Egamer for U-20 bondscoachschap.quote:Wie ben ik?
Hallo! Ik ben Eke Bosman, ben maar slechts 15 jaartjes jong en ben pas sinds december 2006 lid van Hattrick. Toch denk ik dat ik het U-20 Bondscoachschap aankan. Hoezo? Ik heb in een korte tijd een enorme ervaring gekregen en dat komt door mijn vrienden van FOK!. Je kent FOK! vast en zeker wel.
Waarom ben ik dé coach?
Het Nederlands jeugdelftal wordt nog meer serieuzer genomen dan eerst. Ik hou vooral van de speelstijl 3-5-2 aanvallend. Een sterk middenveld hoort daarbij. Ook wil ik de scouting van jonge talenten graag verbeteren, zodat we ook de spelers kunnen klaarstomen voor het Nederlands elftal, maar dat is nog niet alles.
De staf
De staf, ja. Omdat ik een gerespecteerd lid van FOK!forum ben wil ik graag samenwerken met de andere FOK!-Hattrickers. Samen sta je sterk. We hebben veel ervaren Hattrickers, veel mensen uit de divivsie II, III en IV. Zij zullen mij ook steunen.
Toekomstig team
Wat je ook kunt verwachten, is een zeer goed toekomstig team. Mijn plan is dan ook om het team alleen uit multiskill-trainees bestaat. Dat betekent dat bijvoorbeeld de middenvelders niet alleen een hoge Positiespel skill heeft, maar ook een hoog Passen skill!
Dus, stem op mij en je bent verzekerd van een mooie toekomst voor U-20 Nederland!
EkeDeventer
als oprichter van de fed zal ik eens ff een ht-mail de deur uit doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:41 schreef Egamer het volgende:
Het zou trouwens leuk zijn als iemand met een hogere rang in de federatie een bericht kan sturen naar alle leden, om te zorgen dat er op mij gestemd wordt. Ik wil serieus bondscoach worden nu, en ik ga m'n best doen.Met jullie, natuurlijk!
Mijn speech trouwens:
[..]
Egamer for U-20 bondscoachschap.
quote:De oprichter van deze geweldig Fok!-federatie wil even het woord aan jullie richten.
Traditioneel is er weer een lid van onze federatie die een gooi wil doen naar het bondscoach-schap. Dit maal voor het U20 team. Hij wil net als Foppe (Fok!pe) het Nederlande U20 team kampioen gaan maken.
Ik vraag u dan ook allen om te stemmen voor EkeDeventer als bondscoach.
Dit doe je door te klikken op Nederland en dan aan de rechterkant op verkiezenen. Vul daar EkeDeventer in als jullie stem!
Dank
en nu maar hopen dat je geen boete krijgt van 75kquote:Op maandag 16 juli 2007 20:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
als oprichter van de fed zal ik eens ff een ht-mail de deur uit doen.
[..]
Dat is een klein offer voor de Fok!-alleenheerschappij in Hattrick!!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat je geen boete krijgt van 75k![]()
spammen binnen je eigen fed is toch geen probleem?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat je geen boete krijgt van 75k![]()
hehe.. nou ja.. we zien het wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:38 schreef Grumpey het volgende:
ik heb er in het verleden eens een boete voor gehad onder het motto 'manipulatie'. Maar aan de andere kant, dat was dan ook voor mezelf
Volgens mij wel... Je intensiteit is 100% en bijv 15% daarvan besteed je aan conditie.. Maar dat weet ik niet zeker...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Staat die conditietraining los van je standaard training? Kun je dus zowel 100% skilltrainen en daarnaast een percentage voor conditie? kan niet op Hattrick maar ben wel nieuwsgierig
Dat is wel een hele leuke keeper!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef foetre het volgende:
salaris: + 4866 (10788-5922)
Conditie: +20
Keepen: +1 (ja keepen ja)
[..]
[..]
[..]
Dat word een leuke denk ik
Blijf hem trainen, dan kan hij een nette kandidaat voor het Nederlands elftal worden!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef foetre het volgende:
salaris: + 4866 (10788-5922)
Conditie: +20
Keepen: +1 (ja keepen ja)
[..]
[..]
[..]
Dat word een leuke denk ik
als er geen leeftijdcorrectie meer plaats vind wel ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:44 schreef Egamer het volgende:
[..]
Blijf hem trainen, dan kan hij een nette kandidaat voor het Nederlands elftal worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |