Kameraad van me zit sinds gister in Texel op de campingquote:Op zondag 15 juli 2007 14:09 schreef Bluezz het volgende:
De zon schijnt hier
Na een ochtend met donder, bliksem en regen.
Jeetje
Je hebt hem dus goed afgerichtquote:Op zondag 15 juli 2007 15:07 schreef Grulez het volgende:
achja ik wilde net mn fiets ophalen, maar die staat er dus al....
In de tuin is het zeker zo'n 25 graadjes golfertquote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef golfer het volgende:
Het begint nu ook in Bloemendaal wat open te breken. Maar nog steeds niet warmer dan een graadje of 21-23.
Als je dan toch bezig bentquote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef golfer het volgende:
Mooie 3-dubbelslag van Rasmussen: etappe winnen, bolletjestrui pakken en ook gelijk nog even de gele trui.
Ik neem 's middags vrijquote:Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef VoreG het volgende:
Dinsdag wordt ook erg leuk met 2 HC bergen.
Al wacht ik op de 25e
2 HC bergen en 2 cat. 1 bergen.
De Tour vind ik prachtig, helemaal met ritten zoals vandaagquote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Aanvoerder het volgende:
ik kan er echt niet warm van worden, wielrennen.
Gelukkig dat anderen het wel mooi vinden, anders is het allemaal voor niets.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
De Tour vind ik prachtig, helemaal met ritten zoals vandaag.
* Memento-Mori schudt aanvoerder de handquote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een ongelofelijk lief katje heb jij!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori schudt aanvoerder de hand
Dan moet je toch eens wat harder fietsenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Uhuh lief is ze?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk lief katje heb jij!
* Aanvoerder heeft een zwak voor kleine, schattige beestjes.
Ik ook tot voor kort.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat ik over wielrennen zei, geldt ook voor poker.
heeft dat ook met wielrennen te maken?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:33 schreef VoreG het volgende:
Flush ace high en dan krijgt zo'n !^%@!$!@#lijer nog een straight flush.
Afschieten allemaal!
* Memento-Mori geeft aanvoerder wederom een handquote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat ik over wielrennen zei, geldt ook voor poker.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus dan ben je zo'n hypeganger, das nog erger
Dokter, ik heb hyves!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef VoreG het volgende:
Ik heb dan weer wel een hekel aan hyves en dat lijkt toch wel op hypes.
Ik speelde het al af en toe, nu nog steeds, maar sinds deze week ben ik het maar eens online gaan proberen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer van die hype, wij pokeren al veel langer.
het begin van het einde. zal ik alvast de verslavingskliniek inlichten?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik speelde het al af en toe, nu nog steeds, maar sinds deze week ben ik het maar eens online gaan proberen.
Oh, u komt niet voor uw alcoholverslaving dit keer?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
het begin van het einde. zal ik alvast de verslavingskliniek inlichten?
Hehe.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
het begin van het einde. zal ik alvast de verslavingskliniek inlichten?
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh, u komt niet voor uw alcoholverslaving dit keer?
Iemand bij mij op het werk die speelde al die grote toernooien in Vegas en Monaco, maar hij ging daarnaast ook veel te duur feesten etc. Hij had ongeveer een winst van 7k in de maand en nu moet hij weer werken.quote:
Of anders gezegd je bent gewoon een meeloperquote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef VoreG het volgende:
[..]![]()
Ik hou van hypes want dan volg ik de algemene trend en dan ben ik hip.
Bad beat uitkering.quote:
Echwa?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is lekker lekkER, graag gedaan
Hoe was de huwelijksreis ?? en waar ben je geweest ??quote:
hier ook, poker al een jaar of 8 en al een jaar of 3 a 4 vrij intensiefquote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer van die hype, wij pokeren al veel langer.
en waar hebben ze het in journaal weer over? Aanhoudingen drugsquote:Op zondag 15 juli 2007 19:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Black
Geweldige old school shit van Vince (zat wel af en toe een wat nieuwer plaatje bij) Outblast en Promo die een leuke remix van Paint it Black en alles naar de Klote hadden en Angerfist die ook boven verwachting de boel los liet gaan.
Idd, trouwens er zijn nog aardig wat mensen van DV naar Black gekomen, een aantal is zelfs over hekken gelkommen om gratis binnen te komen en deel daarvan is ook vrij snel gepakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en waar hebben ze het in journaal weer over? Aanhoudingen drugsaltijd hetzelfde
en terecht zooitje daarquote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en waar hebben ze het in journaal weer over? Aanhoudingen drugsaltijd hetzelfde
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, trouwens er zijn nog aardig wat mensen van DV naar Black gekomen, een aantal is zelfs over hekken gelkommen om gratis binnen te komen en deel daarvan is ook vrij snel gepakt.
Wij zagen er twee gaan, beveiliger beneden geeft ff een melding naar boven, gastjes zijn net over het hek en dan zien ze een een paar bokkito's op zich afstormen
Nope terwijl dat wel gezegd werd tegen de mensen die nog aan de deur een kaartje wouden kopenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]25.000 bezoekers volgens het Journaal, niet uitverkocht dus?
Maar was wel een stevig feest dus ? ?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope terwijl dat wel gezegd werd tegen de mensen die nog aan de deur een kaartje wouden kopen
Jep, voor Sensation begrippen zeker.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar was wel een stevig feest dus ? ?
das het sowieso al en die aso taferelen als over hekken klimmen komen ook alleen mar bij dat soort dingen voorquote:Op zondag 15 juli 2007 20:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep, voor Sensation begrippen zeker.
Tijdens Vince hoorde ik iemand zeggen "Ik ga naar huis, wat een tering herrie"
Nieuw Nederlands woord?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nope terwijl dat wel gezegd werd tegen de mensen die nog aan de deur een kaartje wouden kopen
Nee hoor dat gebeurt echt ook bij ander soort festivals. Alleen hier wordt het hier wat groter in de pers gebracht. Puur vanwege het slechte imago.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das het sowieso al en die aso taferelen als over hekken klimmen komen ook alleen mar bij dat soort dingen voor
en fdat is niet geheel onterecht dat slechte imagoquote:Op zondag 15 juli 2007 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor dat gebeurt echt ook bij ander soort festivals. Alleen hier wordt het hier wat groter in de pers gebracht. Puur vanwege het slechte imago.
Wilden danquote:
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en fdat is niet geheel onterecht dat slechte imago
Is best onzin, maar goedquote:Op zondag 15 juli 2007 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en fdat is niet geheel onterecht dat slechte imago
Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, maar overal waar grote groepen zijn, wordt rotzooi getrapt, op welke manier dan ook.quote:
Is ook zo, maar als het bijv bij Lowlands gebeurd dan is het een incident is het bij een Sensation ofzo dan is het ineens standaard.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, maar overal waar grote groepen zijn, wordt rotzooi getrapt, op welke manier dan ook.
Op Lowlands zijn het allemaal blowende hippies, op jouw feesten doorgesnoven racistische hooligans.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is ook zo, maar als het bijv bij Lowlands gebeurd dan is het een incident is het bij een Sensation ofzo dan is het ineens standaard.
Dat is wat genuanceerder inderdaad.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Op Lowlands zijn het allemaal blowende hippies, op jouw feesten doorgesnoven racistische hooligans.
en bij asodingen als Lowlands, Woodstock etc. etc.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das het sowieso al en die aso taferelen als over hekken klimmen komen ook alleen mar bij dat soort dingen voor
toch vind ik het volk dat naar lowlands gaat aangenamerquote:Op zondag 15 juli 2007 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en bij asodingen als Lowlands, Woodstock etc. etc.
Mag ik vragen waarom? Omdat de drugs die gebruikt word een andere invloed heeft? Omdat ze door de XTC op een Sensation met van die "enge" ogen lopen?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toch vind ik het volk dat naar lowlands gaat aangenamer
ik heb weleens in de trein gezeten met allemaal dancefeestgangers de ochtend erna en datr was niet bepaald vriendelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Omdat de drugs die gebruikt word een andere invloed heeft? Omdat ze door de XTC op een Sensation met van die "enge" ogen lopen?
Meestal worden die aangezien als personen die agressief zijn, maar ze zijn juist in 99% van de gevallen heel aardig. Mede doordat party drugs je vaak vriendelijk ipv agressief maakt.
En nee gebruik zelf niet.
Ik heb wel eens in de trein gezeten met mensen die van zo'n camping festival afkwamen. Niet te harden die lucht!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb weleens in de trein gezeten met allemaal dancefeestgangers de ochtend erna en datr was niet bepaald vriendelijk
Er zitten natuurlijk altijd rotte appels tussenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb weleens in de trein gezeten met allemaal dancefeestgangers de ochtend erna en datr was niet bepaald vriendelijk
Mja mij zul je niet zien op die dancefessten (nu heb ik ook niks met dance/trance/techno etc etc)quote:Op zondag 15 juli 2007 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk altijd rotte appels tussen
Op Lowlands wordt minimaal evenveel drugs gebruikt als op een house partyquote:Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Omdat de drugs die gebruikt word een andere invloed heeft? Omdat ze door de XTC op een Sensation met van die "enge" ogen lopen?
Meestal worden die aangezien als personen die agressief zijn, maar ze zijn juist in 99% van de gevallen heel aardig. Mede doordat party drugs je vaak vriendelijk ipv agressief maakt.
En nee gebruik zelf niet.
Mij wel haha, als is het na dit jaar ook wel afgelopen want er komt steeds meer publiek op af dat er komt om er geweest te zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja mij zul je niet zien op die dancefessten (nu heb ik ook niks met dance/trance/techno etc etc)
Ook dezelfde??quote:Op zondag 15 juli 2007 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Op Lowlands wordt minimaal evenveel drugs gebruikt als op een house party
trouwens Lowlands heeft zowat de beste dance line up van alle festivals van Nederland dit jaar
ach de metalfeesten zijn ook niet altijd cleanquote:Op zondag 15 juli 2007 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja mij zul je niet zien op die dancefessten (nu heb ik ook niks met dance/trance/techno etc etc)
dat is redelijke bullshit, ik kom op zowel housepartys als ander soortige festivals als Pinkpop en Lowlands en het is overal wat hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Met alle respect voor de mensen die alles goed bedoelen en zich netjes gedragen, want die zijn echt wel in de meerderheid bij feesten als Sensation. Maar ik heb het gevoel dat die festivals meer in trek zijn bij de verziekers dan andere festivals.
Nee, daar wordt uiteraard ook flink geblowd en gesnoven. Maar daar zijn de pillen volgens mij wat minder in trek. Neemt niet weg dat daar ook flink wat tuig rondbangt.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
ach de metalfeesten zijn ook niet altijd clean![]()
Ja overal gebeurd er iets, maar het zal wel door de pers komen dat ik dit beeld heb ontwikkeld.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is redelijke bullshit, ik kom op zowel housepartys als ander soortige festivals als Pinkpop en Lowlands en het is overal wat hoor
coke en XTC zijn ook op Lowlands ruim voorhandenquote:
zeker.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja overal gebeurd er iets, maar het zal wel door de pers komen dat ik dit beeld heb ontwikkeld.
dan moet je ook die Wieckse rosé van je weggooienquote:Op zondag 15 juli 2007 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik vind drugs sowieso gewoon zielig
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je ook die Wieckse rosé van je weggooien
op 3FM doet hij het goed iigquote:Op zondag 15 juli 2007 21:46 schreef borisz het volgende:
Dit schijnt de zomerhit te worden http://nl.youtube.com/watch?v=8xVRDU8ZTgw![]()
lollige plaat
Ik had er na 4 seconden al genoeg vanquote:Op zondag 15 juli 2007 21:46 schreef borisz het volgende:
Dit schijnt de zomerhit te worden http://nl.youtube.com/watch?v=8xVRDU8ZTgw![]()
lollige plaat
wat is at voor iets triestquote:Op zondag 15 juli 2007 21:46 schreef borisz het volgende:
lollige plaat
wat een hit!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:46 schreef borisz het volgende:
lollige plaat
ik bedoelde de coke en xtc en andere flipmeukquote:Op zondag 15 juli 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je ook die Wieckse rosé van je weggooien
We hebben gelukkig geen zomer.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:46 schreef borisz het volgende:
lollige plaat
Zin in Whiskey?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:52 schreef Grulez het volgende:
Moi.
alcohol is vrijwel even grote meuk...............quote:Op zondag 15 juli 2007 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoelde de coke en xtc en andere flipmeuk
tis wel lekkerquote:
Mja best wel. Al blijft bier de lekkerste drank.quote:
maar daar moet je wel eerst aardig watn op hebben van 1 pilletje kun je al helemaal freaken en ik drink sowieso weinig alcohol,. ik drink vrijwel nooit alleen, alleen op feestjes of in de kroeg een paar biertjesquote:Op zondag 15 juli 2007 21:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alcohol is vrijwel even grote meuk...............
Begin nou niet weer hequote:Op zondag 15 juli 2007 21:56 schreef Suijk het volgende:
Ik keek net naar die fokfilmpjes Memento Mori, maar ben jij die stripper?
Oh wacht, even de afgelopen 20 Hools doorlezen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Begin nou niet weer he
Daar kan Bossie niet tegen hoor![]()
Ik ben "de klap" al even te boven hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Begin nou niet weer he
Daar kan Bossie niet tegen hoor![]()
dude!! Je huwelijksreisquote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oh wacht, even de afgelopen 20 Hools doorlezen.
Maar dan weet ik genoeg.
Wat vind jij niet lekker waar Alcohol in zit ??quote:
alcohol is ons land een groter probleem dan welke andere drug dan ook. Maargoed het wordt een beetje een flauwe discussiequote:Op zondag 15 juli 2007 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar daar moet je wel eerst aardig watn op hebben van 1 pilletje kun je al helemaal freaken en ik drink sowieso weinig alcohol,. ik drink vrijwel nooit alleen, alleen op feestjes of in de kroeg een paar biertjes
jenever, breezersquote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat vind jij niet lekker waar Alcohol in zit ??
Ik denk dat je veel drugs daar onder kan laten vallen. En zelfs dingen die je niet als drugs beschouwt. Bekend met lachgas? Is geen drug, maar heeft hetzelfde effect.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
bovendien heerst er sowieso al een redelijk verkeerd beeld van XTC in Nederland
8 dagen Canarische Eilanden, All-In. Erg lekker hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dude!! Je huwelijksreishoe was die?? en waar ??
en nog steeds gelukkig getrouwd
ik ben gewoon fel tegen harddrugs en das mijn mening en gevoelquote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alcohol is ons land een groter probleem dan welke andere drug dan ook. Maargoed het wordt een beetje een flauwe discussie
Hoe oud ben jij ook al weer?quote:
Bijna 19 als ik z'n posts heb gelezen.quote:
hey kan je misschien wat info daarover PM-en ?? ik wil daar namelijk ook heen met appeldinnetjequote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
8 dagen Canarische Eilanden, All-In. Erg lekker hoor.
En nog steeds gelukkig ja, zou wat zijn, als het nu al misliep.
Tnx.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey kan je misschien wat info daarover PM-en ?? ik wil daar namelijk ook heen met appeldinnetje
klinkt gaaf
Ga je nog foto's online zetten?? en nogmaals gefeliciteerd
was vanmiddag om een uurtje of 4 al op het journaal, Passiequote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef pascalheister het volgende:
Patijn overleden
http://www.nu.nl/news/115(...)den_%28video%29.html
heb je daar nog wel geld voor met al die campingkosten?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey kan je misschien wat info daarover PM-en ?? ik wil daar namelijk ook heen met appeldinnetje
klinkt gaaf
Ga je nog foto's online zetten?? en nogmaals gefeliciteerd
ja kijk niet de hele dag journaal hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was vanmiddag om een uurtje of 4 al op het journaal, Passie
Maar het blijft erg !![]()
prima, mag, groot gelijk maar ik wil al alleen een beetje aanstippen wat zo hypocriet is in Nederland, Alcohol is net zo goed een harddrug, waar bijvoorbeeld wiet een softdrug is.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben gewoon fel tegen harddrugs en das mijn mening en gevoel
Je laat een snor staan?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef Suijk het volgende:
Eindelijk een foto in mijn fobo.
Van afgelopen week.
Okeequote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef Suijk het volgende:
Alsof ik in zo'n week de moeite neem om me elke dag te scheren...
ik ook niet maar Radio Tour de France stond "per ongeluk" aan in de autoquote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja kijk niet de hele dag journaal hoor![]()
hoe laat en waar, mr TV-guide ?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:05 schreef borisz het volgende:
ohja we kijken toch wel de finale van de copa he ?
nu http://85.92.128.155/~myp2p/Matches/Match3.htmquote:
Drugs zijn nu eenmaal een raar iets om af te bakenen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima, mag, groot gelijk maar ik wil al alleen een beetje aanstippen wat zo hypocriet is in Nederland, Alcohol is net zo goed een harddrug, waar bijvoorbeeld wiet een softdrug is.
hebbesquote:Op zondag 15 juli 2007 23:10 schreef borisz het volgende:
[..]
nu http://85.92.128.155/~myp2p/Matches/Match3.htm
en voor tong is morgen avond om 19.00 de samenvatting.
als jij de kroketten maar blijft leverenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hebbes
AZ voor het weet en Borisz voor de TV-gids...waar zouden we zijn zonder Hools !
Gaan jullie nog weg, Bjoro?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef Bjoro het volgende:
vrijdag nog en dan 3 wkn niet ...ivm vakantie gesloten
Tja, lekker gepland in je vakantie.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:50 schreef Bjoro het volgende:
En gaan ze de 24e eindelijk een leverpunctie doen (waardes waren weer gestegen zonder oorzaak en zonder klachten)
zelf gedaan hoor....anders had het pas eind augustus gekund...wil nu wel eens weten wat er aan de hand isquote:
Snap ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Bjoro het volgende:
zelf gedaan hoor....anders had het pas eind augustus gekund...wil nu wel eens weten wat er aan de hand is
Jeetje ja, lijkt mij ookquote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Bjoro het volgende:
zelf gedaan hoor....anders had het pas eind augustus gekund...wil nu wel eens weten wat er aan de hand is
Klopt...en geen klachten hebben...is ook zo vreemd !quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef golfer het volgende:
Snap ik.
Lijkt me vervelend om steeds maar die rare waardes te hebben zonder te weten wat de oorzaak is.
kom liever gewoon naar Bloemendaal voor mijn voorhuidjequote:Op zondag 15 juli 2007 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje ja, lijkt mij ook
Ga je ook een keer bij mij in Beverwijk komen?
Al is het maar voor een voorhuidje of zo
dat zou ook nog kunnen natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Nou, een leuk tegenbezoekje met de dames lijkt me nog leuker
Human nature, I dare say. Soms met voorbeelden uit eigen omgeving, soms niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een vooroordelen in dit topic zeg.
Tja het zou eens mooi weer blijvenquote:
is het mooi weer geweest dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja het zou eens mooi weer blijven
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:33 schreef Hi_flyer het volgende:
YESYESYEEEES, prachtige windhozen te zien hier vlak na de bui!!!!! Foto's komen zo, het was PRACHTIG. De vochtige lucht stijgt extreem snel op na passage van de MCS.!
Ik bleef maar lekker liggen tijdens het onweer hier.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef borisz het volgende:
[..]
ja het was het teken om uit bed te komen
goeie morgen![]()
quote:
Alleen maar een voordeel met dit weer, pootje baden, toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Ook hier onweer enzo. Blijkt het raam van de auto open te hebben gestaan.
http://forum.fok.nl/user/history/186080quote:Op maandag 16 juli 2007 13:01 schreef borisz het volgende:
er heeft iemand zich aangemeld als neus80
als persiflage op tong80![]()
Ik neem aan dat je notewaardige opmerkingen hebt geplaatst aldaar?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:14 schreef RayMania het volgende:
Ongelooflijk, denk je HP-proof te zijn door alleen VBL en TDF in Active Topics te laten zien, lees ik waarschijnlijk een spoiler in Forum Crew.
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je notewaardige opmerkingen hebt geplaatst aldaar?
HP ??quote:Op maandag 16 juli 2007 14:58 schreef RayMania het volgende:
[..].
Heb nu ook signatures en avatars uitgeschakeld. Spoilers.
Zevende deel van Harry Potterquote:
Je hebt er recht op zelfsquote:Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef DarkShine het volgende:
Pfff, ze weigerden me een kopie van mijn longfunctie mee te geven in het ziekenhuis... Ik wist er toch niks vanaf dus wat moest ik ermee...
Hun hoeven niet te weten dat mijn oom longarts is, ik eis gewoon mijn eigen dossier op!
Heb het hier liggen. Heb direct een klacht ingedient in het ziekenhuis.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt er recht op zelfs
Oh en je kan het ook via je huisarts vragen he
Helaas vergeten veel mensen de regels die ze zijn gesteld via hun werk nogal eens. Het bekendste voorbeeld is de politie en hun laksheid met betrekking tot het laten zien van hun eigen ID als je daarom vraagt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt er recht op zelfs
Oh en je kan het ook via je huisarts vragen he
Je moet eens bij het voetbal naar een ID vragen. Ik geef je een halve minuut voordat je in het busje zit of een knuppel gevoeld hebt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Helaas vergeten veel mensen de regels die ze zijn gesteld via hun werk nogal eens. Het bekendste voorbeeld is de politie en hun laksheid met betrekking tot het laten zien van hun eigen ID als je daarom vraagt.
Niet dat elke politieagent het weigert en er zijn ook andere voorbeelden.
serieus?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:52 schreef DarkShine het volgende:
Net zoals de voetbalwet, wildpissen = een sv + 450 euro boete.
Dat ligt eraan hoeveel druk je er achter zet.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:11 schreef neus80 het volgende:
[..]
en in welke straal rond een stadion moet dat dan gelden?
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel druk je er achter zet.
Drijfnat & niet van de regen? Leg dat maar eens aan je vrouwke uit!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef appelsientje het volgende:
Zo drijfnat thuis.. en dat komt niet door de regendamm wat is het benauwd buiten... vanavond lekker sporten
We waren niet thuisquote:Op maandag 16 juli 2007 15:32 schreef borisz het volgende:
even een rondje gefietst door de heerenduinen, bloemendaal(Hoi bloes en golfer), santpoort zuid en driehuis.
Santpoort zuid is flink achteruit gegaan zegweinig kleine winkeltjes meer
Wonderfull days![]()
![]()
![]()
vast een Ajacied met zo'n naamquote:
Hoe laat komt dat ongeveer over Utrecht heenrazen? Moet ik om 22.30 door de regen heen?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:36 schreef Againzender het volgende:
Om even op de TT terug te komen, er trekt nu potentieel noodweer het land in vanuit het zuiden, Zeeland heeft al een voorproefje gehad net.
Ik dacht vanmorgen precies hetzelfde maar wou 't al niet zeggen.quote:
edit. bij nader inzien zou dat best kunnen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:58 schreef Bos81 het volgende:
Het lijkt me echt iets voor SCH om zo'n kloon aan te maken
Inderdaad, maar hij heeft het groen refererend naar Groningen in zijn avatar gehouden!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:04 schreef RayMania het volgende:
Ongetwijfeld SCH ja.
Ik denk dat 30 seconden overdreven is, je moet eerst nog het stadion uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je moet eens bij het voetbal naar een ID vragen. Ik geef je een halve minuut voordat je in het busje zit of een knuppel gevoeld hebt.
Je komt blauw niet meer tegen in het stadion tijdens Eredivisie wedstrijden.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik denk dat 30 seconden overdreven is, je moet eerst nog het stadion uit.
Hmm, goed punt.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je komt blauw niet meer tegen in het stadion tijdens Eredivisie wedstrijden.
![]()
Was ist?quote:
Hier schijnt de zonquote:Op maandag 16 juli 2007 19:27 schreef Bluezz het volgende:
Net vanuit het slaapkamerraam en voor de bui losbarstte genomen
Echt inktzwart!
[afbeelding]
Niks, gewoon aan toe.quote:
Dikke mik ofnie?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niks, gewoon aan toe.
Heerlijk weekend gehad in Utrecht met, hele drukke dagen op het werk en vandaag mn
doei gezegd voor 16 dagen, naar Spanje. Das laatste is minste, maar hij komt wel weer terug
.
Mooi voor de laatste postquote:Op maandag 16 juli 2007 19:44 schreef Bos81 het volgende:
Windows Media Player speelt The End van The Doors af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |