Alweer?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! Vanavond zullen jullie een gouden-kooi-avond meemaken die
je nog LANG zult heugen !! Vanavond gaat Dennis los !
Hij heeft waarschijnlijk niet geslagenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Op meisje spugen en ze slaan is heul niet gericht op personen, das gewoon frustratie. Brian die gisteren 4 blauwe plekken van vingers op Huub achterlaat, dat is niet op de persoon gericht toch?
Reminder: Brian heeft al meerderen malen aangegeven dat hij een black out kan krijgen waarin hij totaal niet meer weet wat hij doet.
Dit zeg jij elke avond.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! Vanavond zullen jullie een gouden-kooi-avond meemaken die
je nog LANG zult heugen !! Vanavond gaat Dennis los !
Sssssssssssst......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
Offtopic: Volgens mij lijkt het COS bugje opgelost te zijn heb ik het idee
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:53 schreef tipsch het volgende:
Lieke tegen dellie:"Maar je moet ook niet denken, daar ben je niet goed in."
quote:
Ja goed he, ik had preciesssss hetzelfde gedaan tegen 6 TBS'ers.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk niet geslagen
Spugen heeft huubje ook gedaan
Huub slaat trouwens veel vaker door![]()
Ahhh, wat schattig, loopt nix nu brian uit te laten? Ik wist niet dat er weer een hondje van één van de bewoners in de villa was?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:49 schreef akveor het volgende:
Brian loop achter z'n nieuwe leider aan...
Zeker weten, die word niet zo snel agressiefquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:54 schreef neehe het volgende:
Lieke houd dit langer vol dan Huub.
Ik denk dat Huub meer weet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:54 schreef blomst het volgende:
Huub hoopt ook op de exit van natasja.
Stenen gooien, ijzeren bloempot gooien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Huub zei iets over natasia eruit... kan imeand vertellen wat er gebeurd is?
Wie niet?! Van mij mag ze Nadia dan ook gelijk meenemen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:54 schreef blomst het volgende:
Huub hoopt ook op de exit van natasja.
Maar voegt er ook aan toe van zal wel niet.
Nee, even opgezocht. Hij stond in een COS, het is een cap van jou trouwens.quote:
Kijk, die is dan weer heel erg adremquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:53 schreef tipsch het volgende:
Lieke tegen dellie:"Maar je moet ook niet denken, daar ben je niet goed in."
Weet ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, even opgezocht. Hij stond in een COS, het is een cap van jou trouwens.
Natasia begon.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:58 schreef akveor het volgende:
Huub wil met een sinaasappel gooien... dat vind ik zo dom.... walgelijk.... kappuh met fysiek geweld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |