Omdat het dan net lijkt alsof ik eoa vrouwenverslindende casanova ben. Of zo. En dan ben je tof, zeggen ze.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:31 schreef Bengeltje het volgende:Waarom gebruik je het woord dan als je niet eens weet wat het inhoud?
Oke, dan laten we die schijn maar ophouden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het dan net lijkt alsof ik eoa vrouwenverslindende casanova ben. Of zo. En dan ben je tof, zeggen ze.
Of zo.
Wat maakt dat nou uitquote:
een VER bovengemiddelde Limburgerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef Bengeltje het volgende:
Welke malloot heeft alles door elkaar gegooid.
Ik iig nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Lounsjies kunnen niet tellen
Nou ja, de meeste niet
Dat is omdat jij er nooit bent Jquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:35 schreef JDude het volgende:
De telling gaat nu echt al vier delen mis ofzo.
Ik ben ook overgestapt op anderhalveliterflessen Spa Blauw, dat Dingest makkelijkerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef Kuukske het volgende:
Hoewel ik nu niet meer weet hoeveel bier ik al heb gedingesd.
genoeg bier etcquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef Kuukske het volgende:
Spa Blauw op zaterdagavond.
ja ja, ik ben wakker.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef Kuukske het volgende:
Oh verhip ja!
Idd, neem dan Evianquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef Kuukske het volgende:
Rot opquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:40 schreef Kuukske het volgende:
Oja, morgen is het gezonddag bij ons. Wandelen en fietsen enzo. Burgerlijk doen. DUsja.
Ja. Wat is er mis met gewoon kraanwaterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef Kuukske het volgende:
Wat voor kado moet er komen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef Kuukske het volgende:
Oh en ik ben jarig volgende week dus ja. Dan gaat er al het nodige bier doorheen.
Géén idee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor kado moet er komen?
Djiez, zo burgerlijk ben ik nog niet eensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:40 schreef Kuukske het volgende:
Oja, morgen is het gezonddag bij ons. Wandelen en fietsen enzo. Burgerlijk doen. DUsja.
Das niet lekker hierquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Wat is er mis met gewoon kraanwater.
Nee. Oh en mijn fiets is stuk. Herinner ik me net. Bah.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:42 schreef es70 het volgende:
Djiez, zo burgerlijk ben ik nog niet eens. Hebben jullie ook matching fietsen en outfits
.
Jouw 'hier' en Fles' 'hier' liggen anders best een stukje van elkaar weg...quote:
Kadotip: Nieuwe fiets.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Oh en mijn fiets is stuk. Herinner ik me net. Bah.
Die zou je wegbrengen naar de makertquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Oh en mijn fiets is stuk. Herinner ik me net. Bah.
Dat heb ik gedaan vandaag. Hij is pas dinsdag klaarquote:
Daar vond ik het ook niet echt lekkerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Jouw 'hier' en Fles' 'hier' liggen anders best een stukje van elkaar weg...
neukende neukquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan vandaag. Hij is pas dinsdag klaar
Ik heb er tweequote:
zegquote:
Mag ook wel na 600 delen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg
we proberen iets minder voorspelbaar over te komen en zo
Denk je dat dat je gaat lukkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg
we proberen iets minder voorspelbaar over te komen en zo
Ja hč. En je kan nu al niet meer zonder me.quote:
Da's schijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hč. En je kan nu al niet meer zonder me.
Houdt je mij al die tijd voor de gek?quote:
Neequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Houdt je mij al die tijd voor de gek?
JAJA dat BIER.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:53 schreef JDude het volgende:
Houd.
Gelukkigquote:
Loodt om oud ijzerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:53 schreef JDude het volgende:
Houd.
Precies, wat Es zegt.quote:
Daar lees je gewoon overheen als je van da vrouwke houtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:53 schreef JDude het volgende:
Houd.
Overdonequote:
Hehe!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar lees je gewoon overheen als je van da vrouwke hout
Ze heeft de spellingnazi nog niet uit me weten te neuken slaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar lees je gewoon overheen als je van da vrouwke hout
Ah. *Noteert.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef JDude het volgende:
Ze heeft de spellingnazi nog niet uit me weten te neuken slaan.
ohja, fuck.. iemand die ik ken is de 18e jarig, en ik kon alleen gisteren en vandaag een cadeau halenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef Kuukske het volgende:
Oh en ik ben jarig volgende week dus ja. Dan gaat er al het nodige bier doorheen.
Work 2 do Kuukquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Geef een envelop met geld.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef qu63 het volgende:
ohja, fuck.. iemand die ik ken is de 18e jarig, en ik kon alleen gisteren en vandaag een cadeau halen
Mja, ik ben al een heel eind op die "eruitteneukenslaan"-lijst.quote:
Wat voor minKUUKel was het toen je eraan begon dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik ben al een heel eind op die "eruitteneukenslaan"-lijst.
Tsja, hij moest nog aangepast worden aan mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor minKUUKel was het toen je eraan begon dan?
I am very compatible!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
Tsja, hij moest nog aangepast worden aan mij.
Iemand die je kent was de 12de jarigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ohja, fuck.. iemand die ik ken is de 18e jarig, en ik kon alleen gisteren en vandaag een cadeau halen
Dat proces is net halverwege ongeveer begrijp ik?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat is gebleken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:02 schreef JDude het volgende:
I am very compatible!
Ja zo af en toe heeft 'ie nog een ram tegen het hoofd nodig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat proces is net halverwege ongeveer begrijp ik?
Wat pittigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog een keer zoenen? Zeg het maar hoor, ik doe het graagquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef JDude het volgende:
[..]
I do?quote:
Ik heb liever cola.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:07 schreef Kuukske het volgende:
*Es cola geeft.
maar maar maarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Iemand die je kent was de 12de jarig.
dat is echt zo'n "ik-weet-niks-dus-dan-maar-geld"-cadeauquote:
en ga je terug of vooruitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even Tour kijken
En dan slapen
Toch alweer 51 GB aan foto's en filmpjes gebackupt, ben bijna bij Kerstmis vorig jaar
Dat laatste is toch ook zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:09 schreef qu63 het volgende:
dat is echt zo'n "ik-weet-niks-dus-dan-maar-geld"-cadeau
of een "ik-ben-te-laat-om-iets-te-kopen"-cadeau
Trusten Flessiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan slapen
Toch alweer 51 GB aan foto's en filmpjes gebackupt, ben bijna bij Kerstmis vorig jaar
Je was niet de enigequote:
ja, dus daarom zoek ik nu op bol.comquote:
Bovendien zijn veel mensen ook nog blij met geldquote:
Mooie dromen voor later Flesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan slapen
Ik welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:12 schreef es70 het volgende:
Bovendien zijn veel mensen ook nog blij met geld.
Ik ook. Maar ik vond het geurtje dat ik wilde hebben te duur (ik ben een krentquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wel. Dan kan ik zelf wat leuks kopen.
Stinkkaas etenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Fles, moest jij niet naar passendale dit weekend?
Dat schijnt er ook te kunnen, maar bedoelde ik nietquote:
daarom vind ik het ook niet leukquote:
Ik slaap er niet minder om hoorquote:
Nee. Helaasquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:48 schreef Kuukske het volgende:
Zucht.
Pufquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:48 schreef Kuukske het volgende:
Zucht.
Erg jammer, ik ben nl. godsgruwelijk moequote:
Zo je bed in en rustig liggen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Erg jammer, ik ben nl. godsgruwelijk moe.
Op zich best een goed planquote:
Bevallen?quote:
In 1 pufquote:
Doe je er nog wel regelmatig ijs op?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Op zich best een goed plan. Alleen doet mijn enkel dan nog meer zeer
.
Ik hoop dat ik ooit die geluksvogel mag zijn.quote:
IJsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je er nog wel regelmatig ijs op?
Dat heet dan geen bevallen meer maar werpenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit die geluksvogel mag zijn.
Het kan ook iets verdovend werkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:56 schreef es70 het volgende:
[..]
IJs. Dat moet je toch meteen doen, nu heeft dat toch geen zin meer
.
Ik ben een bikkelquote:
meer drukquote:Op zondag 15 juli 2007 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
Zit te verzinnen waarom het meer pijn doet als je gaat liggen, maar kan niet echt wat verzinnen eigenlijk![]()
Het zal wel weer zijn omdat ik raar ben ofzoquote:Op zondag 15 juli 2007 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
Zit te verzinnen waarom het meer pijn doet als je gaat liggen, maar kan niet echt wat verzinnen eigenlijk![]()
Nee hoor ,zal vast een goede reden voor zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 00:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Het zal wel weer zijn omdat ik raar ben ofzo.
Arm schaap!quote:
Nou, zo lang die reden niet is dat er toch stieku iets gebroken is in mijn voet vind ik het allang bestquote:Op zondag 15 juli 2007 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor ,zal vast een goede reden voor zijn
Even op letten dan en desnoods maandag nog even naar de dokter?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, zo lang die reden niet is dat er toch stieku iets gebroken is in mijn voet vind ik het allang best. Gaat wel weer over, ik hoop alleen dat werken dinsdag beter gaat dan het vrijdag ging
.
Ja, misschienquote:Op zondag 15 juli 2007 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even op letten dan en desnoods maandag nog even naar de dokter?
Slaapze!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, misschien.
Voor nu ga ik toch maar naar bed geloof ik.
Have fun verder.
Truste en mooie dromenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, misschien.
Voor nu ga ik toch maar naar bed geloof ik.
Have fun verder.
Dat is heel wat statiegeld!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef Kuukske het volgende:
Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles
Ja jij ook slapenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef Kuukske het volgende:
Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles Fles
soggenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben mijn pc aan het opruimen
Alles klaarzetten voor de overgang alvast
en meteen aan het soggen
is je bier nu alweer op danquote:Op zondag 15 juli 2007 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou heel rap je bed in stelletje schorem
Was allang.quote:
Wel genoeg water drinken voor het slapen gaanquote:Op zondag 15 juli 2007 00:40 schreef Kuukske het volgende:
Mehn. Ik hoef écht geen bier meer.
Eerst water, de rest komt laterquote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik vreesch het ergste.
Kennelijkquote:
[R&P SC] Graven hun eigen putjes.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
En niet kotsen, dan ga ik NOG harder lachen
Ik blijf nog even wakker om te zien hoe dit aflooptquote:
Niet allemaal hoor, daar heb ik er teveel voor gezienquote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk
Vrouwen zijn altijd wel schattig als ze straalbezopen zijn
Dan moet je ze gewoon naar bed brengen en zo
Ik ook van jou hoorquote:
Oké Flesquote:Op zondag 15 juli 2007 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook van jou hoor
EN NU EERST WATER drinkenVeel. minstens een halve liter, een hele is beter.
echt, morgen ben je me dankbaar
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
Ooit wel op een hockeyfeest. Een van mijn meiden had teveel gedronken. Komt haar vader haar ophalen op de duur. Zij heel vrolijk naar pa toe, hoi pa, en kotst daarna vrij hard over zijn broek en schoenen
Pa was niet overdreven blij neequote:Op zondag 15 juli 2007 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nou die hing de volgende ochtend in de prijzen natuurlijk
So evilquote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef qu63 het volgende:
*meeleest*
Dan nietquote:Op zondag 15 juli 2007 01:08 schreef Kuukske het volgende:
Eén glas. Niet zo snel hoor.
Tegen hoofdpijn?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:12 schreef Kuukske het volgende:
Kauwgom doet wonderen.
Tegen een opgeblazen maag gevoel.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
Tegen hoofdpijn?
Zonnetje, zondag, niks hoeven, leuk DVD'tjes bakken, heerlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 08:47 schreef Pheno het volgende:
Terras, nieuwe tuinstoelen, stokbrood, zonnetje.
Ok, goedemorgen
Ga maar in een bolderkar zitten, dan loop ik wel ff een rondje met jequote:Op zondag 15 juli 2007 09:56 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gluurt stiekem om t hoekje
hier mensen die me de dag door kunnen sleuren?
Goedemorgen Ynske.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:56 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gluurt stiekem om t hoekje
hier mensen die me de dag door kunnen sleuren?
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga maar in een bolderkar zitten, dan loop ik wel ff een rondje met je![]()
Hoi
have fun Bengelsquote:Op zondag 15 juli 2007 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen Ynske.
Sorry, zie mijn moeder net bij msn online komen (teken dat ze wakker is) dus ga
ik nu even bij haar op bezoek.
Qutie.![]()
Weg is.
Hey, JIJ wilde gesleurd wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:16 schreef Ynske het volgende:
[..]houd er rekening mee dat je je dan misschien wel een ongeluk trekt
ik was alleen maar bezorgd om jouw rugquote:
Wel grappig, met de DOS-prompt kan je er wel gewoon bij. Die domme kutkast moet gewoon niet proberen na te denken, DAN gaat het best goed allemaal heurquote:Op zondag 15 juli 2007 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou vind ik het toch wel een beetje vervelend worden. Iedere CD die ik in dat ding douw, denkt hij dat er een nieuwe lege DVD voorbereid moet worden
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel grappig, met de DOS-prompt kan je er wel gewoon bij. Die domme kutkast moet gewoon niet proberen na te denken, DAN gaat het best goed allemaal heur
Dat is helemaal geen slecht idee op zich hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 11:40 schreef Ynske het volgende:nu weet ik ook weer waarom ik pas overstap van besturingssysteem wanneer er een nieuwe uitgekomen is. pas van 2000 naar xp gegaan sinds vista er is
Nieke!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:04 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Ik voel me SUPER! Een héérlijk feest achter de rug en oh wat was alles zo zalig
Superquote:Op zondag 15 juli 2007 12:04 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Gefeliciteerd mevrouwquote:Op zondag 15 juli 2007 12:04 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Weer een meevaller op de zondagochtendquote:Op zondag 15 juli 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Géén kater. Hoera.
Hoiquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:04 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Ja, wat dat betreft zaten ze er weer eens goed naastquote:Op zondag 15 juli 2007 12:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Het zou schitterend mooi weer worden, mussen dood van het dak enzo...
Redelijk op tijd opgestaan om de vouwwagen vakantieklaar te gaan maken. Verplaatst, opgeklapt, leeggetrokken (gang stampvol dus), onweer. Snel de boel weer inklappen voor de regen komt (ook de tent die de kinderen op wilden zetten). Het regent hier nu
.
Vanochtend was het best lekker weer idd, maar nu ziet het er zwaarbewolkt uit en alsof het vanmiddag snoeihard gaat gieten en zo. Het is ook opgehouden met waaien bijvoorbeeld....quote:Op zondag 15 juli 2007 12:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Het zou schitterend mooi weer worden, mussen dood van het dak enzo...
Redelijk op tijd opgestaan om de vouwwagen vakantieklaar te gaan maken. Verplaatst, opgeklapt, leeggetrokken (gang stampvol dus), onweer. Snel de boel weer inklappen voor de regen komt (ook de tent die de kinderen op wilden zetten). Het regent hier nu
.
jij was naar HP geweest hequote:Op zondag 15 juli 2007 12:04 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Leukquote:Op zondag 15 juli 2007 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft zaten ze er weer eens goed naast
En voor morgen is het ook al niet beter voorspelt.
gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juli 2007 12:10 schreef leonieke het volgende:
Thx allemaal
Van zodra ik een digitale foto heb, krijgen jullie hem te zienEen aantal mensen noemden me een prinses en wat wil je nou meer horen?
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanochtend was het best lekker weer idd, maar nu ziet het er zwaarbewolkt uit en alsof het vanmiddag snoeihard gaat gieten en zo. Het is ook opgehouden met waaien bijvoorbeeld....
We hadden hier net een grote onweersbui met echt veel regenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanochtend was het best lekker weer idd, maar nu ziet het er zwaarbewolkt uit en alsof het vanmiddag snoeihard gaat gieten en zo. Het is ook opgehouden met waaien bijvoorbeeld....
Je kan het beter eerst in bad gooien, dan is het nat als je aankomtquote:Op zondag 15 juli 2007 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Leuk. Moet ik zeker de dag voordat we weggaan nog vliegend alles doen
.
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]ik heb t weer teveel beinvloed, t gedraagd zich zoals ik me voel
sowwy
nee, ben bang voor onweerquote:
Ik ben niet objectief genoegquote:Op zondag 15 juli 2007 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij was naar HP geweest he
de moeite waard om voor naar de bios te gaan?
of zeg je kijk m thuis
Arme jijquote:Op zondag 15 juli 2007 12:14 schreef Ynske het volgende:
ik ben overigens enorm op niveau bezig nu op t werkde wawa's de teletubbies t zandkasteel oggy en de kakkerlakken politieke partijen spotjes
hier regent het nu alquote:Op zondag 15 juli 2007 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijft het baggerweerquote:Op zondag 15 juli 2007 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het beter eerst in bad gooien, dan is het nat als je aankomt
Geen idee of het zo blijft .Hoop voor jou dat het snel een heel stuk beter wordtquote:Op zondag 15 juli 2007 12:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Blijft het baggerweer. Dan hoef ik me ook niet druk te maken over de vouwwagen, alleen dat 'ie weer op z'n plek komt te staan, ben niet van plan 10 dagen in de stromende regen te gaan staan
.
De Teletubbies zijn hartstikke gaafquote:Op zondag 15 juli 2007 12:14 schreef Ynske het volgende:
ik ben overigens enorm op niveau bezig nu op t werkde wawa's de teletubbies t zandkasteel oggy en de kakkerlakken politieke partijen spotjes
Leuk ja, homoquote:
Bedoel je niet de teringtubbiesquote:Op zondag 15 juli 2007 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Teletubbies zijn hartstikke gaafDe Engelse dan he.
ik heb als afwisseling ER, L&O, De confrontatie en Spoed.quote:
ik ben uitzendtechinicus i.o. bij Nederland 1, 2 en 3quote:Op zondag 15 juli 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Wat doe je voor werk Ynske?
ER en L&O zijn goedquote:Op zondag 15 juli 2007 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb als afwisseling ER, L&O, De confrontatie en Spoed.
nu bijna alles gespot, en klaar gemaakt voor digitalisatie
strakjes controlleren en klaarmaken voor uitzendign
Wat gaafquote:Op zondag 15 juli 2007 12:23 schreef Ynske het volgende:
ik ben uitzendtechinicus i.o. bij Nederland 1, 2 en 3
dat klopt, tis ook leuk werkquote:
Dat was zoeen half etmaal geleden wel anders tochquote:Op zondag 15 juli 2007 12:27 schreef JDude het volgende:
Oogjes dicht, en snaveltjes toe!
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:43 schreef JDude het volgende:
Law & Order, denk ik.
Het licht ging een beetje uit, bedoel je.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik deed wel even mijn oogjes dicht hoor.
Ssst.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het licht ging een beetje uit, bedoel je.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:
Jaaaa lache johquote:Op zondag 15 juli 2007 12:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
zijn dr echt mensen die dat kijken
Jij toch, de hele dag?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
zijn dr echt mensen die dat kijken
fransen zijn sowieso uitschot. Franstaligen al. Walen, west-Zwitsers, allemaal gajesquote:Op zondag 15 juli 2007 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
En die racistische kutfransen mogen allemaal dood
ja hoor, heerlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
Nu al?
Marc. Foei.quote:
euhm... nee, ik controlleer bij de liveuitzendingen de in en uitpunten voor uitzending gemist, zorg ervoor dat er tapes meelopen en verschuil me onder de steen die alle sport ver bij me weg houdquote:
Ik heb me de droppot eigen gemaaktquote:Op zondag 15 juli 2007 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, heerlijkWielrennen, kutweer buiten, bier
straks maar eens wat sateetjes opwarmen.
Ben inmiddels al klaar met de DVD's, 21 in totaal, giegje of 80
DVD'squote:Op zondag 15 juli 2007 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achterstallig digifoto-archief-backup-werkquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm... nee, ik controlleer bij de liveuitzendingen de in en uitpunten voor uitzending gemist, zorg ervoor dat er tapes meelopen en verschuil me onder de steen die alle sport ver bij me weg houd
dvd's brandenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet zeker gebeuren jaquote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achterstallig digifoto-archief-backup-werk
sport is leuk om te doen, niet om naar te kijkenquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
sport is leuk om te doen, niet om naar te kijken
Dat zou ik ietwat willen nuancerenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
sport is leuk om te doen, niet om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |