Wat is de directe aanleiding om zijn gitaar te verstoppen dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:12 schreef CoT het volgende:
[..]
Ohja, Brain heeft niks gedaan, ze hebben zonder reden zn gitaar gepakt, denk het ook idd
Beter kijken voordat je betaald , er staat namelijk duidelijk dat Tien mag ingrijpen wanneer ze willen dus je betaald er wel degelijk voor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik neem aan dat we niet voor streamlocks betalen en dat behalve de beelden nu ook het abonnementje even stagneert![]()
Dat was ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
Ik hoor de stem van iemand anders (geen miljonair) die zegt 'je moet alles terughalen'.
we hebben een abbo voor 24 uur per dag maar in een week bij elkaar 7 uur locks ..we krijgen dus kortingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik neem aan dat we niet voor streamlocks betalen en dat behalve de beelden nu ook het abonnementje even stagneert![]()
Vertel eensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:15 schreef farceman het volgende:
Hoop dat Lieke en huub spullen wel mogen achter houden , dat was nl. een originele aktie.
Heb even eea gemist...wat heeft Japio gedaan danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:13 schreef waxmask het volgende:
Al zou Japio nu zijn 24 uur willen intrekken hij is te laat... het is Exit Japio...Nu officieel.....
En CoT al zin in Lotro nu?![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:17 schreef Klaagbak het volgende:
WHOOHOO SL WEG!
Ook al heeft hij getrapt... krijg je toch niets voor. Ze kunnen eigenlik geen boetes meer uitdelen, anders moet Natasia exit vanwege het gooien van die bloempot.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:14 schreef Chickaffi het volgende:
Heeft iemand die trap van Huub op brian gecapt??
Had brian dat gedaan dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de gitaar was niet weggeweest als het schaakbord er nog was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |