Ik vind em anders wel leuk gevondenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wie stelt dat? Lees jij wel wat Reya typt?
Zo ver hoef je helemaal niet te gaan. Onder ieder verbod "liberaal?" zetten is wel heel makkelijk. Dan heb je duidelijk niks van het liberalisme begrepen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waar begint vrijheid en waar houdt die op.Dat is het hele geneuk, Reya.
Ken je de wet van behoud van Ellende ?
Meer vrijheid voor de een betekent vaak ook meer overlast van de ander.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zo ver hoef je helemaal niet te gaan. Onder ieder verbod "liberaal?" zetten is wel heel makkelijk. Dan heb je duidelijk niks van het liberalisme begrepen.
Waarom nietquote:Op maandag 16 juli 2007 18:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Paddo's bevordert geen vrijheid, net zoals tv's geen vrijheid bevorderen, of aanstekers.
Waarom aanstekers geen vrijheid bevordertquote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
Sommige vrijheden zijn toch niet zo vanzelfsprekend![]()
Tekstverwerken en internetten natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
wat ben jij allemaal van plan met dat ding?![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waarom aanstekers geen vrijheid bevordertWaarom de vrijheid om aanstekers te kopen niet zo vrijblijvend is?
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef EchtGaaf het volgende:
The Road to Serfdom.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Goede investering. Kan je nog 30 jaar vooruitquote:Op maandag 16 juli 2007 18:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Tekstverwerken en internetten natuurlijk.
Je vergelijkt geeneens appels met peren, maar een een kut met een gebakje.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Paddo's bevordert geen vrijheid, net zoals tv's geen vrijheid bevorderen, of aanstekers.
Misschien heb je wel een vermogen weggepleurdquote:Op maandag 16 juli 2007 18:14 schreef Aoristus het volgende:
ik heb vorige week de oude remmington van mijn buurman nog bij het grofvuil gezet, in 1940 schreven de Amerikanen als dat er 60 patenten op die typmachines zaten
Jij beweert nogal wat.quote:
Daarom. Het wordt hier voorgedaan alsof er een uniek stukje vrijheid teloor gaat wanneer de paddo verdwijnt. Daar gaat het om, en niet om de invoering van een verbod.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:09 schreef Elseetje het volgende:
Er is nogal een verschil tussen bijvoorbeeld liberaal en libertarischLiberalen zijn helemaal niet tegen regels, ze willen alleen de goede regels, en geen overbodige. Maarja, overbodig en goed is subjectief...
Leg die maar eens uit. Waarom paddo's wel en aanstekers niet in aanmerking komen voor een verbod.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je vergelijkt geeneens appels met peren, maar een een kut met een gebakje.
Slipping slope en zo.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
Jij beweert nogal wat.
Heb je paddo´s en dergelijke gebruikt ?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:21 schreef Elseetje het volgende:
Fuck, zit ik nou ook nog een beetje liberalen te 'verdedigen'. Ik heb m'n dag zeker niet
Jouw Fuehrer is tegenwoordig toch ook "liberaal"?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:21 schreef Elseetje het volgende:
Fuck, zit ik nou ook nog een beetje liberalen te 'verdedigen'. Ik heb m'n dag zeker niet
Ik hoop het, want hij was stukquote:Op maandag 16 juli 2007 18:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een vermogen weggepleurd![]()
Say whatquote:Op maandag 16 juli 2007 18:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jouw Fuehrer is tegenwoordig toch ook "liberaal"?
Nee, ik dacht, laat ik 'ns iets anders dan een baggerreactie plaatsenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heb je paddo´s en dergelijke gebruikt ?![]()
Het gebeurt, schatquote:Op maandag 16 juli 2007 18:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Een man achter het aanrecht is zoiets van een vrouw achter het stuur.
En toch gebeurd het.
quote:
Tegenwoordig.quote:Heel normaal dus, tegenwoordig
Aan het aanrecht jijquote:Op maandag 16 juli 2007 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tegenwoordig.![]()
goed, ik ga de aardappels schillen, koken en afwassen.![]()
Iemand moet het doen.![]()
Femke "stuitend" Halszaak, toch?quote:
Het ging mij om de frase "liberaal?" die iedere debiel meteen onder een VVD-verbod kalkt. Het liberalisme staat helemaal niet afwijzend tegen verboden.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:21 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Maar niemand stelt dat paddo's vrijheid bevorderen, dus waar die opmerking op sloeg is mij een vraag.
Nee, dat is de situatie wanneer je veel geld hebt.quote:Het nuttigen wat je wil is een vrijheid.
Het kost wel minder tijd om improvements te bouwen.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Tegenwoordig.![]()
goed, ik ga de aardappels schillen, koken en afwassen.![]()
Iemand moet het doen het vrouwtje zijn.![]()
De destructieve vorm, laten we wel wezen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jouw Fuehrer is tegenwoordig toch ook "liberaal"?
Eigenlijk ben jij een neo-conservatief. Niet mijn stroming trouwensquote:Op maandag 16 juli 2007 18:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Een man achter het aanrecht is zoiets van een vrouw achter het stuur.
Emancipatie![]()
En toch gebeurd het.
Natuurlijk is de VVD geen liberale partij, het is een conservatieve partij. Het profileert zichzelf wel als liberale partij, vandaar dat Reya het eronder zette. Sarcastisch zeg maar...quote:Op maandag 16 juli 2007 18:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het ging mij om de frase "liberaal?" die iedere debiel meteen onder een VVD-verbod kalkt.
De VVD conservatief?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:38 schreef Autodidact het volgende:
Natuurlijk is de VVD geen liberale partij, het is een conservatieve partij. Het profileert zichzelf wel als liberale partij, vandaar dat Reya het eronder zette. Sarcastisch zeg maar...
De JOVD, en Femke zelf.quote:
Waarquote:
Londen. Op het lijk van Red Ken.quote:
Grote vraag is natuurlijk wat Cameron hier van vindt. Die probeert hem toch een beetje te downsizen.quote:
Cameron is op weg naar de uitgang.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
Grote vraag is natuurlijk wat Cameron hier van vindt. Die probeert hem toch een beetje te downsizen.
Geuniaal. Gaan ze nu ook alle 'bossen' en velden door in Nederland om de natuurlijk wildgroeiende paddo's te doden.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:44 schreef Reya het volgende:
VVD wil per direct verbod op paddo's
Liberaal.
bronquote:Waarom zeggen zij tegen volwassen mensen, mensen met volledig verstandelijke vermogens, dat ze weliswaar beschikken over hun eigen lichaam, maar dat het gebruiken van wiet toch echt ten strengste is verboden? Wat rechtvaardigt de doorbreking van het zelfbeschikkingsrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |