Alweer?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! Vanavond zullen jullie een gouden-kooi-avond meemaken die
je nog LANG zult heugen !! Vanavond gaat Dennis los !
Hij heeft waarschijnlijk niet geslagenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Op meisje spugen en ze slaan is heul niet gericht op personen, das gewoon frustratie. Brian die gisteren 4 blauwe plekken van vingers op Huub achterlaat, dat is niet op de persoon gericht toch?
Reminder: Brian heeft al meerderen malen aangegeven dat hij een black out kan krijgen waarin hij totaal niet meer weet wat hij doet.
Dit zeg jij elke avond.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! Vanavond zullen jullie een gouden-kooi-avond meemaken die
je nog LANG zult heugen !! Vanavond gaat Dennis los !
Sssssssssssst......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
Offtopic: Volgens mij lijkt het COS bugje opgelost te zijn heb ik het idee
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:53 schreef tipsch het volgende:
Lieke tegen dellie:"Maar je moet ook niet denken, daar ben je niet goed in."
quote:
Ja goed he, ik had preciesssss hetzelfde gedaan tegen 6 TBS'ers.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk niet geslagen
Spugen heeft huubje ook gedaan
Huub slaat trouwens veel vaker door![]()
Ahhh, wat schattig, loopt nix nu brian uit te laten? Ik wist niet dat er weer een hondje van één van de bewoners in de villa was?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:49 schreef akveor het volgende:
Brian loop achter z'n nieuwe leider aan...
Zeker weten, die word niet zo snel agressiefquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:54 schreef neehe het volgende:
Lieke houd dit langer vol dan Huub.
Ik denk dat Huub meer weet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:54 schreef blomst het volgende:
Huub hoopt ook op de exit van natasja.
Stenen gooien, ijzeren bloempot gooien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Huub zei iets over natasia eruit... kan imeand vertellen wat er gebeurd is?
Wie niet?! Van mij mag ze Nadia dan ook gelijk meenemen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:54 schreef blomst het volgende:
Huub hoopt ook op de exit van natasja.
Maar voegt er ook aan toe van zal wel niet.
Nee, even opgezocht. Hij stond in een COS, het is een cap van jou trouwens.quote:
Kijk, die is dan weer heel erg adremquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:53 schreef tipsch het volgende:
Lieke tegen dellie:"Maar je moet ook niet denken, daar ben je niet goed in."
Weet ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, even opgezocht. Hij stond in een COS, het is een cap van jou trouwens.
Natasia begon.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:58 schreef akveor het volgende:
Huub wil met een sinaasappel gooien... dat vind ik zo dom.... walgelijk.... kappuh met fysiek geweld...
Laat haar genieten, vanavond is ze weer bij der kindjes.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:58 schreef Cungy het volgende:
dus Nasty over de scheef gegaan?
zal wel gescript zijn
Okee, ik haak af. Het was leuk zolang het duurde, maar dit loop de spuigaten uit. Dit mag natuurlijk ook weer. In principe kunnen ze dit dus de hele dag door doen. Mijn code verloopt vandaag en ik ga niet meer vernieuwen. ik snap niet dat mensen hier nog naar kunnen kijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Uit de spuitbus van Nadia, die Lieke ermee achtervolgde.
[afbeelding]
Ik heb er alle begrip voor Scan. CU @ BB7.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, ik haak af. Het was leuk zolang het duurde, maar dit loop de spuigaten uit. Dit mag natuurlijk ook weer. In principe kunnen ze dit dus de hele dag door doen. Mijn code verloopt vandaag en ik ga niet meer vernieuwen. ik snap niet dat mensen hier nog naar kunnen kijken.
Klootzak en die enorme zet die Natasia aan Lieke gafquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian gaat nu echt over de schreef. Debiel.
Dat heb ik eerder gehoordquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, ik haak af. Het was leuk zolang het duurde, maar dit loop de spuigaten uit. Dit mag natuurlijk ook weer. In principe kunnen ze dit dus de hele dag door doen. Mijn code verloopt vandaag en ik ga niet meer vernieuwen. ik snap niet dat mensen hier nog naar kunnen kijken.
Hij stond idd op scherpquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
Tik tak tik tak
En het ergste is nog, ze is beveiligster van beroep.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
Wat kan Natasia zich toe snel en hard opfokken. Alles is agressie bij haar.
Huub zag je zeker weer niet slaanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian gaat nu echt over de schreef. Debiel.
Sorryquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, die is dan weer heel erg adrem
Het is heel erg, maar ik heb er geen seconde raar van opgekeken, dit is tegenwoordig standaard....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:01 schreef eeff het volgende:
streamlock fucking helllll
gemakkelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een onhoudbare situatie........Lieke kan beter opgeven! Het is script en daar kun je niet tegen vechten
Doe maar wat sterkersquote:
Dat is niet de eerste keer, hij is compleet de weg kwijt en verliest het spel en dus de realiteit weer uit het oogquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft schijt aan de redactie nu, geloof ik....
Jawel, Huub en Lieke moeten zich er gewoon doorheen slaan...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een onhoudbare situatie........Lieke kan beter opgeven! Het is script en daar kun je niet tegen vechten
Dat zegt ze.....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
En het ergste is nog, ze is beveiligster van beroep.
En Natasia , maar ze zijn het ondertussen zo gewend dat e zich van geen kwaad bewust zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef CoT het volgende:
Duidelijk dat Brian alweer begon met fysiek geweld
Klopt, en terecht . Maar je weet het in de kooi: de reden maakt niks uit , het gaat om het doen.quote:
Nee, en jij mag mij nu gaan vertellen hoelaat Jaap het gister aanvraagde.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef markisboer het volgende:
hallo mensen heeft jaap zijn 24 uur al ingetrokken ?
Je bent in de warquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer, hij is compleet de weg kwijt en verliest het spel en dus de realiteit weer uit het oog
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:02 schreef Deisyy het volgende:
fuck a duck,
Stront in je ogen zeker? Brian pakte zn boek af en Huub begon daarna te trappen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef CoT het volgende:
Duidelijk dat Brian alweer begon met fysiek geweld
Jep.. de vraag was hoe het vanavond zou gaan. Dat is nu duidelijk. Als het niet mocht, had de redactie dat al lang laten weten. Het mag dus blijkbaar wel en daar ga ik niet meer naar kijken. Verbaal kunnen ze het geen van zessen aan, dus dan maar met hulp van fysiek geweld? Nee, dat slaat nergens meer op.quote:
Dat is materiaal voor de televisie uitzending en ter bescherming als het echt uit de hand loopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:04 schreef burtbeej het volgende:
Maar waarom is de streamlock nu? Het is wel duidelijk te merken dat er een andere zielepoot daar achter zit. Streamlocks om totaal NIETS.
Misschien wil hij zo ook wel druk zetten op eventueel contact dat hij nog met Stijn moet hebben, deze zou maandag pas terug zijn, die zal nu wel aan de telefoon hangenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, en jij mag mij nu gaan vertellen hoelaat Jaap het gister aanvraagde.
Jij hebt serieus ook een bord voor je hoofd, wie begon er?! Huub bleef nog tamelijk rustig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze kunnen beter een psycholoog op de rug van Huub knopen...Hij kan wat dat betreft veel leren van Lieke. Saai is ze, maar taai en beheerst ook.
Absoluut,Huub lag rustig op bed.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:04 schreef CoT het volgende:
[..]
Je bent in de war
Brian begon ALWEER met fysiek geweld
Hej bqquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Leuk binnenkomen tijdens en streamlock.![]()
Helemaal mee eens Chickaffiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef Chickaffi het volgende:
ben nu stiekem wel blij met natasiaaas schreeuwstem..krijgen we tenminste nog iets mee (A)
Trouwens btje zielig hoe de redactie huupie beschermt
En jij zag zeker niet dat Brian vanuit het niets op Huub dook?quote:
idd... Voor of tegen Huub, hij begon het deze keer nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Jij hebt serieus ook een bord voor je hoofd, wie begon er?! Huub bleef nog tamelijk rustig.
RTL stylo, wel geluid , geen beeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef droomkoningin het volgende:
waarom is er een streamlock terwijl het gewoon doorgaat?
normaal grijpt de febo dan in toch?
Hopelijk weet Lieke dat er een streamlock is en trapt ze een paar van die wijven helemaal tot gort.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
Gegil en geschreeuw en gejoel en gegooi, maar we zien niets.
die werd wel eerst naar Lieke gesmeten hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:58 schreef akveor het volgende:
Huub wil met een sinaasappel gooien... dat vind ik zo dom.... walgelijk.... kappuh met fysiek geweld...
Nee hij pakte zijn boek af omdat hij zijn gitaar terug wil, huub werd daarop weer agressiefquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:04 schreef CoT het volgende:
[..]
Je bent in de war
rond 21.00 gisterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, en jij mag mij nu gaan vertellen hoelaat Jaap het gister aanvraagde.
Brian begon met fysiek geweld tegen Huubquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:04 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Stront in je ogen zeker? Brian pakte zn boek af en Huub begon daarna te trappen.
Natasia's laatste minuten in de kooi, een moeder waardigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef Sug4r het volgende:
Je hoort Natasia en Huub boven iedereen uit.
Sorry hoor, maar we betalen toch om te mogen meekijken naar 'de opnamen van eenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat is materiaal voor de televisie uitzending en ter bescherming als het echt uit de hand loopt.
Omdat ze die dingen tegenwoordig voor alles gebruikenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef droomkoningin het volgende:
Lieke en saai???quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze kunnen beter een psycholoog op de rug van Huub knopen...Hij kan wat dat betreft veel leren van Lieke. Saai is ze, maar taai en beheerst ook.
Ze blijven natuurlijk wel filmen....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk weet Lieke dat er een streamlock is en trapt ze een paar van die wijven helemaal tot gort.
En hopelijk knijpt Huub de keel van Dennis een paar minuten dicht.
wat deed die dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:04 schreef CoT het volgende:
[..]
Je bent in de war
respect voor Brian?? oprotten met die mongoolquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef Latz het volgende:
Respect voor Brian
Doe niet zo agressiefquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jawel, Huub en Lieke moeten zich er gewoon doorheen slaan...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Leuk binnenkomen tijdens en streamlock.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:56 schreef FdW het volgende:
Waar is Beequeen? Gewoon surrealistisch zonder die schat.
Dus ehm....je bent helemaal niet tegen fysiek geweld? Sterker nog, je wil een tandje meer en dodelijk geweld?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk weet Lieke dat er een streamlock is en trapt ze een paar van die wijven helemaal tot gort.
Als er dan geslagen wordt kunnen ze dat ontkennen omdat geen enkele streamer het gezien heeft. Dan hoeven ze niemand eruit te zetten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef droomkoningin het volgende:
Stelletje kut stagiaires ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef droomkoningin het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:01 schreef mazaru het volgende:
Zagen jullie hoe die smerige hond in de gebroken vingers van Huub stond te kniijpen?![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef Chickaffi het volgende:
Oehhh meneertje van achter was boos te horen via de speaker
Volgens mij is het nu weer tijd voor je pauzequote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef Varen het volgende:
Als de spullen niet terugkomen moeten ze eruit
Voor de zoveelste keer: Het is nog op Tien en van Talpa media. RTL staat dus nog buiten spel..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef Mika25 het volgende:
Vreemd. De RTL-versie is ordinairder dan de TIEN-versie aan het worden.![]()
Heb het zelfde gevoel maar ik hoop nog steeds op een harde aktie van de FEBOquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef Katewalker het volgende:
Die zes zijn met terror bezig..maar als Lieke en Huub wat terug doen worden ze kwaad..![]()
mijn hart gaat dan zo hard bonzen dat ik echt moet kappen met kijken..
![]()
IK GA MET JE MEEquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef Oma1 het volgende:
ik heb een gevoel dat ik er heen moet en de boel daar kort en klein te slaan
Maar wat wil hij nou berijken met een boek weg te pakken? Zozo, errugggg!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
Brien heeft een serieus probleem. Eerst van week al met "wil je dat ik de boel kort en klein sla' en de deur die sneuvelde en nu weer met het boek uit de handen van Huub trekken.
Mijn man kwam net al geschrokken naar boven omdat hij mij hoorde schreeuwen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef Katewalker het volgende:
Die zes zijn met terror bezig..maar als Lieke en Huub wat terug doen worden ze kwaad..![]()
Ik kijk heel even..echt maar heel even..maar meer omdat er hier dan niks staat..piekeboe..ik zie Lieke als een "Carrie"..besmeurd met rode dikke derrie dat van haar hoofd naar beneden druipt..Lieke smeert de bedden van Amanda en nadia er mee onder..op zich best knap..ze neemt per direkt wraak..totzover ging het wel maar toen kwam de meute weer..die worden pissig omdat hun bed vies wordt gemaakt...en ineens duikt Brian op Huub...naaahajaaa...hij wilde een boek uit de handen van Huub trekken maar huub liet die niet zomaar los..wat had Brian dan gedacht..![]()
mijn hart gaat dan zo hard bonzen dat ik echt moet kappen met kijken..![]()
Alle spullen moeten terug.... geldt voor iedereen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef eeff het volgende:
er wordt iets gezegd door de Febo volgens mij
ABN/AMROquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Om 21.00 uur op de bank. Staat die bank er nog wel?![]()
Oma zul je dat nou wel doen ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef Oma1 het volgende:
Ja, heeeeeeeeeeeeeeeeel erg saai (voor mij dan hequote:
Latz, you must be a Kubatzquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef Latz het volgende:
Respect voor Brian
Gelukkig kiest ze er vrijwillig voor om dat anderen te laten doen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef Barr het volgende:
Ongelovelijk dat die natasia kinderen mag opvoeden
ja ze mag het wel, maar ze doet het nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef Barr het volgende:
Ongelovelijk dat die natasia kinderen mag opvoeden
Het was echt niet normaal inderdaad, hij heeft een probleem. Helemaal uit het niets die agressie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
Brien heeft een serieus probleem. Eerst van week al met "wil je dat ik de boel kort en klein sla' en de deur die sneuvelde en nu weer met het boek uit de handen van Huub trekken.
Tsja, wat zal ik hier nu op zeggen.quote:
Jij wil niet weten wat ik inmiddels allemaal wil voor Natasja en Deborah. Dat wil je werkelijk niet weten!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ehm....je bent helemaal niet tegen fysiek geweld? Sterker nog, je wil een tandje meer en dodelijk geweld?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het zelfde gevoel maar ik hoop nog steeds op een harde aktie van de FEBO
Dat doen ze zelf wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef Oma1 het volgende:
Onderspuiten met troep mag wel, maar ze moeten nu wel de spullen teruggeven? De wereld op z'n kopquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef kybe het volgende:
Speaker:Iedereen moet de spullen aan elkaar terug geven.
Ik denk niet dat hij dat boek had afgepakt als zijn gitaar niet weg was......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zijn de BUTLERS tegenwoordig STOKERS + PORTIERS? Ik heb Dimitri & Mitch er al tussen zien springen..
Moet je nagaan... en dat zonder dat de streams aanstaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu weer tijd voor je pauze![]()
Onmogelijk, Huub is naar achteren geroepenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef Sug4r het volgende:
Je hoort Natasia en Huub boven iedereen uit.
nee ik ook niet, dan is het voor mij ook over en uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:09 schreef grazygirl het volgende:
als huub of lieke eruit moet vanavond dan kijk ik dus echt niet meer naar die debielen jak![]()
Tja, ze hebben allemaal een serieus probleem. Ze willen namelijk de rest uit dat huis hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
einde koptelefoon.....quote:
Constant die streamlocks wijst daar ook op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:10 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof dat Flens en consorten het niet meer in de hand hebben..
En de gitaar was niet weggeweest als het schaakbord er nog wasquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat boek had afgepakt als zijn gitaar niet weg was......
Daar had hij eerder aan moeten denken toen hij die wijven opdracht gaf om cp's te stelen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat boek had afgepakt als zijn gitaar niet weg was......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |