Egamer for U-20 bondscoachschap.quote:Wie ben ik?
Hallo! Ik ben Eke Bosman, ben maar slechts 15 jaartjes jong en ben pas sinds december 2006 lid van Hattrick. Toch denk ik dat ik het U-20 Bondscoachschap aankan. Hoezo? Ik heb in een korte tijd een enorme ervaring gekregen en dat komt door mijn vrienden van FOK!. Je kent FOK! vast en zeker wel.
Waarom ben ik dé coach?
Het Nederlands jeugdelftal wordt nog meer serieuzer genomen dan eerst. Ik hou vooral van de speelstijl 3-5-2 aanvallend. Een sterk middenveld hoort daarbij. Ook wil ik de scouting van jonge talenten graag verbeteren, zodat we ook de spelers kunnen klaarstomen voor het Nederlands elftal, maar dat is nog niet alles.
De staf
De staf, ja. Omdat ik een gerespecteerd lid van FOK!forum ben wil ik graag samenwerken met de andere FOK!-Hattrickers. Samen sta je sterk. We hebben veel ervaren Hattrickers, veel mensen uit de divivsie II, III en IV. Zij zullen mij ook steunen.
Toekomstig team
Wat je ook kunt verwachten, is een zeer goed toekomstig team. Mijn plan is dan ook om het team alleen uit multiskill-trainees bestaat. Dat betekent dat bijvoorbeeld de middenvelders niet alleen een hoge Positiespel skill heeft, maar ook een hoog Passen skill!
Dus, stem op mij en je bent verzekerd van een mooie toekomst voor U-20 Nederland!
EkeDeventer
als oprichter van de fed zal ik eens ff een ht-mail de deur uit doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:41 schreef Egamer het volgende:
Het zou trouwens leuk zijn als iemand met een hogere rang in de federatie een bericht kan sturen naar alle leden, om te zorgen dat er op mij gestemd wordt. Ik wil serieus bondscoach worden nu, en ik ga m'n best doen.Met jullie, natuurlijk!
Mijn speech trouwens:
[..]
Egamer for U-20 bondscoachschap.
quote:De oprichter van deze geweldig Fok!-federatie wil even het woord aan jullie richten.
Traditioneel is er weer een lid van onze federatie die een gooi wil doen naar het bondscoach-schap. Dit maal voor het U20 team. Hij wil net als Foppe (Fok!pe) het Nederlande U20 team kampioen gaan maken.
Ik vraag u dan ook allen om te stemmen voor EkeDeventer als bondscoach.
Dit doe je door te klikken op Nederland en dan aan de rechterkant op verkiezenen. Vul daar EkeDeventer in als jullie stem!
Dank
en nu maar hopen dat je geen boete krijgt van 75kquote:Op maandag 16 juli 2007 20:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
als oprichter van de fed zal ik eens ff een ht-mail de deur uit doen.
[..]
Dat is een klein offer voor de Fok!-alleenheerschappij in Hattrick!!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat je geen boete krijgt van 75k![]()
spammen binnen je eigen fed is toch geen probleem?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat je geen boete krijgt van 75k![]()
hehe.. nou ja.. we zien het wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:38 schreef Grumpey het volgende:
ik heb er in het verleden eens een boete voor gehad onder het motto 'manipulatie'. Maar aan de andere kant, dat was dan ook voor mezelf
Volgens mij wel... Je intensiteit is 100% en bijv 15% daarvan besteed je aan conditie.. Maar dat weet ik niet zeker...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Staat die conditietraining los van je standaard training? Kun je dus zowel 100% skilltrainen en daarnaast een percentage voor conditie? kan niet op Hattrick maar ben wel nieuwsgierig
Dat is wel een hele leuke keeper!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef foetre het volgende:
salaris: + 4866 (10788-5922)
Conditie: +20
Keepen: +1 (ja keepen ja)
[..]
[..]
[..]
Dat word een leuke denk ik
Blijf hem trainen, dan kan hij een nette kandidaat voor het Nederlands elftal worden!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef foetre het volgende:
[..]
[..]
[..]
als er geen leeftijdcorrectie meer plaats vind wel ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:44 schreef Egamer het volgende:
[..]
Blijf hem trainen, dan kan hij een nette kandidaat voor het Nederlands elftal worden!
heej bono, al gestemd?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:13 schreef Bonobo11 het volgende:
Kan ik nog een seizoen lang met het oude systeem pullen![]()
Kan het niet vinden op Hattrickquote:
quote:Geldige stem geregistreerd voor gebruiker 5683247.
Je kunt stemmen tot 23-07-2007 om 12:16.
Je hebt gestemd op EkeDeventer.
Jazeker.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Sta je ook al met je speech op een de fora van Hattrick Egamer?
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Staat die conditietraining los van je standaard training? Kun je dus zowel 100% skilltrainen en daarnaast een percentage voor conditie? kan niet op Hattrick maar ben wel nieuwsgierig
Het lijkt me dat het percentage dat je conditie traint, van je hoofdtraining afgaat (bijv. scoren).quote:Op maandag 16 juli 2007 22:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Volgens mij wel... Je intensiteit is 100% en bijv 15% daarvan besteed je aan conditie.. Maar dat weet ik niet zeker...
1+1=2quote:Op maandag 16 juli 2007 23:43 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me dat het percentage dat je conditie traint, van je hoofdtraining afgaat (bijv. scoren).
Dus staat je intensiteit op 100% en je conditie op 15%, train je maar 85% op bijv. scoren.
mja dat bedoelde ik ook..quote:Op maandag 16 juli 2007 23:43 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me dat het percentage dat je conditie traint, van je hoofdtraining afgaat (bijv. scoren).
Dus staat je intensiteit op 100% en je conditie op 15%, train je maar 85% op bijv. scoren.
quote:*Het vragen om stemmen via zogenaamde nieuwsbrieven is toegestaan. Het is aan de eigenaar van de federatie zelf om uit te maken of dit middel toegepast wordt.
Nu is die alweer 18 jammer zegquote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef foetre het volgende:
:Arturo Lemos
TSI = 11 280, 17 jaar en 0 dagen, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Ja, reageren op fora en vooral schoppen tegen de oude garde levert een hoop lol opquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:57 schreef Grumpey het volgende:
EkeDeventer in de top 10 van de verkiezingen
en nu even leuk verhaaltje neerzetten natuurlijk!
de concurrentie van de oude garde is dit jaar overigens erg laag...ik zou het op een mooi verhaaltje over Multiskill Multiskill Multiskill houden, en dan pak je behoorlijk wat stemmen nogquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja, reageren op fora en vooral schoppen tegen de oude garde levert een hoop lol op
quote:Number 611 of 745 by Rixter [Hattrick Supporter] 19-08-2006 at 18:21
Zo. Met zo'n speech verdien jij een stem voor het BC-schap! Mocht je het worden, veel succes en maak je woorden waar!
quote:Number 603 of 745 by pinopijnacker [Hattrick Supporter] 17-08-2006 at 14:43
Ik kan je niet, maar mijn stem heb je wel. Goede speach. Die Redeker had er echt veel meer tijd in moeten steken. Ik weet dat Siem (Exbondscoach) er elke dag ruim 4uur er mee bezig was. Van scouten tot analyses.
Ik hoop dat jij het zelfde doet!!!
quote:Number 601 of 745 by Blokkie1974 [Hattrick Supporter] 17-08-2006 at 13:08
Ik heb mijn stem aan een andere gegeven, die nog niet in de top tien staat, ik help hem een beetje om ook in de top 10 te komen. Mocht dat niet lukken, krijg jij mijn stem. Die Redeker met zijn HT-ratings waar geen reet van klopt en zijn eigen speler die in het Nederlands elftal speelt, weg ermee.
en:
Number 600 of 745 by Blokkie1974 [Hattrick Supporter] 17-08-2006 at 12:35
goeie speech voor je bondcoach schap..... idd die redeker deugt niet, maar dat hebben meer mensen al door
Hoe kan dat dan? Kloppen die dagen niet die gisteren zijn ingevoerd?quote:
leeftijdscorrectiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Kloppen die dagen niet die gisteren zijn ingevoerd?
Toch vreemd .Want ze wilde juist zorgen dat mensen niet af en toe een week conditie gingen trainen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:11 schreef maniack28 het volgende:
Overigens, je zal ook algemeen moeten trainen om de vorm op te krikken, want:
We haven't changed that formula (stamina training affecting form) at all. So, if you train 5% stamina you will get 5% of the form drop you would get when training stamnina 100% before.
Die vind ik dus even minder!
Maar ja daar heeft iedereen last en je zult dus zo heel af en toe algemeen moeten trainen....
Dan had jij al veel conditie of ben ik benadeeld.. hoeveel + conditie had je? Ik +19... al mn mids op uitstekend..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:12 schreef Grumpey het volgende:
hmm, bij mij hebben ze allemaal redelijk of hoger nu, en middenvelders formidabel. Zal wel door die 'bootscamp' komen
Goed planquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef Grumpey het volgende:
boeie, ik zie een nieuwe winstmarkt. Gewoon conditie trainen met daarnaast algemeen training. Zeg, ongeveer 50 50 ofzo. wat denken jullie daarvan? Leuk pioneerswerk tochJe kan alles spelen wat je wilt, en daarnaast heb je altijd goed vorm
49 man dus, conditieloos optrainen. Volgens mij gaat er wel winst zitten in het niet of wel hebben van conditie.![]()
spui dit plan maar niet te hard rond, zou nog best lucratief kunnen worden. Eerst even kijken hoe de prijzen zich ontwikkelen van conditieloze en conditierijke spelers. En even kijken hoe erg vormtraining/conditietraining elkaar opheft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goed planAlleen zal de vormwinst van algemeen toch niet kleiner zijn dan het verlies van vorm door conditietraining?
Misschien dat ik het btw wel ga proberenLonen van spitsen gaan omhoog, maar ik wil ze niet echt veel verder trainen.. wellicht nog een seizoen passen oid en daarna gewoon iets anders....
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Lennox het volgende:
Overigens gaan ze de regel: Hele team krijgt conditietraining ook aanpakken he.
hmm...maar dan nog, in ieder geval 22 man dan (als je niet in beker zit.)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Lennox het volgende:
Erfenis van defs trainen: 4 stuks met de hoogste die slecht conditie heeft
2 Mids op formidabel. Spits op uitstekend en de rest is kut.
Dus kan je max 22 man trainen op conditrie, dus gaat Grumps zn idee niet doorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Lennox het volgende:
Erfenis van defs trainen: 4 stuks met de hoogste die slecht conditie heeft
2 Mids op formidabel. Spits op uitstekend en de rest is kut.
Volgens mij zijn die gewoon bepaald adhv de pulldatumquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dus kan je max 22 man trainen op conditrie, dus gaat Grumps zn idee niet door
En nog iets genaaids.. die leeftijdupdate is + random dagen, dat betekend dus dat ik nu spelers heb die minder lang een bepaalde leeftijd hebben dan anderen. Ik weet dat het niet anders kan, maar zoals ik het nu zie komt het bij mij wel heel ongunstig uit, precies de spelers die het waardevolst zijn zijn nu ook het oudst geworden
Nee het dwingt je te vernieuwen, daar is niks triest aan...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:30 schreef maniack28 het volgende:
En de oudjes (die ik nu dus ook heb voor het middenveld) moeten meer conditie trainen om op peil te blijven, wat dus betekend dat oudjes weer minder rendabel worden. Bovendien gaat hun salaris minder snel naar benenden (wellicht zelfs omhoog) wat dus betekend dat het inspelen op de markt van oude spelers die voor weinig verkocht worden, weinig salaris vragen etc. weer afgestraft wordt.
Het komt bij mij altijd over alsof de HT-devs alle slimme trucjes die gebruikt worden om je te onderscheiden van anderen willen aanpakken.. net alsof ze willen dat iedereen hetzelfde spelletje speelt en het niet op een andere manier doet.
Idem met rentenieren, veel mensen hadden op die manier flink geld verdiend en ze schaffen het af...
Triest eigenlijk...
Toch is het scheitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:34 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die gewoon bepaald adhv de pulldatum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |