Ze hebben niets anders en ze zijn het aan elkaar verplicht; daarom kunnen ze niet ophouden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:58 schreef PumaStreamer het volgende:
tis te erg voor woorden en maar doorgaan...kan niemand een zak strond cattepulten over de omheingen??
Heeft net haar buikvet laten wegzuigen, wat ietsjes mislukt is, het lijkt nu net of ze drie navels heeft, en dat kind kan daar ook niets aan doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef Gigageil het volgende:
[..]
moddervet geweest dus.....? gedver.....ik dacht eerst, eindelijk eentje die niet dom,achterlijk, aso of moddervet is of was![]()
Natasia is het huis ingegaan om afstand te nemen van d'r sores.... d'r twee kindjes mogen in haar plaats therapie gaan volgen...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de kinderen sterk genoeg om op latere leeftijd afstand van haar te nemen en te beseffen dat zij er niet verantwoordelijk voor zijn.
iddquote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is druk hier, de database begint te hikken
Wat zegt zo'n uitnodiging als zelfs Heleen van Royen er spuuglelijk in heeft gestaan, juist...helemaal niets meer en daarbij komt ook nog dat Lieke het heeft gezegd tegen Amanda...is dus grote lariekoek zolang het door niemand is bevestigdquote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben warschijnlijk zichzelf wijsgemaakt dat Lieke echt lelijk is, terwijl dus die uitnodiging van de playboy heel wat anders zegt. Maar als ze Lieke al niet meer op haar uiterlijk kunnen pakken blijft er zo weinig over.
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Die videoboodschap van Amanda toen.Ze mocht in de Playboy, maar alleen als Nena ook meedeed. En Nena zei nee
![]()
Ik blijf het een dubieuze combinatie vinden en ook helemaal geen fijne voor Amandaquote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nena is een natural beauty, Amanda kan niet eens in haar schaduw staan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:01 schreef elcastel het volgende:
Wat ik begrijp is dat ze Huub weghaalden vanmiddag, maar ik begrijp dat de rest gewoon door kon gaan op Lieke ?
Dat is niet zo verwonderlijk met die dikke ..... kop.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Sug4r het volgende:
Nena is een natural beauty, Amanda kan niet eens in haar schaduw staan.
Dat was niet te zien wegens de streamlock. Wat we na de streamlock zagen was dat Huub na geruime tijd van achter terug kwam, en dat Brian toen naar achter moest. Onderwijl was Lieke zich aan het omkleden in de slaapkamer.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:01 schreef elcastel het volgende:
Wat ik begrijp is dat ze Huub weghaalden vanmiddag, maar ik begrijp dat de rest gewoon door kon gaan op Lieke ?
nix?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:02 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft zin om met z'n ALLEN naar H&L te gaan. Brian zegt, doe het dan
Daar snap ik dus écht niks van. Ik leg hem wel op de onbegrijpelijke-dingen-plank ...quote:
Precies, dat zegt meer over de Playboy dan over Lieke, hoe graag ik dat kind ook mag.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zegt zo'n uitnodiging als zelfs Heleen van Royen er spuuglelijk in heeft gestaan, juist...helemaal niets meer en daarbij komt ook nog dat Lieke het heeft gezegd tegen Amanda...is dus grote lariekoek zolang het door niemand is bevestigd
Ze beginnen Dennis door te krijgen, vanmiddag ook al. Ik schreef al dat hij het eerste slachtoffer wordt als ze op de een of andere manier niet meer op H&L kunnen of mogen afreageren.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:02 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft zin om met z'n ALLEN naar H&L te gaan. Brian zegt, doe het dan
Op zich knap dat ze het überhaupt ontdekt hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
Ze beginnen Dennis door te krijgen, vanmiddag ook al. Ik schreef al dat hij het eerste slachtoffer wordt als ze op de een of andere manier niet meer op H&L kunnen of mogen afreageren.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze beginnen Dennis door te krijgen, vanmiddag ook al. Ik schreef al dat hij het eerste slachtoffer wordt als ze op de een of andere manier niet meer op H&L kunnen of mogen afreageren.
Klopt, maar Huub vertelde Melissa dat hij achter helemaal gek werd toen hij zag dat de rest gewoon op Lieke door ging en kon gaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
Dat was niet te zien wegens de streamlock. Wat we na de streamlock zagen was dat Huub na geruime tijd van achter terug kwam, en dat Brian toen naar achter moest. Onderwijl was Lieke zich aan het omkleden in de slaapkamer.
Ach die gasten sporen niet, als slaan ze iemand ter plekke dood, dan nog praten ze dat goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
Ik vind het nog steeds gevaarlijk dat ze elkaar zo zitten op te zwepen over de onmenselijkheid van Lieke.
Ja, ga die twee even met elkaar vergelijken. Tragisch... echt tragisch.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zegt zo'n uitnodiging als zelfs Heleen van Royen er spuuglelijk in heeft gestaan, juist...helemaal niets meer en daarbij komt ook nog dat Lieke het heeft gezegd tegen Amanda...is dus grote lariekoek zolang het door niemand is bevestigd
Lieke was nooit mijn favoriet, maar hoe zij zich houdt tijdens deze terreur verdiend alleen maar diep respect.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die Lieke, die is zo afschrikwekkend correct, eigenlijk geen wonder dat mensen er een hekel aan krijgen. Ik zou na één dag gillend weglopen.
Waarom vraag je er dan naar?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Klopt, maar Huub vertelde Melissa dat hij achter helemaal gek werd toen hij zag dat de rest gewoon op Lieke door ging en kon gaan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:06 schreef Gigageil het volgende:
Voor Natasia was het na die schop tegen Jaap ECHT de laatste keer dat ze fysiek geweld heeft gebruikt, anders zou er resoluut een EXIT volgen.........Deze trap was een stukje gemener, in iemands buik trappen.....vorige keer was het de heup van Jaap...
Ik ben benieuwd of DGK-REDACTIE na vandaag (of morgen na DE BRIEF) nog wel serieus te nemen valt ?
En er wordt NIETS aan gedaan. Dit gaat zeker weten steeds een stapje verder. Ik hoop echt dat de vader van Lieke al bezig is met een keiharde rechtzaak tegen TIEN.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
Ik vind het nog steeds gevaarlijk dat ze elkaar zo zitten op te zwepen over de onmenselijkheid van Lieke.
Dat is inmiddels al duidelijk, want ze zou per direct worden verwijderd. Wat er werkelijk gebeurt is, is datze nu tettert dat ze onschendbaar is.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:06 schreef Gigageil het volgende:
Voor Natasia was het na die schop tegen Jaap ECHT de laatste keer dat ze fysiek geweld heeft gebruikt, anders zou er resoluut een EXIT volgen.........Deze trap was een stukje gemener, in iemands buik trappen.....vorige keer was het de heup van Jaap...
Ik ben benieuwd of DGK-REDACTIE na vandaag (of morgen na DE BRIEF) nog wel serieus te nemen valt ?
en de redactie doet mee. Ze hebben Lieke geadviseerd geen persoonlijke spullen meer te verstoppen van mensen. Kortom, alsof ze het aan zichzelf te danken heeft dat ze door 3 losgeslagen feeksen aangerand werd.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ach die gasten sporen niet, als slaan ze iemand ter plekke dood, dan nog praten ze dat goed.
Ja dan had ze maar niet moeten kijken, wordt er dan gezegd.![]()
Ja, dat denk ik ook. En ik denk dat de ouders zich flink zorgen maken.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En er wordt NIETS aan gedaan. Dit gaat zeker weten steeds een stapje verder. Ik hoop echt dat de vader van Lieke al bezig is met een keiharde rechtzaak tegen TIEN.
Goeie vraag ! Nee, ik verwonder me er openlijk over, het was geen echte vraag.quote:
Hier ook.quote:
Als je het wilt gaan hebben over iets wat tragisch is dan moet je even in de spiegel kijken...paddo's kopen en naar het dak van Nemo gaanquote:Op zondag 15 juli 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ga die twee even met elkaar vergelijken. Tragisch... echt tragisch.
Na één week DGK voor mij en de eerste hulp had vermoedelijk al vol gelegen. Dat geeft ook al aan dat ze wel door hebben dat het een gespeeld spel is (alleen wij beseffen het onvoldoende). Geen enkel welkdenkend mens laat het zich welgevallen. Daar doen ze het vrijwillig wel, dus is er veel meer aan de hand.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke was nooit mijn favoriet, maar hoe zij zich houdt tijdens deze terreur verdiend alleen maar diep respect.
Nooit, maar dan ook echt nooit zou ik die beheersing op kunnen brengen in zo'n situatie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan voelen ze zich dus onoverwinnelijk en kunnen ze de volgende keer weer verder gaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef blomst het volgende:
ik zit echt te wachten totdat ze op de bank moeten en er 1 of 2 exits volgen.
Is dat vreemd?
Gebeurt er echt niets?
Dat heb ik gemist, waar komt dat vandaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
en de redactie doet mee. Ze hebben Lieke geadviseerd geen persoonlijke spullen meer te verstoppen van mensen. Kortom, alsof ze het aan zichzelf te danken heeft dat ze door 3 losgeslagen feeksen aangerand werd.
Huub praat al een paar uur zo. Heel opvallend dat ze het nog steeds laten zien op de streams.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef SiRojK het volgende:
Hhahaha, zelfs Huub kan het niet meer serieus nemen.. Nee Huub, wij ook niet!
Dan zal het me ook niet verbazen als ze het niet op tv uitzenden...quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Zijn de verschillende fora al uit elkaar geknald van woede trouwens? Ik denk dat er vele topics zijn volgeschreven. En de redactie meldt het hele voorval niet eens.
En dat verbaast je nog ? Mij ook/wel overigens.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Zijn de verschillende fora al uit elkaar geknald van woede trouwens? Ik denk dat er vele topics zijn volgeschreven. En de redactie meldt het hele voorval niet eens.
Klinkt hetzelfde als dat ze tegen een meisje zeggen dat het geen wonder is dat ze verkracht is, had ze zich maar niet zo hoerig moeten kledenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
en de redactie doet mee. Ze hebben Lieke geadviseerd geen persoonlijke spullen meer te verstoppen van mensen. Kortom, alsof ze het aan zichzelf te danken heeft dat ze door 3 losgeslagen feeksen aangerand werd.
Nee is niet vreemd ,ik wacht er ook op tewijl ik weet dat ze toch niet gaan komen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef blomst het volgende:
Is dat vreemd?
Gebeurt er echt niets?
Ach, ze heeft Nadia in haar gezicht gekrabd, Huub een bloempot tegen z'n kop gesmeten en vandaag Huub weer getrapt,.................NATASIA IS ONSCHENDBAAR!!!!!!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:06 schreef Gigageil het volgende:
blijven hopenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:10 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee is niet vreemd ,ik wacht er ook op tewijl ik weet dat ze toch niet gaan komen.
Lieke is naar de redactie gestapt met de vraag wat ze er aan gaan doen. De redactie zei daarop dat Lieke maar van de spullen van de anderen moest afblijven als ze dit soort zaken in de toekomst wil voorkomen. Dat is zo ongeveer net zo erg als wat er vanmiddag gebeurd is.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, waar komt dat vandaan?
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Dat vertelde Lieke tegen Huub toen ze van de buren terugkwam.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft Lieke gezegd tegen Huub.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies! En dat verwacht je van zwakzinnige fioguren.... maar toch niet van makers van een programma.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klinkt hetzelfde als dat ze tegen een meisje zeggen dat het geen wonder is dat ze verkracht is, had ze zich maar niet zo hoerig moeten kleden![]()
Ben bang dat we lang kunnen wachten.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef blomst het volgende:
Is dat vreemd?
Gebeurt er echt niets?
Mooi dat jij weer iets rustiger bentquote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Lieke was naar achteren geweest terwijl Huub met Jaap in kantoor zat. Lieke kwam toen binnen en vertelde dit letterlijk aan Huub. Lieke kon zich in dit advies vinden, Huub vond het belachelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor wat het waard is heb ik er ook maar een mailtje aan gewijd. Hierin wijs ik toch op de Nederlandse wetgeving die voor hun regeltjes cq contracten gaat. Ik schreef dat ik er vanuit ging dat ook zij deze diende te respecteren om de veiligheid van de spelers te kunnen waarborgenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En er wordt NIETS aan gedaan. Dit gaat zeker weten steeds een stapje verder. Ik hoop echt dat de vader van Lieke al bezig is met een keiharde rechtzaak tegen TIEN.
Bedankt voor het bijpraten. Wat schandalig is dit weer; je vraagt je af wat voor mentaliteit daar achter zit... het lijkt wel uitschot.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke is naar de redactie gestapt met de vraag wat ze er aan gaan doen. De redactie zei daarop dat Lieke maar van de spullen van de anderen moest afblijven als ze dit soort zaken in de toekomst wil voorkomen. Dat is zo ongeveer net zo erg als wat er vanmiddag gebeurd is.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Voor wat het waard is heb ik er ook maar een mailtje aan gewijd. Hierin wijs ik toch op de Nederlandse wetgeving die voor hun regeltjes cq contracten gaat. Ik schreef dat ik er vanuit ging dat ook zij deze diende te respecteren om de veiligheid van de spelers te kunnen waarborgen
Toch vraag ik me af he, hoe reageren ze zelf bij FEBO.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Klopt, maar Huub vertelde Melissa dat hij achter helemaal gek werd toen hij zag dat de rest gewoon op Lieke door ging en kon gaan.
Dank je. Ik ben het helemaal met Huub eens. Wat een vreemd volk daar achter.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:12 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Lieke was naar achteren geweest terwijl Huub met Jaap in kantoor zat. Lieke kwam toen binnen en vertelde dit letterlijk aan Huub. Lieke kon zich in dit advies vinden, Huub vond het belachelijk.
De redactie heeft een probleem. Wilgo zit in SU. Daarom kunnen ze Natasia niet naar huis sturen, haar alleen naar huis sturen is gewoon te link. Dat is ook de reden dat ze aldoor roept onschendbaar te zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Moet wel leuk zijn hem te herkennenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die vloog een paar maanden terug hier ook over.
Dat doen ze overigens steeds, Huub naar achter halen zodat de meute op Lieke kan springen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef elcastel het volgende:
[..]
Goeie vraag ! Nee, ik verwonder me er openlijk over, het was geen echte vraag.
Zoiets Jah... Mafkeesquote:Op zondag 15 juli 2007 21:15 schreef BarryK het volgende:
Wat riep Jaap? Land maar in de tuin?
Ik kan het me opnieuw ook niet voorstellen. Maar ze gaan het waarschijnlijk gewoon weer flikken dat er niets gebeurt.... en morgen weer een soortgelike situatie... en weer geen sancties... en overmorgen loopt het dan echt uit de hand.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef blomst het volgende:
Is dat vreemd?
Gebeurt er echt niets?
Ik kan die filmpjes niet meer zien,krijg dan dezelfde agressieve neigingen als toen het gebeurde.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef tipsch het volgende:
filmpje, voor mij nieuw camerastandpunt
http://www.youtube.com/watch?v=KcvzL1IeV6M
Nee is nog niet officieel.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:16 schreef BarryK het volgende:
Kan iemand me vertellen of het al officieel is dat er geen sancties volgen op de acties van vandaag?
Volg toch je eigen advies op.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als je het wilt gaan hebben over iets wat tragisch is dan moet je even in de spiegel kijken...paddo's kopen en naar het dak van Nemo gaan![]()
Ok, dank jequote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee is nog niet officieel.
Maar er is nog geen oproep om op de bank te gaan zitten en Huub heeft gezegd dat er geen boetes komen.
Begint het kwartje al te vallen dat ze weg moet?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dat is nou net zoiets als je had maar geen korte rok aan moeten trekken
![]()
Ik geloof niet dat dat de reden is, maar ik vind het nogal slordig om dát over het hoofd te zien, neem dan Lieke ook mee naar achteren.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Dat doen ze overigens steeds, Huub naar achter halen zodat de meute op Lieke kan springen.![]()
de EXIT voor Natasia staat hier wel heel duidelijk opquote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik kan die filmpjes niet meer zien,krijg dan dezelfde agressieve neigingen als toen het gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |