Bedoel je Huize Vogelaar?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goed, buiten is het lekker weer dus nu het allerlaatste nieuws voor vandaag uit het Huis van Vrede:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/958281.html
Ja jottem, dan kun je racen tegen de buurjongenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:23 schreef Autodidact het volgende:
Ik weet al wat ik ga doen. In plaats van een nieuwe pc halen koop ik een upgradesetje, een nieuwe behuizing (zo een met lampies en een raam), een videokaart en een nieuwe HD.
Van der List, na de aanval op de Gay Games toch rehabiliteerd in de linkse kerk?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:31 schreef Monidique het volgende:
En dan de NYT als kop gebruikenquote:
Monidique?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als het niet zo triest was
Je topics zijn vaak zo braaf, EG.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Tijd voor een reltopic.
Ik weet het. Ik ben te correct, ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je topics zijn vaak zo braaf, EG.
Ds's meer mijn terrein, maar ik ben met pensioen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Tijd voor een reltopic.
Elseetje, nou is het jouw beurt.
Doe es lekker politiek hartstikke fout![]()
Dat heb ik gemerkt. Vroegah kon ik nog es genieten van topic over die CPN Ellaquote:Op maandag 16 juli 2007 17:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ds's meer mijn terrein, maar ik ben met pensioen.
wat ben jij allemaal van plan met dat ding?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef Autodidact het volgende:
Asus M2N4-SLI nForce 4 SLI, SATA, GLAN, 8CH
AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz HT 1MB AM2 65W Box
Kingston 2GB DDR2 SDRAM PC5300 CL5.0
Asus Videokaart PCI-e GeForce 6200TC 512MB DDR2 DVI/TV
Hitachi 320GB SATA300 16MB, HDT725032VLA360
in een AOpen Midi Tower H500E ATX 350W, 24 Pins (zwart)
Geile scheisse.
Iddquote:Op maandag 16 juli 2007 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Tijd voor een reltopic.
Ze is politgiek gfoutgquote:Doe es lekker politiek hartstikke fout![]()
Je T en G zitten aan elkaar vast.quote:
Weet jij nou een topic te verzinnen ? . Ik heb alle onderwerpen over de rol van de vrouw in onze maatschappij zo ongeveer al gehad.quote:
Pffft, ik ben in en in politiek correct, dat weet je toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Tijd voor een reltopic.
Doe es lekker politiek hartstikke fout![]()
Moet je niet een topic openen over het feit dat vrouwen zich in het openbaar aan bepaalde kledingvoorschriften zouden moeten houden?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weet jij nou een topic te verzinnen ? . Ik heb alle onderwerpen over de rol van de vrouw in onze maatschappij zo ongeveer al gehad.![]()
Gewoon een leuk maar naïef meisje dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Pffft, ik ben in en in politiek correct, dat weet je toch?
Ik knuffel alleen maar boompjes en allochtonen
Bovendien ben ik niet het type TS
Da's de beste classificatie die ik hier tot nu toe heb gehadquote:Op maandag 16 juli 2007 17:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Gewoon een leuk maar naïef meisje dus.
Ja, ik weet dat. Maar wat is nou leuker dan een politiek correct iemand een ozo fout topic te laten openen ?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Pffft, ik ben in en in politiek correct, dat weet je toch?
Wil je een vertaling van "mans" naar "vrouws"?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:34 schreef Elseetje het volgende:
Da's de beste classificatie die ik hier tot nu toe heb gehad
Hij zei leuk
Laat me nou in m'n droomwereldquote:Op maandag 16 juli 2007 17:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wil je een vertaling van "mans" naar "vrouws"?
Ik knuffel geen criminelenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat. Maar wat is nou leuker dan een politiek correct iemand een ozo fout topic te laten openen ?
Ik heb een allochtonentopic lopen, waarom kom je daar niet knuffelen ? Het topic is doodgelopen.Ik heb te weinig tegenstanders daar.
![]()
Vooral vermelden dat het is om tegemoet te komen aan bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Moet je niet een topic openen over het feit dat vrouwen zich in het openbaar aan bepaalde kledingvoorschriften zouden moeten houden?
Dynamite!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:40 schreef Fastmatti het volgende:
Vooral vermelden dat het is om tegemoet te komen aan bepaalde bevolkingsgroepen.
Dacht ik ook toen ik het vanohctend in de krant las,quote:Op maandag 16 juli 2007 17:44 schreef Reya het volgende:
VVD wil per direct verbod op paddo's
Liberaal.
Wordt Rutte misschien coherenter van.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:44 schreef Reya het volgende:
Liberaal.
Elsevier, goed blad.quote:
'Hondenslachter slikte geen paddo's'quote:Op maandag 16 juli 2007 17:44 schreef Reya het volgende:
Liberaal.
Wat is niet liberaal aan een verbodquote:Op maandag 16 juli 2007 17:44 schreef Reya het volgende:
Liberaal.
Je hebt inderdaad de vrijheid om het gebruik van paddo's in jouw eigen huis - en al het ander wat jouw eigendom is - te verbieden.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat is niet liberaal aan een verbod![]()
Mensen mogen toch de vrijheid hebben om tot een verbod te komen![]()
Ik zie die strijdigheid dus niet.
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:52 schreef Fastmatti het volgende:
Het is toch voornamelijk tuig dat paddo's gebruikt? Verbieden die hap dus.
Tuig verbiedenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:52 schreef Fastmatti het volgende:
Het is toch voornamelijk tuig dat paddo's gebruikt? Verbieden die hap dus.
In welke zin bevorderen paddo's dan de vrijheid van het individu?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad de vrijheid om het gebruik van paddo's in jouw eigen huis - en al het ander wat jouw eigendom is - te verbieden.
Waar begint vrijheid en waar houdt die op.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad de vrijheid om het gebruik van paddo's in jouw eigen huis - en al het ander wat jouw eigendom is - te verbieden.
Wie stelt dat? Lees jij wel wat Reya typt?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
In welke zin bevorderen paddo's dan de vrijheid van het individu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |