Goed idee, ik ga morgen toch naar de Action en daar zijn ze supergoedkoop dus neem er wel een heel stel mee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef Saffier het volgende:
Bellenblaas!!
hoop ik ook. want op 5 augustus kan ik inmiddels niet meer. *douce france...!*quote:
ik ook!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er echt zo veel zin in! Er komen heel veel mensen die ik nog niet gezien heb en waar ik heel benieuwd naar ben.
Jammerquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef m@x het volgende:Het rode autootje hoeft dit jaar niet meer mee. Nu kan Kai gewoon lopend overal komen
Kan het niet een weekje later. Ik wil ook zooo graag maar kan alle 2 de dagen nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... heb ik toch ineens een briljant idee...
We kunnen natuurlijk altijd nog... als het de 29e wel mooi weer is, gewoon 5 augustus nog een keer gaan toch? Voor degenen die willen?
Er is op zondagen toch verder niet veel te doen. Ik weet zeker dat Kai geen bezwaar heeft tegen nog een mooie zondag in het parkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... heb ik toch ineens een briljant idee...
We kunnen natuurlijk altijd nog... als het de 29e wel mooi weer is, gewoon 5 augustus nog een keer gaan toch? Voor degenen die willen?
Haha, en AmberS ook. Ik zie haar nog zo van die helling af racen. Volgens mij heeft Eva er ook nog een tijdje op rondgereden. Ach ja, nu kunnen ze er in ieder geval geen ruzie om maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
JammerNoah vond hem zo leuk vorig jaar
Jup, lekker grote plek, mooi dichtbij het speeltuintje idd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:52 schreef ..zapper het volgende:
Waar gaan jullie eigenlijk met z'n allen hangen, op dat veldje tegenover het speeltuintje?
Ik had al zo'n vermoeden. Jullie zien me dan vanzelf verschijnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup, lekker grote plek, mooi dichtbij het speeltuintje idd.
Kan niet missen wrsch.
ik ook hoor.. moet toch opgerot zijn thuisquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja hoor, ik kom zo weer de week erop!Als het lekker weer is, is een middagje park-hangen nooit weg toch?
Tot nu toe was ik steeds helemaal op een gezelligheids-en-wat-was-iedereen-leuk wolkje na een meet dus ik gok dat dat nu weer zo zal zijn.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja hoor, ik kom zo weer de week erop!Als het lekker weer is, is een middagje park-hangen nooit weg toch?
Tot nu toe was ik steeds helemaal op een gezelligheids-en-wat-was-iedereen-leuk wolkje na een meet dus ik gok dat dat nu weer zo zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |