Niet weten hoe deze Fransman heet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:51 schreef LePoo het volgende:
[..]
Voetballers beoordelen op uiterlijk![]()
Onderstaande gast trapt ook geen duikje in een pakje boter, zeker?
[ afbeelding ]
Lekker voor je.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef kurk_droog het volgende:
Zijn ook nog andere ziektes daar. Jarenlang zie geen kakkerlak met dat lelijke shirt lopen maar morgen na het winnen van de belangrijkste prijs voor f ( winnen van ons ) zie je ineens iedereen met dat kk shirt lopen. Laat ik nou net in die lelijke stad moeten zijn morgen
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHquote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef kurk_droog het volgende:
Zijn ook nog andere ziektes daar. Jarenlang zie geen kakkerlak met dat lelijke shirt lopen maar morgen na het winnen van de belangrijkste prijs voor f ( winnen van ons ) zie je ineens iedereen met dat kk shirt lopen. Laat ik nou net in die lelijke stad moeten zijn morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben casualboy jweetz. Maar wat moet er gebeuren dan als ik in mijn ajax shirtje daar loop?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker voor je idioot ik hoop dat het morgen regent en iedereen je boos aankijkt en je per ongeluk nog je ajax shirt aanhebt als je door de koopgoot loopt omdat je vergeten bent die uit te trekken omdat je er altijd in slaapt.
IK HOOP HET!
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben casualboy jweetz. Maar wat moet er gebeuren dan als ik in mijn ajax shirtje daar loop?
Hoogstens wat starende blikken, de echte zijn natuurlijk aan het werk in de haven zoals jullie doen geloven.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben casualboy jweetz. Maar wat moet er gebeuren dan als ik in mijn ajax shirtje daar loop?
Morgen? Lachende mensen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nja aan het werk in de haven of aan de uitkering. Ik ga daar niet met mijn shirt lopen hoor. Het wasmiddel die de vuiligheid uit roffa eruit krijgt moet nog uitgevonden worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef Kroc het volgende:
[..]
Hoogstens wat starende blikken, de echte zijn natuurlijk aan het werk in de haven zoals jullie doen geloven.
Ik heb juist wel een hekel aan Rotterdam maar niet aan Feyenoordquote:Op maandag 30 januari 2012 00:46 schreef Irritatie100 het volgende:
ajacieden die ook meteen een hekel aan Rotterdam hebben
Ik als Feyenoorder vertoef ook graag in Amsterdam hoor, vind het best een leuke stad
Rotterdam is wel veel baziger, dat dan weer wel.
Als feyenoord niet in Roffa zat ( kan alleen daar want dezelfde arbeidersmentaliteit ) dan was Roffa nogsteeds dezelfde lelijke kk stadquote:Op maandag 30 januari 2012 00:46 schreef Irritatie100 het volgende:
ajacieden die ook meteen een hekel aan Rotterdam hebben
Ik als Feyenoorder vertoef ook graag in Amsterdam hoor, vind het best een leuke stad
Rotterdam is wel veel baziger, dat dan weer wel.
Ik kom alleen niet uit Roffa, ik ben alleen maar Feyenoorder. Dus wat betreft de steden kijk ik gewoon objectief. En dan vind ik het beide leuke steden, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar Rotterdam.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als feyenoord niet in Roffa zat ( kan alleen daar want dezelfde arbeidersmentaliteit ) dan was Roffa nogsteeds dezelfde lelijke kk stadVerschrikkelijk om die grauwe bende weer te zien morgen met al die blije gezichten ineens. Logisch dat je als je uit Roffa komt Amsterdam mooi vind. Jammer dat jullie soms ook door Amsterdam kruipen
Wat is er leuk aan Rotterdam, seriously?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kom alleen niet uit Roffa, ik ben alleen maar Feyenoorder. Dus wat betreft de steden kijk ik gewoon objectief. En dan vind ik het beide leuke steden, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar Rotterdam.
De geallieerden konden ook wel leven dat Roffa plat gegooid werd denk ik. Die soldaten waren doodsbang dat als Nederland weer in handen van hun was ze in Roffa konden herstellen of er heen werden gestuurd om daar even te genieten van een vrije dag.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:01 schreef Kroc het volgende:
Roffa is zo kk lelijk omdat ze in Damsco die pantserwagens begroette als vrienden en die sletjes uit de Jordaan gelijk de benen wijd spreidde voor die Duitse soldaten. Rotterdam was de eerste stad die echt gebombardeerd werd en toen gingen de knietjes knikken in de rest van Nederland. Toen gingen ze niet omin rof praten, want ze wisten he die deugnieten. Volgende dag hele Jordaan plat. Dan maar capituleren.
Goddomme
Alles.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:05 schreef davihaa het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan Rotterdam, seriously?
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geweldig sfeervol centrum inderdaad
Daar is die weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]dat centrum van eindje is ook al zo om te janken
Moet toch niet weer die fotos posten van dat station en vliegveld hequote:
Dat cultuur noemenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Moet toch niet weer die fotos posten van dat station en vliegveld he
heeft niks met cultuur te maken daar ging t ook niet om. Ging erom dat eindhoven gwn lelijke stad isquote:
Maar vol met mooie cultuurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heeft niks met cultuur te maken daar ging t ook niet om. Ging erom dat eindhoven gwn lelijke stad is
tuurlijk jonge tuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:05 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet bepaald een beauty dit
Dit is echt heel zielig hoor, hij kan zijn mond niet dicht doen. Let maar eens op, altijd als je hem ziet heeft 'ie zn waffel openhangenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:05 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet bepaald een beauty dit
wie is dat danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:59 schreef leppeh het volgende:
[..]
Dit is echt heel zielig hoor, hij kan zijn mond niet dicht doen. Let maar eens op, altijd als je hem ziet heeft 'ie zn waffel openhangen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |