Heeft Huub allang zelf verteld. Dat Huub's zus in een verblijf van mijn huis heeft gezeten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:18 schreef Chickaffi het volgende:
Oehhh ben benieuwd wat dennis weet (secret info over huub) nadia zegt: zeg het gewoon wat willen ze doen een boete? Dennis heel sneaky:......Exit
Hmmmmmmmmmmmmm *-)
Ze doet het nu nog gratis, of voor dekking.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:19 schreef DiDijo het volgende:
wat zijn nadia haar doelen eigenlijk in de kooi? hogerop komen als hoerenmadam![]()
Oud verhaal dat z'n zus in een blijf van mijn lijf huis zit....quote:
Geef mij een minuut met Dennixquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:20 schreef petraa het volgende:
D: Geef mij een minuut met Huub en ik heb hem gek
Ze hebben eindelijk naar ons geluisterdquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Volgende regel: GEEN SPULLEN MEER VAN DE BEWONERS KWIJTMAKEN.
Lijkt mij logischquote:
Ja, het is weekend, de kijkers even vasthouden......:)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
en thx![]()
Ik ben in een EO stemming![]()
Euhm, vergeet huub niet he, hoe die als een gek doordraait als zijn boek afgepakt wordtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
Brian heeft niet naar zijn lieve vriendin Tamara geluisterd.
Wat kan die doordraaien zeg. Alleen om het verstoppen van een gitaar.
De Febo meteen in actie door te zeggen dat alle spullen terug moeten.
ik zat ook ff te genieten... Je kon aan Mitch zijn reactie zien, dat tie voor Huub is ........... mooooooiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:12 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Mitch pakte Brian wel hardhandig aanleeeuuuuk
Zó zeldzaam dom... geen woorden meer voor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:18 schreef petraa het volgende:
Nadia is boos omdat Lieke haar vieze hoofd aan haar kleding heeft afgeveegd. Wie heeft Lieke's hoofd ingesmeerd.
Dat doen ze al tijden, ze voeren zelf een actie uit, krijgen een reactie, en gaan dat wijzen en gillen dat de ander begonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:17 schreef SiRojK het volgende:
WHhahaha.. nadia geeft Huub de schuld, net alsof hij de aanstichter en 'onhoudbaar' was
Behalve dat, je hebt toch eigenlijk ook gewoon beeld.....dat is het saai is, is weer wat andersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Beter kijken voordat je betaald , er staat namelijk duidelijk dat Tien mag ingrijpen wanneer ze willen dus je betaald er wel degelijk voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |