quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef Sug4r het volgende:
Er moet er gewoon één eruit gegooid worden, een voorbeeld stellen.
Dan pas zal het pas rustig worden want hij of zij kan dan de volgende wel eens worden.
wat weet hij dan???quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:18 schreef ericahysterica het volgende:
nada: dennis je moet huub pakken wat met wat je weet. Je moet hem verbaal gewoon pakken door het te zeggen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:15 schreef farceman het volgende:
Hoop dat Lieke en huub spullen wel mogen achter houden , dat was nl. een originele aktie.
Johquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:19 schreef StephanL het volgende:
Ze denken dat Huub en Lieke vals zijn, volgens mij is het andsom.
wattuh??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:18 schreef farceman het volgende:
Als Denix weet wat hij weet en hij zegt dat dan heeft echt een probleem dat kan ik hem verzekeren.
hij weet oud nieuws maar dat weet ie alleen nog niet hehquote:
Ik snap werkelijk die haat niet van dat mensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:19 schreef akveor het volgende:
Wat is dat mens fanatiek zeg... da's toch ook niet normaal voor een nieuweling?
[afbeelding]
Kwaliteit van zn muziek ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is de directe aanleiding om zijn gitaar te verstoppen dan?
Heeft Huub allang zelf verteld. Dat Huub's zus in een verblijf van mijn huis heeft gezeten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:18 schreef Chickaffi het volgende:
Oehhh ben benieuwd wat dennis weet (secret info over huub) nadia zegt: zeg het gewoon wat willen ze doen een boete? Dennis heel sneaky:......Exit
Hmmmmmmmmmmmmm *-)
Ze doet het nu nog gratis, of voor dekking.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:19 schreef DiDijo het volgende:
wat zijn nadia haar doelen eigenlijk in de kooi? hogerop komen als hoerenmadam![]()
Oud verhaal dat z'n zus in een blijf van mijn lijf huis zit....quote:
Geef mij een minuut met Dennixquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:20 schreef petraa het volgende:
D: Geef mij een minuut met Huub en ik heb hem gek
Ze hebben eindelijk naar ons geluisterdquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Volgende regel: GEEN SPULLEN MEER VAN DE BEWONERS KWIJTMAKEN.
Lijkt mij logischquote:
Ja, het is weekend, de kijkers even vasthouden......:)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
en thx![]()
Ik ben in een EO stemming![]()
Euhm, vergeet huub niet he, hoe die als een gek doordraait als zijn boek afgepakt wordtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
Brian heeft niet naar zijn lieve vriendin Tamara geluisterd.
Wat kan die doordraaien zeg. Alleen om het verstoppen van een gitaar.
De Febo meteen in actie door te zeggen dat alle spullen terug moeten.
ik zat ook ff te genieten... Je kon aan Mitch zijn reactie zien, dat tie voor Huub is ........... mooooooiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:12 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Mitch pakte Brian wel hardhandig aanleeeuuuuk
Zó zeldzaam dom... geen woorden meer voor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:18 schreef petraa het volgende:
Nadia is boos omdat Lieke haar vieze hoofd aan haar kleding heeft afgeveegd. Wie heeft Lieke's hoofd ingesmeerd.
Dat doen ze al tijden, ze voeren zelf een actie uit, krijgen een reactie, en gaan dat wijzen en gillen dat de ander begonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:17 schreef SiRojK het volgende:
WHhahaha.. nadia geeft Huub de schuld, net alsof hij de aanstichter en 'onhoudbaar' was
Behalve dat, je hebt toch eigenlijk ook gewoon beeld.....dat is het saai is, is weer wat andersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Beter kijken voordat je betaald , er staat namelijk duidelijk dat Tien mag ingrijpen wanneer ze willen dus je betaald er wel degelijk voor.
Maar inprincipe is een boek uit iemand hand trekken geen fysiek geweld ( misschien daarna wel maar dat heb ik niet gezien) Ik heb Huub wel zien trappen ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:20 schreef CoT het volgende:
Brain zegt niks, omdat die weet dat die begon
OMG ... om je op te vreten echt.... Moordneigingen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:19 schreef StephanL het volgende:
Ze denken dat Huub en Lieke vals zijn, volgens mij is het andsom.
Jij bent het niet hoor. We verbazen ons er hier al maanden over.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:22 schreef grazygirl het volgende:
die leden sporen echt niet hoor??? altijd maar een ander die het doet en die geen normen en waarden hebben?? ben ik nu gek of hoe zit dat??
effe tongenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hebben eindelijk naar ons geluisterd
jajajajaja, offtopic
HAhahaha, ik zou zo graag eens je gezicht zien...kun je niet een fotootje maken? Ik bedoel het niet rot, maar je bent zo ontzettend verontwaardigd.....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zó zeldzaam dom... geen woorden meer voor.
Huub beet van zich af. Ook d.m.v een trap. Ik vind dat niet doordraaien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm, vergeet huub niet he, hoe die als een gek doordraait als zijn boek afgepakt wordt![]()
Fantastisch.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:18 schreef petraa het volgende:
Nadia is boos omdat Lieke haar vieze hoofd aan haar kleding heeft afgeveegd. Wie heeft Lieke's hoofd ingesmeerd.
Wat mij betreft mogen ze het gelijk doen, sterker nog: als ze het doen dan rij ik direct naar Eemnes om die paupers bij de poort uit te zwaaienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk waar, ik hoop toch zo dat één van de bobo's van RTL ingrijpt en dat ze aan t eind van de middag mogen verzamelen in de woonkamer en dat er dan een mededeling komt:
Beste bewoners:
De afgelopen tijd is uw gedrag in de villa van kwaad tot erger gegaan, gisteravond was de druppel die de emmer deed overlopen, een emmer die al lek was.
U heeft 15 minuten om uw spullen in te pakken, uw bus staat over 20 minuten voor de deur.
En wat mij betreft mogen Huub en Lieke dan bij de bus geweigerd worden en teruggestuurd worden naar de villa (hoewel ik Huub eigenlijk ook meer dan zat ben).
Morgen 6 nieuwe bewoners om dat tuig te vervangen...
Vooral dat woordje 'meer' is erg storend in die zinquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
Dennix kreeg een telefoontje van de FEBO, hij mocht nix meer.![]()
Die zit bij de Psyquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:24 schreef StephanL het volgende:
Mis alleen Jaap.
mag ik mee ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:24 schreef Oma1 het volgende:
ik ga de giertank uit de schuur halen en over dat zooitje buiten kiepen bah bah wat een gaar stelletje
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:20 schreef Chickaffi het volgende:
Hoezo willen jullie Tas eruit? Watskeburt? Fysiek geweld?
Ik ook niet. De redactie heeft de hele dag gehoord dat ze weer dit soort ongein wilden gaan doen.... en dan komen ze pas achteraf aanzetten met de opmerking dat het niet meer mag? Ik snap er ook niets meer van. Wel geweldig dat Lieke in het bed van Nadia ging rollen trouwens. Grote klassequote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk die haat niet van dat mens
Ik snap niks meer van het program eik.
hahaha, mag ik mee om foto's te maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:24 schreef Oma1 het volgende:
ik ga de giertank uit de schuur halen en over dat zooitje buiten kiepen bah bah wat een gaar stelletje
Remember die gebroken vinger van Huub. Brian trok aan die hand en zgn aan het boek.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Maar inprincipe is een boek uit iemand hand trekken geen fysiek geweld ( misschien daarna wel maar dat heb ik niet gezien) Ik heb Huub wel zien trappen ...
En ze vindt het hinderlijk dat Lieke zegt dat het lekker is of dat ze haar gang mag gaanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Fantastisch.![]()
En daar dan echt boos om zijn.![]()
En net een schoen achter Huub aan in het trappengat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Trappen, daar kreeg ze een OW voor, nog 1 keer en je gaat eruit. Daarna heeft ze nog gekrabt en gisteren een bloempost naar iemands hoofd gegooid.![]()
die leden hebben echt hulp nodig, die nadia is net zo maf als dellie, als het niet erger isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij bent het niet hoor. We verbazen ons er hier al maanden over.
Metalen pan tegen Huub's hoofd gegooiod in de aggitatie van het planten gooien, emmers modder gooien en Huub die nog steeds niet genoeg had volgens de hoerenmadamme.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:20 schreef Chickaffi het volgende:
Hoezo willen jullie Tas eruit? Watskeburt? Fysiek geweld?
Erder de finalisten, anders is het ook zo saaiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:24 schreef yvonne het volgende:
Het mooiste zo nu zijn:
De Stem: jullie gaan er alle zes uit, Lieke en Huub zijn de winnaars van DGK
Einde programma!
Kunnen ze direct weer zo'n nieuw programma maken... 'Van tuig tot nette burger'quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:24 schreef Leandra het volgende:
Ik herhaal m nog maar ff....
[..]
Wat mij betreft mogen ze het gelijk doen, sterker nog: als ze het doen dan rij ik direct naar Eemnes om die paupers bij de poort uit te zwaaien
OK dus boek afpakken is compleet doordraaien, en schoppen en agressief worden is geen doordraaien, ik vind dat een vrij vreemde zienswijzequote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub beet van zich af. Ook d.m.v een trap. Ik vind dat niet doordraaien.
Weet je he, nu kijk al weken geen streams meer, maar volg nog wel de cossen en iedere keer zie ik dit terugkomen. Die gast zegt volgens mij van alles maar doet niks= pussyquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:20 schreef petraa het volgende:
D: Geef mij een minuut met Huub en ik heb hem gek
Ik rij en zwaai mee!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:24 schreef Leandra het volgende:
Ik herhaal m nog maar ff....
[..]
Wat mij betreft mogen ze het gelijk doen, sterker nog: als ze het doen dan rij ik direct naar Eemnes om die paupers bij de poort uit te zwaaien
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:26 schreef Rotterdammert het volgende:
zal huub weer een boete krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |