wat creatief van me! ik ben weer helemaal opgebeurd!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef liefie_ het volgende:
hmz misschien moet ik dan iets van honden of mollen nemen ipv katten...
als ik dan alleen sterf kunnen die mooi graven
Samequote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef JDude het volgende:
Ik besteed dat uit.
Of je nodigt een bekende uit het verleden uit die je neemt zoals je bent...quote:Op zondag 15 juli 2007 00:47 schreef Mokster het volgende:
Ik heb onwijs zin om te neuken. Maar dan moet ik douchen, me aankleden en een man scoren, dus ik doe het maar niet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb onwijs zin om de plee onder te kotsen. Maar dat moet ik ook schoonmaken, dus ik doe het maar niet.
Gewoon goed mikken.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb onwijs zin om de plee onder te kotsen. Maar dat moet ik ook schoonmaken, dus ik doe het maar niet.
Oreo's!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb onwijs zin in chocola en Orlando Bloom.
Even Elizabethtown opzetten en de oreo's pakken dus.
Dat is tenminste een oplossing!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb onwijs zin in chocola en Orlando Bloom.
Even Elizabethtown opzetten en de oreo's pakken dus.
Naakt, plakkerig en met haar dat alle kanten op staat bedoel je?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef AirwiN het volgende:
Of je nodigt een bekende uit het verleden uit die je neemt zoals je bent...
Whehe nemen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef AirwiN het volgende:
Of je nodigt een bekende uit het verleden uit die je neemt zoals je bent...
Douchen? Aankleden?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:47 schreef Mokster het volgende:
Ik heb onwijs zin om te neuken. Maar dan moet ik douchen, me aankleden en een man scoren, dus ik doe het maar niet.
Maak me gek!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Naakt, plakkerig en met haar dat alle kanten op staat bedoel je?
Niet zoenen als je op het punt staat om te gaan kotsenquote:
Ik sta niet op punt van kotsen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zoenen als je op het punt staat om te gaan kotsen
Eerst even lekker helemaal leeg, zo, zoeen straal, vuistdik, de klok van de muur
En dan water
en tanden poetsen
een kwartiertje of zo.
Dan wil ik wel zoenen![]()
Thuis. Op/in mijn IKEA bureaustoelquote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef CherryLips het volgende:
waar is iedereen eigenlijk?
Oh, de rest. Die zijn een leven hebbenquote:
Pas een beetje op der wil jequote:Op zondag 15 juli 2007 00:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Thuis. Op/in mijn IKEA bureaustoel. Naast een zatte Kuuk. In Breda. In Brabant. Net niet in België.
Ik wou dat ik weer in België was. Drie nachtjes geleden.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:55 schreef JDude het volgende:
Thuis. Op/in mijn IKEA bureaustoel. Naast een zatte Kuuk. In Breda. In Brabant. Net niet in België.
Alsof het mijn eigen kind is.quote:
Echt, het is dat ik JD heb enzoquote:
Belgische nachten zijn lang?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wou dat ik weer in België was. Drie nachtjes geleden.
Zucht...
Dat zal technisch gezien wat lastig worden, maar een beetje oefenen kan geen kwaad natuurlijkquote:
Toffe achtertuin heb ik hè?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Mokster het volgende:
Zucht...
Ah, zo laat was meneer pas met het vermelden van zijn relatie!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Mokster het volgende:
Zucht...
Water drinken en je bed in jijquote:
En toffe achterburen ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Kuukske het volgende:
Toffe achtertuin heb ik hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |