslagen.. maar hoe dat kan.. je moet er toch minimaal [bepaald aantal] houden??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand trouwens eens even naar mijn bekertegenstander van morgen kijken
Reflectors (503795)
Vergis ik me nou of heeft hij geen spelers meer? als ik bij Spelers kijk zie ik niks staan, hij heeft echter wel zijn laatste twee competitiewedstrijden gewonnenEn in mei heeft ie heel veel spelers binnen twee dagen verkocht?
Haha, ik ga er wel op letten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Er komen alleen maar Fok spelers in het team toch?
Maar waar komen die spelers in zijn laatste twee wedstrijden dan vandaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heeft idd geen spelers meer.. geen idee hoe dat kan volgens mij maken ze er nu gewoon een bot van
ziet er gek uit ja.. hij wint wel die wedstrijden maar ik zie bijvoorbeeld ook geen wedstrijdverslag staan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand trouwens eens even naar mijn bekertegenstander van morgen kijken
Reflectors (503795)
Vergis ik me nou of heeft hij geen spelers meer? als ik bij Spelers kijk zie ik niks staan, hij heeft echter wel zijn laatste twee competitiewedstrijden gewonnenEn in mei heeft ie heel veel spelers binnen twee dagen verkocht?
Al een tijdje niet meer ingelogd. Lijkt me voldoende om eigenaarloos te worden?quote:10-06-2007 om 13:52 Uit 82.156.***.***
09-06-2007 om 22:00 Uit 82.156.***.***
07-06-2007 om 12:02 Uit 82.156.***.***
06-06-2007 om 23:15 Uit 82.156.***.***
05-06-2007 om 14:02 Uit 82.156.***.***
Ja dat was me ook al opgevallen, maar mij lijkt dat je toch een walk-over krijgt als iemand geen spelers meer heeftquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
ziet er gek uit ja.. hij wint wel die wedstrijden maar ik zie bijvoorbeeld ook geen wedstrijdverslag staan.
Overigens wel
[..]
Al een tijdje niet meer ingelogd. Lijkt me voldoende om eigenaarloos te worden?
Whehehe daar ben ik zelf mee begonnen natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:42 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, al moet ik wel bekennen dat je nog geen echte vuurdoop heb gehad. Ik kan me van vorige verkiezingen (o.a. van S.W.) herinneren dat er meer met stront gegooid werd. Ik hoop dat je dit bespaard blijft.
Maar verder, nix dan lof tot nu toe!![]()
Die spelers waren toen nog van zijn team.. waarschijnlijk heeft ie ze daarna stuk voor stuk ontslagen..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar waar komen die spelers in zijn laatste twee wedstrijden dan vandaan
Maar hij heeft ze in mei al ontslagen/verkocht... daarna zie ik geen transfers meerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die spelers waren toen nog van zijn team.. waarschijnlijk heeft ie ze daarna stuk voor stuk ontslagen..
Hij is al sinds 10 juni niet meer online geweest, hoe kun je ze dan in juli ontslaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Neej hij heeft ze in mei ingekocht... en in juli ontslagen.
Omdat ze nu niet meer bestaat wordt de naam van de speler vervangen door de tekst ontslagen speler..
scherp blijven, morgen kan de top 10 weer heel anders zijnquote:
De enige logische verklaring was dat hij ze stuk voor stuk na de wedstrijd ontslagen heeft maar als hij niet meer ingelogd is sinds juni is mijn theorie hard ontkrachtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is al sinds 10 juni niet meer online geweest, hoe kun je ze dan in juli ontslaanIk zie dat ook niet staan verder....
Ik blijf wel in de top 10, ik krijg heel veel berichten van mensen dat ze op mij hebben gestemd. De laatste vragen van thunder waren wel pittig zeg. :x Gelukkig heb ik dat goed opgelost met de laatste regels, hoop ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
scherp blijven, morgen kan de top 10 weer heel anders zijn
Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:15 schreef foetre het volgende:
Maar ff wat anders.Stel dat je het redt dan maak je er toch geen potje van he
Ik vind van wel... en als ik zie wat die anderen voor antwoorden geven, die weten echt niet waar ze het over hebben... ik vind het echt knap wat je doetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:16 schreef Egamer het volgende:
[..]
Nee.Maar dan heb ik jullie hulp wel nodig.
Maarehm, ik maak me wel een beetje zorgen over die post van thunder, kunnen jullie mijn reactie lezen en kijken of dat goed is?
Mja, ik zie Pupske, Dopefish en Reempie als echte concurrenten. Daar moet ik voor oppassen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind van wel... en als ik zie wat die anderen voor antwoorden geven, die weten echt niet waar ze het over hebben... ik vind het echt knap wat je doet
Hij zegt van niet, maar ik denk van wel...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:32 schreef Grumpey het volgende:
ik denk vooral Pupske, die heeft ook een federatie achter zich toch?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:36 schreef Grumpey het volgende:
onzin, heb je eindelijk je team zo aangepast dat iedereen om je heen failliet gaat en ik blijf leven, gaan ze het spel zo veranderen dat ik een achterstandsteam ga krijgen. Dat is geen ontwikkelen, dat is in de kaart spelen van de domme meerderheid (oh wacht, dat is hetzelfde als democratie)
Ik zal 1 van Grumpeys wijsheden napraten, zorg dat je een beter middenveld hebt, win je meestal wel mee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:09 schreef jde_kok het volgende:
Dat is netjes Komrad. Mijn loon omhoog, hoop dat ik het vol kan houden in de VI. Hebben jullie suggesties hoe ik mijn 1e tegenstander moet aanpakken komende zondag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |