Hier helemaal niksquote:Op zondag 15 juli 2007 18:18 schreef kepler het volgende:
vandaag veel onweer in Delft begreep ikNet toen ik een weekend in Roosendaal zat
volgens de NS iig 1 inslag in Delft, want het spoor was een beetje van slag door een blikseminslag in Delftquote:
Hier de 7e onweersdag. 24 totaal dit jaar. Dus regelmatig onweer in de buurt. Maar meestal waren het maar een paar flitsen of donders. Maar mag zeker niet klagen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow ging effe lekker los, vanmiddag in de verte dikke rommels, ik stond foto's te maken toen het helaas begon te regenen. Van een shelf was nog maar weinig van over gebleven. Toen moest ik maar naar huis, maar mijn maat kwam er ook aan en besloot maar even mee te gaan. Op gegeven moment een enorme flits, 2 sec later enorme knalprachtig
6de onweersdag deze maand. Opvallend was de neerslag: 4.8mm met max rainrate van 86.0mm.
ja, gaat hard he? Was hier onder de bewolking net 20, maar toe de zon doorbrak voelde je je gelijk in een broeikas. Misschien dat mijn vader daarom zo in z'n element wasquote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
Warm zeg, nu het zonnetje er weer is..
En dus maak je maar een TVP?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef TommyGun het volgende:
TVP, warm in 't zuiden
Wowquote:Op zondag 15 juli 2007 20:51 schreef DemonRage het volgende:
Nog steeds mooi weer in Eindhoven...
Zoek de 16 luchtballonnen op deze panoramafoto...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |