Inderdaad, ajax is perfectquote:Op zondag 15 juli 2007 17:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ajax, meer hoeft er niet gezegd te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:56 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Inderdaad, ajax is perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo bedoelde ik het niet helemaal
meer het syndroom waar je aan lijdt, dat dat het effect is na te veel ajax voetbal zien
![]()
![]()
Je bedoelt het syndroom om mooi voetbal te laten zien? Het syndroom om de tegenstander te overklassen? Het syndroom om de tegenstander vast te zetten op eigen helft? Het syndroom wat de meeste goals van de competitie maakt?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zo bedoelde ik het niet helemaal
meer het syndroom waar je aan lijdt, dat dat het effect is na te veel ajax voetbal zien
![]()
Wat is het verschil om te kijken naar gezichten van voetballers ten opzichte van tennissters?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:59 schreef CySt het volgende:
Mensen die op het gezicht van voetballers letten..
Oh en natuurlijk: voetbal..
Nee, jij valt op Bob Marley.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Wat is het verschil om te kijken naar gezichten van voetballers ten opzichte van tennissters?
En daar kijkt elke jongen wel naar![]()
Ps. niet dat ik gay ben en dan ook nog op kklakken val![]()
Ok zal ik ff doenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef Apfel. het volgende:
kan je die foto van bosvelt niet een linkje van maken. Kutkop van die kerel zie k steeds als k dit topic open
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:51 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik erger mij aan het kakkerlakkensyndroom.. Wij (ik en een vriend) zijn erachter gekomen dat elke speler die richting R*tt*rd*m gaat een kakkerlakkensyndroom op zijn hoofd krijgt. Het is zelfs nog erger dan Aidz. Denk aan: Lucius, Timmer, Beenhakker, Buys, Vlaar krijgt het nu ook een beetje, Bosvelt natuurlijk, bij de guzman begint het ook al door te komen, Hofs, Lodewijks, van hooydonk en nog vele namen die we nog meer hadden, waar ik nu even niet op kan komen.
kakkerlakkensyndroom: Het gezicht van de betreffende persoon krijgt allemaal kuiltjes en groeven in zijn gezicht, overduidelijk te zien bij Bosvelt.
Foto: afbeelding]http://www.4thegame.com/media/00/02/28/bosvelt_paul_mcfc_profile_2004.jpg]afbeelding
Klacht: kakkerlakkensyndroom![]()
Ohja bewijs dat het echt door r*tt*rd*m komt: Hier op fok was ook ergens iemand met een avater van allemaal ex voetballers van den bosch. Waaronder Lucius, en toen was zijn gezicht gewoon nog normaal:'(
platonische relatie?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:10 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ik heb wel liefde voor bob marley maar dat staat los van een sexuele aantrekking tot hem
Ja, maar vrijwel alle kakkerlakken hebben gewoon een verrot hoofd.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:17 schreef 19FR08 het volgende:
De één heeft 'kuiltjes' de ander een grote neus, en een lange baard.
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:20 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ja, maar vrijwel alle kakkerlakken hebben gewoon een verrot hoofd.
En Hunterlaar is een konijnebek.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:20 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ik snapte eigenlijk je punt nietquote:Op zondag 15 juli 2007 18:22 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Het is niet erg als je niets weet om te zeggen hoor
![]()
quote:
Je komt uit de kast?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:20 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ehm.. nee ?quote:
Je klaagt erover, dus je bent er niet blij mee.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ehm.. nee ?![]()
Dat slaat dus ook weer helemaal nergens op![]()
Alleen omdat ik zeg dat vrijwel alle f*y*n**rd*rs lelijk zijn en een kuthoofd hebben ben ik nu opeens homo![]()
Tsjong.. zeker kakkerlakkenlogica![]()
Correctie, als je hetero bent kan je je nog wel ergeren aan die grafkoppen van die kakkerlakken omdat je gewoon rustig voetbal aan het kijken bent en dan moet je tegen hun aankijkenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef SlamD het volgende:
[..]
Je klaagt erover, dus je bent er niet blij mee.
Als je geen homo zou zijn zou het je geen ene flikker uitmaken hoe andere mannen eruit zou zien. Als je hetero zou zijn zou je klagen over lelijke vrouwen.
Er staat harde kern onder je naam, dus dan zal jij wel de man zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef McGilles het volgende:
Kikker kermit probeert stoer te doen omdat hij de hele tijd dat '*' gebruikt. Oooh ooh oppassen voor dat stoere jongetje![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zolang alle spelers van ajax maar niet het gebit van Huntelaar krijgen...
Nee, komt omdat ik gewoon niet dat woord uit mijn vingers kan krijgenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef McGilles het volgende:
Kikker kermit probeert stoer te doen omdat hij de hele tijd dat '*' gebruikt. Oooh ooh oppassen voor dat stoere jongetje![]()
![]()
Kuyt heb nooit echt veel gescoord, dat is dan wel weer waar...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Huntelaar is tenminste een scorende spits, hebben die kklakken lang niet gehad![]()
En ze hebben nu ook geen Makaay ofzo die overal heeft gescoordquote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Kuyt heb nooit echt veel gescoord, dat is dan wel weer waar...
Geniet nog maar 2 weken van Hunterlaar en zakken met geld...
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:06 schreef afcajos het volgende:
leuk dat sommige zich zo opfokken van over een topic
huilie,![]()
prachtig die frustratiequote:Op zondag 15 juli 2007 19:03 schreef nvido het volgende:
Wat een kankertopic.
Zonder bullshit, waarom erger je je in godsnaam aan die hoofden.
En alleen van feyenoorders, alsof de rest van de voetbalwereld er zo geweldig uitziet.
Je bent gewoon een provocerende kutajaxied zonder eigen mening.
En ga nou niet lopen blaten. godverdomde kut semi-intellectuele jodenkut.
Wat een aggressie krijg ik van die kuttopic, en het is nog niet eens een pagina lang.
Laat ze lekker voetballen en aan het eind van het seizoen mag je nog een keer komen klagen.
Huntelaar blijft, Sneyder misschien ook welquote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Kuyt heb nooit echt veel gescoord, dat is dan wel weer waar...
Geniet nog maar 2 weken van Hunterlaar en zakken met geld...
Jaaa kiprich, back to the 80'squote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En ze hebben nu ook geen Makaay ofzo die overal heeft gescoord
of een jozef kiprich
Als het nou benieuwd met een D was misschien wel jaquote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef Canisfire het volgende:
kut topic benieuwt wie er deze keer van het forum afgetieft word .
En dit gaat waar heen?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Er staat harde kern onder je naam, dus dan zal jij wel de man zijn
Nee jij hebt wel een fotoboek he? Anders hoor je er niet meer bij.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:28 schreef Tomasso het volgende:
Zegt iemand zonder fotoboek.
Logisccchh mooiere "bek" dan jijquote:Op maandag 16 juli 2007 15:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor bek TS zelf heeft.
Baas,Baas!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:51 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik erger mij aan het kakkerlakkensyndroom.. Wij (ik en een vriend) zijn erachter gekomen dat elke speler die richting R*tt*rd*m gaat een kakkerlakkensyndroom op zijn hoofd krijgt. Het is zelfs nog erger dan Aidz. Denk aan: Lucius, Timmer, Beenhakker, Buys, Vlaar krijgt het nu ook een beetje, Bosvelt natuurlijk, bij de guzman begint het ook al door te komen, Hofs, Lodewijks, van hooydonk en nog vele namen die we nog meer hadden, waar ik nu even niet op kan komen.
kakkerlakkensyndroom: Het gezicht van de betreffende persoon krijgt allemaal kuiltjes en groeven in zijn gezicht, overduidelijk te zien bij Bosvelt.
Foto: http://www.4thegame.com/m(...)cfc_profile_2004.jpg
Ohja bewijs dat het echt door r*tt*rd*m komt: Hier op fok was ook ergens iemand met een avater van allemaal ex voetballers van den bosch. Waaronder Lucius, en toen was zijn gezicht gewoon nog normaal:\'(
Ik zeg niet dat dat fotomodellen zijn (ook al is die laatste gewoon een slechte foto, de steek is wel baasquote:Op zondag 13 december 2009 12:43 schreef Fortitudo het volgende:
Bij Ajax lopen alleen maar mooiboys rond idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wheheh 1 sterquote:
Dan neem ik een feyenrd usericon voor een jaarquote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wacht maar, over 16 jaar hebben wij er 3 en jullie nog steeds 2
Helaas klopt waarschijnlijk alleen het deel dat jullie er nog 2 hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan neem ik een feyenrd usericon voor een jaar
quote:Op zondag 13 december 2009 13:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Helaas klopt waarschijnlijk alleen het deel dat jullie er nog 2 hebben
Gone by the windquote:Op zondag 13 december 2009 13:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha dit topic ken ik nog wel. Jammer dat de TS verdwenen is.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:27 schreef Splutje het volgende:
Goed topic
[ afbeelding ]
Arme Tim.. Het komt door het shirt denk ik.
Waar zie jij die hypothese geformuleerdquote:Op zondag 13 december 2009 13:29 schreef Mozy het volgende:
Zeiken over voetbal.
Als je iemand een flikker vind omdat die van/voor een andere club is.. Laat ook maar.
Mag ik de klinker O kopen?quote:
Helaas die zit er niet inquote:
Er wordt niet gezeikt over voetbal. Er wordt een serieus maatschappelijk probleem aan de kaak gesteld. Het lijkt erop dat een aantal jaren voetballen bij Feyenoord je een stuk lelijker maakt. Vergelijk zelf; hier is Michael Mols toen hij bij de Glasgow Rangers speelde, en daaronder bij Feyenoord.quote:Op zondag 13 december 2009 13:29 schreef Mozy het volgende:
Zeiken over voetbal.
Als je iemand een flikker vind omdat die van/voor een andere club is.. Laat ook maar.
Je vergeet luciusquote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Er wordt niet gezeikt over voetbal. Er wordt een serieus maatschappelijk probleem aan de kaak gesteld. Het lijkt erop dat een aantal jaren voetballen bij Feyenoord je een stuk lelijker maakt. Vergelijk zelf; hier is Michael Mols toen hij bij de Glasgow Rangers speelde, en daaronder bij Feyenoord.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is dit natuurlijk slechts één voorbeeld. Daarom volgt hier Ron Vlaar bij AZ, en Ron Vlaar bij Feyenoord.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben TSquote:Op zondag 13 december 2009 14:13 schreef Joeriii het volgende:
Foto van TS ?
edit: laat maar, TS is dood.
Als je in de 30 bent hoor je niet zo'n gezicht te hebben hoorquote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef Penisbaard het volgende:
Gek he, dat voetballers ouder worden en dus ook een ouder gezicht krijgen
Ja maar in plaats van dat mensen mooi oud worden zoals bijv van basten krijgen ze gewoon een kraterkopquote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef Penisbaard het volgende:
Gek he, dat voetballers ouder worden en dus ook een ouder gezicht krijgen
Behalve geheel toevallig.. de speler wie in de OP wordt beschreven: BOSVELTquote:Op zondag 13 december 2009 15:57 schreef Joeriii het volgende:
De meeste van die voetballers liggen allemaal een lekker wijf te geven.
Hehehe prachtigquote:Op zondag 15 juli 2007 17:51 schreef Kikker_kermit het volgende:
Foto: http://www.4thegame.com/m(...)cfc_profile_2004.jpg
Ohja bewijs dat het echt door r*tt*rd*m komt: Hier op fok was ook ergens iemand met een avater van allemaal ex voetballers van den bosch. Waaronder Lucius, en toen was zijn gezicht gewoon nog normaal:\'(
Van Basten lijkt op een golden retriever met zijn dikke kop.quote:Op zondag 13 december 2009 18:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja maar in plaats van dat mensen mooi oud worden zoals bijv van basten krijgen ze gewoon een kraterkop
FNquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef FlinkeNaam het volgende:
Bosvelt is toch wel een topper, leuk dat ie ook nog 2 jaartjes Heerenveen heeft meegepakt.
Daar stonden de 010 fans dan hun idool aan te moedigen op Skoatterwâld.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:49 schreef roflpwnt het volgende:
NOBODY GETS IN OUR WAY!
ROTTERDAM HOOLIGANS!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe bewijsHun nieuwe back
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef boellaard het volgende:
Lol heeft die kakkerlak van een slory tatoo's, lekker veel nut met zo'n huidskleur
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe bewijsHun nieuwe back
^ dit dus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:50 schreef LePoo het volgende:
Al die Ajax fans hier Feyenoord bashen.
Ze raken zelf geen pepernoot en lopen al jaren te zeiken op andere ploegen.
Ga zelf eerst eens presteren met het hoogste salaris en budget van de hele eredivisie, falers.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef boellaard het volgende:
Lol heeft die kakkerlak van een slory tatoo's, lekker veel nut met zo'n huidskleur
Ehhh feyenoord is nog beroerder de laatste paar jaar hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:50 schreef LePoo het volgende:
Al die Ajax fans hier Feyenoord bashen.
Ze raken zelf geen pepernoot en lopen al jaren te zeiken op andere ploegen.
Ga zelf eerst eens presteren met het hoogste salaris en budget van de hele eredivisie, falers.
Et zou wle een hoop verklaren inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef Urquhart het volgende:
Altijd al gedacht dat Van Geel een undercover-Feyenoorder was![]()
Niet alles zo serieus nemenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:11 schreef Schatgraver het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Elke club heeft lelijke spelers, wat een kansloos topic weer.
De kraterkop is aanwezig, + dat ie et helemaal verkracht heeft bij ajaxquote:
quote:
En daar gaan ze weerquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehhh feyenoord is nog beroerder de laatste paar jaar hoor
Daar kunnen we nog op terugvallen, zelfs dat is moeilijk voor de kakkerlakkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef LePoo het volgende:
[..]
En daar gaan ze weer![]()
![]()
Verschuil je eigen maar onder de (al dan niet (wan)prestaties van een ander.
Arrogant volk blijft 't ook, dat zichzelf maar het grootst blijft voelen vanwege de prestaties van jaaaaren geleden.
Dit dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar kunnen we nog op terugvallen, zelfs dat is moeilijk voor de kakkerlakken
En anders plakken we er gewoon zelf een derde ster bijquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit dusEn we worden nog wel kampioen dit jaar, en anders zoals laatste 5 jaar WORDEN ZE ET VOLGEND JAAR ECHT HOOR !!1!`12
Typerend dat je je eigen wanprestaties terug moet halen op de prestaties van een ander.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Donnyquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef afcajos het volgende:
Had iedereen maar zo'n bazenmat als Rutjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Precies, want daar is waar et om gaat natuurlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En anders plakken we er gewoon zelf een derde ster bij
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef LePoo het volgende:
[..]
Typerend dat je je eigen wanprestaties terug moet halen op de prestaties van een ander.
Gelukkig ben ik neutraal wat betreft teams, dus ik snap je frustratie niet.
Maar aan jou te merken zit het heel diep.
Mij is altijd verteld eerst naar jezelf te kijken, voor je kritiek gaat leveren op een ander.
Misschien dat jij dat ook maar eens moet doen en onder ogen gaat zien dat Ajax gewoon een stel prutsers zijn.
Helemaal als straks Suarez weg is.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Precies, want daar is waar et om gaat natuurlijkDie 3e ster
![]()
[..]
Echt, wat een gast was datquote:
En weer die arrogantiequote:Op woensdag 3 februari 2010 11:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Precies, want daar is waar et om gaat natuurlijkDie 3e ster
![]()
[..]![]()
![]()
Ach man elke beetje voetballiefhebber in nederland weet dat de kakkerlakkies Ajax meer haatten dan andersom, en Ajax heeft nog steeds de beste selectie van nederland![]()
Voetballers beoordelen op uiterlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken dat dit topic gaat over welke club beter is.
Ik weet ook niet hoe het komt hoor maar het valt wel op. Bij Ajax komen jongens uit de jeugd die er zo uitzien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon jongens die er normaal uit zien. Ook bij PSV is dit het geval.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij Feyenoord komen ze dan met:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, je denkt dat dit een topic is over de kwaliteiten van voetballers? Nee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:51 schreef LePoo het volgende:
[..]
Voetballers beoordelen op uiterlijk![]()
Onderstaande gast trapt ook geen duikje in een pakje boter, zeker?
[ afbeelding ]
Die bovenste is toch die gozert die denkt dat'ie een één of andere ghetto-negert is?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken dat dit topic gaat over welke club beter is.
Ik weet ook niet hoe het komt hoor maar het valt wel op. Bij Ajax komen jongens uit de jeugd die er zo uitzien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon jongens die er normaal uit zien. Ook bij PSV is dit het geval.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij Feyenoord komen ze dan met:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is hij. Net als de onderste, overigens.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die bovenste is toch die gozert die denkt dat'ie een één of andere ghetto-negert is?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De onderste is in ieder geval een negert.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat is hij. Net als de onderste, overigens.
Maar hij is wel een goede voetballer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
De onderste is in ieder geval een negert.
VD Wiel, zodra die gozert z'n muil open trekt hoor je al gewoon dat die gozert nog te dom is om z'n reet af te vegen na het schijten.
EDIT:
Met dat tyfusaccent van'em.
Mwah. Het is eerder uit zwakte dat'ie international is want zo'n goede RB vind ik het niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar hij is wel een goede voetballer.
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah. Het is eerder uit zwakte dat'ie international is want zo'n goede RB vind ik het niet.
Nounou, een verschil van mening is geen reden voor dit soort taal hè.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan moet je die stront uit je ogen scheppen.
Euhm.. Jawel, zie je toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nounou, een verschil van mening is geen reden voor dit soort taal hè.
Verdedigend is Vd Wiel nog niet top, nee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah. Het is eerder uit zwakte dat'ie international is want zo'n goede RB vind ik het niet.
Dat is echter niet relevant voor een interessante kwestie als het vraagstuk over het verschil in de mate van afschuw bij het zien van Feyenoord-spelers en spelers van andere clubs.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:25 schreef LePoo het volgende:
Feit blijft dat Ajax onder de maat presteert, en Feyenoord de goede weg terug in is geslagen.
Waar Feyenoord vorig jaar nog kansloos was, zijn ze dit jaar gewoon gelijkwaardig aan Ajax.
Nederland moet terug naar het idee dat een verdediger eerst moet kunnen verdedigen voordat'ie aan aanvallen gaat denkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:25 schreef LePoo het volgende:
[..]
Verdedigend is Vd Wiel nog niet top, nee.
Maar de drang naar voren en de uitvoering daarvan is veelbelovend iig.
Ik vind Greg over het algemeen prima verdedigen. Of heb jij Cissé wel gezien zondag?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nederland moet terug naar het idee dat een verdediger eerst moet kunnen verdedigen voordat'ie aan aanvallen gaat denken
Volgens mij was et ind Cissequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Greg over het algemeen prima verdedigen. Of heb jij Cissé wel gezien zondag?
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:41 schreef Irritatie100 het volgende:
die van der Wiel werd vorig jaar de hele tijd weggespeeld door Biseswar
quote:Op maandag 11 april 2011 00:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maar wel mooi topic blijft dit inderdaad![]()
Mooiste ooit die ik gemaakt heb denk ik![]()
Al was dat muziektopic ook wel baas toen otis en chucknorris weten
Die groevenquote:
Dani is niksquote:
Bazentopicquote:Op maandag 11 april 2011 00:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maar wel mooi topic blijft dit inderdaad![]()
Mooiste ooit die ik gemaakt heb denk ik![]()
Al was dat muziektopic ook wel baas toen otis en chucknorris weten
lelijke kakkerlak is gekrenktquote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef Feyenoordlife het volgende:
Jodentopic![]()
Nu weer de zolder op hè jongetjes. En dan morgen weer braaf naar basisschool het weglopertje om tussen de middag even bij mama achter de ramen een boterhammetje te gaan eten. En vergeet je Stone IJsland jas niet aan te trekken he
Begeleidende teksten bij de foto's zijn daar, zo mogelijk, nog grappiger.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Afwazig het volgende:
Hier zag ik pas nog een soortgelijk topic overZo waar
![]()
Klikkerdeklik - Kuipkoorts
Ja Otis heeft het ook schaamteloos van B-S gejat.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Afwazig het volgende:
![]()
ik zie hetquote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja Otis heeft het ook schaamteloos van B-S gejat.
Fuck 020quote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef Feyenoordlife het volgende:
Jodentopic![]()
Nu weer de zolder op hè jongetjes. En dan morgen weer braaf naar basisschool het weglopertje om tussen de middag even bij mama achter de ramen een boterhammetje te gaan eten. En vergeet je Stone IJsland jas niet aan te trekken he
Haha, vooral dit is geniaal:quote:Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Afwazig het volgende:
![]()
Klopt, ik verspreid het evangelie.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja Otis heeft het ook schaamteloos van B-S gejat.
quote:
Niet weten hoe deze Fransman heet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:51 schreef LePoo het volgende:
[..]
Voetballers beoordelen op uiterlijk![]()
Onderstaande gast trapt ook geen duikje in een pakje boter, zeker?
[ afbeelding ]
Lekker voor je.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef kurk_droog het volgende:
Zijn ook nog andere ziektes daar. Jarenlang zie geen kakkerlak met dat lelijke shirt lopen maar morgen na het winnen van de belangrijkste prijs voor f ( winnen van ons ) zie je ineens iedereen met dat kk shirt lopen. Laat ik nou net in die lelijke stad moeten zijn morgen
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHquote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef kurk_droog het volgende:
Zijn ook nog andere ziektes daar. Jarenlang zie geen kakkerlak met dat lelijke shirt lopen maar morgen na het winnen van de belangrijkste prijs voor f ( winnen van ons ) zie je ineens iedereen met dat kk shirt lopen. Laat ik nou net in die lelijke stad moeten zijn morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben casualboy jweetz. Maar wat moet er gebeuren dan als ik in mijn ajax shirtje daar loop?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker voor je idioot ik hoop dat het morgen regent en iedereen je boos aankijkt en je per ongeluk nog je ajax shirt aanhebt als je door de koopgoot loopt omdat je vergeten bent die uit te trekken omdat je er altijd in slaapt.
IK HOOP HET!
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben casualboy jweetz. Maar wat moet er gebeuren dan als ik in mijn ajax shirtje daar loop?
Hoogstens wat starende blikken, de echte zijn natuurlijk aan het werk in de haven zoals jullie doen geloven.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben casualboy jweetz. Maar wat moet er gebeuren dan als ik in mijn ajax shirtje daar loop?
Morgen? Lachende mensen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nja aan het werk in de haven of aan de uitkering. Ik ga daar niet met mijn shirt lopen hoor. Het wasmiddel die de vuiligheid uit roffa eruit krijgt moet nog uitgevonden worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef Kroc het volgende:
[..]
Hoogstens wat starende blikken, de echte zijn natuurlijk aan het werk in de haven zoals jullie doen geloven.
Ik heb juist wel een hekel aan Rotterdam maar niet aan Feyenoordquote:Op maandag 30 januari 2012 00:46 schreef Irritatie100 het volgende:
ajacieden die ook meteen een hekel aan Rotterdam hebben
Ik als Feyenoorder vertoef ook graag in Amsterdam hoor, vind het best een leuke stad
Rotterdam is wel veel baziger, dat dan weer wel.
Als feyenoord niet in Roffa zat ( kan alleen daar want dezelfde arbeidersmentaliteit ) dan was Roffa nogsteeds dezelfde lelijke kk stadquote:Op maandag 30 januari 2012 00:46 schreef Irritatie100 het volgende:
ajacieden die ook meteen een hekel aan Rotterdam hebben
Ik als Feyenoorder vertoef ook graag in Amsterdam hoor, vind het best een leuke stad
Rotterdam is wel veel baziger, dat dan weer wel.
Ik kom alleen niet uit Roffa, ik ben alleen maar Feyenoorder. Dus wat betreft de steden kijk ik gewoon objectief. En dan vind ik het beide leuke steden, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar Rotterdam.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als feyenoord niet in Roffa zat ( kan alleen daar want dezelfde arbeidersmentaliteit ) dan was Roffa nogsteeds dezelfde lelijke kk stadVerschrikkelijk om die grauwe bende weer te zien morgen met al die blije gezichten ineens. Logisch dat je als je uit Roffa komt Amsterdam mooi vind. Jammer dat jullie soms ook door Amsterdam kruipen
Wat is er leuk aan Rotterdam, seriously?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kom alleen niet uit Roffa, ik ben alleen maar Feyenoorder. Dus wat betreft de steden kijk ik gewoon objectief. En dan vind ik het beide leuke steden, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar Rotterdam.
De geallieerden konden ook wel leven dat Roffa plat gegooid werd denk ik. Die soldaten waren doodsbang dat als Nederland weer in handen van hun was ze in Roffa konden herstellen of er heen werden gestuurd om daar even te genieten van een vrije dag.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:01 schreef Kroc het volgende:
Roffa is zo kk lelijk omdat ze in Damsco die pantserwagens begroette als vrienden en die sletjes uit de Jordaan gelijk de benen wijd spreidde voor die Duitse soldaten. Rotterdam was de eerste stad die echt gebombardeerd werd en toen gingen de knietjes knikken in de rest van Nederland. Toen gingen ze niet omin rof praten, want ze wisten he die deugnieten. Volgende dag hele Jordaan plat. Dan maar capituleren.
Goddomme
Alles.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:05 schreef davihaa het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan Rotterdam, seriously?
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geweldig sfeervol centrum inderdaad
Daar is die weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]dat centrum van eindje is ook al zo om te janken
Moet toch niet weer die fotos posten van dat station en vliegveld hequote:
Dat cultuur noemenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Moet toch niet weer die fotos posten van dat station en vliegveld he
heeft niks met cultuur te maken daar ging t ook niet om. Ging erom dat eindhoven gwn lelijke stad isquote:
Maar vol met mooie cultuurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heeft niks met cultuur te maken daar ging t ook niet om. Ging erom dat eindhoven gwn lelijke stad is
tuurlijk jonge tuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:05 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet bepaald een beauty dit
Dit is echt heel zielig hoor, hij kan zijn mond niet dicht doen. Let maar eens op, altijd als je hem ziet heeft 'ie zn waffel openhangenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:05 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet bepaald een beauty dit
wie is dat danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:59 schreef leppeh het volgende:
[..]
Dit is echt heel zielig hoor, hij kan zijn mond niet dicht doen. Let maar eens op, altijd als je hem ziet heeft 'ie zn waffel openhangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nerovetsrethca
Immers met z'n kleerhanger postuur.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze klacht is gewoon 6 jaar na dato nog steeds valide
Immers heeft mama en papa op zijn lijf gekalkt. Wat een kindje.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze klacht is gewoon 6 jaar na dato nog steeds valide
dus ? ik mag me eigen topic kicken als ik wil.quote:
waarom ook mama en papaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:20 schreef 75020 het volgende:
[..]
Immers heeft mama en papa op zijn lijf gekalkt. Wat een kindje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |