wat deed die dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:04 schreef CoT het volgende:
[..]
Je bent in de war
Brian begon ALWEER met fysiek geweld
respect voor Brian?? oprotten met die mongoolquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef Latz het volgende:
Respect voor Brian
Doe niet zo agressiefquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jawel, Huub en Lieke moeten zich er gewoon doorheen slaan...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Leuk binnenkomen tijdens en streamlock.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:56 schreef FdW het volgende:
Waar is Beequeen? Gewoon surrealistisch zonder die schat.
Dus ehm....je bent helemaal niet tegen fysiek geweld? Sterker nog, je wil een tandje meer en dodelijk geweld?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk weet Lieke dat er een streamlock is en trapt ze een paar van die wijven helemaal tot gort.
En hopelijk knijpt Huub de keel van Dennis een paar minuten dicht.
Als er dan geslagen wordt kunnen ze dat ontkennen omdat geen enkele streamer het gezien heeft. Dan hoeven ze niemand eruit te zetten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef droomkoningin het volgende:
waarom is er een streamlock terwijl het gewoon doorgaat?
normaal grijpt de febo dan in toch?
Stelletje kut stagiaires ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef droomkoningin het volgende:
waarom is er een streamlock terwijl het gewoon doorgaat?
normaal grijpt de febo dan in toch?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:01 schreef mazaru het volgende:
Zagen jullie hoe die smerige hond in de gebroken vingers van Huub stond te kniijpen?![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef Chickaffi het volgende:
Oehhh meneertje van achter was boos te horen via de speaker
Volgens mij is het nu weer tijd voor je pauzequote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk weet Lieke dat er een streamlock is en trapt ze een paar van die wijven helemaal tot gort.
En hopelijk knijpt Huub de keel van Dennis een paar minuten dicht.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef Varen het volgende:
Als de spullen niet terugkomen moeten ze eruit
Voor de zoveelste keer: Het is nog op Tien en van Talpa media. RTL staat dus nog buiten spel..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef Mika25 het volgende:
Vreemd. De RTL-versie is ordinairder dan de TIEN-versie aan het worden.![]()
Heb het zelfde gevoel maar ik hoop nog steeds op een harde aktie van de FEBOquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef Katewalker het volgende:
Die zes zijn met terror bezig..maar als Lieke en Huub wat terug doen worden ze kwaad..![]()
mijn hart gaat dan zo hard bonzen dat ik echt moet kappen met kijken..
![]()
IK GA MET JE MEEquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef Oma1 het volgende:
ik heb een gevoel dat ik er heen moet en de boel daar kort en klein te slaan
Maar wat wil hij nou berijken met een boek weg te pakken? Zozo, errugggg!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
Brien heeft een serieus probleem. Eerst van week al met "wil je dat ik de boel kort en klein sla' en de deur die sneuvelde en nu weer met het boek uit de handen van Huub trekken.
Mijn man kwam net al geschrokken naar boven omdat hij mij hoorde schreeuwen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef Katewalker het volgende:
Die zes zijn met terror bezig..maar als Lieke en Huub wat terug doen worden ze kwaad..![]()
Ik kijk heel even..echt maar heel even..maar meer omdat er hier dan niks staat..piekeboe..ik zie Lieke als een "Carrie"..besmeurd met rode dikke derrie dat van haar hoofd naar beneden druipt..Lieke smeert de bedden van Amanda en nadia er mee onder..op zich best knap..ze neemt per direkt wraak..totzover ging het wel maar toen kwam de meute weer..die worden pissig omdat hun bed vies wordt gemaakt...en ineens duikt Brian op Huub...naaahajaaa...hij wilde een boek uit de handen van Huub trekken maar huub liet die niet zomaar los..wat had Brian dan gedacht..![]()
mijn hart gaat dan zo hard bonzen dat ik echt moet kappen met kijken..![]()
Alle spullen moeten terug.... geldt voor iedereen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef eeff het volgende:
er wordt iets gezegd door de Febo volgens mij
ABN/AMROquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Om 21.00 uur op de bank. Staat die bank er nog wel?![]()
Oma zul je dat nou wel doen ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef Oma1 het volgende:
Ja, heeeeeeeeeeeeeeeeel erg saai (voor mij dan hequote:
Latz, you must be a Kubatzquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef Latz het volgende:
Respect voor Brian
Gelukkig kiest ze er vrijwillig voor om dat anderen te laten doen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef Barr het volgende:
Ongelovelijk dat die natasia kinderen mag opvoeden
ja ze mag het wel, maar ze doet het nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef Barr het volgende:
Ongelovelijk dat die natasia kinderen mag opvoeden
Het was echt niet normaal inderdaad, hij heeft een probleem. Helemaal uit het niets die agressie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
Brien heeft een serieus probleem. Eerst van week al met "wil je dat ik de boel kort en klein sla' en de deur die sneuvelde en nu weer met het boek uit de handen van Huub trekken.
Tsja, wat zal ik hier nu op zeggen.quote:
Jij wil niet weten wat ik inmiddels allemaal wil voor Natasja en Deborah. Dat wil je werkelijk niet weten!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ehm....je bent helemaal niet tegen fysiek geweld? Sterker nog, je wil een tandje meer en dodelijk geweld?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het zelfde gevoel maar ik hoop nog steeds op een harde aktie van de FEBO
Dat doen ze zelf wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef Oma1 het volgende:
Onderspuiten met troep mag wel, maar ze moeten nu wel de spullen teruggeven? De wereld op z'n kopquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef kybe het volgende:
Speaker:Iedereen moet de spullen aan elkaar terug geven.
Ik denk niet dat hij dat boek had afgepakt als zijn gitaar niet weg was......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zijn de BUTLERS tegenwoordig STOKERS + PORTIERS? Ik heb Dimitri & Mitch er al tussen zien springen..
Moet je nagaan... en dat zonder dat de streams aanstaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu weer tijd voor je pauze![]()
Onmogelijk, Huub is naar achteren geroepenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef Sug4r het volgende:
Je hoort Natasia en Huub boven iedereen uit.
nee ik ook niet, dan is het voor mij ook over en uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:09 schreef grazygirl het volgende:
als huub of lieke eruit moet vanavond dan kijk ik dus echt niet meer naar die debielen jak![]()
Tja, ze hebben allemaal een serieus probleem. Ze willen namelijk de rest uit dat huis hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |