wat creatief van me! ik ben weer helemaal opgebeurd!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef liefie_ het volgende:
hmz misschien moet ik dan iets van honden of mollen nemen ipv katten...
als ik dan alleen sterf kunnen die mooi graven
Samequote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef JDude het volgende:
Ik besteed dat uit.
Of je nodigt een bekende uit het verleden uit die je neemt zoals je bent...quote:Op zondag 15 juli 2007 00:47 schreef Mokster het volgende:
Ik heb onwijs zin om te neuken. Maar dan moet ik douchen, me aankleden en een man scoren, dus ik doe het maar niet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb onwijs zin om de plee onder te kotsen. Maar dat moet ik ook schoonmaken, dus ik doe het maar niet.
Gewoon goed mikken.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb onwijs zin om de plee onder te kotsen. Maar dat moet ik ook schoonmaken, dus ik doe het maar niet.
Oreo's!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb onwijs zin in chocola en Orlando Bloom.
Even Elizabethtown opzetten en de oreo's pakken dus.
Dat is tenminste een oplossing!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb onwijs zin in chocola en Orlando Bloom.
Even Elizabethtown opzetten en de oreo's pakken dus.
Naakt, plakkerig en met haar dat alle kanten op staat bedoel je?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef AirwiN het volgende:
Of je nodigt een bekende uit het verleden uit die je neemt zoals je bent...
Whehe nemen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef AirwiN het volgende:
Of je nodigt een bekende uit het verleden uit die je neemt zoals je bent...
Douchen? Aankleden?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:47 schreef Mokster het volgende:
Ik heb onwijs zin om te neuken. Maar dan moet ik douchen, me aankleden en een man scoren, dus ik doe het maar niet.
Maak me gek!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Naakt, plakkerig en met haar dat alle kanten op staat bedoel je?
Niet zoenen als je op het punt staat om te gaan kotsenquote:
Ik sta niet op punt van kotsen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zoenen als je op het punt staat om te gaan kotsen
Eerst even lekker helemaal leeg, zo, zoeen straal, vuistdik, de klok van de muur
En dan water
en tanden poetsen
een kwartiertje of zo.
Dan wil ik wel zoenen![]()
Thuis. Op/in mijn IKEA bureaustoelquote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef CherryLips het volgende:
waar is iedereen eigenlijk?
Oh, de rest. Die zijn een leven hebbenquote:
Pas een beetje op der wil jequote:Op zondag 15 juli 2007 00:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Thuis. Op/in mijn IKEA bureaustoel. Naast een zatte Kuuk. In Breda. In Brabant. Net niet in België.
Ik wou dat ik weer in België was. Drie nachtjes geleden.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:55 schreef JDude het volgende:
Thuis. Op/in mijn IKEA bureaustoel. Naast een zatte Kuuk. In Breda. In Brabant. Net niet in België.
Alsof het mijn eigen kind is.quote:
Echt, het is dat ik JD heb enzoquote:
Belgische nachten zijn lang?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wou dat ik weer in België was. Drie nachtjes geleden.
Zucht...
Dat zal technisch gezien wat lastig worden, maar een beetje oefenen kan geen kwaad natuurlijkquote:
Toffe achtertuin heb ik hè?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Mokster het volgende:
Zucht...
Ah, zo laat was meneer pas met het vermelden van zijn relatie!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Mokster het volgende:
Zucht...
Water drinken en je bed in jijquote:
En toffe achterburen ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Kuukske het volgende:
Toffe achtertuin heb ik hè?
Ze bakken ook verrektes goeie friet. Het is dat ik geen friet mag eten, maar anders. Boh.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:58 schreef Mokster het volgende:
En toffe achterburen ook.
Vertel...quote:
Ik drink al.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Water drinken en je bed in jij
over-de-lijn-terrorist
Ik denk dat het Moks meer om een frikandel te doen was.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:59 schreef Kuukske het volgende:
Ze bakken ook verrektes goeie friet. Het is dat ik geen friet mag eten, maar anders. Boh.
Frikadel.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:00 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat het Moks meer om een frikandel te doen was.
De betekenis van 'fallussymbool' had ik al uitgelegd daarnet, hm?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:00 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat het Moks meer om een frikandel te doen was.
Allebei goed. Die spelling is regio-gebonden, net als Joppiesaus.quote:
Affirmatief.quote:
Dat is écht achterhoeks. Brabant kent dat heul niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:01 schreef JDude het volgende:
De betekenis van 'fallussymbool' had ik al uitgelegd daarnet, hm?
Een nieuw Belgisch delegatielid.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:59 schreef AirwiN het volgende:
Vertel...
En majjoneeis zeker?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:02 schreef JDude het volgende:
Allebei goed. Die spelling is regio-gebonden, net als Joppiesaus.
Ultra zachte G. Ik snap het volkomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:02 schreef Mokster het volgende:
Een nieuw Belgisch delegatielid.
Gezamenlijke lunch.
Met zijn tweeën de kroeg in.
"Zijn we nu aan het flirten?" [/insert schattig Vlaams accent]
"Geen idee, maar ik vind jou ongelofelijk sexy."
"Ik U ook."
Zoenen.
Hotelkamer.
En zulcks.
Dat was Bels. B I E R. Bier.quote:
Uhuh.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:03 schreef Kuukske het volgende:
Ultra zachte G. Ik snap het volkomen.
Die tripjes naar Brussel werpen hun vruchten wel af?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:02 schreef Mokster het volgende:
Een nieuw Belgisch delegatielid.
Gezamenlijke lunch.
Met zijn tweeën de kroeg in.
"Zijn we nu aan het flirten?" [/insert schattig Vlaams accent]
"Geen idee, maar ik vind jou ongelofelijk sexy."
"Ik U ook."
Zoenen.
Hotelkamer.
En zulcks.
Aahwquote:Op zondag 15 juli 2007 01:04 schreef Mokster het volgende:
Uhuh.
Vooral de: "Gij zijt zo verschrikkelijk mooi." terwijl hij naar me keek toen ik nakend voor hem stond deed het hem.
Dat vind ik zelfs lief...quote:Op zondag 15 juli 2007 01:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhuh.
Vooral de: "Gij zijt zo verschrikkelijk mooi." terwijl hij naar me keek toen ik nakend voor hem stond deed het hem.
Ik kijk nu al uit naar de volgende keer.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:04 schreef JDude het volgende:
Die tripjes naar Brussel werpen hun vruchten wel af?
Ik zal het maandag ff melden aan de GT!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de volgende keer.
Nuecken op kosten van de staat.
En dát heeft dan HBO gedaan hè. Wij HBO'ers kunnen wel wat.quote:
"Het was een vruchtbaar overleg."quote:Op zondag 15 juli 2007 01:06 schreef Mokster het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de volgende keer.
Nuecken op kosten van de staat.
Netwerken is heul belangrijk hoor!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:07 schreef AirwiN het volgende:
Ik zal het maandag ff melden aan de GT!
Vetquote:Op zondag 15 juli 2007 01:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dát heeft dan HBO gedaan hè. Wij HBO'ers kunnen wel wat.
[insert flauwe opmerking over postbodes enzo]quote:Op zondag 15 juli 2007 01:07 schreef JDude het volgende:
"Het was een vruchtbaar overleg."
Brievenbusjes?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[insert flauwe opmerking over postbodes enzo]
Mja zoiets.quote:
Ik kan wel wat dames aanwijzen bij het departement waar ik zit, waar ik wel mee wil netwerken...quote:
Van gleuf tot gleuf, tot de zak leeg is!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:08 schreef Kuukske het volgende:
[insert flauwe opmerking over postbodes enzo]
Jij hebt Hime.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:10 schreef AirwiN het volgende:
Ik kan wel wat dames aanwijzen bij het departement waar ik zit, waar ik wel mee wil netwerken...
Die is te makkelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:10 schreef JDude het volgende:
Van gleuf tot gleuf, tot de zak leeg is!
Ja ik zei toch dat ik je ging inhalen voor de helft van de zomer.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:14 schreef JDude het volgende:
Als jullie zometeen denken "Wat spamt die Kuuk opeens als een dolle", dan is dat omdat ze me bijna inhaalt in de Top 500.
En daarmee wil je zeggen?quote:
Nou, gewoon. Jij. Hebt. Hime. Jij hebt Hime. Jij hoeft niet meer te netwerken.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:15 schreef AirwiN het volgende:
En daarmee wil je zeggen?
Jij onwetende vrouw! Dat image van die hersenen van Dr_Flash brengt jou ook alleen maar narigheid en dommigheid!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Jij. Hebt. Hime. Jij hebt Hime. Jij hoeft niet meer te netwerken.
Eén woord: Flashquote:Op zondag 15 juli 2007 01:18 schreef AirwiN het volgende:
Jij onwetende vrouw! Dat image van die hersenen van Dr_Flash brengt jou ook alleen maar narigheid en dommigheid!
Nou, het was gezellig netwerken zo.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:18 schreef JDude het volgende:
Netwerken kan heel onschuldig zijn!
Er zit een knop op je TVquote:Op zondag 15 juli 2007 01:19 schreef dawg het volgende:
Allemaal van die lelijke snollen voor 25ct per minuut. Joy.
Na 2 uur doen ze leuke spelletjes voor je. Touwtjespringen enzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:19 schreef dawg het volgende:
Allemaal van die lelijke snollen voor 25ct per minuut. Joy.
Iets met root en evil.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:20 schreef dawg het volgende:
Kuuk! Damnit, je post door mijn reeks van 4 heen.
Ik heb nog nooit een kwartet gehad hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:21 schreef JDude het volgende:
De koningin van de kwartetten wenst niet overtroffen te worden, denk ik.
AUquote:
Die landde op d'r tiet!quote:
Pas op voeding, kinderen, blablabla.quote:
Goed genoegquote:Op zondag 15 juli 2007 01:23 schreef Kuukske het volgende:
Zo groot zijn ze niet.
Bedankt. Namens mijn tieten.quote:
Hetzelfde denken. Oké. Dezelfde muziek. Alla.quote:
Dat zijn wij.quote:
We hebben maar 1 echte oldbie in deze reeksquote:Op zondag 15 juli 2007 01:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Godt!
Dan ben ik ook en newbie. En dat ben ik niet. Ik hoor nog bij de eerste 15118 users.
Ik ben heul niet single!quote:Op zondag 15 juli 2007 08:43 schreef Pheno het volgende:
Hallo overgeilde singles
Hallo Pengu!quote:Op zondag 15 juli 2007 08:43 schreef Pheno het volgende:
Hallo overgeilde singles
Gefeliciteerd met je hernieuwde singlestatus.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:41 schreef liefie_ het volgende:
ja das nu een ex idd....
het ging wel... ik geloof dat ie t niet zo leuk vond maja
mij doet het tot nu toe niet zo veel...
ow daar komt ie echt net op msn
ben benieuwd
edit: ik sta op ofline dus dat houden we maar ff zo
dankuquote:Op zondag 15 juli 2007 10:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je hernieuwde singlestatus.
Wat wil je kopen dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:01 schreef CherryLips het volgende:
handig, dat marktplaats waarbij de verkoper mijn mailtjes niet kan ontvangen.
P.I.M.P.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:16 schreef dawg het volgende:
Ik heb 2 auto's. Mijn vader heeft afgelopen week een auto gekocht, bij een garage waar ik mijn huidige heb gekocht. Heeft die verkoper op de koopovereenkomst mijn naam gezet.
Hier ook koffie, heerlijk. Nog een potje snoep erbij.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Toevallig zitten we hier ook net aa de koffie. Op ons 'terras', kabbelend water op de achtergrond.
God wat heerlijck. Rust en zulks.
Och, net een airbag. Niets mis mee.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:18 schreef dawg het volgende:
Hallo iedereen trouwens.
Kuuk, hoe is het met je tiet, nadat JD met zijn arm heeft gezwaaid?
Ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:19 schreef dawg het volgende:
Weet je hoeveel inkoppers je hiermee kunt maken?
Hmm snoep. Daar doen we hier alleen niet aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier ook koffie, heerlijk. Nog een potje snoep erbij.
een of ander antiek boekje, een vertaling van een gedicht van coleridge voor m'n scriptiequote:
Hoeveel dan?quote:
Een stuk of ehm.. 15?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoeveel dan?
Als ik hier op mijn terras gaan zitten word ik vast door de bliksem geraakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Toevallig zitten we hier ook net aa de koffie. Op ons 'terras', kabbelend water op de achtergrond.
God wat heerlijck. Rust en zulks.
Jep, Brabant.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:22 schreef dawg het volgende:
Hier ook. Brabant zeker?
Oh, en teringbenauwd ook.
Zwaai je arm nog eens naar rechts. Iets hoger nu.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:36 schreef JDude het volgende:
Ik ga ook even een paar keer BBQ roepen!
Ze zit nu anders! Ik raakte weer een tiet!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:42 schreef dawg het volgende:
Zwaai je arm nog eens naar rechts. Iets hoger nu.
Zeg eens dat ie wat lager mikt.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:42 schreef dawg het volgende:
Zwaai je arm nog eens naar rechts. Iets hoger nu.
Volgens mij mikte je daar gewoon op.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze zit nu anders! Ik raakte weer een tiet!
Waarmee je wel een directe bijdrage levert aan de taakstelling...quote:Op zondag 15 juli 2007 12:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik hier op mijn terras gaan zitten word ik vast door de bliksem geraakt.
Neen.quote:
Samen achter één bureau, of de bureau's tegenover elkaar of zo?quote:
Bureau's naast elkaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:48 schreef Plato1980 het volgende:
Samen achter één bureau, of de bureau's tegenover elkaar of zo?![]()
Ik zou het niet weten! Nog nooit geweest. Ik weet alleen dat daar ooit mijn jeugdliefde van de basisschool naartoe verhuisde.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:49 schreef dawg het volgende:
Er gaat dan ook niets boven Helmond.
Dus jullie kunnen wel op elkaars beeldscherm kijken!quote:
Of het was Venlo. Eén van de tweequote:Op zondag 15 juli 2007 12:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou het niet weten! Nog nooit geweest. Ik weet alleen dat daar ooit mijn jeugdliefde van de basisschool naartoe verhuisde.
Nah ik kan niet precies zien wat 'ie typt.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:50 schreef Plato1980 het volgende:
Dus jullie kunnen wel op elkaars beeldscherm kijken!![]()
Maar je ziet wel de sites die hij bezoekt.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik kan niet precies zien wat 'ie typt.
Je probeert hem alleen voor te blijven qua postcount?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik kan niet precies zien wat 'ie typt.
Schaam je!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten! Nog nooit geweest.
Ehm, ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
Maar je ziet wel de sites die hij bezoekt.![]()
Proberen?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:52 schreef dawg het volgende:
Je probeert hem alleen voor te blijven qua postcount?
Ik haal deze zomer denk ik de 30.000 ook nog wel.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Je probeert hem alleen voor te blijven qua postcount?
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
Ik haal deze zomer denk ik de 30.000 ook nog wel.![]()
Neuh. Maar vind jullie wel leuk.quote:
Ach, het is niks, Q. heeft me met zijn nieuwe account ondertussen al lang en breed ingehaald.quote:
Ja maar dat is Q.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
Ach, het is niks, Q. heeft me met zijn nieuwe account ondertussen al lang en breed ingehaald.![]()
Dat is waar, dat is 'buitencategorie' om in Tour de France-termen te spreken.quote:
Ja hè. Nouja, lurcken was ook leuk.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef dawg het volgende:
Duurde wel lang voordat je het licht gezien hebt.
Ja, over de Tour: rijden daar nou ook vrouwen in mee?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is waar, dat is 'buitencategorie' om in Tour de France-termen te spreken.![]()
Nee, die hebben een eigen Tour.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, over de Tour: rijden daar nou ook vrouwen in mee?
Oh oké. Succes bij de AH.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:00 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, die hebben een eigen Tour.
OMG. Bestaan zulke mensen?quote:
Wat? Was je een malteser kwijt?quote:
Lijkt wel een klein beetje op die van mijn ouders, op het blad na.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Willen jullie stemmen op de keuken van m'n ouders?
http://designyourownlife.nl/keuken_actie/ keuken nr 6548 is het.
Alleen een beetje jammer dat ze de van de site de stomste foto van de 3 foto's erop hebben gezet.
Hebben zij ook een 22 jaar oude keuken van de IKEA?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Lijkt wel een klein beetje op die van mijn ouders, op het blad na.
Nee, dat niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hebben zij ook een 22 jaar oude keuken van de IKEA?
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Ook ík heb mijn minpunten.
nageslachtquote:
Pittiger dan seksprogramma's ja?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:18 schreef CherryLips het volgende:
ER is een stuk minder leuk als je het moet vertalen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:18 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb zin om iemand aan te randen. Stomme hormonen.
Q.!!! Kom eens!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:18 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:18 schreef CherryLips het volgende:
CL is geilquote:
Dat schiet ook niet op, nep-alcoholist!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wel nog steeds 5 blikjes hertog jan
Ik weet niet of en hoe jij je eten kooktquote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef Q. het volgende:
Nee, wel avondeten. Is dat ook een leven?
Ik heb geen bier in huis.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
en terecht, nu moet je bier drinken
Probeer dat ook al een tijd, maar toch lukt het me nietquote:Op zondag 15 juli 2007 19:51 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al een maand geen bier op
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
niet in vele mate (behalve die ene keer dat ik Q's huis onder gekotst had dan)
Whehehe. Als je het hier maar laatquote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
niet in vele mate (behalve die ene keer dat ik Q's huis onder gekotst had dan)
Niet organiseren als ik op vakantie of Lowlands ben he?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Ohh. Dan kan ik gewoon massaal bier inslaan in aug. Top.
komen er tukkers die het leuk vinden dat zo'n klein meisje heel snel bier kan drinken en steeds hun bier in haar glas gieten en ik denk dat ik tegen die tijd niet weer gedumpt ben want dan moet ik eerst eenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |