Maar wat is dan het doel van dit topic?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Nu wel ja, ik steek een hoop werk in dit topic en dan gaan mensen weer blaaten zonder de tekst fatsoenlijk gelezen te hebben, terwijl het niet veel tekst was en ook nog eens dikgedrukt.
Plaatjes posten, blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar wat is dan het doel van dit topic?
dat weet ts zelf ook niet...quote:Opzondag 15 juli 2007 12:55schreef ThE_ED het volgende:
Aangezien je ze in het echt ook ziet lijkt het me logisch dat men deze fenomenen ook in films stopt.. what's your point?
Tuurlijk, is het net alsof het een heel natuurlijk allerdaags verschijnsel is !quote:Op zondag 15 juli 2007 12:55 schreef ThE_ED het volgende:
Aangezien je ze in het echt ook ziet lijkt het me logisch dat men deze fenomenen ook in films stopt.. what's your point?
Het is in ieder geval een alledaags verschijnsel, en de bredere strepen zijn soms gewoon natuurlijk ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:12 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Tuurlijk, is het net alsof het een heel natuurlijk allerdaags verschijnsel is !![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een alledaags verschijnsel, en de bredere strepen zijn soms gewoon natuurlijk ja.
Ik heb nog niemand over horen schakelen naar de term remtrail.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:51 schreef JohnDope het volgende:
de woorden in combinatie met het woord 'trail' zijn echt een hype op dit moment. Past precies bij het spelletje Bullshit-bingo.
Dat is dus nog een slag erger eigenlijk. Dat ze het expres gaan renderen die nepwolken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ehm, Over the Hedge, Cars en Open Season zijn animatie films, en dus zijn die luchten ook geanimeerd.
Dank je, nu is m'n beeldscherm natquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dus nog een slag erger eigenlijk. Dat ze het expres gaan renderen die nepwolken.
Wat is daar in godsnaam erg aan, mafkeesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dus nog een slag erger eigenlijk. Dat ze het expres gaan renderen die nepwolken.
Dat wij er gewoon aanraken dat dat soort wolken normaal zijn. Het zou mij NIETS verbazen dat er legerfiguren aankloppen bij designbedrijven van jullie moeten minimaal x aantal chemtrails ontwerpen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam erg aan, mafkees![]()
En stel dan dat tegenwoordig contrails normaal zijn door de hoeveelheid burgerluchtvaart. Wat is er dan mis met een paar contrails meerenderen voor een beetje realistisch beeld ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat wij er gewoon aanraken dat dat soort wolken normaal zijn. Het zou mij NIETS verbazen dat er legerfiguren aankloppen bij designbedrijven van jullie moeten minimaal x aantal chemtrails ontwerpen.
Nou, volgens die idioten die in chemtrails geloven zijn die witte strepen dus geen natuurlijk fenomeen, die vliegtuig zijn enge dingen aan het sproeien.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:55 schreef ThE_ED het volgende:
what's your point?
Welke aflevering was dat? (Afleveringeninfo)quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:19 schreef The_stranger het volgende:
Zag laatst in een Ateam afleverng mooie strepen, kan helaas geen screens capturen van mijn TV, en voor een foto was ik te laat...
Nouja, wel te zien dus maar toen alleen van vliegtuigen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:27 schreef vosss het volgende:
Zeg Talon, als ik je OP goed begrijp waren die strepen voor 1995 niet te zien of wat?
Heb je de 33 delen gemist over Contrails vs Chemtrails. Sinds dat het in april in de Sp!ts heeft gestaan is het gaan escaleren. De debunkers zijn nog halsstarriger dan de 911debunkers.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef Strychnine het volgende:
Ok, ik ga echt niet alles lezen, maar wat zijn chemtrails, contrails, en waarom is dit slecht? Waar moeten we aan gewend raken volgens de media?
Sorry, maar als ik hier een topic lees heb ik geen zin om eerst 6 keer te googelen voor ik het snap, en omdat ik vast niet de enige fokker ben die zo denkt.... hopelijk iemand hier met een duidelijke uitleg.
Dacht juist dat het publiceren van het geheim in de spits de chemtrails deed verminderen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heb je de 33 delen gemist over Contrails vs Chemtrails. Sinds dat het in april in de Sp!ts heeft gestaan is het gaan escaleren.
Geen idee meer, het is alweer een tijdje geleden. Had er in een chemtrail topic ook al melding van gemaakt. Maar ik ga ff zoeken, mocht ik wat vinden, kom ik terug.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat? (Afleveringeninfo)
Ik heb het allemaal gemistquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heb je de 33 delen gemist over Contrails vs Chemtrails. Sinds dat het in april in de Sp!ts heeft gestaan is het gaan escaleren. De debunkers zijn nog halsstarriger dan de 911debunkers.
Het is niet de aflevering die ik bedoel, maar toevallig zag ik een contrail in een aflevering van vandaag:In plane sightquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat? (Afleveringeninfo)
Paranoïdequote:Op woensdag 18 juli 2007 09:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat wij er gewoon aanraken dat dat soort wolken normaal zijn. Het zou mij NIETS verbazen dat er legerfiguren aankloppen bij designbedrijven van jullie moeten minimaal x aantal chemtrails ontwerpen.
Het is in mijn optiek om de jeugd gewoon te laten worden aan dat soort artificiele wolken. En dat men niet twijfelt of het wel goed is wat er gebeurd in de lucht. Het volk moet mak en dom gehouden worden. dat is het devies. Aangezien kinderen tekenfilms alleen interessant vinden. Moet dat er in verwerkt worden. Anders raakt men er niet aangewend op jeugdige leeftijd
Je mote toch echt eens gaan bijlezen over chemtrails. Begin maar met de Fok! topics...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:56 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Que?
Zijn er mensen die in die dikgedrukte punten geloven? En zo ja, met wat voor reden? Leven we volgens sommigen echt in zo'n zieke wereld dat door middel van chemische stoffen ze aan mind control doen, of een soort illuminati achtig idee? Is dit mogelijk volgens de chemtrail-aanhangers hier, en zo ja, met wat voor reden/bewijs?
Ik hoorde het net in het FB topic jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:11 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je mote toch echt eens gaan bijlezen over chemtrails. Begin maar met de Fok! topics...
Gaat een wereld voor je open...
Pray tell, wat is dat voor een techniek, die ervoor zorgt dat gewone vliegtuigen geen trails achterlaten en chemtrailvliegtuigen wel, onder dezelfde atmosferische omstandigheden?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:34 schreef TaLoN.NL het volgende:
Inderdaad, maar aangezien deze opname met luchtvoertuigen gedaan is,
kan een opnamevliegtuig de oorzaak van die streep zijn, iig goed gevonden, dankjewel!
Ik las dat er ook trails in Red Dawn (1984) voor kwamen, vanavond even downloaden,
de techniek van chemtrails bestaat al langer maar werd in de jaren 80 nog niet toegpast
zoals dat tegenwoordig is, dus het zou wel erg bizar zijn dat net toevallig bij de
opname-locaties van meerdere oude films gesprayd zou worden. Ik ben benieuwd.
Ja dat is waar minder tot geen chemtrials. . maar ik had het over de discussie hier dat is losgebarsten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:49 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dacht juist dat het publiceren van het geheim in de spits de chemtrails deed verminderen...
[..]
Geen idee meer, het is alweer een tijdje geleden. Had er in een chemtrail topic ook al melding van gemaakt. Maar ik ga ff zoeken, mocht ik wat vinden, kom ik terug.
Ah ok, verkeerd begerpenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja dat is waar minder tot geen chemtrials. . maar ik had het over de discussie hier dat is losgebarsten.
tuurlijk zijn die er wel, maar contrails blijven onder de meest ideale omstandigheden maar maximaal 20 minuten hangen, chemtrails blijven uren hangen en waaieren naar genoeg er wind staat uit tot brede banden en kunnen zelfs uitwaaieren tot sluiebewolking.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:43 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij zijn die vliegtuigstrepen er al vanaf de gemotoriseerde luchtvaart... toeval
Ik geloof dat deze discussie minimaal 3 jaar geleden ook al liep.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja dat is waar minder tot geen chemtrials. . maar ik had het over de discussie hier dat is losgebarsten.
Leuke sites, ik laat het even in het midden... kan me er niet druk om maken eigenlijk..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:25 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
tuurlijk zijn die er wel, maar contrails blijven onder de meest ideale omstandigheden maar maximaal 20 minuten hangen, chemtrails blijven uren hangen en waaieren naar genoeg er wind staat uit tot brede banden en kunnen zelfs uitwaaieren tot sluiebewolking.
klik
klik
klik
maar het goede nieuws, na de massale brievenacties op internetfora en naar de grootste krant van nederland SPITS door oplettende/waakzame burgers , is er na april niet een chemtrail meer waargenomen, wel de onschuldige contrails, maar die zijn niet erg.
Dan komt nu de volgende debunk-uitdaging: zoek een wijd uitwaaiende contrail van na april 2007quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:25 schreef TeenWolf het volgende:
maar het goede nieuws, na de massale brievenacties op internetfora en naar de grootste krant van nederland SPITS door oplettende/waakzame burgers , is er na april niet een chemtrail meer waargenomen, wel de onschuldige contrails, maar die zijn niet erg.
oh beginnen ze weer langzaam?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:48 schreef Rasing het volgende:
[..]
Dan komt nu de volgende debunk-uitdaging: zoek een wijd uitwaaiende contrail van na april 2007
Ben je echt zo naief?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
oh beginnen ze weer langzaam?![]()
maak je maar geen zorgen hoor, wij zijn wakker geworden en als het te bont wordt gemaakt zullen we weer met zn allen opstaan om de alarmbellen te laten rinkelen.![]()
Het verschil ? Leg mij eens uit met normale natuurkunde waarom een normale contrail 'x' minuten blijft hangen en een 'chemtrail', 'y', met stoffen 'abc', z minuten ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:25 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
tuurlijk zijn die er wel, maar contrails blijven onder de meest ideale omstandigheden maar maximaal 20 minuten hangen, chemtrails blijven uren hangen en waaieren naar genoeg er wind staat uit tot brede banden en kunnen zelfs uitwaaieren tot sluiebewolking.
Discussie over de trails zelf mag verder in Chemtrails: Nu ook met zachte 'g'quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:55 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het verschil ? Leg mij eens uit met normale natuurkunde waarom een normale contrail 'x' minuten blijft hangen en een 'chemtrail', 'y', met stoffen 'abc', z minuten ?
Alsjeblieft... leg het me uit.
Deze zitten express in deze film, niet zomaar een bijverschijnsel, waar ik naar op zoek ben in gewone films, anders kan ik net zo goed talloze vietnamsfilms toe gaan voegen, de technologie om te sprayen werd voor oorlogsvoering al in de jaren 60 toegepast.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:29 schreef Rasing het volgende:
Dus er waren in 1984 wél al 'chemtrails'?
Er wordt expliciet naar de strepen gerefereerd? Zo van: kijk, de Russen zijn ons aan het besproeien!quote:Op zondag 22 juli 2007 15:39 schreef TaLoN.NL het volgende:
Deze zitten express in deze film, niet zomaar een bijverschijnsel, waar ik naar op zoek ben in gewone films...
Je hebt het toch niet over Agent Orange hè?quote:...anders kan ik net zo goed talloze vietnamsfilms toe gaan voegen, de technologie om te sprayen werd voor oorlogsvoering al in de jaren 60 toegepast.
je bedoeld dat bijna iedereen die in een 911 complot gelooft, ook in HAARP, chemtrails, aidsfabeltje en nog tig andere complotten gelooft?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heb je de 33 delen gemist over Contrails vs Chemtrails. Sinds dat het in april in de Sp!ts heeft gestaan is het gaan escaleren. De debunkers zijn nog halsstarriger dan de 911debunkers.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:16 schreef Knarf het volgende:
(het weer trekt zich niets aan van de SPITS)
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:05 schreef Petre het volgende:
[..]
Discussie over de trails zelf mag verder in Chemtrails: Nu ook met zachte 'g'
Hier graag alleen over verschijningen in films, zoals de OP al aangeeft.
Het lachwekkende is dat de mensen die in de regering zitten ook buiten rondwandelen en zelf dus ook "besmet/vergiftigd" zou wordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef Buschetta het volgende:
Ik vind het best eng dat er figuren zijn die niet inzien dat een luchtverkeer toename van meer dan 50% in tien jaar door toegenomen welvaart in de westerse wereld waardoor meer mensen vliegreizen kunnen betalen denken dat de regering bewust mensen probeert te vergiftigen danwel het broeikas effect probeert tegen te gaan.
Die zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:18 schreef Chiwakka het volgende:
ik herinner mij zelf nog een oude indianenfilm waar er strepen te zien waren (weet niet meer welke dat was)
De videocamera stamt uit de twintigste eeuw.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die zou leuk zijn.
tevens bewijs dat chemtrails er al waren in de 19e eeuw, dus dat het eigenlijk aliens zijn die dit doen, want in de 19e eeuw konden we zelf nog niet vliegen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:43 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
De videocamera stamt uit de twintigste eeuw.![]()
---
@Teenwolf, weet je toevallig nog waar ergens in open water 2, de review is nou niet je van het,
dus helemaal kijken heb ik eerlijkgezegd niet zo veel zin in.
dat weet ik helaas niet meer, maar ik schat tussen de 45e en 65e minuut van de films. de scene waarbij ze op hun rug in het water liggen en naar boven staren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:43 schreef TaLoN.NL het volgende:
@Teenwolf, weet je toevallig nog waar ergens in open water 2, de review is nou niet je van het,
dus helemaal kijken heb ik eerlijkgezegd niet zo veel zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |