quote:Op zondag 15 juli 2007 14:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Wij gaan met de trein, kunnen dus niet veel meenemen. Ik denk dat we de picknicktas meenemen. die hebben we al een paar jaar, maar is nog nooit gebruikt.
Ik heb trouwens over jullie gedroomd. We waren als laatste en moesten iedereen een hand geven. Waren we wel ff mee bezig. En toen wilde BE Kim niet meer loslaten. En kregen we ruzie.![]()
![]()
![]()
Het zal vast heel gezellig zijn!
En de treiners, gaan we nou op cs afspreken, of is dat te lastig ivm de aankomsttijden.
He, moet ik dan hongerlijden ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Maar echt even benadrukken dat er aan arwen NIETS gegeven wordt echt niets..
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
He, moet ik dan hongerlijden ofzo?![]()
![]()
Nee joh, hartstikke goed dat je het hier even benoemt!
Ik vind het ook goed dat je het benadrukt. Dat lijkt me trouwens soms best moeilijk. Dat je zo moet opletten dat iemand anders haar niet zomaar iets geeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Mag ik heel brutaal zijn?
Maar echt even benadrukken dat er aan arwen NIETS gegeven wordt echt niets..
Meeste weten het wel, maar toch wel even duidelijk hebben voor diegene die daar niet meelezen.
Ze kan nl. best wel vragend doen/kijken soms en dat wekt medelijden op enzo.. ( spreek uit ervaring.. en vind het erger om haar niets te geven, dan iets te moeten afpakken.. )
Mijn dank![]()
Ja gezelligquote:Op zondag 15 juli 2007 11:40 schreef Oxymoron het volgende:
En natuurlijk tijdschriften.
Oh ja nee, even dat autistische vergeten. Sowwy.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Wat evenstar zegt idd. Zo gek is het idd niet.
Dus je moet op de meet zelf nog wel even wat meer je best doen met dat lief zijn hoor Viev!![]()
Trouwens, mss zijn die tijdschriften wel voor in de bus.
Zeg je gewoon dat je zapper bent, ga ik wel als Pruk. Dat is voor mij ook veiligerquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:23 schreef Pruk het volgende:
Misschien, heel heel misschien en als YPPY ook gaat, kom ik ook wel even kijken
Maar dan ga ik uiteraard wel incognito en stel ik me lekker als totaal iemand anders voor zodat niemand weet dat ik Pruk ben
Ofzo
Ja, maar dan weten ze dat nu allemaalquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:24 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zeg je gewoon dat je zapper bent, ga ik wel als Pruk. Dat is voor mij ook veiliger.
dit snap ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:23 schreef Pruk het volgende:
Misschien, heel heel misschien en als YPPY ook gaat, kom ik ook wel even kijken
Maar dan ga ik uiteraard wel incognito en stel ik me lekker als totaal iemand anders voor zodat niemand weet dat ik Pruk ben
Ofzo
ik wil je niet voor je hoofd stoten, maar wat ik me dan afvraag is waarom? als je niet wilt dat mensen weten wie je bent waarom dan naar een meet komenquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:32 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik ga gewoon doen alsof ik heel iemand anders ben
Inclusief pruik en zonnebril?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:32 schreef Pruk het volgende:
Ik ga gewoon doen alsof ik heel iemand anders ben
Het is meer een geintje vanwege mensen die wel of niet op foto's willen enzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil je niet voor je hoofd stoten, maar wat ik me dan afvraag is waarom? als je niet wilt dat mensen weten wie je bent waarom dan naar een meet komen
is niet kwaad bedoeld hoor, en wil niet zeggen dat je weg moet blijven, ik vraag t me alleen af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |