Kameraad van me zit sinds gister in Texel op de campingquote:Op zondag 15 juli 2007 14:09 schreef Bluezz het volgende:
De zon schijnt hier
Na een ochtend met donder, bliksem en regen.
Jeetje
Je hebt hem dus goed afgerichtquote:Op zondag 15 juli 2007 15:07 schreef Grulez het volgende:
achja ik wilde net mn fiets ophalen, maar die staat er dus al....
In de tuin is het zeker zo'n 25 graadjes golfertquote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef golfer het volgende:
Het begint nu ook in Bloemendaal wat open te breken. Maar nog steeds niet warmer dan een graadje of 21-23.
Als je dan toch bezig bentquote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef golfer het volgende:
Mooie 3-dubbelslag van Rasmussen: etappe winnen, bolletjestrui pakken en ook gelijk nog even de gele trui.
Ik neem 's middags vrijquote:Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef VoreG het volgende:
Dinsdag wordt ook erg leuk met 2 HC bergen.
Al wacht ik op de 25e
2 HC bergen en 2 cat. 1 bergen.
De Tour vind ik prachtig, helemaal met ritten zoals vandaagquote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Aanvoerder het volgende:
ik kan er echt niet warm van worden, wielrennen.
Gelukkig dat anderen het wel mooi vinden, anders is het allemaal voor niets.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
De Tour vind ik prachtig, helemaal met ritten zoals vandaag.
* Memento-Mori schudt aanvoerder de handquote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een ongelofelijk lief katje heb jij!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori schudt aanvoerder de hand
Dan moet je toch eens wat harder fietsenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Uhuh lief is ze?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk lief katje heb jij!
* Aanvoerder heeft een zwak voor kleine, schattige beestjes.
Ik ook tot voor kort.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat ik over wielrennen zei, geldt ook voor poker.
heeft dat ook met wielrennen te maken?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:33 schreef VoreG het volgende:
Flush ace high en dan krijgt zo'n !^%@!$!@#lijer nog een straight flush.
Afschieten allemaal!
* Memento-Mori geeft aanvoerder wederom een handquote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat ik over wielrennen zei, geldt ook voor poker.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus dan ben je zo'n hypeganger, das nog erger
Dokter, ik heb hyves!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef VoreG het volgende:
Ik heb dan weer wel een hekel aan hyves en dat lijkt toch wel op hypes.
Ik speelde het al af en toe, nu nog steeds, maar sinds deze week ben ik het maar eens online gaan proberen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer van die hype, wij pokeren al veel langer.
het begin van het einde. zal ik alvast de verslavingskliniek inlichten?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik speelde het al af en toe, nu nog steeds, maar sinds deze week ben ik het maar eens online gaan proberen.
Oh, u komt niet voor uw alcoholverslaving dit keer?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
het begin van het einde. zal ik alvast de verslavingskliniek inlichten?
Hehe.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
het begin van het einde. zal ik alvast de verslavingskliniek inlichten?
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh, u komt niet voor uw alcoholverslaving dit keer?
Iemand bij mij op het werk die speelde al die grote toernooien in Vegas en Monaco, maar hij ging daarnaast ook veel te duur feesten etc. Hij had ongeveer een winst van 7k in de maand en nu moet hij weer werken.quote:
Of anders gezegd je bent gewoon een meeloperquote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef VoreG het volgende:
[..]![]()
Ik hou van hypes want dan volg ik de algemene trend en dan ben ik hip.
Bad beat uitkering.quote:
Echwa?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is lekker lekkER, graag gedaan
Hoe was de huwelijksreis ?? en waar ben je geweest ??quote:
hier ook, poker al een jaar of 8 en al een jaar of 3 a 4 vrij intensiefquote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer van die hype, wij pokeren al veel langer.
en waar hebben ze het in journaal weer over? Aanhoudingen drugsquote:Op zondag 15 juli 2007 19:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Black
Geweldige old school shit van Vince (zat wel af en toe een wat nieuwer plaatje bij) Outblast en Promo die een leuke remix van Paint it Black en alles naar de Klote hadden en Angerfist die ook boven verwachting de boel los liet gaan.
Idd, trouwens er zijn nog aardig wat mensen van DV naar Black gekomen, een aantal is zelfs over hekken gelkommen om gratis binnen te komen en deel daarvan is ook vrij snel gepakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en waar hebben ze het in journaal weer over? Aanhoudingen drugsaltijd hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |