Ze hebben niets anders en ze zijn het aan elkaar verplicht; daarom kunnen ze niet ophouden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:58 schreef PumaStreamer het volgende:
tis te erg voor woorden en maar doorgaan...kan niemand een zak strond cattepulten over de omheingen??
Heeft net haar buikvet laten wegzuigen, wat ietsjes mislukt is, het lijkt nu net of ze drie navels heeft, en dat kind kan daar ook niets aan doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef Gigageil het volgende:
[..]
moddervet geweest dus.....? gedver.....ik dacht eerst, eindelijk eentje die niet dom,achterlijk, aso of moddervet is of was![]()
Natasia is het huis ingegaan om afstand te nemen van d'r sores.... d'r twee kindjes mogen in haar plaats therapie gaan volgen...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de kinderen sterk genoeg om op latere leeftijd afstand van haar te nemen en te beseffen dat zij er niet verantwoordelijk voor zijn.
iddquote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is druk hier, de database begint te hikken
Wat zegt zo'n uitnodiging als zelfs Heleen van Royen er spuuglelijk in heeft gestaan, juist...helemaal niets meer en daarbij komt ook nog dat Lieke het heeft gezegd tegen Amanda...is dus grote lariekoek zolang het door niemand is bevestigdquote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben warschijnlijk zichzelf wijsgemaakt dat Lieke echt lelijk is, terwijl dus die uitnodiging van de playboy heel wat anders zegt. Maar als ze Lieke al niet meer op haar uiterlijk kunnen pakken blijft er zo weinig over.
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Die videoboodschap van Amanda toen.Ze mocht in de Playboy, maar alleen als Nena ook meedeed. En Nena zei nee
![]()
Ik blijf het een dubieuze combinatie vinden en ook helemaal geen fijne voor Amandaquote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nena is een natural beauty, Amanda kan niet eens in haar schaduw staan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:01 schreef elcastel het volgende:
Wat ik begrijp is dat ze Huub weghaalden vanmiddag, maar ik begrijp dat de rest gewoon door kon gaan op Lieke ?
Dat is niet zo verwonderlijk met die dikke ..... kop.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Sug4r het volgende:
Nena is een natural beauty, Amanda kan niet eens in haar schaduw staan.
Dat was niet te zien wegens de streamlock. Wat we na de streamlock zagen was dat Huub na geruime tijd van achter terug kwam, en dat Brian toen naar achter moest. Onderwijl was Lieke zich aan het omkleden in de slaapkamer.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:01 schreef elcastel het volgende:
Wat ik begrijp is dat ze Huub weghaalden vanmiddag, maar ik begrijp dat de rest gewoon door kon gaan op Lieke ?
nix?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:02 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft zin om met z'n ALLEN naar H&L te gaan. Brian zegt, doe het dan
Daar snap ik dus écht niks van. Ik leg hem wel op de onbegrijpelijke-dingen-plank ...quote:
Precies, dat zegt meer over de Playboy dan over Lieke, hoe graag ik dat kind ook mag.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zegt zo'n uitnodiging als zelfs Heleen van Royen er spuuglelijk in heeft gestaan, juist...helemaal niets meer en daarbij komt ook nog dat Lieke het heeft gezegd tegen Amanda...is dus grote lariekoek zolang het door niemand is bevestigd
Ze beginnen Dennis door te krijgen, vanmiddag ook al. Ik schreef al dat hij het eerste slachtoffer wordt als ze op de een of andere manier niet meer op H&L kunnen of mogen afreageren.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:02 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft zin om met z'n ALLEN naar H&L te gaan. Brian zegt, doe het dan
Op zich knap dat ze het überhaupt ontdekt hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
Ze beginnen Dennis door te krijgen, vanmiddag ook al. Ik schreef al dat hij het eerste slachtoffer wordt als ze op de een of andere manier niet meer op H&L kunnen of mogen afreageren.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze beginnen Dennis door te krijgen, vanmiddag ook al. Ik schreef al dat hij het eerste slachtoffer wordt als ze op de een of andere manier niet meer op H&L kunnen of mogen afreageren.
Klopt, maar Huub vertelde Melissa dat hij achter helemaal gek werd toen hij zag dat de rest gewoon op Lieke door ging en kon gaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
Dat was niet te zien wegens de streamlock. Wat we na de streamlock zagen was dat Huub na geruime tijd van achter terug kwam, en dat Brian toen naar achter moest. Onderwijl was Lieke zich aan het omkleden in de slaapkamer.
Ach die gasten sporen niet, als slaan ze iemand ter plekke dood, dan nog praten ze dat goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
Ik vind het nog steeds gevaarlijk dat ze elkaar zo zitten op te zwepen over de onmenselijkheid van Lieke.
Ja, ga die twee even met elkaar vergelijken. Tragisch... echt tragisch.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zegt zo'n uitnodiging als zelfs Heleen van Royen er spuuglelijk in heeft gestaan, juist...helemaal niets meer en daarbij komt ook nog dat Lieke het heeft gezegd tegen Amanda...is dus grote lariekoek zolang het door niemand is bevestigd
Lieke was nooit mijn favoriet, maar hoe zij zich houdt tijdens deze terreur verdiend alleen maar diep respect.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die Lieke, die is zo afschrikwekkend correct, eigenlijk geen wonder dat mensen er een hekel aan krijgen. Ik zou na één dag gillend weglopen.
Waarom vraag je er dan naar?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Klopt, maar Huub vertelde Melissa dat hij achter helemaal gek werd toen hij zag dat de rest gewoon op Lieke door ging en kon gaan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:06 schreef Gigageil het volgende:
Voor Natasia was het na die schop tegen Jaap ECHT de laatste keer dat ze fysiek geweld heeft gebruikt, anders zou er resoluut een EXIT volgen.........Deze trap was een stukje gemener, in iemands buik trappen.....vorige keer was het de heup van Jaap...
Ik ben benieuwd of DGK-REDACTIE na vandaag (of morgen na DE BRIEF) nog wel serieus te nemen valt ?
En er wordt NIETS aan gedaan. Dit gaat zeker weten steeds een stapje verder. Ik hoop echt dat de vader van Lieke al bezig is met een keiharde rechtzaak tegen TIEN.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
Ik vind het nog steeds gevaarlijk dat ze elkaar zo zitten op te zwepen over de onmenselijkheid van Lieke.
Dat is inmiddels al duidelijk, want ze zou per direct worden verwijderd. Wat er werkelijk gebeurt is, is datze nu tettert dat ze onschendbaar is.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:06 schreef Gigageil het volgende:
Voor Natasia was het na die schop tegen Jaap ECHT de laatste keer dat ze fysiek geweld heeft gebruikt, anders zou er resoluut een EXIT volgen.........Deze trap was een stukje gemener, in iemands buik trappen.....vorige keer was het de heup van Jaap...
Ik ben benieuwd of DGK-REDACTIE na vandaag (of morgen na DE BRIEF) nog wel serieus te nemen valt ?
en de redactie doet mee. Ze hebben Lieke geadviseerd geen persoonlijke spullen meer te verstoppen van mensen. Kortom, alsof ze het aan zichzelf te danken heeft dat ze door 3 losgeslagen feeksen aangerand werd.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ach die gasten sporen niet, als slaan ze iemand ter plekke dood, dan nog praten ze dat goed.
Ja dan had ze maar niet moeten kijken, wordt er dan gezegd.![]()
Ja, dat denk ik ook. En ik denk dat de ouders zich flink zorgen maken.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En er wordt NIETS aan gedaan. Dit gaat zeker weten steeds een stapje verder. Ik hoop echt dat de vader van Lieke al bezig is met een keiharde rechtzaak tegen TIEN.
Goeie vraag ! Nee, ik verwonder me er openlijk over, het was geen echte vraag.quote:
Hier ook.quote:
Als je het wilt gaan hebben over iets wat tragisch is dan moet je even in de spiegel kijken...paddo's kopen en naar het dak van Nemo gaanquote:Op zondag 15 juli 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ga die twee even met elkaar vergelijken. Tragisch... echt tragisch.
Na één week DGK voor mij en de eerste hulp had vermoedelijk al vol gelegen. Dat geeft ook al aan dat ze wel door hebben dat het een gespeeld spel is (alleen wij beseffen het onvoldoende). Geen enkel welkdenkend mens laat het zich welgevallen. Daar doen ze het vrijwillig wel, dus is er veel meer aan de hand.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke was nooit mijn favoriet, maar hoe zij zich houdt tijdens deze terreur verdiend alleen maar diep respect.
Nooit, maar dan ook echt nooit zou ik die beheersing op kunnen brengen in zo'n situatie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan voelen ze zich dus onoverwinnelijk en kunnen ze de volgende keer weer verder gaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef blomst het volgende:
ik zit echt te wachten totdat ze op de bank moeten en er 1 of 2 exits volgen.
Is dat vreemd?
Gebeurt er echt niets?
Dat heb ik gemist, waar komt dat vandaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
en de redactie doet mee. Ze hebben Lieke geadviseerd geen persoonlijke spullen meer te verstoppen van mensen. Kortom, alsof ze het aan zichzelf te danken heeft dat ze door 3 losgeslagen feeksen aangerand werd.
Huub praat al een paar uur zo. Heel opvallend dat ze het nog steeds laten zien op de streams.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef SiRojK het volgende:
Hhahaha, zelfs Huub kan het niet meer serieus nemen.. Nee Huub, wij ook niet!
Dan zal het me ook niet verbazen als ze het niet op tv uitzenden...quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Zijn de verschillende fora al uit elkaar geknald van woede trouwens? Ik denk dat er vele topics zijn volgeschreven. En de redactie meldt het hele voorval niet eens.
En dat verbaast je nog ? Mij ook/wel overigens.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Zijn de verschillende fora al uit elkaar geknald van woede trouwens? Ik denk dat er vele topics zijn volgeschreven. En de redactie meldt het hele voorval niet eens.
Klinkt hetzelfde als dat ze tegen een meisje zeggen dat het geen wonder is dat ze verkracht is, had ze zich maar niet zo hoerig moeten kledenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
en de redactie doet mee. Ze hebben Lieke geadviseerd geen persoonlijke spullen meer te verstoppen van mensen. Kortom, alsof ze het aan zichzelf te danken heeft dat ze door 3 losgeslagen feeksen aangerand werd.
Nee is niet vreemd ,ik wacht er ook op tewijl ik weet dat ze toch niet gaan komen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef blomst het volgende:
Is dat vreemd?
Gebeurt er echt niets?
Ach, ze heeft Nadia in haar gezicht gekrabd, Huub een bloempot tegen z'n kop gesmeten en vandaag Huub weer getrapt,.................NATASIA IS ONSCHENDBAAR!!!!!!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:06 schreef Gigageil het volgende:
blijven hopenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:10 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee is niet vreemd ,ik wacht er ook op tewijl ik weet dat ze toch niet gaan komen.
Lieke is naar de redactie gestapt met de vraag wat ze er aan gaan doen. De redactie zei daarop dat Lieke maar van de spullen van de anderen moest afblijven als ze dit soort zaken in de toekomst wil voorkomen. Dat is zo ongeveer net zo erg als wat er vanmiddag gebeurd is.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, waar komt dat vandaan?
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Dat vertelde Lieke tegen Huub toen ze van de buren terugkwam.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft Lieke gezegd tegen Huub.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies! En dat verwacht je van zwakzinnige fioguren.... maar toch niet van makers van een programma.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klinkt hetzelfde als dat ze tegen een meisje zeggen dat het geen wonder is dat ze verkracht is, had ze zich maar niet zo hoerig moeten kleden![]()
Ben bang dat we lang kunnen wachten.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef blomst het volgende:
Is dat vreemd?
Gebeurt er echt niets?
Mooi dat jij weer iets rustiger bentquote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Lieke was naar achteren geweest terwijl Huub met Jaap in kantoor zat. Lieke kwam toen binnen en vertelde dit letterlijk aan Huub. Lieke kon zich in dit advies vinden, Huub vond het belachelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor wat het waard is heb ik er ook maar een mailtje aan gewijd. Hierin wijs ik toch op de Nederlandse wetgeving die voor hun regeltjes cq contracten gaat. Ik schreef dat ik er vanuit ging dat ook zij deze diende te respecteren om de veiligheid van de spelers te kunnen waarborgenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En er wordt NIETS aan gedaan. Dit gaat zeker weten steeds een stapje verder. Ik hoop echt dat de vader van Lieke al bezig is met een keiharde rechtzaak tegen TIEN.
Bedankt voor het bijpraten. Wat schandalig is dit weer; je vraagt je af wat voor mentaliteit daar achter zit... het lijkt wel uitschot.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke is naar de redactie gestapt met de vraag wat ze er aan gaan doen. De redactie zei daarop dat Lieke maar van de spullen van de anderen moest afblijven als ze dit soort zaken in de toekomst wil voorkomen. Dat is zo ongeveer net zo erg als wat er vanmiddag gebeurd is.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Voor wat het waard is heb ik er ook maar een mailtje aan gewijd. Hierin wijs ik toch op de Nederlandse wetgeving die voor hun regeltjes cq contracten gaat. Ik schreef dat ik er vanuit ging dat ook zij deze diende te respecteren om de veiligheid van de spelers te kunnen waarborgen
Toch vraag ik me af he, hoe reageren ze zelf bij FEBO.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Klopt, maar Huub vertelde Melissa dat hij achter helemaal gek werd toen hij zag dat de rest gewoon op Lieke door ging en kon gaan.
Dank je. Ik ben het helemaal met Huub eens. Wat een vreemd volk daar achter.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:12 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Lieke was naar achteren geweest terwijl Huub met Jaap in kantoor zat. Lieke kwam toen binnen en vertelde dit letterlijk aan Huub. Lieke kon zich in dit advies vinden, Huub vond het belachelijk.
De redactie heeft een probleem. Wilgo zit in SU. Daarom kunnen ze Natasia niet naar huis sturen, haar alleen naar huis sturen is gewoon te link. Dat is ook de reden dat ze aldoor roept onschendbaar te zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Moet wel leuk zijn hem te herkennenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die vloog een paar maanden terug hier ook over.
Dat doen ze overigens steeds, Huub naar achter halen zodat de meute op Lieke kan springen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef elcastel het volgende:
[..]
Goeie vraag ! Nee, ik verwonder me er openlijk over, het was geen echte vraag.
Zoiets Jah... Mafkeesquote:Op zondag 15 juli 2007 21:15 schreef BarryK het volgende:
Wat riep Jaap? Land maar in de tuin?
Ik kan het me opnieuw ook niet voorstellen. Maar ze gaan het waarschijnlijk gewoon weer flikken dat er niets gebeurt.... en morgen weer een soortgelike situatie... en weer geen sancties... en overmorgen loopt het dan echt uit de hand.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef blomst het volgende:
Is dat vreemd?
Gebeurt er echt niets?
Ik kan die filmpjes niet meer zien,krijg dan dezelfde agressieve neigingen als toen het gebeurde.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef tipsch het volgende:
filmpje, voor mij nieuw camerastandpunt
http://www.youtube.com/watch?v=KcvzL1IeV6M
Nee is nog niet officieel.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:16 schreef BarryK het volgende:
Kan iemand me vertellen of het al officieel is dat er geen sancties volgen op de acties van vandaag?
Volg toch je eigen advies op.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als je het wilt gaan hebben over iets wat tragisch is dan moet je even in de spiegel kijken...paddo's kopen en naar het dak van Nemo gaan![]()
Ok, dank jequote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee is nog niet officieel.
Maar er is nog geen oproep om op de bank te gaan zitten en Huub heeft gezegd dat er geen boetes komen.
Begint het kwartje al te vallen dat ze weg moet?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dat is nou net zoiets als je had maar geen korte rok aan moeten trekken
![]()
Ik geloof niet dat dat de reden is, maar ik vind het nogal slordig om dát over het hoofd te zien, neem dan Lieke ook mee naar achteren.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Dat doen ze overigens steeds, Huub naar achter halen zodat de meute op Lieke kan springen.![]()
de EXIT voor Natasia staat hier wel heel duidelijk opquote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik kan die filmpjes niet meer zien,krijg dan dezelfde agressieve neigingen als toen het gebeurde.
Je zou best gelijk kunnen hebben, want voor een normaal mens zijn dit soort opmerkingen niet meer te volgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begint het kwartje al te vallen dat ze weg moet?
Wat een kul argument!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De redactie heeft een probleem. Wilgo zit in SU. Daarom kunnen ze Natasia niet naar huis sturen, haar alleen naar huis sturen is gewoon te link. Dat is ook de reden dat ze aldoor roept onschendbaar te zijn.
Ik kan maar niet beslissen of ik nou denk dat daar achter ook een zootje trash zit, of dat het verregaande incompetentie is.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat de reden is, maar ik vind het nogal slordig om dát over het hoofd te zien, neem dan Lieke ook mee naar achteren.
Waarom gebeurt het dan telkens weer in een dergelijke situatie?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat de reden is, maar ik vind het nogal slordig om dát over het hoofd te zien, neem dan Lieke ook mee naar achteren.
Dan belt ze Milton maarquote:Op zondag 15 juli 2007 21:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat een kul argument!
Het is een volwassen vrouw, gezond van lijf en leden, hoezo kan ze niet alleen naar huis?
Een ticket naar SU is trouwens zo gekocht![]()
Het is steeds duidelijker: Natasia en Brian exit... wat zij gedaan hebben is echt vernederend..... Ik hoop maar dat Stijn morgen nog iets kan doen kwa exits....quote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef tipsch het volgende:
filmpje, voor mij nieuw camerastandpunt
http://www.youtube.com/watch?v=KcvzL1IeV6M
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Voor wat het waard is heb ik er ook maar een mailtje aan gewijd. Hierin wijs ik toch op de Nederlandse wetgeving die voor hun regeltjes cq contracten gaat. Ik schreef dat ik er vanuit ging dat ook zij deze diende te respecteren om de veiligheid van de spelers te kunnen waarborgen
Dat is inderdaad de vraag. Maar het lijkt er het meest op dat ze de zaak niet meer in de hand hebben en dat er meer speelt.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan maar niet beslissen of ik nou denk dat daar achter ook een zootje trash zit, of dat het verregaande incompetentie is.
Je poneert hier opnieuw iets als feit dat ik in elk geval nergens kan staven.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De redactie heeft een probleem. Wilgo zit in SU. Daarom kunnen ze Natasia niet naar huis sturen, haar alleen naar huis sturen is gewoon te link. Dat is ook de reden dat ze aldoor roept onschendbaar te zijn.
Tuurlijk, áchteraf is het altijd de schuld van degene die daadwerkelijk wat uitvreet, maar vóóraf kun je best waarschuwen. Oók voor het dragen van 'n kort rokje. Je weet dat er gekken zijn, stoicijns negeren mag, maar is gewoon niet aan te raden.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dat is nou net zoiets als je had maar geen korte rok aan moeten trekken
![]()
Ik hoop dat Milton Felter de volledige voogdij over Cheyenne en Yairo krijgt!!!!quote:
Zoek hulp!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik kan die filmpjes niet meer zien,krijg dan dezelfde agressieve neigingen als toen het gebeurde.
Dat met Lieke, dat ze maar niks moest verstoppen als ze geen terror wil, dat hing dus ook nog samen met het feit dat de rest gewoon niet naar achter luistert.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Je poneert hier opnieuw iets als feit dat ik in elk geval nergens kan staven.
Ik vraag me dan af wat er meer zou kunnen spelen. Dit soort zaken hoor je gewoon in de hand te houden, maar het wordt integendeel met elke ronde erger en gevaarlijker.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de vraag. Maar het lijkt er het meest op dat ze de zaak niet meer in de hand hebben en dat er meer speelt.
Het is alleen duidelijk dat Lieke nooit uit vrije wil die villa gaat verlaten. Dus gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Je zou best gelijk kunnen hebben, want voor een normaal mens zijn dit soort opmerkingen niet meer te volgen.
En niemand die het aan hun verstand brengt....quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef lillkiss het volgende:
ze hebben zelf niet eens door dat het een best wel een erge actie was
Het is hoe dan ook buigen voor terror wat de redactie doet.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk, áchteraf is het altijd de schuld van degene die daadwerkelijk wat uitvreet, maar vóóraf kun je best waarschuwen. Oók voor het dragen van 'n kort rokje. Je weet dat er gekken zijn, stoicijns negeren mag, maar is gewoon niet aan te raden.
De medebewoners van Lieke zijn ook zulk soort mensen: dommer, laag niveau, het waarschuwen waard dus. Bokito's mag je ook niet recht in de ogen aan kijken, deze mensen moet je blijkbaar met enige waakzaamheid provoceren anders ligt je haar in plukken op de bank![]()
heb ik toch weer gekeken....quote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
de EXIT voor Natasia staat hier wel heel duidelijk op
Dat maakt de produktie niets uit,mevrouw B blijft zitten waar ze zit ,al slaat ze iemand het ziekenhuis in.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
de EXIT voor Natasia staat hier wel heel duidelijk op
Absoluut niet, ze zijn er trots op. En zolang achter geen standpunt inneemt blijven ze denken dat dit heel normaal en acceptabel gedrag is. (hoe gek het ook klinkt)quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef lillkiss het volgende:
Ik denk dat ze bij Milton nog beter af zijn dan bij Natasia.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Milton Felter de volledige voogdij over Cheyenne en Yairo krijgt!!!!
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
Ik kan maar niet beslissen of ik nou denk dat daar achter ook een zootje trash zit, of dat het verregaande incompetentie is.
Da't zijn dingen die we ons allemaal afvragen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:19 schreef mootie het volgende:
Waarom gebeurt het dan telkens weer in een dergelijke situatie?
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
De medebewoners van Lieke zijn ook zulk soort mensen: dommer, laag niveau, het waarschuwen waard dus. Bokito's mag je ook niet recht in de ogen aan kijken, deze mensen moet je blijkbaar contact mee leggen met enige waakzaamheid provoceren oorlogsuitrusting anders ligt je haar in plukken op de bank![]()
Ja, maar ik heb soms problemen met dingen die hier als feiten worden gebracht, terwijl het speculaties zijn. Dat kan users op het verkeerde been zetten. Zelf ben ik er helemaal niet van overtuigd dat Natasia niet naar huis kan alleen maar omdat Wilgo er niet is... het kan van alles zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat met Lieke, dat ze maar niks moest verstoppen als ze geen terror wil, dat hing dus ook nog samen met het feit dat de rest gewoon niet naar achter luistert.
waarom zou ze wegmoeten ze spant zich in om leuke tv te maken bovendien haalt ze het niveau wat omhoog. Als ze haar weg willen hebben dan moeten ze dat haar gewoon mededelen maar haar niet af laten tuigenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begint het kwartje al te vallen dat ze weg moet?
Totdat ze het AD komende week op het keukenblok zien liggen. Dan zijn ze er als de kippen bij om te zeggen dat het niet zo bedoeld was en om hun excuses aan te bieden.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef lillkiss het volgende:
ja, ik vind dat huub ook erge acties geeft gedaan (met eric bijv) maar volgens mij is hij daar wel voor gestraft tog?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut niet, ze zijn er trots op. En zolang achter geen standpunt inneemt blijven ze denken dat dit heel normaal en acceptabel gedrag is. (hoe gek het ook klinkt)
Dan zijn ze beter af ?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat Milton Felter de volledige voogdij over Cheyenne en Yairo krijgt!!!!
Hij had iedereen kort geslagen, daar durf ik mn hand voor in het vuur te steken.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef elcastel het volgende:
[..]
[..]
Da't zijn dingen die we ons allemaal afvragen.
Ik zat net trouwens het filmpje te kijken (ja wéér) en vraag me af hoe Brian had gereageerd in de situatie waar Huub in zat.
Het is echt te gek voor woorden dat er nog geen koffers gepakt moeten worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef kybe het volgende:
[..]
De redactie heeft het zichzelf moeilijk gemaakt door steeds de regels op te rekken.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef Yollie het volgende:
Het is voor de redactie ook niet makkelijk, ik ken een situatie van dichtbij waarbij ze ook met de handen in het haar zaten. Psychologen beslissen uiteindelijk wat nog verantwoordelijk is of niet.
De vraag is bijna 'hoe dan wel'. Ik wil niet overdrijven, maar 'gewond' komt wel in me op.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is alleen duidelijk dat Lieke nooit uit vrije wil die villa gaat verlaten. Dus gaat niet gebeuren.
nee, dan neem je je vriendin lekker serieus..quote:Op zondag 15 juli 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou het nog sterker willen formuleren. Als het allemaal echt zou zijn. Ik daar zou zitten, samen met mijn vriendin. Drie keer raden wat ik als eerste zou doen als ik zag dat mijn vriendin continu gebashed zou worden
Haar zo snel mogelijk in veiligheid brengen en haar weg sturen, of ze nu wilde of niet, ik zou haar over het hek mikken. Ik zou dan wel knokken voor drie.
Neuh...... dan geven ze Huub en Lieke de schuld, die begonnen immers.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Totdat ze het AD komende week op het keukenblok zien liggen. Dan zijn ze er als de kippen bij om te zeggen dat het niet zo bedoeld was en om hun excuses aan te bieden.
Voor fysieke acties is Huub altijd gestraft........ Huub wel.....quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja, ik vind dat huub ook erge acties geeft gedaan (met eric bijv) maar volgens mij is hij daar wel voor gestraft tog?
Schijnbaar denken de daar bij Tien anders over. En ik trouwens ook. Een topwijf die Lieke, maar niet voor spraakmakende TVquote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waarom zou ze wegmoeten ze spant zich in om leuke tv te maken bovendien haalt ze het niveau wat omhoog. Als ze haar weg willen hebben dan moeten ze dat haar gewoon mededelen maar haar niet af laten tuigen
Er zijn regels die de deelnemers voor dit soort acties zouden moeten beschermen. Het is de fout van de redactie dat die regels niet meer gehandhaafd worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou het nog sterker willen formuleren. Als het allemaal echt zou zijn. Ik daar zou zitten, samen met mijn vriendin. Drie keer raden wat ik als eerste zou doen als ik zag dat mijn vriendin continu gebashed zou worden
Haar zo snel mogelijk in veiligheid brengen en haar weg sturen, of ze nu wilde of niet, ik zou haar over het hek mikken. Ik zou dan wel knokken voor drie.
In dit geval is er echter iets anders aan de hand. De redactie zelf heeft de mogelijkheid iets te doen aan de 'aanranders', maar in plaats daarvan kiezen ze ervoor om Lieke te waarschuwen dat ze geen spulletjes meer mag verstoppen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk, áchteraf is het altijd de schuld van degene die daadwerkelijk wat uitvreet, maar vóóraf kun je best waarschuwen. Oók voor het dragen van 'n kort rokje. Je weet dat er gekken zijn, stoicijns negeren mag, maar is gewoon niet aan te raden.
hebben ze ooit eerder hun excuses aangeboden?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Totdat ze het AD komende week op het keukenblok zien liggen. Dan zijn ze er als de kippen bij om te zeggen dat het niet zo bedoeld was en om hun excuses aan te bieden.
eens!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
De redactie heeft het zichzelf moeilijk gemaakt door steeds de regels op te rekken.
Waar haal je dat nu toch vandaan dat ik dan die keus zou maken? Ik ben, ja, je gelooft het misschien niet, anti geweld.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er zijn regels die de deelnemers voor dit soort acties zouden moeten beschermen. Het is de fout van de redactie dat die regels niet meer gehandhaafd worden.
Volgens jouw redenering kan morgen Huub Amanda een gebroken neus slaan en dan zou Amanda het huis maar moeten verlaten en niet Huub.
Ik help mensen graag, itt tot jou, jij roept alleen maar dat anderen niet sporen of een steekje los hebben. Ik wil mensen die hier agressief van worden of hartkloppingen van krijgen toch wel adviseren om professionele hulp te zoeken.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je ook normaal op mensen reageren?
dan nog geen reden om iemand af te laten tuigen en hun zogenaamde regeltjes selectief te handhaven. Ook werknemers hebben rechtenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schijnbaar denken de daar bij Tien anders over. En ik trouwens ook. Een topwijf die Lieke, maar niet voor spraakmakende TV
En dan derbij, het is een kindje van God.......hoezow alleen.....quote:Op zondag 15 juli 2007 21:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat een kul argument!
Het is een volwassen vrouw, gezond van lijf en leden, hoezo kan ze niet alleen naar huis?
Een ticket naar SU is trouwens zo gekocht![]()
Ze kunnen haar eruit stemmen. Als Huub in de fout gaat door te gaan slaan (hoewel hij nu wel iemand het ziekenhuis in moet slaan wil het voor een exit in aanmerking komen) wordt Lieke meteen weggestemd. Dat is volgens mij de enige manier.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
De vraag is bijna 'hoe dan wel'. Ik wil niet overdrijven, maar 'gewond' komt wel in me op.
Of dat alle streamers het verkeerd hebben bekeken, dat het helemaal niet zo heftig was.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja. Er is bijna niet meer tegenin te schrijven.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:29 schreef itsme het volgende:
jezus wat een klote sfeer hier de laatste tijd.![]()
ja, kijken teveel DGK hequote:Op zondag 15 juli 2007 21:29 schreef itsme het volgende:
Ik heb er ook geen zin meer in eigenlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Er is bijna niet meer tegenin te schrijven.
Komt nog bij dat ik haar dus wél heel erg spraakmakend vind.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan nog geen reden om iemand af te laten tuigen en hun zogenaamde regeltjes selectief te handhaven. Ook werknemers hebben rechten
ach het was alleen maar een onschuldige stoeipartijquote:Op zondag 15 juli 2007 21:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Of dat alle streamers het verkeerd hebben bekeken, dat het helemaal niet zo heftig was.
Dan nog een keer:quote:Op zondag 15 juli 2007 21:29 schreef itsme het volgende:
Commentaar op users die hier posten is niet de bedoeling. Wat is wel bedoeling? Commentaar op de streams.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik help mensen graag, itt tot jou, jij roept alleen maar dat anderen niet sporen of een steekje los hebben. Ik wil mensen die hier agressief van worden of hartkloppingen van krijgen toch wel adviseren om professionele hulp te zoeken.
Ja, en hier lopen de meningen uiteen. Drie vrouwen willen Lieke in het zwembad mikken. Dat is spel met natuurlijk een beetje weerstand, maar dat hoeft echt geen fysiek geweld te heten. Zo deden wij dat vroeger ook in het zwembad. Huub komt als een duvel uit een doosje aanrennen en begint die dames van Lieke af te trekken en daarna is het geweld weer echt aan de gang.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan nog geen reden om iemand af te laten tuigen en hun zogenaamde regeltjes selectief te handhaven. Ook werknemers hebben rechten
Als je anti-geweld ben dan is het toch nog logischer dat degene die geweld gebruikt gestraft moet worden (en in het geval van Natasia is een exit de enige terechte optie) en niet degene die het geweld ondergaat door aan te geven dat die maar weg moet gaan als het te erg wordt.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu toch vandaan dat ik dan die keus zou maken? Ik ben, ja, je gelooft het misschien niet, anti geweld.
Tuurlijk. Is het nog spannend in die droomwereld van je?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik help mensen graag, itt tot jou, jij roept alleen maar dat anderen niet sporen of een steekje los hebben. Ik wil mensen die hier agressief van worden of hartkloppingen van krijgen toch wel adviseren om professionele hulp te zoeken.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In dit geval is er echter iets anders aan de hand. De redactie zelf heeft de mogelijkheid iets te doen aan de 'aanranders', maar in plaats daarvan kiezen ze ervoor om Lieke te waarschuwen dat ze geen spulletjes meer mag verstoppen.
Komt omdat er een paar mensen persoonlijk worden als iemand er een andere mening op na houdt...quote:Op zondag 15 juli 2007 21:29 schreef itsme het volgende:
Ja erg he, het lijkt godverdomme DGK wel.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:29 schreef itsme het volgende:
En dan gaat Brian huilend aan iedereen vertellen, dat hij alles uit de goedheid van zijn hart heeft gedaanquote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian werd boos, omdat Huub Amanda wou slaan, daarna schopte Huub Brian héél hard, toen struikelde Huub (kan gebeuren) en vloog hij Natasia aan, die moest zichzelf verdedigen. Kan Huub wel tegen een vrouw ?!?!?! Tot slot weten de streamers niet hoe Huub bij de redactie tekeer ging, toen waren er geen miljonairs in de buurt, dus is hij ECHT gek.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:30 schreef blomst het volgende:
Of dat alle streamers het verkeerd hebben bekeken, dat het helemaal niet zo heftig was.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en hier lopen de meningen uiteen. Drie vrouwen willen Lieke in het zwembad mikken. Dat is spel met natuurlijk een beetje weerstand, maar dat hoeft echt geen fysiek geweld te heten. Zo deden wij dat vroeger ook in het zwembad. Huub komt als een duvel uit een doosje aanrennen en begint die dames van Lieke af te trekken en daarna is het geweld weer echt aan de gang.
Die gaan nog wel een keertje met z'n drietjes van bil denk ik zoquote:Op zondag 15 juli 2007 21:33 schreef lillkiss het volgende:
amanda vind dit niet leuk hoe brian zit denk k...
Je kent Nadia?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze gaan tv-programma aanvragen. Nadia wil iets met harde seks
En game on!!
Nadia heeft haar zinnen op Brian gezet!!!!
Haar kennende gaat ze dat zeker doorzetten en Brian is zo zwak als maar kan.
Als Brian voorschut gaat wordt het oorlog :
Brian <-----> Amanda
Brian <-----> Dennis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag hier geen andere mening hebben of "fan" zijn van andere bewoners dan scanman en co dan word je voor gestoord e.d. versleten.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Commentaar op users die hier posten is niet de bedoeling. Wat is wel bedoeling? Commentaar op de streams.
Daarom een vriendelijk doch dringend verzoek om ontopic te gaan.
Nee, dan gaat die vertellen dat hij bezeten was van Huub zijn duivel, en dat hij door die duivel al die slechte dingen deed.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:33 schreef Dark het volgende:
[..]
En dan gaat Brian huilend aan iedereen vertellen, dat hij alles uit de goedheid van zijn hart heeft gedaanen dat wordt dan weer wel uitgezonden.
Over smaak valt niet te twisten, makkelijk zat. Jij vind haar geweldig, ik vind haar netjes. Ze wordt geslachtofferd in een mediaspektakel. Waarom weten we eigenlijk geen van allen zeker, het is speculatief. Of omdat ze bij Huub is, of omdat ze niet genoeg brengt, of...., of...... Het feit ligt er in ieder geval.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog bij dat ik haar dus wél heel erg spraakmakend vind.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan nog een keer:
Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef yvonne het volgende:
Beste vaste bewoners van de FOK! DGK.
Wat er gaande is in het huis is eigenlijk met geen pen te beschrijven, en roept veel emotie op, die emotie wordt ook geuit, prima.
Maar laten wij ons alsjeblieft niet verlagen tot hetzelfde bedenkelijke peil, oproepen om kinderen iets aan te gaan doen en andere ongein kunnen we en zullen we echt niet toestaan.
En gebruik de pm please!
en wat is daar mis meequote:Op zondag 15 juli 2007 21:35 schreef Gigageil het volgende:
Amanda heeft een beginnende vorm van putjes-benen.....![]()
Werkt niet meer, kijk naar Eric.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kunnen haar eruit stemmen. Als Huub in de fout gaat door te gaan slaan (hoewel hij nu wel iemand het ziekenhuis in moet slaan wil het voor een exit in aanmerking komen) wordt Lieke meteen weggestemd. Dat is volgens mij de enige manier.
Welke woorden begrijp je niet?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je mag hier geen andere mening hebben of "fan" zijn van andere bewoners dan scanman en co dan word je voor gestoord e.d. versleten.
En dat moet maar eens afgelopen zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 21:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je mag hier geen andere mening hebben of "fan" zijn van andere bewoners dan scanman en co dan word je voor gestoord e.d. versleten.
Valt erg mee hoor. Alleen is het een stuk triester als je zulke acties als wat die 6 vanmiddag geflikt hebben goedkeurt.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Komt omdat er een paar mensen persoonlijk worden als iemand er een andere mening op na houdt...
Dat soort mensen zijn veel te erg betrokken bij het programma...op zich best wel naar voor ze
Ik las 'Amanda heeft een biggenvorm' ....quote:Op zondag 15 juli 2007 21:35 schreef Gigageil het volgende:
Yep, cellulitusquote:Op zondag 15 juli 2007 21:35 schreef Gigageil het volgende:
maatkt niet uit, daar is vast wel een cosmetische ingreep voor zodat ze er voor haar 20e vanaf is.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:35 schreef Gigageil het volgende:
Als mensen dit zien, normale mensen dan reageer je daarop, meestal zijn dat: hartkloppingen enz, sommige agressief, dat is gewoon een natuurlijke reactie. En dus niet iets waar je hulp voor moet hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies en Nadia verteld haar wel waar ze dat het beste kan doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:37 schreef Meganog het volgende:
maatkt niet uit, daar is vast wel een cosmetische ingreep voor zodat ze er voor haar 20e vanaf is.
Lieke krijgen ze nooit weg zolang Huub er isquote:Op zondag 15 juli 2007 21:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Werkt niet meer, kijk naar Eric.
Eric wilde ook weg, maar dan wel via een stemming.
Maar iedereen gunde hem die 10.000 euro niet.
Zo zal het ook met Lieke gaan.
Ik dacht dat Moniek en Sabrina dom waren, maar Amanda slaat echt werkelijk alles.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yep, cellulitus
Dat heeft Huub ook al tegen haar gezegd, maar dat is niet waar volgens Amandelletje![]()
Heb jij wel gekeken?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en hier lopen de meningen uiteen. Drie vrouwen willen Lieke in het zwembad mikken. Dat is spel met natuurlijk een beetje weerstand, maar dat hoeft echt geen fysiek geweld te heten. Zo deden wij dat vroeger ook in het zwembad. Huub komt als een duvel uit een doosje aanrennen en begint die dames van Lieke af te trekken en daarna is het geweld weer echt aan de gang.
Zit ook een luchtje aan...quote:Op zondag 15 juli 2007 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke krijgen ze nooit weg zolang Huub er is![]()
En Eric heeft een week na zijn exit 25.000 euro in het casino gewonnen. Dus die 10.000 zijn vergeten![]()
Dank je schatjequote:Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Commentaar op users die hier posten is niet de bedoeling. Wat is wel bedoeling? Commentaar op de streams.
Daarom een vriendelijk doch dringend verzoek om ontopic te gaan.
Nu pasquote:Op zondag 15 juli 2007 21:39 schreef Vandaag... het volgende:
Brian confronteert Amanda ermee dat ze het kadootje voor Tamara heeft geopend!
Ik lees ook niet altijd goed, dat geef ik toe. Maar lees nu nog een keer wat ik geschreven heb. Ik schrijf dat daarna pas het geweld begon. Dus nadat Huub er zich mee begon te bemoeien. Daarvoor was het struggle, duwen en trekken zo als dat heel herkenbaar kan zijn als mensen iemand in een zwembad willen gooien.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb jij wel gekeken?
Jaap had Huub in een houtgreep en Brian deed niet zulke nette dingen bij Huub, terwijl Jaap hem vasthield. De dames waren in de tussentijd een gezellig potje pimpampet aan het spelen met Lieke.![]()
Door het pimpampetten scheurde de jurk van Lieke, vlogen de extensions als vanzelf uit haar haar en dat deed jij vroeger ook als je iemand de vijver in wilde gooien?
Echt waar? Hoe weet je dat?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke krijgen ze nooit weg zolang Huub er is![]()
En Eric heeft een week na zijn exit 25.000 euro in het casino gewonnen. Dus die 10.000 zijn vergeten![]()
Op vol staan er wel 20 voorbeeld brieven.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:39 schreef VDL018 het volgende:
Iemand de mail van DGK redactie voor mij?
Hoe meer mailtjes hoe meer ze erover na zullen denken.
Melissa in gesprek met Huub&Lieke, dacht dat ze meer met die andere 6 heulde
Wat ze gisteren flikte vond ik alles behalve geweldig. Die bedden opmaken had ik echt NOOIT gedaan.. helemaal niet totdat ik de punten terug had (die ze nog niet heeft). En dat ze beide de stemming aan Jaap en Natasia hebben gegeven was ook alles behalve sterk. Dat was zelfs een echt gestoorde actie. Maar hoe Lieke in elkaar steekt, hoe ze overal op reageert, hoe ze niet of nauwelijks fysiek geweld gebruikt en goe ze niet scheld vind ik spraakmakend. Niet zo spraakmakend als mensen tegen hun wil in de kleren van het lijf rukken, maar wel op een hele andere manier.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, makkelijk zat. Jij vind haar geweldig, ik vind haar netjes. Ze wordt geslachtofferd in een mediaspektakel. Waarom weten we eigenlijk geen van allen zeker, het is speculatief. Of omdat ze bij Huub is, of omdat ze niet genoeg brengt, of...., of...... Het feit ligt er in ieder geval.
mischien voelde nadia lekkerder aan dan amandaquote:Op zondag 15 juli 2007 21:40 schreef elcastel het volgende:
Hoe komt Brian erbij om dit gesprek te starten met Amanda ?
Toen begreep hij de hint niet. Zijn broer heeft het hem van de week verteld.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nu pas![]()
Dit wist ie toch al van Tamara??
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:37 schreef agter het volgende:
Goh, ik heb net DGK_redactie gemaild met een nette mail over de gang van zaken. Ik dacht nog wel "goed van mezelf dat ik in actie gekomen ben".
Lees ik net even bij op VOL.
Daar mailen ze ook naar het AD.
En de hele tweede kamer krijgt van VOL mailtjes.
Ben benieuwd of het enige zin heeft...maar niet geschoten is altijd mis!
Alles goed verder?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En nou oprotten met op mij te reageren PSYCHO![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij wil een reden om Amanda aan de kant te schuiven dan kan ie overstappen op Nadia![]()
![]()
![]()
Jij schrijft het, ik dacht het.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij wil een reden om Amanda aan de kant te schuiven dan kan ie overstappen op Nadia![]()
![]()
![]()
scan zet je streams aan amanda krijgt straf van ratquote:
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
![]()
Iemand tegen zijn wil vasthouden, terwijl anderen nare dingen doen is heel gewoon?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lees ook niet altijd goed, dat geef ik toe. Maar lees nu nog een keer wat ik geschreven heb. Ik schrijf dat daarna pas het geweld begon. Dus nadat Huub er zich mee begon te bemoeien. Daarvoor was het struggle, duwen en trekken zo als dat heel herkenbaar kan zijn als mensen iemand in een zwembad willen gooien.
Dank jequote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef agter het volgende:
[..]
Op vol staan er wel 20 voorbeeld brieven.
Linkje:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=8177&sid=4fa16aaa020a689d7ba60e7e66a2b376
Ik vind het wel een goede zaak deze keer. Het is echt te ver gegaan vanmiddag. Het kan niet zo zijn dat dit ongestraft blijft. Er zijn gewoon wetten overtreden en dat mag ook in de gouden kooi niet. Als Lieke dan zelf geen aanklacht wil/mag indienen, moeten de mensen het maar doen die ervan getuige zijn geweest. Want TIEN zelf meldt het gebeuren weer totaal niet en willen het dus opnieuw onder het tapijt vegen.quote:
script?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:40 schreef elcastel het volgende:
Hoe komt Brian erbij om dit gesprek te starten met Amanda ?
Snotverdesnotver!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als jij ophoudt met mij te stalken wel
En nu wegwezen en wegblijven griezel![]()
Nadia schijnt Lieke's slipje zelfs te hebben uitgetrokken. Daar kreeg Huub onlangs nog een boete voor.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb jij wel gekeken?
Jaap had Huub in een houtgreep en Brian deed niet zulke nette dingen bij Huub, terwijl Jaap hem vasthield. De dames waren in de tussentijd een gezellig potje pimpampet aan het spelen met Lieke.![]()
Door het pimpampetten scheurde de jurk van Lieke, vlogen de extensions als vanzelf uit haar haar en dat deed jij vroeger ook als je iemand de vijver in wilde gooien?
Ja maar hij wachtte of Amanda er zelf mee zou komen , hij heeft ook nog aan Amanda gevraagd of ze iets verzwijgt ofzo en toen heeft Amanda het niet verteld..quote:Op zondag 15 juli 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nu pas![]()
Dit wist ie toch al van Tamara??
Laat ik zeggen dat ik een aantal trekjes van haar herken...quote:
Er gebeurt teveel dat niet op TV kan. Daarom even dit uitzendbare gesprekje.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:45 schreef elcastel het volgende:
Die Brian-Amanda discussie is alleen maar een bliksemafleider. Even een andere wending.
zei hij niet "in mijn kutspullen" ?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:45 schreef Dark het volgende:
Brian vindt het focked up disrespectvol dat Amanda in zijn spullen heeft gezeten.
Jeetje wat een trieste actie om daar zoveel geld aan te willen spenderen...dan zien ze die tekst en dan...dan lachen ze er even om en klaarquote:Op zondag 15 juli 2007 21:44 schreef CoT het volgende:
Lees dit ook op VOL, hoeveel vliegtuigjes komen er?
Er gaan geruchten dat de broer van Brian een derde vliegtuig heeft besteld met de tekst "Huub en Lieke go home"
Weet iemand hier misschien meer over?
Ik snap ook echt niets meer van dat soort kreten. Eng gewoonquote:Op zondag 15 juli 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Iemand tegen zijn wil vasthouden, terwijl anderen nare dingen doen is heel gewoon?
Wat jij wilt!
Ze mag de mijne ook wel 'ns uit komen trekken..quote:Op zondag 15 juli 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nadia schijnt Lieke's slipje zelfs te hebben uitgetrokken. Daar kreeg Huub onlangs nog een boete voor.
Als het zo is gegaan dan zie ik er een latente homo in...wat een vals mannetjequote:Op zondag 15 juli 2007 21:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja maar hij wachtte of Amanda er zelf mee zou komen , hij heeft ook nog aan Amanda gevraagd of ze iets verzwijgt ofzo en toen heeft Amanda het niet verteld..
De dagelijkse 5 flessen in de middag.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:47 schreef akveor het volgende:
Hoeveel heeft Amanda gedronken? Weet iemand dat?
Heeeeeeeeeeeel graagquote:Op zondag 15 juli 2007 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Snotverdesnotver!
Blijf bij elkaar weg, kleuters!
OMG......op VOL gaan ze echt los...quote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef agter het volgende:
[..]
Op vol staan er wel 20 voorbeeld brieven.
Linkje:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=8177&sid=4fa16aaa020a689d7ba60e7e66a2b376
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:45 schreef Gert het volgende:
Scanman en Geefmegeentjoeri: NIET meer op elkaar reageren aub!![]()
Echt waar? Nou, mijn zegen heb je.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze mag de mijne ook wel 'ns uit komen trekken..![]()
![]()
![]()
- niet nog meer olie op het vuur, mooi geweest. -quote:
Denk jij ook niet dat ze dat juist speelt? De perfect correcte tante om zo stemmen te winnen? Niemand gaat namelijk die bedden opmaken als ze zo onder vuur genomen is. En dat is wat ik op Lieke tegen heb. Ze is TE netjes, het is haar spel om eruit te springen en stemmen te winnen. Dat is dus hoe Lieke in elkaar steekt en dat is waar jij dol op bent.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat ze gisteren flikte vond ik alles behalve geweldig. Die bedden opmaken had ik echt NOOIT gedaan.. helemaal niet totdat ik de punten terug had (die ze nog niet heeft). En dat ze beide de stemming aan Jaap en Natasia hebben gegeven was ook alles behalve sterk. Dat was zelfs een echt gestoorde actie. Maar hoe Lieke in elkaar steekt, hoe ze overal op reageert, hoe ze niet of nauwelijks fysiek geweld gebruikt en goe ze niet scheld vind ik spraakmakend. Niet zo spraakmakend als mensen tegen hun wil in de kleren van het lijf rukken, maar wel op een hele andere manier.
Brian heeft geen reden nodig om para te worden. Dat komt uit het niets bij hem.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:50 schreef CoT het volgende:
Brain wordt al;weer para
Wat is de reden dat Brain hiermee opeens komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |