Ja, ik word zenuwachtigquote:
ach dat geeft toch nietsquote:
dat valt wel mee hoor toch m@xquote:Op zondag 15 juli 2007 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat meerijden altijd zo 'eng'.![]()
Dan voel ik me zo gebonden enzo.En ben bang voor doodvallende gesprekken enzo.
Ja hoor, dan moet je gewoon met Vicky meerijden. Die kletst wel doorquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja hoor, dan moet je gewoon met Vicky meerijden. Die kletst wel door
er zijn idd wel wat bomen maar als het nou echt zo heel erg zonnig is kan ik evt. ook wel een parasolletje meenemenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:48 schreef PM-girl het volgende:
Er is schaduw genoeg toch? Kan me van de foto's herinneren dat het er boomrijk uitzag?
quote:
Niks voor jullie, gewoon komenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:09 schreef nikky het volgende:
Ja kom maar met die recepten!
Ik hoop voor jullie dat het weer beter is dan vandaag.. Het zou toch dertig graden worden? Ik wilde fietsen en het regent
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Wij gaan met de trein, kunnen dus niet veel meenemen. Ik denk dat we de picknicktas meenemen. die hebben we al een paar jaar, maar is nog nooit gebruikt.
Ik heb trouwens over jullie gedroomd. We waren als laatste en moesten iedereen een hand geven. Waren we wel ff mee bezig. En toen wilde BE Kim niet meer loslaten. En kregen we ruzie.![]()
![]()
![]()
Het zal vast heel gezellig zijn!
En de treiners, gaan we nou op cs afspreken, of is dat te lastig ivm de aankomsttijden.
He, moet ik dan hongerlijden ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Maar echt even benadrukken dat er aan arwen NIETS gegeven wordt echt niets..
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
He, moet ik dan hongerlijden ofzo?![]()
![]()
Nee joh, hartstikke goed dat je het hier even benoemt!
Ik vind het ook goed dat je het benadrukt. Dat lijkt me trouwens soms best moeilijk. Dat je zo moet opletten dat iemand anders haar niet zomaar iets geeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Mag ik heel brutaal zijn?
Maar echt even benadrukken dat er aan arwen NIETS gegeven wordt echt niets..
Meeste weten het wel, maar toch wel even duidelijk hebben voor diegene die daar niet meelezen.
Ze kan nl. best wel vragend doen/kijken soms en dat wekt medelijden op enzo.. ( spreek uit ervaring.. en vind het erger om haar niets te geven, dan iets te moeten afpakken.. )
Mijn dank![]()
Ja gezelligquote:Op zondag 15 juli 2007 11:40 schreef Oxymoron het volgende:
En natuurlijk tijdschriften.
Oh ja nee, even dat autistische vergeten. Sowwy.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Wat evenstar zegt idd. Zo gek is het idd niet.
Dus je moet op de meet zelf nog wel even wat meer je best doen met dat lief zijn hoor Viev!![]()
Trouwens, mss zijn die tijdschriften wel voor in de bus.
Zeg je gewoon dat je zapper bent, ga ik wel als Pruk. Dat is voor mij ook veiligerquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:23 schreef Pruk het volgende:
Misschien, heel heel misschien en als YPPY ook gaat, kom ik ook wel even kijken
Maar dan ga ik uiteraard wel incognito en stel ik me lekker als totaal iemand anders voor zodat niemand weet dat ik Pruk ben
Ofzo
Ja, maar dan weten ze dat nu allemaalquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:24 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zeg je gewoon dat je zapper bent, ga ik wel als Pruk. Dat is voor mij ook veiliger.
dit snap ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:23 schreef Pruk het volgende:
Misschien, heel heel misschien en als YPPY ook gaat, kom ik ook wel even kijken
Maar dan ga ik uiteraard wel incognito en stel ik me lekker als totaal iemand anders voor zodat niemand weet dat ik Pruk ben
Ofzo
ik wil je niet voor je hoofd stoten, maar wat ik me dan afvraag is waarom? als je niet wilt dat mensen weten wie je bent waarom dan naar een meet komenquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:32 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik ga gewoon doen alsof ik heel iemand anders ben
Inclusief pruik en zonnebril?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:32 schreef Pruk het volgende:
Ik ga gewoon doen alsof ik heel iemand anders ben
Het is meer een geintje vanwege mensen die wel of niet op foto's willen enzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil je niet voor je hoofd stoten, maar wat ik me dan afvraag is waarom? als je niet wilt dat mensen weten wie je bent waarom dan naar een meet komen
is niet kwaad bedoeld hoor, en wil niet zeggen dat je weg moet blijven, ik vraag t me alleen af
Goed idee, ik ga morgen toch naar de Action en daar zijn ze supergoedkoop dus neem er wel een heel stel mee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef Saffier het volgende:
Bellenblaas!!
hoop ik ook. want op 5 augustus kan ik inmiddels niet meer. *douce france...!*quote:
ik ook!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er echt zo veel zin in! Er komen heel veel mensen die ik nog niet gezien heb en waar ik heel benieuwd naar ben.
Jammerquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef m@x het volgende:Het rode autootje hoeft dit jaar niet meer mee. Nu kan Kai gewoon lopend overal komen
Kan het niet een weekje later. Ik wil ook zooo graag maar kan alle 2 de dagen nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... heb ik toch ineens een briljant idee...
We kunnen natuurlijk altijd nog... als het de 29e wel mooi weer is, gewoon 5 augustus nog een keer gaan toch? Voor degenen die willen?
Er is op zondagen toch verder niet veel te doen. Ik weet zeker dat Kai geen bezwaar heeft tegen nog een mooie zondag in het parkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... heb ik toch ineens een briljant idee...
We kunnen natuurlijk altijd nog... als het de 29e wel mooi weer is, gewoon 5 augustus nog een keer gaan toch? Voor degenen die willen?
Haha, en AmberS ook. Ik zie haar nog zo van die helling af racen. Volgens mij heeft Eva er ook nog een tijdje op rondgereden. Ach ja, nu kunnen ze er in ieder geval geen ruzie om maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
JammerNoah vond hem zo leuk vorig jaar
Jup, lekker grote plek, mooi dichtbij het speeltuintje idd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:52 schreef ..zapper het volgende:
Waar gaan jullie eigenlijk met z'n allen hangen, op dat veldje tegenover het speeltuintje?
Ik had al zo'n vermoeden. Jullie zien me dan vanzelf verschijnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup, lekker grote plek, mooi dichtbij het speeltuintje idd.
Kan niet missen wrsch.
ik ook hoor.. moet toch opgerot zijn thuisquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja hoor, ik kom zo weer de week erop!Als het lekker weer is, is een middagje park-hangen nooit weg toch?
Tot nu toe was ik steeds helemaal op een gezelligheids-en-wat-was-iedereen-leuk wolkje na een meet dus ik gok dat dat nu weer zo zal zijn.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja hoor, ik kom zo weer de week erop!Als het lekker weer is, is een middagje park-hangen nooit weg toch?
Tot nu toe was ik steeds helemaal op een gezelligheids-en-wat-was-iedereen-leuk wolkje na een meet dus ik gok dat dat nu weer zo zal zijn.
Plek zat!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:16 schreef Beaker het volgende:wat leuk al die meets
![]()
Is er de 29ste of de 5de nog een plekje voor moeder en Jet
Ik zal is kijken of we kunnen!!
ik heb eigenlijk nog nooit gemeet![]()
Als ik hier kijk: http://home.planet.nl/~schij437/10daagse.htm wordt het goed smeren en veel drinken!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:01 schreef Ticootje het volgende:
ik zit net even te kijken voor het weer.....
http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Zondag 29 wordt het prut...
Van jolietje wel toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
Als het zondag goed weer is en mijn pet goed staat dan komen Jolie en ik ook even langs.Ik zou het wel op prijs stellen als er geen foto's van mij worden gemaakt.
Ik ga voor deze!!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:25 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Als ik hier kijk: http://home.planet.nl/~schij437/10daagse.htm wordt het goed smeren en veel drinken!
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
Als het zondag goed weer is en mijn pet goed staat dan komen Jolie en ik ook even langs.Ik zou het wel op prijs stellen als er geen foto's van mij worden gemaakt.
Leuk! Ben benieuwd om je irl te zien en spreken.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
Bij de xenos, niet zo heel duur....quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef Sugar het volgende:
Of we nemen zeil mee.Of zo'n picknickkleed met van dat thermospul aan de onderkant.
Vuilniszakken!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:34 schreef pinquit het volgende:
weetje wat ook jammer is.
mocht het zondag nou stralend weer worden, maar heeft het zaterdag en de nacht nou aan een stuk geregend, is het gras ook niet echt wat je noemt lekker om op te zitten
Iedere eerste zondag van de maand mogen winkels in Utrecht van 9.00 - 17.00 uur open zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:05 schreef _evenstar_ het volgende:
ik hoop maar dat het mooi wordt, ik moet al vrij vroeg vertrekken, krijg je niet echt de kans om te checken zo vroeg
Weet iemand of utrecht winkelcentrum zo open is aanstaande zondag?
baarn is wel nog open zondag, maar of je daar helemaal naar toe wiltquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, helaas niet, volgens 'koopzondagen.net'.
Dan zou je door of terug moeten naar Rotterdam. Daar is alles wel open in het centrum.
dick bruna museum?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Argh, verdulleme, uhm ander opties in de aanbieding![]()
om nu alleen maar sterves lang te treinen vind ik niet wat![]()
In Baarn doen de meeste winkels niet mee met koopzondag, omdat er nogal wat volk woont dat ze de rest van het jaar negeert als ze wel meedoenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
baarn is wel nog open zondag, maar of je daar helemaal naar toe wilt
als je rond 2 of 3 uur thuis bent kan hij alsnog even lekker uitrusten 's middags toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:39 schreef texelonia het volgende:
Hmm ik dacht Noah kan wel zonder middagslaapje doen, maar 's avonds gaan we uit eten met mijn ouders en nou zei m'n moeder dat Noah dan maar lekkere lange middagdut moest doen...
Dilemma, dilemma...
Dan gaan wij wel mee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:20 schreef _evenstar_ het volgende:
dick bruna museum wordt het danmet die nijntje freak hier
![]()
Precies. Ik ben er tot een uurtje of tweequote:Op donderdag 26 juli 2007 09:01 schreef freud het volgende:
Het gaat zondag gewoon lekker weer worden, simpel. Einde van de dag beetje meer bewolking, maar overdag prima weer voor een meet.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik op de 2 weken voorspelling van 'buienradar' kijk lijkt het vooralsnog wel mee te vallen zondag.
Ik had afgelopen zaterdag een bbq en een paar dagen van te voren waren we ook noodscenario's aan het afspreken en uiteindelijk bleek het gewoon lekker weer te zijn. Er is geen peil op te trekken tot aan zaterdagavond, zondagochtend denk ik. En dan nog...
Ik hoor nog de meldingen dat de vierdaagse het wel droog zou houden.![]()
Heb ik ook nog van het kruidvat. Dus als iemand interesse heeft?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:08 schreef cattie het volgende:
De laarsjes voor Arwen heb ik, zij hoeft geen natte voeten te krijgen!
Ik heb hier nog een pak luiers, pampers maat 3 (4 tot 9 kg) liggen. Iemand interesse? Ive is eruit gegroeid. Anders gooi ik ze weg.
Oxy! Een lichte, neem ik aan. Meid, hoe krijg je dat nu voor elkaar? Ik zou eventjes gaan liggen. *spreekt uit ervaring*quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:01 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb een hersenschudding gekregen.
Maar ik kom wel naar de meeting. Zondag, zijn de voorspellingen goed.
![]()
Hoe laat ik aankom, laat ik morgen weten. Het is nogal ingewikkeld om op zondag, van Zeist naar Julianapark te komen![]()
![]()
Oh, ik heb wel interesse in de XL, denk ik... hoop ik. dat het past zeg maar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef m@x het volgende:
Ik heb nog wat positiekleding (voornamelijk shirtjes) maat L en XL. Degene die interesse heeft mag het van mij hebben. Kan ik het voor iemand meenemen?
Goed plan! Wel op tijd melden dan he.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:43 schreef Ireth het volgende:
Zal ik anders gewoon voor uw persoonlijke weerhaan spelen? Kan volgens mij kijkend vanuit mijn raam een redelijk goeie voorspelling geven van hoe het weer zaterdagavond/zondagochtend is
Ik neem het mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel interesse in de XL, denk ik... hoop ik. dat het past zeg maar.
Zou je het mee willen nemen?
Ai Oxy, gelukkig maar een lichte!
Nee, die gaat bij nader inzien toch niet mee. Vicky komt me ophalen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
m@x hoe ga jij? Met M.?
Als ik er morgen een gaatje voor kan vinden tussen de boodschappen door ga ik ze halen voor je!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Ireth ? zie jij kans om langs die gluten vrije winkel te komen?
zo ja zou je mij dan 2 pakjes van [afbeelding] kunnen voorschieten ?
kost iets van 4,50 euro ongeveer
De 'mijne' zit op de Rijnlaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:13 schreef texelonia het volgende:
Als het Ireth niet lukt zou ik het ook kunnen halen evenstar. Er zit hier een glutenvrije winkel in de buurt, kom er met een bus altijd langs. Al weet ik niet of dat dezelfde winkel is en of ze daar dus ook wel dat hebben...
Het wordt met het uur slechter bijgesteld geloof ikquote:
Pcies!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:29 schreef pinquit het volgende:
nee dan skip ik t ook. 5 aug. weer een poging dan heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |