Wat is de directe aanleiding om zijn gitaar te verstoppen dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:12 schreef CoT het volgende:
[..]
Ohja, Brain heeft niks gedaan, ze hebben zonder reden zn gitaar gepakt, denk het ook idd
Beter kijken voordat je betaald , er staat namelijk duidelijk dat Tien mag ingrijpen wanneer ze willen dus je betaald er wel degelijk voor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik neem aan dat we niet voor streamlocks betalen en dat behalve de beelden nu ook het abonnementje even stagneert![]()
Dat was ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
Ik hoor de stem van iemand anders (geen miljonair) die zegt 'je moet alles terughalen'.
we hebben een abbo voor 24 uur per dag maar in een week bij elkaar 7 uur locks ..we krijgen dus kortingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik neem aan dat we niet voor streamlocks betalen en dat behalve de beelden nu ook het abonnementje even stagneert![]()
Vertel eensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:15 schreef farceman het volgende:
Hoop dat Lieke en huub spullen wel mogen achter houden , dat was nl. een originele aktie.
Heb even eea gemist...wat heeft Japio gedaan danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:13 schreef waxmask het volgende:
Al zou Japio nu zijn 24 uur willen intrekken hij is te laat... het is Exit Japio...Nu officieel.....
En CoT al zin in Lotro nu?![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:17 schreef Klaagbak het volgende:
WHOOHOO SL WEG!
Ook al heeft hij getrapt... krijg je toch niets voor. Ze kunnen eigenlik geen boetes meer uitdelen, anders moet Natasia exit vanwege het gooien van die bloempot.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:14 schreef Chickaffi het volgende:
Heeft iemand die trap van Huub op brian gecapt??
Had brian dat gedaan dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de gitaar was niet weggeweest als het schaakbord er nog was
Wat doet ze?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hahahahaa, die Nadia...........geweldig!!!
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Vorige COS had 304 berichten. Dan moet een record zijn
Hij moet gewoon Dennis een klap in de bek geven.. of iets tegen zijn kop aan smijten. Dat deed ik echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |