Het lijkt mij de meest voor de hand liggende actie, je laat toch niet iemand halfnaakt op straat liggenquote:Op zondag 15 juli 2007 06:26 schreef hugecooll het volgende:
Goed verhaal, lekker kort![]()
Ontopic: goed bezig, modelburger :0
Onvoorstelbaar eigenlijk dat mensen gewoon maar doorlopen en fietsen hčquote:Op zondag 15 juli 2007 07:56 schreef Tinkepink het volgende:
Wat vreselijk. Wat er gebeurd is, maar vooral ook dat zoveel mensen haar laten liggen.
Waarom is dit nou weer nep? Ben je cynisch geworden in mensen of zo, vampier.quote:Op zondag 15 juli 2007 08:41 schreef Vampier het volgende:
nep
Dit gedrag is Is tegenwoordig 'normaal' als ik afga op mijn ervaringen.quote:Op zondag 15 juli 2007 07:56 schreef Tinkepink het volgende:
Wat vreselijk. Wat er gebeurd is, maar vooral ook dat zoveel mensen haar laten liggen.
Na zo'n ervaring denk je er echt niet meteen aan om een topic te openen op FOK!quote:Op zondag 15 juli 2007 08:47 schreef appelsjap het volgende:
als het echt was had je niet nu maar middernacht een topic geopend, jaja heb je wel door
Het verhaal word anders als je iemand jankend in haast geen kleding op straat ziet liggenquote:Op zondag 15 juli 2007 09:10 schreef bijdehand het volgende:
Als ik over straat iemand zie kruipen 's nachts, en in het weekend, dan veronderstel ik dat diegene te veel gezopen heeft
Hoezo geworden?quote:Op zondag 15 juli 2007 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer nep? Ben je cynisch geworden in mensen of zo, vampier.
Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat, maar het lijkt me niet dat je in zo'n situatie gaat bellen met de persoon die je zo gevonden heeft.. Het gaat mij immers vrij weinig aan, dus als ze dat niet doet, begrijp ik dat ook wel.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:23 schreef -Splash- het volgende:![]()
![]()
Hulde aan de TS voor dat optreden.
Ben benieuwd of ze nog contact met je zoekt
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:02 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Waarom kan ik nergens anders dit verhaal lezen? Een verkrachtiging en zo op straat gedupmt worden moet toch wel ERGENS als nieuws betiteld worden vind je niet?
Hulde voor je aktie TSquote:Op zondag 15 juli 2007 09:44 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat, maar het lijkt me niet dat je in zo'n situatie gaat bellen met de persoon die je zo gevonden heeft.. Het gaat mij immers vrij weinig aan, dus als ze dat niet doet, begrijp ik dat ook wel.
Alsof je er niet op zou springen, tuigquote:Op zondag 15 juli 2007 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Tja, tenzij ik duidelijke bloedsporen of sporen van mishandeling oid zou zien, zou ik ook doorfietsen als ik iemand zag liggen die teveel gedronken had.
Heel lullig wat er gebeurd is en het feit dat dat meisje dronken was, geeft de daders geen vrijbrief om haar te verkrachten, maar zo zie je maar weer dat drank meer kapot maakt dan je lief is.
dat staat volledig los van het gegeven dat je verkracht wordt door lui die misbruik maken van de situatie. Die zijn echt het spoor bijster.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Tja, tenzij ik duidelijke bloedsporen of sporen van mishandeling oid zou zien, zou ik ook doorfietsen als ik iemand zag liggen die teveel gedronken had.
Heel lullig wat er gebeurd is en het feit dat dat meisje dronken was, geeft de daders geen vrijbrief om haar te verkrachten, maar zo zie je maar weer dat drank meer kapot maakt dan je lief is.
ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk, ik zou echt nooit tussen een uit de hand gelopen ruzie springen ofzo, maar bij zoiets, ze zou me hand er af kunnen bijten maar dat leek me vrij stug, dus dan ga je toch op zn minst eventjes kijken. Als het nou een vieze oude man was geweest, dan werd het een ander verhaal.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:11 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wat de TS gedaan heeft is wel echt goed, dat doen veel te weinig mensen tegenwoordig
true, maar je weet dat je als je drank op hebt een gemakkelijk slachtoffer bent. Misschien heeft zij wel naar hen gelonkt en bepaalde verwachtingen bij hen gewekt, weet jij veel. Ze weet het zelf waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat staat volledig los van het gegeven dat je verkracht wordt door lui die misbruik maken van de situatie. Die zijn echt het spoor bijster.
Als dit de standaard Fok reactie is: Denk dat zij voorlopig geen mens kan vertrouwen en dat dat vrij lang alleen maar chatten wordt hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 08:26 schreef Prowl het volgende:
Je hebt wel naar haar msn adres gevraagd neem ik aan?
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
en dan kom je voor verhoor op het politiebureau, en krijg je te horen: even blazen meneer, krijg je nog een prent ook
en dat maakt dat ze haar zomaar mogen verkrachten?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
true, maar je weet dat je als je drank op hebt een gemakkelijk slachtoffer bent. Misschien heeft zij wel naar hen gelonkt en bepaalde verwachtingen bij hen gewekt, weet jij veel. Ze weet het zelf waarschijnlijk ook niet meer.
lmao, ik dacht 12 ofzo, hoe ik daarbij kom weet ik ook nietquote:Op zondag 15 juli 2007 10:14 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk, ik zou echt nooit tussen een uit de hand gelopen ruzie springen ofzo, maar bij zoiets, ze zou me hand er af kunnen bijten maar dat leek me vrij stug, dus dan ga je toch op zn minst eventjes kijken. Als het nou een vieze oude man was geweest, dan werd het een ander verhaal.
en bovendien hield ze me uit me slaap![]()
Ze was trouwens een jaar of 17
duhquote:Op zondag 15 juli 2007 11:18 schreef RickoKun het volgende:
misschien was het wel een breezAh?
En dat is een vrijbrief om iemand te verkrachten?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:18 schreef RickoKun het volgende:
Terecht, had je maar nee moeten zeggen...quote:Op zondag 15 juli 2007 10:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat maakt dat ze haar zomaar mogen verkrachten?En al zou ze in dronken toestand verwachtingen hebben gewekt, nogmaals, ook praat dat niet goed dat ze haar hebben verkracht.
'ja maar ze zei geen nee, meneer de agent, ze liet het gewoon toe"![]()
nou ja ze zag er uit als een jaar of 17...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:18 schreef appelsjap het volgende:
[..]
lmao, ik dacht 12 ofzo, hoe ik daarbij kom weet ik ook niet![]()
Wie zegt dat ze is verkracht -_- misschien was het zo'n pauper die teveel pillen had geslikt en maar raar ging doen, en toen hebben ze geneukt waar ze niks meer van herinnert, en ze wilde maar niet ophouden dus dropden ze haar maar ergens, daarna voelde ze zich heel eenzaam en had drang naar seks en ging dus huilen, dat was hetquote:Op zondag 15 juli 2007 11:19 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
En dat is een vrijbrief om iemand te verkrachten?![]()
Denk het ook, die vragen dr om "verkracht" te worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:18 schreef RickoKun het volgende:
mee eensch is! tevensch denk ik dat ze haar een flinke wedgie hebben gegeven!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze is verkracht -_- misschien was het zo'n pauper die teveel pillen had geslikt en maar raar ging doen, en toen hebben ze geneukt waar ze niks meer van herinnert, en ze wilde maar niet ophouden dus dropden ze haar maar ergens, dan voelt ze zich heel eenzaam en heeft drang naar seks en gaat dan huilen, dat was het![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |