wat creatief van me! ik ben weer helemaal opgebeurd!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef liefie_ het volgende:
hmz misschien moet ik dan iets van honden of mollen nemen ipv katten...
als ik dan alleen sterf kunnen die mooi graven
Samequote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef JDude het volgende:
Ik besteed dat uit.
Of je nodigt een bekende uit het verleden uit die je neemt zoals je bent...quote:Op zondag 15 juli 2007 00:47 schreef Mokster het volgende:
Ik heb onwijs zin om te neuken. Maar dan moet ik douchen, me aankleden en een man scoren, dus ik doe het maar niet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb onwijs zin om de plee onder te kotsen. Maar dat moet ik ook schoonmaken, dus ik doe het maar niet.
Gewoon goed mikken.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb onwijs zin om de plee onder te kotsen. Maar dat moet ik ook schoonmaken, dus ik doe het maar niet.
Oreo's!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb onwijs zin in chocola en Orlando Bloom.
Even Elizabethtown opzetten en de oreo's pakken dus.
Dat is tenminste een oplossing!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb onwijs zin in chocola en Orlando Bloom.
Even Elizabethtown opzetten en de oreo's pakken dus.
Naakt, plakkerig en met haar dat alle kanten op staat bedoel je?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef AirwiN het volgende:
Of je nodigt een bekende uit het verleden uit die je neemt zoals je bent...
Whehe nemen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef AirwiN het volgende:
Of je nodigt een bekende uit het verleden uit die je neemt zoals je bent...
Douchen? Aankleden?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:47 schreef Mokster het volgende:
Ik heb onwijs zin om te neuken. Maar dan moet ik douchen, me aankleden en een man scoren, dus ik doe het maar niet.
Maak me gek!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Naakt, plakkerig en met haar dat alle kanten op staat bedoel je?
Niet zoenen als je op het punt staat om te gaan kotsenquote:
Ik sta niet op punt van kotsen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zoenen als je op het punt staat om te gaan kotsen
Eerst even lekker helemaal leeg, zo, zoeen straal, vuistdik, de klok van de muur
En dan water
en tanden poetsen
een kwartiertje of zo.
Dan wil ik wel zoenen![]()
Thuis. Op/in mijn IKEA bureaustoelquote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef CherryLips het volgende:
waar is iedereen eigenlijk?
Oh, de rest. Die zijn een leven hebbenquote:
Pas een beetje op der wil jequote:Op zondag 15 juli 2007 00:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Thuis. Op/in mijn IKEA bureaustoel. Naast een zatte Kuuk. In Breda. In Brabant. Net niet in België.
Ik wou dat ik weer in België was. Drie nachtjes geleden.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:55 schreef JDude het volgende:
Thuis. Op/in mijn IKEA bureaustoel. Naast een zatte Kuuk. In Breda. In Brabant. Net niet in België.
Alsof het mijn eigen kind is.quote:
Echt, het is dat ik JD heb enzoquote:
Belgische nachten zijn lang?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wou dat ik weer in België was. Drie nachtjes geleden.
Zucht...
Dat zal technisch gezien wat lastig worden, maar een beetje oefenen kan geen kwaad natuurlijkquote:
Toffe achtertuin heb ik hè?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Mokster het volgende:
Zucht...
Ah, zo laat was meneer pas met het vermelden van zijn relatie!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Mokster het volgende:
Zucht...
Water drinken en je bed in jijquote:
En toffe achterburen ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Kuukske het volgende:
Toffe achtertuin heb ik hè?
Ze bakken ook verrektes goeie friet. Het is dat ik geen friet mag eten, maar anders. Boh.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:58 schreef Mokster het volgende:
En toffe achterburen ook.
Vertel...quote:
Ik drink al.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Water drinken en je bed in jij
over-de-lijn-terrorist
Ik denk dat het Moks meer om een frikandel te doen was.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:59 schreef Kuukske het volgende:
Ze bakken ook verrektes goeie friet. Het is dat ik geen friet mag eten, maar anders. Boh.
Frikadel.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:00 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat het Moks meer om een frikandel te doen was.
De betekenis van 'fallussymbool' had ik al uitgelegd daarnet, hm?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:00 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat het Moks meer om een frikandel te doen was.
Allebei goed. Die spelling is regio-gebonden, net als Joppiesaus.quote:
Affirmatief.quote:
Dat is écht achterhoeks. Brabant kent dat heul niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:01 schreef JDude het volgende:
De betekenis van 'fallussymbool' had ik al uitgelegd daarnet, hm?
Een nieuw Belgisch delegatielid.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:59 schreef AirwiN het volgende:
Vertel...
En majjoneeis zeker?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:02 schreef JDude het volgende:
Allebei goed. Die spelling is regio-gebonden, net als Joppiesaus.
Ultra zachte G. Ik snap het volkomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:02 schreef Mokster het volgende:
Een nieuw Belgisch delegatielid.
Gezamenlijke lunch.
Met zijn tweeën de kroeg in.
"Zijn we nu aan het flirten?" [/insert schattig Vlaams accent]
"Geen idee, maar ik vind jou ongelofelijk sexy."
"Ik U ook."
Zoenen.
Hotelkamer.
En zulcks.
Dat was Bels. B I E R. Bier.quote:
Uhuh.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:03 schreef Kuukske het volgende:
Ultra zachte G. Ik snap het volkomen.
Die tripjes naar Brussel werpen hun vruchten wel af?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:02 schreef Mokster het volgende:
Een nieuw Belgisch delegatielid.
Gezamenlijke lunch.
Met zijn tweeën de kroeg in.
"Zijn we nu aan het flirten?" [/insert schattig Vlaams accent]
"Geen idee, maar ik vind jou ongelofelijk sexy."
"Ik U ook."
Zoenen.
Hotelkamer.
En zulcks.
Aahwquote:Op zondag 15 juli 2007 01:04 schreef Mokster het volgende:
Uhuh.
Vooral de: "Gij zijt zo verschrikkelijk mooi." terwijl hij naar me keek toen ik nakend voor hem stond deed het hem.
Dat vind ik zelfs lief...quote:Op zondag 15 juli 2007 01:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhuh.
Vooral de: "Gij zijt zo verschrikkelijk mooi." terwijl hij naar me keek toen ik nakend voor hem stond deed het hem.
Ik kijk nu al uit naar de volgende keer.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:04 schreef JDude het volgende:
Die tripjes naar Brussel werpen hun vruchten wel af?
Ik zal het maandag ff melden aan de GT!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de volgende keer.
Nuecken op kosten van de staat.
En dát heeft dan HBO gedaan hè. Wij HBO'ers kunnen wel wat.quote:
"Het was een vruchtbaar overleg."quote:Op zondag 15 juli 2007 01:06 schreef Mokster het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de volgende keer.
Nuecken op kosten van de staat.
Netwerken is heul belangrijk hoor!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:07 schreef AirwiN het volgende:
Ik zal het maandag ff melden aan de GT!
Vetquote:Op zondag 15 juli 2007 01:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dát heeft dan HBO gedaan hè. Wij HBO'ers kunnen wel wat.
[insert flauwe opmerking over postbodes enzo]quote:Op zondag 15 juli 2007 01:07 schreef JDude het volgende:
"Het was een vruchtbaar overleg."
Brievenbusjes?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[insert flauwe opmerking over postbodes enzo]
Mja zoiets.quote:
Ik kan wel wat dames aanwijzen bij het departement waar ik zit, waar ik wel mee wil netwerken...quote:
Van gleuf tot gleuf, tot de zak leeg is!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:08 schreef Kuukske het volgende:
[insert flauwe opmerking over postbodes enzo]
Jij hebt Hime.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:10 schreef AirwiN het volgende:
Ik kan wel wat dames aanwijzen bij het departement waar ik zit, waar ik wel mee wil netwerken...
Die is te makkelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:10 schreef JDude het volgende:
Van gleuf tot gleuf, tot de zak leeg is!
Ja ik zei toch dat ik je ging inhalen voor de helft van de zomer.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:14 schreef JDude het volgende:
Als jullie zometeen denken "Wat spamt die Kuuk opeens als een dolle", dan is dat omdat ze me bijna inhaalt in de Top 500.
En daarmee wil je zeggen?quote:
Nou, gewoon. Jij. Hebt. Hime. Jij hebt Hime. Jij hoeft niet meer te netwerken.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:15 schreef AirwiN het volgende:
En daarmee wil je zeggen?
Jij onwetende vrouw! Dat image van die hersenen van Dr_Flash brengt jou ook alleen maar narigheid en dommigheid!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Jij. Hebt. Hime. Jij hebt Hime. Jij hoeft niet meer te netwerken.
Eén woord: Flashquote:Op zondag 15 juli 2007 01:18 schreef AirwiN het volgende:
Jij onwetende vrouw! Dat image van die hersenen van Dr_Flash brengt jou ook alleen maar narigheid en dommigheid!
Nou, het was gezellig netwerken zo.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:18 schreef JDude het volgende:
Netwerken kan heel onschuldig zijn!
Er zit een knop op je TVquote:Op zondag 15 juli 2007 01:19 schreef dawg het volgende:
Allemaal van die lelijke snollen voor 25ct per minuut. Joy.
Na 2 uur doen ze leuke spelletjes voor je. Touwtjespringen enzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:19 schreef dawg het volgende:
Allemaal van die lelijke snollen voor 25ct per minuut. Joy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |