Het lijkt mij de meest voor de hand liggende actie, je laat toch niet iemand halfnaakt op straat liggenquote:Op zondag 15 juli 2007 06:26 schreef hugecooll het volgende:
Goed verhaal, lekker kort![]()
Ontopic: goed bezig, modelburger :0
Onvoorstelbaar eigenlijk dat mensen gewoon maar doorlopen en fietsen hčquote:Op zondag 15 juli 2007 07:56 schreef Tinkepink het volgende:
Wat vreselijk. Wat er gebeurd is, maar vooral ook dat zoveel mensen haar laten liggen.
Waarom is dit nou weer nep? Ben je cynisch geworden in mensen of zo, vampier.quote:Op zondag 15 juli 2007 08:41 schreef Vampier het volgende:
nep
Dit gedrag is Is tegenwoordig 'normaal' als ik afga op mijn ervaringen.quote:Op zondag 15 juli 2007 07:56 schreef Tinkepink het volgende:
Wat vreselijk. Wat er gebeurd is, maar vooral ook dat zoveel mensen haar laten liggen.
Na zo'n ervaring denk je er echt niet meteen aan om een topic te openen op FOK!quote:Op zondag 15 juli 2007 08:47 schreef appelsjap het volgende:
als het echt was had je niet nu maar middernacht een topic geopend, jaja heb je wel door
Het verhaal word anders als je iemand jankend in haast geen kleding op straat ziet liggenquote:Op zondag 15 juli 2007 09:10 schreef bijdehand het volgende:
Als ik over straat iemand zie kruipen 's nachts, en in het weekend, dan veronderstel ik dat diegene te veel gezopen heeft
Hoezo geworden?quote:Op zondag 15 juli 2007 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer nep? Ben je cynisch geworden in mensen of zo, vampier.
Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat, maar het lijkt me niet dat je in zo'n situatie gaat bellen met de persoon die je zo gevonden heeft.. Het gaat mij immers vrij weinig aan, dus als ze dat niet doet, begrijp ik dat ook wel.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:23 schreef -Splash- het volgende:![]()
![]()
Hulde aan de TS voor dat optreden.
Ben benieuwd of ze nog contact met je zoekt
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:02 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Waarom kan ik nergens anders dit verhaal lezen? Een verkrachtiging en zo op straat gedupmt worden moet toch wel ERGENS als nieuws betiteld worden vind je niet?
Hulde voor je aktie TSquote:Op zondag 15 juli 2007 09:44 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat, maar het lijkt me niet dat je in zo'n situatie gaat bellen met de persoon die je zo gevonden heeft.. Het gaat mij immers vrij weinig aan, dus als ze dat niet doet, begrijp ik dat ook wel.
Alsof je er niet op zou springen, tuigquote:Op zondag 15 juli 2007 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Tja, tenzij ik duidelijke bloedsporen of sporen van mishandeling oid zou zien, zou ik ook doorfietsen als ik iemand zag liggen die teveel gedronken had.
Heel lullig wat er gebeurd is en het feit dat dat meisje dronken was, geeft de daders geen vrijbrief om haar te verkrachten, maar zo zie je maar weer dat drank meer kapot maakt dan je lief is.
dat staat volledig los van het gegeven dat je verkracht wordt door lui die misbruik maken van de situatie. Die zijn echt het spoor bijster.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Tja, tenzij ik duidelijke bloedsporen of sporen van mishandeling oid zou zien, zou ik ook doorfietsen als ik iemand zag liggen die teveel gedronken had.
Heel lullig wat er gebeurd is en het feit dat dat meisje dronken was, geeft de daders geen vrijbrief om haar te verkrachten, maar zo zie je maar weer dat drank meer kapot maakt dan je lief is.
ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk, ik zou echt nooit tussen een uit de hand gelopen ruzie springen ofzo, maar bij zoiets, ze zou me hand er af kunnen bijten maar dat leek me vrij stug, dus dan ga je toch op zn minst eventjes kijken. Als het nou een vieze oude man was geweest, dan werd het een ander verhaal.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:11 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wat de TS gedaan heeft is wel echt goed, dat doen veel te weinig mensen tegenwoordig
true, maar je weet dat je als je drank op hebt een gemakkelijk slachtoffer bent. Misschien heeft zij wel naar hen gelonkt en bepaalde verwachtingen bij hen gewekt, weet jij veel. Ze weet het zelf waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat staat volledig los van het gegeven dat je verkracht wordt door lui die misbruik maken van de situatie. Die zijn echt het spoor bijster.
Als dit de standaard Fok reactie is: Denk dat zij voorlopig geen mens kan vertrouwen en dat dat vrij lang alleen maar chatten wordt hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 08:26 schreef Prowl het volgende:
Je hebt wel naar haar msn adres gevraagd neem ik aan?
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
en dan kom je voor verhoor op het politiebureau, en krijg je te horen: even blazen meneer, krijg je nog een prent ook
en dat maakt dat ze haar zomaar mogen verkrachten?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
true, maar je weet dat je als je drank op hebt een gemakkelijk slachtoffer bent. Misschien heeft zij wel naar hen gelonkt en bepaalde verwachtingen bij hen gewekt, weet jij veel. Ze weet het zelf waarschijnlijk ook niet meer.
lmao, ik dacht 12 ofzo, hoe ik daarbij kom weet ik ook nietquote:Op zondag 15 juli 2007 10:14 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk, ik zou echt nooit tussen een uit de hand gelopen ruzie springen ofzo, maar bij zoiets, ze zou me hand er af kunnen bijten maar dat leek me vrij stug, dus dan ga je toch op zn minst eventjes kijken. Als het nou een vieze oude man was geweest, dan werd het een ander verhaal.
en bovendien hield ze me uit me slaap![]()
Ze was trouwens een jaar of 17
duhquote:Op zondag 15 juli 2007 11:18 schreef RickoKun het volgende:
misschien was het wel een breezAh?
En dat is een vrijbrief om iemand te verkrachten?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:18 schreef RickoKun het volgende:
Terecht, had je maar nee moeten zeggen...quote:Op zondag 15 juli 2007 10:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat maakt dat ze haar zomaar mogen verkrachten?En al zou ze in dronken toestand verwachtingen hebben gewekt, nogmaals, ook praat dat niet goed dat ze haar hebben verkracht.
'ja maar ze zei geen nee, meneer de agent, ze liet het gewoon toe"![]()
nou ja ze zag er uit als een jaar of 17...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:18 schreef appelsjap het volgende:
[..]
lmao, ik dacht 12 ofzo, hoe ik daarbij kom weet ik ook niet![]()
Wie zegt dat ze is verkracht -_- misschien was het zo'n pauper die teveel pillen had geslikt en maar raar ging doen, en toen hebben ze geneukt waar ze niks meer van herinnert, en ze wilde maar niet ophouden dus dropden ze haar maar ergens, daarna voelde ze zich heel eenzaam en had drang naar seks en ging dus huilen, dat was hetquote:Op zondag 15 juli 2007 11:19 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
En dat is een vrijbrief om iemand te verkrachten?![]()
Denk het ook, die vragen dr om "verkracht" te worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:18 schreef RickoKun het volgende:
mee eensch is! tevensch denk ik dat ze haar een flinke wedgie hebben gegeven!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze is verkracht -_- misschien was het zo'n pauper die teveel pillen had geslikt en maar raar ging doen, en toen hebben ze geneukt waar ze niks meer van herinnert, en ze wilde maar niet ophouden dus dropden ze haar maar ergens, dan voelt ze zich heel eenzaam en heeft drang naar seks en gaat dan huilen, dat was het![]()
Een paar jaar terug zag ik voor m'n neus een meisje op de fiets geschept worden door een fiets. De bestuurder van de auto reed - nadat hij even gestopt was - door. De dader is later die dag in Rotterdam aangehouden (ongeval vond plaats in Nijmegen!), mede dankzij mij omdat ik het kentekennummer had onthouden.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:44 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat, maar het lijkt me niet dat je in zo'n situatie gaat bellen met de persoon die je zo gevonden heeft.. Het gaat mij immers vrij weinig aan, dus als ze dat niet doet, begrijp ik dat ook wel.
Hmmz, ik hoef niet bedankt te worden voor iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn, het zou wel leuk zijn, maar echt niet nodig.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een paar jaar terug zag ik voor m'n neus een meisje op de fiets geschept worden door een fiets. De bestuurder van de auto reed - nadat hij even gestopt was - door. De dader is later die dag in Rotterdam aangehouden (ongeval vond plaats in Nijmegen!), mede dankzij mij omdat ik het kentekennummer had onthouden.
Het meisje kwam een tijdje later bij mij thuis om me te bedanken. Dat vond ik best lief en werkt ook motiverend.Aan de andere kant vond ik het wel vreemd dat de politie mijn adres aan haar gaf.
Ik verwacht ook geen bedankje, maar het is wel leuk. Daarnaast heeft het ook een motiverend effect, maar dat is bijzaak.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:07 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Hmmz, ik hoef niet bedankt te worden voor iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn, het zou wel leuk zijn, maar echt niet nodig.
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef DAMH het volgende:
ben ik de enige die bij remspoor aan een hoop shit dacht![]()
Neequote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef DAMH het volgende:
ben ik de enige die bij remspoor aan een hoop shit dacht![]()
Waar maak je dat uit op? Maar inderdaad ze was wezen stappen in Nijmegenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef dennisw het volgende:
was dit ongeval ook in nijmegen?
nee ik was geen voorbijganger die haar had laten liggen, maar jij begint met stappen etc.. Nou waar kan dat zijn gebeurd dan? Wat zou momenteel nou een plaats zijn om te stappen? -> Nijmegenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op? Maar inderdaad ze was wezen stappen in Nijmegen
jajaquote:Op zondag 15 juli 2007 20:17 schreef dennisw het volgende:
[..]
nee ik was geen voorbijganger die haar had laten liggen, maar jij begint met stappen etc.. Nou waar kan dat zijn gebeurd dan? Wat zou momenteel nou een plaats zijn om te stappen? -> Nijmegen![]()
vriend, ik ben net 16. ja ik ben naar de zomerfeesten geweest, met de gratis bus. hoe wou ik haar tegenkomen?quote:
ja want als de zomerfeesten in nijmegen zijn ligt het uitgaansleven in de rest van het land helemaal plat! logischquote:Op zondag 15 juli 2007 20:17 schreef dennisw het volgende:
[..]
nee ik was geen voorbijganger die haar had laten liggen, maar jij begint met stappen etc.. Nou waar kan dat zijn gebeurd dan? Wat zou momenteel nou een plaats zijn om te stappen? -> Nijmegen![]()
preciesquote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja want als de zomerfeesten in nijmegen zijn ligt het uitgaansleven in de rest van het land helemaal plat! logisch
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op? Maar inderdaad ze was wezen stappen in Nijmegen
Ik zat te hopen dat de personen die dit gedaan hebben, dezelfde personen zijn die haar gsm gejat hebben, en dat ze vervolgens dom genoeg zijn om deze gsm te gaan gebruiken. Op dat moment is het nummer traceerbaar lijkt mij, en zou je met geluk de verblijfplaats van de daders kunnen achterhalen. Met geluk want hoevaak bel je wel niet buitenshuis met je gsm. Bovendien is het moeilijk aantoonbaar dat de gsm-jatter dezelfde persoon is als de persoon die de verkrachting heeft gepleegd. Dus ook daar zie ik weinig licht aan het einde van de tunnel, denk inderdaad dat ze, zoals je al zegt, er mee weg gaan komen. Zoals 1001 andere van dit soort zaken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef PhatRabbit het volgende:
Helaas zal het slachtoffer waarschijnlijk niet op meer steun kunnen rekenen dan wat de TS haar heeft gegeven. Steun van de Nederlandse rechtsstaat heb ik het dan over. Overigens alle lof voor TS.
De dader(s) zullen nl., als ze al gepakt worden, bij voorbaat al kunnen rekenen op het begrip van de rechtbank: bij de bepaling van de strafmaat zal elk onnozel detail door de rechters worden aangegrepen om de straf zo laag mogelijk uit te laten vallen. Per slot van rekening zijn de daders in beginsel mensen met grondrechten die te allen tijde in acht moeten worden genomen.
Het feit dat de daders het slachtoffer op onmenselijke wijze van haar menselijkheid hebben beroofd, doet daar niets aan af. Om het maar plat te zeggen: als je zin hebt om een of ander dronken mokkel eens flink tegen haar zin uit te wonen, hoef je vooral niet bang te zijn voor de gevolgen: "Wegens verminderde toerekeningsvatbaarheid veroordelen we de verdachte tot een vermaning: Niet meer doen he!!"
De onverschilligheid van voorbijgangers is natuurlijk hartstikke fout, maar hetzelfde geldt voor de slappe aanpak van dit soort misdaden.
Voor zulke ''mensen'' hebben ze doodstraf dus uitgevonden.quote:Heel verhaal.
quote:Op zondag 15 juli 2007 08:26 schreef Prowl het volgende:
Je hebt wel naar haar msn adres gevraagd neem ik aan?
Niet?quote:
waarom zet je het dan op fok?quote:Op zondag 15 juli 2007 06:21 schreef koejoeloek het volgende: En nee dit keer waren het geen moslims
Walgelijk!quote:Op zondag 15 juli 2007 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Nou, als ik zo'n gore junk achter het CS zie liggen vind ik dat het zijn eigen schuld is, maar goed, ik drijf nu van het topique af...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als er een mens op straat ligt om welke reden dan ook is dat niet normaal.
Een gore junk is ook een mens!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou, als ik zo'n gore junk achter het CS zie liggen vind ik dat het zijn eigen schuld is, maar goed, ik drijf nu van het topique af...![]()
Of niet!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:05 schreef LoggedIn het volgende:
iemand die zaterdagavond/zondagochtend voor pampus op straat ligt zal wel gewoon dronken zijn..
Een huilend meisje met gescheurde/geen kleren is natuurlijk wel wat anders, die zou ik ook wel helpen
Ik zou wel een andere benadering hebben gebruikt, als het bijvoorbeeld een jongen/man betrof, aangezien je dan net wat meer kans maakt dat ie je aanvalt of iets dergelijks, het zal geen nieuws zijn dat gasten met veel drank op vaak geweldadig worden. In dit geval was het gewoon overduidelijk dat het een meisje betrof die hulp nodig had, en ze was er dan ook ontzettend blij mee dat ze die hulp kreeg, en wat zou ze moeten doen? Mij in me hand bijten ofzo? In het geval van een jongen/man zou ik toch wat voorzichtiger zijn. En waarschijnlijk gewoon denken van, joh dan moet je maar niet zoveel zuipen. Voor een meisje vind ik het dan toch weer net wat sneller zieligquote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Of niet!
En een huilende ouwe oma dan help je die dan niet?
Of een huilend kind?
Of een huilende man? Oh nee je bent geen homo natuurlijk, dus die red je dan zowiezo al niet!
Nee ik snap het..![]()
Het was een toffe actie van je TS. Maar ga me nou niet vertellen dat jij niet het romatische beeld in je kop hebt van een eventuele relatiequote:Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ik zou wel een andere benadering hebben gebruikt, als het bijvoorbeeld een jongen/man betrof, aangezien je dan net wat meer kans maakt dat ie je aanvalt of iets dergelijks, het zal geen nieuws zijn dat gasten met veel drank op vaak geweldadig worden. In dit geval was het gewoon overduidelijk dat het een meisje betrof die hulp nodig had, en ze was er dan ook ontzettend blij mee dat ze die hulp kreeg, en wat zou ze moeten doen? Mij in me hand bijten ofzo? In het geval van een jongen/man zou ik toch wat voorzichtiger zijn. En waarschijnlijk gewoon denken van, joh dan moet je maar niet zoveel zuipen. Voor een meisje vind ik het dan toch weer net wat sneller zielig![]()
Er zijn ook mensen die niet altijd in termen van eigenbelang denken hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het was een toffe actie van je TS. Maar ga me nou niet vertellen dat jij niet het romatische beeld in je kop hebt van een eventuele relatie. Was het een mooi meisje? Want jij hebt al lang de fantasie gehad dat ze contact met je zoekt om je te bedanken, en dat het contact blijft, waarna er iets moois opbloeit tussen jullie.
Jij zegt hier wel stoer van "ach, dat doe je gewoon", en die valse bescheidenheid zal je ook laten zien mocht het tot een ontmoeting komen tussen jou en haar (ouders) maar ondertussen denk je van "ja zeker ik ben de fucking pwn!!!lollereinsoneone!111;d;d;D"
Jij ziet het beeld al wel voor je dat zij jou als haar held ziet (Wat natuurlijk ook zo is, eerlijk is eerlijk) en dat ze je in je armen vliegt, haar hoofd tegen je borst aandrukt en je bedankt met een trillend stemmetje, haar mooie <insert kleur> ogen glinsterend van tranen. Dan kijkt ze naar je op, en drukt zacht een zoen op je wang. Je kijkt in haar ogen, en langzaam komt ze dichterbij....![]()
Laten we die discusie niet opstarten. Je doet namelijk altijd alles in de 1e plaats voor jezelf. Daarnaast doet mijn verhaaltje -wat vooral grappig bedoeld was- natuurlijk niets af aan het feit dat het meisje wel geholpen was door TS.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet altijd in termen van eigenbelang denken hoor.
Goede zet TS. Doe mij nog maar wat van jouw type mannen!
zo te zien niet he?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:22 schreef Overlast het volgende:
Wat een trieste gebeurtenis zegGatverdamme.
Waarom vinden mensen de TS een held. Zou een van jullie een halfnaakt lijdend meisje laten liggen? Ik heb geen hoge pet op van de mens, maar dit verwacht ik nog wel.
Misschien had ze op het bureau verklaard dat ze zich keihard door je wilde laten batsen, en vonden de agenten dat je eruit zag ofdat je wel een goede batsbeurt kon gebruiken.. Of zo.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een paar jaar terug zag ik voor m'n neus een meisje op de fiets geschept worden door een fiets. De bestuurder van de auto reed - nadat hij even gestopt was - door. De dader is later die dag in Rotterdam aangehouden (ongeval vond plaats in Nijmegen!), mede dankzij mij omdat ik het kentekennummer had onthouden.
Het meisje kwam een tijdje later bij mij thuis om me te bedanken. Dat vond ik best lief en werkt ook motiverend.Aan de andere kant vond ik het wel vreemd dat de politie mijn adres aan haar gaf.
Je kunt altijd die politie bellen!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef liefie_ het volgende:
ja sorry hoor zhe devilll ik vind je wel zwart wit!
ik ben ook echt niet t type dat mensen laat liggen (en ik zal niet mijn helden verhalen neer gaan typen want dat doet er niet toe) maar ik let toch ook wel op mn eigen veiligheid hoor! zo zal ik als vrouw alleen zijnde in het donker niet snel over een junk of zwerver heen buigen dat soort dingen
lullig genoeg maar je weet het tegenwoordig echt niet meer allemaal!!
Je moet ook niet bellen als ze koffie drinken he..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:02 schreef liefie_ het volgende:
nou dat heb ik een keer gedaan toen het vechten werd na het uitgaan (112) waren ingesprek...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |