Mwah. Het is eerder uit zwakte dat'ie international is want zo'n goede RB vind ik het niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar hij is wel een goede voetballer.
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah. Het is eerder uit zwakte dat'ie international is want zo'n goede RB vind ik het niet.
Nounou, een verschil van mening is geen reden voor dit soort taal hè.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan moet je die stront uit je ogen scheppen.
Euhm.. Jawel, zie je toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nounou, een verschil van mening is geen reden voor dit soort taal hè.
Verdedigend is Vd Wiel nog niet top, nee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah. Het is eerder uit zwakte dat'ie international is want zo'n goede RB vind ik het niet.
Dat is echter niet relevant voor een interessante kwestie als het vraagstuk over het verschil in de mate van afschuw bij het zien van Feyenoord-spelers en spelers van andere clubs.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:25 schreef LePoo het volgende:
Feit blijft dat Ajax onder de maat presteert, en Feyenoord de goede weg terug in is geslagen.
Waar Feyenoord vorig jaar nog kansloos was, zijn ze dit jaar gewoon gelijkwaardig aan Ajax.
Nederland moet terug naar het idee dat een verdediger eerst moet kunnen verdedigen voordat'ie aan aanvallen gaat denkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:25 schreef LePoo het volgende:
[..]
Verdedigend is Vd Wiel nog niet top, nee.
Maar de drang naar voren en de uitvoering daarvan is veelbelovend iig.
Ik vind Greg over het algemeen prima verdedigen. Of heb jij Cissé wel gezien zondag?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nederland moet terug naar het idee dat een verdediger eerst moet kunnen verdedigen voordat'ie aan aanvallen gaat denken
Volgens mij was et ind Cissequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Greg over het algemeen prima verdedigen. Of heb jij Cissé wel gezien zondag?
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:41 schreef Irritatie100 het volgende:
die van der Wiel werd vorig jaar de hele tijd weggespeeld door Biseswar
quote:Op maandag 11 april 2011 00:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maar wel mooi topic blijft dit inderdaad![]()
Mooiste ooit die ik gemaakt heb denk ik![]()
Al was dat muziektopic ook wel baas toen otis en chucknorris weten
Die groevenquote:
Dani is niksquote:
Bazentopicquote:Op maandag 11 april 2011 00:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maar wel mooi topic blijft dit inderdaad![]()
Mooiste ooit die ik gemaakt heb denk ik![]()
Al was dat muziektopic ook wel baas toen otis en chucknorris weten
lelijke kakkerlak is gekrenktquote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef Feyenoordlife het volgende:
Jodentopic![]()
Nu weer de zolder op hè jongetjes. En dan morgen weer braaf naar basisschool het weglopertje om tussen de middag even bij mama achter de ramen een boterhammetje te gaan eten. En vergeet je Stone IJsland jas niet aan te trekken he
Begeleidende teksten bij de foto's zijn daar, zo mogelijk, nog grappiger.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Afwazig het volgende:
Hier zag ik pas nog een soortgelijk topic overZo waar
![]()
Klikkerdeklik - Kuipkoorts
Ja Otis heeft het ook schaamteloos van B-S gejat.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Afwazig het volgende:
![]()
ik zie hetquote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja Otis heeft het ook schaamteloos van B-S gejat.
Fuck 020quote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef Feyenoordlife het volgende:
Jodentopic![]()
Nu weer de zolder op hè jongetjes. En dan morgen weer braaf naar basisschool het weglopertje om tussen de middag even bij mama achter de ramen een boterhammetje te gaan eten. En vergeet je Stone IJsland jas niet aan te trekken he
Haha, vooral dit is geniaal:quote:Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Afwazig het volgende:
![]()
Klopt, ik verspreid het evangelie.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja Otis heeft het ook schaamteloos van B-S gejat.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |