Jij wil niet weten wat ik inmiddels allemaal wil voor Natasja en Deborah. Dat wil je werkelijk niet weten!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ehm....je bent helemaal niet tegen fysiek geweld? Sterker nog, je wil een tandje meer en dodelijk geweld?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het zelfde gevoel maar ik hoop nog steeds op een harde aktie van de FEBO
Dat doen ze zelf wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef Oma1 het volgende:
ik heb een gevoel dat ik er heen moet en de boel daar kort en klein te slaan
Onderspuiten met troep mag wel, maar ze moeten nu wel de spullen teruggeven? De wereld op z'n kopquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef kybe het volgende:
Speaker:Iedereen moet de spullen aan elkaar terug geven.
Ik denk niet dat hij dat boek had afgepakt als zijn gitaar niet weg was......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
Brien heeft een serieus probleem. Eerst van week al met "wil je dat ik de boel kort en klein sla' en de deur die sneuvelde en nu weer met het boek uit de handen van Huub trekken.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zijn de BUTLERS tegenwoordig STOKERS + PORTIERS? Ik heb Dimitri & Mitch er al tussen zien springen..
Moet je nagaan... en dat zonder dat de streams aanstaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu weer tijd voor je pauze![]()
Onmogelijk, Huub is naar achteren geroepenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef Sug4r het volgende:
Je hoort Natasia en Huub boven iedereen uit.
nee ik ook niet, dan is het voor mij ook over en uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:09 schreef grazygirl het volgende:
als huub of lieke eruit moet vanavond dan kijk ik dus echt niet meer naar die debielen jak![]()
Tja, ze hebben allemaal een serieus probleem. Ze willen namelijk de rest uit dat huis hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
Brien heeft een serieus probleem. Eerst van week al met "wil je dat ik de boel kort en klein sla' en de deur die sneuvelde en nu weer met het boek uit de handen van Huub trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |